@Symon, zato jaz vedno pi?em, da imam Mazdo6 in ne M6, ker tisto je neka druga dimenzija avta, treba priznat.
Ampak smo pa na Mazda forumu, tako da je razumljiva tudi kak?na okraj?ava.
P.S. Takrat ko je imel Lumpi dobro u?timanega stroja "naj bi imel" okrog 5,5 sekund od 0 do 100, nisem bil pa zraven pri meritvah, tako da me ne dr?at za jezik.
Sem pa pogledal na avto-net in imajo takile M3 ?e skoraj ljubiteljsko ceno in bi za ta denar takoj vzel 350Z, ?e bi ?e iskal zverinsko mo? in pa v primeru 350Z za moj okus dobil ?e super lep zunanji dizajn.
Sicer nisem nek pretiran ljubitelj Bmw (prete?no zaradi voznikov, ki jih vozijo), ampak tastare generacije teh avtov so ?e skoraj kultne, to je treba priznat.
Ups, nisem je vozil, raj?i sem bil le sovoznik, je pa E36, 1994 letnik, me je voznik zapelju od Medvod proti KR in zadeva leti k sto mater (precej podoben ob?utek kot je imel Lumpi v starih dobrih ?asih 2.5 V6 & T). Serija E30 mi je pa ?e bolj v?e?.
Pri meni na podstrehi so v?asih kraljevali polhi, kasneje so se tja gor naselile kune in jih po?istile. V nadaljevanju sem se jaz odlo?il po?istiti kune in sicer na na?in, da smo posekali drevesa, ki so se skoraj dotikala bajte in kune niso mogle ve? gor.
Pohvalit moram Thomasa in Ga?perja, ki sta totalno naspidirana in nam ?e pripravljata ?lanske izkaznice za leto 2014, Bo?tjana pa je treba pohvalit koliko se je anga?iral glede nastajajo?ega koledarja za 2014.
Sicer pa sem nekje zasledil, da naj bi bil Porsche 2005 letnik, tako da ni re?eno, da je bil v idealnem stanju. Pri veliki hitrosti pa so lahko ?e malenkosti usodne. Umrl je podobno kot npr. Toma? Humar, v okolju ki mu je pomenilo najve?.
Pred par minutami spoznal, da "nedeljski voznik" ni zgolj mit, ampak dejansko obstaja (in ni jih malo), sicer pa sme?na situacija, ki bi se lahko precej slab?e kon?ala;
se peljem iz smeri Dom?al proti Kamniku in se pri rde?i lu?i malo pred Jar?ami ustavim (na moji desni pa avtomobili, ki prihajajo iz ind. cone, tam kjer se nahaja tudi Avtoservis ?ubelj, itd.). No jaz in nasproti voze?i smo imeli rde?o in ?akali. Od teh, na moji desni pa se prav tako (navkljub zeleni) nih?e ne zgane (stala sta eden za pasu za levo zavijat in drugi za desno zavijat in ta je imel ?e enega za sabo ?akajo?ega). Nekaj sekund se ni? ne zgodi (kot, da spijo na nogah in za volanom ), potem se jim pri?ge oran?na in eden spelje, drugi (vzporedno z njim) se z malenkostnim ?asovnim zamikom zgane in zapelje ?e v rde?o. Kmalu za tem se odlo?i speljati ?e tisti, ki je bil za njim na semaforju, ?e v konkretno rde?o. BRAVO MOJSTRI!
Velikokrat predvidevam kako se bo semafor "razvijal", zlasti na tistih kri?i??ih, ki jih imam dodobro "na?tudirane" in ne rabim zavirat na polno, da bi me presenetila rde?a lu?, pa? pa ?e prej to predvidim, zmanj?am hitrost in imam potem ?e neke vrste "lete?i ?tart" (ne s pretirano hitrostjo, v okviru predpisanih hitrostnih omejitev), tako reko? sem ?e v prvi sekundi zelene lu?i v samem kri?i??u (pri tem v nepreglednih kri?i??ih raje nisem preve? pogumen). No v navedenem primeru mi je v?e?, da sem se tudi sam vozil bolj po "nedeljsko" in nedinami?no, lahko bi rekli Lojz-sistem vo?nje.
Kako se vam zdijo take umetnine? Seveda ga pa tudi sam sem pa tja "userjem", tako da (verjetno) nih?e ni popoln.
Ker sem zadevo odlagal do zadnjega (kmalu naj bi bilo sne?enje), sem se dans lotil stabiliziranja mladih dreves (s palco in vrvico sem oja?al mlade vrbe spodaj pod betonsko ?karpo ob hi?i. No, pri tem sem spregledal nekaj trnjev in bode?ih ne? (vsaj zgleda tako in pika kot hudi?, kot nekak?ni je?ki na drevesu), pa sem zdej temu primerno opraskan in pre?pikan.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V?eri smo pa mal pretiraval, ?e dobro da nisem vozu.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani