Ko smo kupili petko, smo se odlo?ili, da zimske gume damo na jeklena plati??a. Pogledam v homologacijo in tam pi?e 15 col. Nabavim 15 colske in glej, zavorni diski so ve?ji kot je pa notranja mera plati??a.
Se obrnem na Avto Krka (izdajatelj homologacije), pa mi re?ejo, da so prepisali iz dokumentov, ki so jih dobili od uvoznika.
Se obrnem na uvoznika, pa mi re?e, da je pri njih bilo vse v redu in da so najbr? na Avto Krka zaj..al.
Ker nisem pink-ponk ?ogica, se obrnem na ministrstvo za infrastrukturo, jim razlo?im situacijo in vpra?am za nasvet, kako naprej. Pride odgovor, da oni sicer niso pristojni za te stvari, da pa predlagajo zasebno to?bo.
Si mislim: "Teli pa res nimajo pojma!" in se obrnem na policijo. Jim razlo?im situacijo in vpra?am, kdo je pristojen za re?evanje te?av oz. odpravljanje napak v homologacijskem karton?ku?
Pa mi odgovorijo, da oni sicer niso pristojni za te stvari, da pa predlagajo zasebno to?bo.
?akaj malo.
Kot prvo: kdo pa je pristojen za preverjanje homologacij in zapisov v njej?
Kot drugo: koga naj pa to?im? ?ensko na pultu, ki je spisala homologacijo?
Kot tretje: plati??a so homologirana, ?eprav sploh ne gredo gor. Ko pa sem na BTjko ?elel montirati hidravli?no roko, bi moral pa najprej vse skupaj peljati v Maribor v nek laboratorij, da bi preverili vse vare, vse prera?unali, napisali en fascikel potrdil,... Potem bi moral peljati vse skupaj v Ljubljano na LPP, da bi pregledali, ?e je res zmontirano tako, kot je zapisano v fasciklu, zraven bi spisali ?e za en fascikel dokumentov in potem bi mogo?e dobil vpis v homologacijski karton. Kako je lahko na eni strani tako enostavno nekaj vpisati v homologacijo, po drugi strani pa tak problem?
In kot zadnje: pri na?em sodstvu v Sloveniji nisem prepri?an, ?e se je za lotit to?be. Ker tudi ?e imam prav (plati??a dejansko ne gredo gor, vpisana pa so, to lahko doka?em vsakemu kjerkoli in kadarkoli), ?e bodo imeli bolj?ega odvetnika, ni nujno, da bom to?bo dobil...
In tako imam v gara?i ?tiri plati??a, ki jih nikakor nikomur ne morem prodati, v petkini homologaciji napako, v Sloveniji ni nih?e pristojen za preverjanje in odpravljanje napak v uradnih dokumentih, v BTjko pa razsuti tovor ?e vedno tovorim z lopato.
Po?asi mi postaja jasno, kako se zgodi, da se komu "strga" in gre na strelski pohod...
Letos pa se ni blo te debate o zgornjih sodnjih. Rumenih, zelenih....
Glej, mene ne moti, a so rde?i, beli, roza, lila pik?asti, pedri, lezbike, karkoli... Ampak naj bodo nekje in naj dajo mir. Ne pa tole, kar je bilo v soboto, ko sem moral v Mestni log in so iz Murgelj peljali zadnjega predsednika centralnega komiteja zveze komunistov Slovenije z vsem spremstvom in vsemi lu?kami in vsemi mo?nimi zaporami. In potem kamorkoli sem hotel, so bile ulice zaprte in obvozi in zastoji in je trajalo dve uri in pol, da sem pri?el do avtoceste. Sicer v smeri Novo Mesto, a me to sploh ni ganilo, samo da se je premikalo...
P.S.: Da se ne bo kdo preve? spotikal ?ez zadnjega predsednika centralnega komiteja zveze komunistov Slovenije, je ta mo? tudi pra-pra-pra biv?i predsednik Slovenije... Vsekakor "slu?ba", ki po mojem mnenju ni ve? vredna spremstva z vsemi dr?avni?kimi ?astmi, sploh pa ne zapore cest in spremstva...
Ma, prekleta re?, pa koliko let bodo ?e komunisti in partizani okupirali celo Ljubljano in naredili izredne razmere?
Po toliko letih bi bil po?asi ?as, da ?e pokrepajo!
In kako lahko dobijo dovoljenje za zaprtje skoraj vse Ljubljane? Naj se najde heroj, ki bi organiziral, na primer, JAP meet in zaprosil za zapore ene ?etrtine tega, kar so danes zaprli, pa da vidimo, kako dale? bo pri?el... Teli pa zaokupirajo kar celo Ljubljano! Pa to ni normalno! ?e kmalu ne pokrepajo, bo treba dr. Ivana Radana zaposlit v kak?ni partizanski bolnici...
Pade konj u ?ivo blato na kmetiji pa pravi kuri, ki gre mimo:
- "Kurica, daj me re?i?
Kura gre po kmeta, a njega ni doma. Pa vidi v gara?i novega BMW X6. V?ge ga, vzame gurtne, gre do konja in ga potegne ven iz blata.
?ez 2 dni pade kura v ?ivo blato?Pa re?e konju:
- "Da pojdi hitro po BMWja pa me potegni ven!"
Pa re?e konj:
- "Bova midva to druga?e naredila."
Se konj postavi ?ez ?ivo blato z nogam narazen in re?e kuri:
- ?Kar za ti?a me primi?.
Ona se prime za ti?a in jo potegne ven iz blata.
NAUK ZGODBE:
?e ima? dovolj dolgega ti?a ne potrebuje? BMW-ja, da bi te kure za ti?a vlekle...
Mici iz Kranja opravlja izpit na fakulteti. Profesor jo med drugim vpra?a: - "Povejte mi, An?ka, kaj so: Ustava, uprava in dr?ava?" - "Ustava s?m u pol ?esth zutri, uprava s?m se koj zatem, kaj s?m pa v rokh dr?ava, vs pa prov n?? ne briga!"
Na katerokoli spletno stran grem, vedno vsi od mene zahtevajo, da sprejmem pi?kotke. Zdaj imam teh pi?kotov ?e dovolj, sprejemam le ?e torto ali kak?no pivo...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je pa mo?no samo v Sloveniji!
Ko smo kupili petko, smo se odlo?ili, da zimske gume damo na jeklena plati??a. Pogledam v homologacijo in tam pi?e 15 col. Nabavim 15 colske in glej, zavorni diski so ve?ji kot je pa notranja mera plati??a.
Se obrnem na Avto Krka (izdajatelj homologacije), pa mi re?ejo, da so prepisali iz dokumentov, ki so jih dobili od uvoznika.
Se obrnem na uvoznika, pa mi re?e, da je pri njih bilo vse v redu in da so najbr? na Avto Krka zaj..al.
Ker nisem pink-ponk ?ogica, se obrnem na ministrstvo za infrastrukturo, jim razlo?im situacijo in vpra?am za nasvet, kako naprej. Pride odgovor, da oni sicer niso pristojni za te stvari, da pa predlagajo zasebno to?bo.
Si mislim: "Teli pa res nimajo pojma!" in se obrnem na policijo. Jim razlo?im situacijo in vpra?am, kdo je pristojen za re?evanje te?av oz. odpravljanje napak v homologacijskem karton?ku?
Pa mi odgovorijo, da oni sicer niso pristojni za te stvari, da pa predlagajo zasebno to?bo.
?akaj malo.
Kot prvo: kdo pa je pristojen za preverjanje homologacij in zapisov v njej?
Kot drugo: koga naj pa to?im? ?ensko na pultu, ki je spisala homologacijo?
Kot tretje: plati??a so homologirana, ?eprav sploh ne gredo gor. Ko pa sem na BTjko ?elel montirati hidravli?no roko, bi moral pa najprej vse skupaj peljati v Maribor v nek laboratorij, da bi preverili vse vare, vse prera?unali, napisali en fascikel potrdil,... Potem bi moral peljati vse skupaj v Ljubljano na LPP, da bi pregledali, ?e je res zmontirano tako, kot je zapisano v fasciklu, zraven bi spisali ?e za en fascikel dokumentov in potem bi mogo?e dobil vpis v homologacijski karton. Kako je lahko na eni strani tako enostavno nekaj vpisati v homologacijo, po drugi strani pa tak problem?
In kot zadnje: pri na?em sodstvu v Sloveniji nisem prepri?an, ?e se je za lotit to?be. Ker tudi ?e imam prav (plati??a dejansko ne gredo gor, vpisana pa so, to lahko doka?em vsakemu kjerkoli in kadarkoli), ?e bodo imeli bolj?ega odvetnika, ni nujno, da bom to?bo dobil...
In tako imam v gara?i ?tiri plati??a, ki jih nikakor nikomur ne morem prodati, v petkini homologaciji napako, v Sloveniji ni nih?e pristojen za preverjanje in odpravljanje napak v uradnih dokumentih, v BTjko pa razsuti tovor ?e vedno tovorim z lopato.
Po?asi mi postaja jasno, kako se zgodi, da se komu "strga" in gre na strelski pohod...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani