Dej Alex povej kako se zdej avto obna?a, predvsem pa kolk te je to stalo, da bomo imeli predstavo kolk je ta servis "ekonomsko" zahteven.
ok,ok,se opravi?ujem.Tako- 4 podlo?ke v Mazda servis Trieste= 20 ? +80? delo (moj mehanik),s tem,da mi je premeril diske in menjal plo??ice.Sem pa opazil,da res manj zakadi zadaj,ko pohodim na plin plus,da spet trga,ko prime turbina.Ali pa imam samo ob?utek...
Je bil pa mehanik prijetno presene?en,ko ga je zaverglal.V?gal je takoj,ra razliko od drugih znamk,ki rabijo kar nekaj ?asa,da povle?ejo nafto.Pohvalil je ma?ino.
No,pa ?e z novimi plo??icami Ferodo ?e sedaj neprimerno bolj?e bremza.Cena :100?.
Bom pa ?e jaz ?ez pijance usekal.EVO tle pi?e da so pijanci na drugem mestu med povzro?iteljem prometnih nesre?. Tako kot sem vam reku jaz.
Ampak ?e zmeraj vodijo divjaki. PO CELI EVROPI. Torej drugje ni ni? druga?. In s tem se ukvarjajo vsi evropski poslanci.
Torej divjaki so/ste slab?i od pijancev in to je tista ?alost nad katero se morate zamislit.
Drga? je pa to va?e ignoriranje uporbnika, kateri vam ogledalo nastavi, logi?na reakcija tistih, ki se jih to ti?e. Jasno, saj prometne znake z omejitvijo kot ka?e, tud ignorirate.
?lanek res ni fri?en, ampak dvomim da je danes slika kaj bistveno bistveno druga?na.
Samo ponavadi,ko je prisoten tudi alkohol, bolj poka-je ve? mrtvih.
Danes klical na servis.Teh podlo?k nimajo v Kp,rekli so mi,da je dobavni rok iz austrije 1 teden.
Pol sem sko?il do trsta na Mazda servis in ?e preden sem jim omenil kaj rabim,?e so bile na mizi. Tudi z tem problemom so bili seznanjeni in kapo officina mi je rekel,da imajo pravkar en tak primer na tunelu v obdelavi.
Jutri pokli?em mojega mehanika,da se zmenimo za ta projekt.
Jaz resno razmi?ljam,da se nekdo zelooo,zelooo norca dela iz nas tukaj na forumu.
In mi "padamo" na take otro?je finte.
Zakaj se poba ne predstavi z kak?no slikico svoje "mazde",da vidimo,?e sploh vozi avto (bilokateri) ali samo kak star bicikel.
Da ima Boss-a in mene za nevadne otro?aje(po srcu sva ?e vedno mlada,ne?) je pa ?e malo mo?na.Sam imam izpit za avto od leta 82,verjetno Boss ga je tudi opravil nekje tam-mogo?e par let pozneje.In koliko km prevo?enih imamo samo nekateri ?lani tu gor?
In potem nam bo vsem solil pamet eden,ki ga spoljoh nobeden (ali res?) ne pozna?
In nas poslu?a z zaprtimi u?esi oz.nas "bere" z zaprtimi o?mi...
Kar pravi Alex je o?itno cisto res. Malo sem prebral njihov forum, in vidim, da je to serjiska napaka na motorjih mazd 6 136KM. Napaka se pojavlja v rangu kilometrov od 92000 pa do 120000. Veliko teh lastnikov mazd ob tej ugotovitvi, zamenja tudi injektorje.
napake naj bi se dohajale na motorjih letnik 2002-2005, sedaj pa kot opaza eden izmed njih tudi na motorju letnik 2006 143KM.
fant ki je po poklicu mehanik in sem ga kontaktiral tudi preko pm, mi je napisal tole, kar je tudi nato dal an forum.
Citiram:
ciao saag! purtroppo il problema delle rondelle degli iniettori è ristretto nel caso delle mazda, ma diffuso in generale su tutte le auto common rail.
per farti un esempio: nel motore fiat/alfa 2.4 m-jet le stesse vengono sostituite a 60.000, nel 1.9 a 120.000. la opel le sostituiva a 160.000, ma poi ha abbassato la quota a 120.000.
i problemi nelle mazda sembrerebbe che ci siano solo nei 2000 da 136 cv dal 2002 al 2003, ma c'è qualche altro caso, anche se non accertato.
a me, ad esempio, le hanno sostituite nel tagliandone dei 120.000, ma è stata iniziativa del meccanico che lavora da 30 anni su motori giapponesi, e in ogni caso quelle nuove sono identiche a quelle sostituite.
effettivamente c'è qualche testimonianza di rondelle più piccole, e da qui il sospetto (diciamo pure certezza) che qualche anomalìa ci sia.
tieni d'occhio i consumi e valuta! KONEC CITATA.
povedal je da ni to samo problem pri mazdinih motorjih, ampak na splo?no common rail motorjih.
Tukaj so pa slike fanta, ki je zamenjal te bakrene podlozke, ki stanejo cca 16?.
Slika 1:
INJEKTOR IN KOMPLET BAKRENIH PODLOZK.
Slika 2:
PRIMERJAVA MED STARO PODLOZKO IN NOVO POLDOZKO
Prosti prevod:
?au saag! Na ?alost je problem z podlo?kami injektorjev,ki so omejene v primeru Mazda, na splo?no raz?irjen pri vseh vozilih, katera uporabljajo common rail.
Primer: na motorju Fiat / alfa 2,4 m-jet, se le-te zamenjajo na 60.000 ,pri 1.9 na 120,000, Opel pa jih je v?asih zamenjeval na 160000, sedaj pa jih zamenjuje prej- pri 120.000.
Te?ave pri Mazdi so, vsaj zdi se, le pri motorjih 2000 z 136 KM,in sicer od leta 2002 do 2003, vendar obstajajo tudi drugi primeri.
Meni na primer, so jih zamenjali pri velikem serisu na 120.000, vendar je bilo to storjeno na pobudo mehanika, ki dela ?e 30 let na japonskih motorjih, nove podlo?ke pa so bile popolnoma enake kot obstoje?e.
Dejansko obstajajo dokazi o vgrajenih manj?ih podlo?kah, in zato obstaja sum (lahko to trdimo zagotovo),da obstaja napaka pri prvi vgradnji.
Me prav zanima kake zveze imajo podlo?ke injektorjev s porabo olja????
Meni se ta teorija zdi najmanj sumljiva, ?e ?e ne kaj drugega. Podlo?ka na nijektorju je namenjena tesnjenju na mestu, kjer je injektor privit na glavo motorja, ki je so?asno tudi gornji del izgorevalne komore, ali pokrov "pretis" lonca. Olje do nje nima dostopa. Torej ne more ugajati skozi njo. Da bi pa polo?aj injektorja za nekaj desetink milimetra ve? ali manj v notranjosti izgorevalne komore vplival na tako razliko porabe olja pa tudi dvomim.
Olje uhaja skozi batne obro?ke in tako z dimnimi plini, ali skozi tesnila ventilov in ponovno z dimnimi plini. Lahko je napaka v materialu, ki zaradi poroznosti spu??a olje, ali pa na tesnilih in semeringih, na tesnilu turbokompresorja in mogo?e ?e kje.
Dvomim pa da bi polo?aj injektorja in zaradi tega mogo?e nekoliko spremenjeno izgorevanje vplivalo na porabo olja, razen, ?e to ne povzro?a povi?anih temperatur v komori izgorevanja, kar bi lahko vplivalo na viskoziteto olja (redkost) na stenah cilindrov in zaradi tega la?je prodiranje mino obro?kov, vendar se mi zdi to malo verjetno.
Zakaj ne bi poskusil pred posegom v motor aditiv, ki verjetno ne bo stal 38? kolikor bi te stal aditiv, ki bo saniral porabo olja tam, kjer nastaja.
O imajo vezo,imajo,to je namre? serijska napaka na nekaterih tipih diesel motorjev- 100 KW/136KM (letnik 2002-03-04-05)
Na servisih v italiji jih menjajo na velikem servisu (pri 120Kkm) avtomati?no.Ali pa ?e veliko prej,?e prihaja do enormne porabe olja.Tudi injektorje je potrebno o?istiti in po potrebi zamenjati.
Tukaj imate celo debato o tem-za tiste,ki ne razumete italijan??ine obstaja google translate.
Saj to sem tud jaz mislil preden sem se na ta forum prijavil. Ampak vi ste prijazni samo do takrat, dokler se vsak z vami strinja. Ko pa se nekdo ne strinja, pa se za tega predlaga anketa za likvidacijo. Kar poglej kaj je uporabnik jures zinil. Ima me na ignore in sploh ne ve kaj pi?em, pa vedar bi me rad pospravu in to samo zato, ker no?em tulit v isti rog kot vi.
A lahko kdo da ?e bolj primitivni predlog?
sej v bistvu je to demokracija-naj pove vsak,kar si misli.
?e ne tulijo vsi v "tvoj" rog ne bit takoj u?aljen.Razli?na mnenja so to.
vsak stoji na svojem bregu in dokazuje svoj prav-pol pa,kdor ima bolj?e argumente,pa? se strinja?
z njimi ali pa ne.Tudi ti ne odstopi? od svoje teorije niti za ped.Kaj ?mo...
Jaz bom ?el na forum www. avtomobilizem. com takrat, ko me boste tukaj preglasovali ali likvidirali. Potem bom ?el na forum avtomobilizem.com, odprl podobno debato, ki bo prav tako trkala na vest divjakom in videl tamkaj?nji odziv. In ko me bodo tam pospravili tako kot vi, bo za to izvedela celotna slovenska javnost in si tako ustvarila svoje mnenje ter spoznala, zakaj je na na?ih cestah tako kot je. To bo spro?ilo veri?no reakcijo tudi pri oblasteh in va?emu ljubemu ?lendru, policiji itd... in on ter njegova kompanija bo videla, da je treba ob na?e ceste nasejat mno?ico radarjev in kamer, ki vas bodo streznile in prisilile, da boste vozili kot se ?ika.
Vi me kar pospravte.
zakaj pa bi te "pospravli"?Sej nismo tako zlo?esti,no.
A ho?e? ti povedat kako si ti faca zato, ker si po cel dan in po celo no?, svetek in petek, sobote in nedelje, praznike, po?itnice itd... na internetu in na forumu?
napaka-trenutno sem na "po?itnicah" zato te lahko kontroliram dopoldan.
druga?e pa dopoldan,ko sem v slu?bi nimam z sabo interneta, pa tudi na dopustu si vzamem prosto.
A ho?e? povedat da jaz nimam pravice bit na takih forumih, kjer se pogovarjajo o avtomobilih, prometu itd...? Ve? fant, avto postane v rokah nezrele?ev, smrtonosno oro?je. In to mi daje pravico, da se proti ubijanju borim. In taki potencialni morilci se po navadi najve? zbirajo na avtomobilisti?nih forumih, ne pri barbikah.
Saj sem ti dal to?no konkreten odgovor na tvoje konkretno vpra?anje. kaj bi ?e rad?
ni re?eno,ni re?eno.Ponavadi se zbirajo v kak?ni betuli in so zelo glasni.
Na tak?no vpra?anje kot si ga ti spet zastavu, ?e? naj povem kolko procentov zna?a prilagojena hitrost, sem ?e Boss-u odgovoril. Kot ka?e tud ti ne prebere? vsega ampak samo tisto kar ti pa?e.
In spra?uje?, ?e sem isto vpra?anje pripravljen zastavit na avtomobilizem. com? Sem, brez skrbi, se nikogar ne bojim, ker vem, da govorim 100% prav, ampak po?teno povedano, se mi ne da ?e enkrat od za?etka preganjat s podobnimi kanoni kot ste tukaj.
Saj sem tukaj ?e povedal. V VSEH avtomobilisti?nih forumih so uglavnem prisotni samo taki, ki se napihujejo z avtom, ki radi svoj avto pritisnejo, dirkajo, divjajo in pogosto kr?ijo prometne predpise. To je njihova (in tudi va?a) skupna lastnost, ki vas zdru?uje v tak?ne in podobne forume. Zdru?ujete pa se tudi zato, da se po?utite ?e bolj mo?ne. In pol te va?e enake lastnosti in enake grehe jemljete kot sveto resnico. Pa je dale? od tega. Stanje na na?ih cestah dokazuje to. Pa va?a nezrela teorija tudi.
Na splo?nih forumih, kjer je debata o bolj ?ivljenskih zadevah, ni toliko somi?ljenikov kot vas je tukaj. Na splo?nih forumih se zavedajo, da ?ivljenje ni samo avto, gas, dirka in kr?enje predpisov. Na splo?nih forumih celo vedo, da se na cesti umira zaradi neumnosti in divjanja. In to ve, ?eprav vi ne priznate, tudi dr?ava, ?lender, policija itd...To je to dragi YavarYe X6V6.
Vi ste zaradi obsedenosti in pogledu do avtomobilov, slepi do krutega sveta, za realnost in resnico, zato bi radi na?li krivca za svojo slepost drugje. Ampak krivec ste vi, oziroma eden iz med njih.
Pa ne jemat tega odgovora preve? osebno, ker sem odgovoril vsem.
Pa prej?nji moj post sem malo dopolnil, pa si ga ?e enkrat pre?itaj ?e ho?e?.
@KAALman, pa menda ja ne bo? ?e ti delal bedaka iz sebe? Govori? prav to, na kar sem izrecno opozoril.
Opozoril sem pprav na to, ?e? da ne boste zdaj za?eli pisat, kakor da mogo?e pijance in pijanost zaghovarjam. Ejejej, pa si glih ti spet tak?no zinu...
Ja ni?,?e te ne veseli pogovor o avtih se lahko vklju?i? v kak forum,kjer se pogovarjajo o barbikah
ali winxicah.Tam se bodo valjda vse(i) strinjale(i) o tvojih modrostih in razsvetljnstvih.
Aja,tudi za barbike obstajajo avtomobil?ki...pa smo spet tam.
Opa opa YavarYe X6V6, a tebe no?e nobena za zmeraj uzet?
Drga? sem pa sli?al ja, da tisti, ki drga? niste glih visoke rasti, rastete bolj med noge. Kot pi?tola. Bemti?, blagor tistim babam, k so mele tebe na seb.
Ajvar....v nepravem trenutku si napopu sliku...Alex wins! Kje si bil zdej Sardinija al Korzika? Mi smo bili zadnje novo leto v Cagliariju - skoz 20C...
Bil sem povsod-od Maranella, St.Agate-(Lamborgini tovarna),Modene,Pise pa na koncu ?e namakanje na Sardiniji.Res carsko.
Druga?e pa smo bili pri Costi Smeraldi-malo ni?je...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ok,ok,se opravi?ujem.Tako- 4 podlo?ke v Mazda servis Trieste= 20 ? +80? delo (moj mehanik),s tem,da mi je premeril diske in menjal plo??ice.Sem pa opazil,da res manj zakadi zadaj,ko pohodim na plin plus,da spet trga,ko prime turbina.Ali pa imam samo ob?utek...
Je bil pa mehanik prijetno presene?en,ko ga je zaverglal.V?gal je takoj,ra razliko od drugih znamk,ki rabijo kar nekaj ?asa,da povle?ejo nafto.Pohvalil je ma?ino.
No,pa ?e z novimi plo??icami Ferodo ?e sedaj neprimerno bolj?e bremza.Cena :100?.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani