Moram se pohvalit,da sem kon?no zakorakal v svet LCD-ja.Se pravi,da sem zdaj pravi,ker sem nabavil 22" lcd monitor in sedaj sem lahko na forumu tudi z postelje.
Ok, ker mi ni bilo jasno a na?i servisi sploh poznajo to zadevo, se se danes odpravil na moj servis vpra?at, ?e so imeli kak?en taki primer...
Sem si sprintal vse dokaze od Alex-sa, s tega foruma, pa da vidimo znanje....
Ko sem se pozanimal, ?e je kak?na ?estica zaribala, je bil odgovor negativen,pa sem ga vpra?al, ?e kdaj pogledajo filter oljne ?rpalke na rednih servisih,pa je bil odgovor zopet: " Ne ,ker ?e ho?e? odmontirat karter mora? razdret cel motor in menjalik, ker sta dva vijaka skrita ....
Da pa se podlo?ka tako izrabi, bi pa mogu bit voznik en velik trot, da tega ne bi opazil, ker bi pritisk uhajal pod haubo in bi slepec vidu...
To pa je mo?no, ?e ne menja? olja na 20.000km( rekord je bil tip, ker ni menjal ni? 54.000km) ali pa da uporablja? neko olje a la Leklerc, za majhen dnar.... pa vseeno bi mogu opazit, da neki ni v redu...
Sicer pa ima pri tem mehaniku rekord ?estica 136KM, ki ima sedaj ?ez 400.000 km,pa nobenih problemov,samo ni iz Italije, pa redno servisirana....tolko mehanik
Mislim,da je ?e tukaj gor na forumu par takih primerov.Tudi par dni nazaj sem se pogovarjal z
enim znancem,ki mu je tudi zaribala M6 na 110000 km.Pa mu niso hoteli povedati zakaj.
Glih pred par minutami mi je crknil moj omiljeni cd-player.
Kaj pa,?e nisem ve? metalc pa protestira? Sem glih Metallico poslu?al,pa je nekaj trokiral in na koncu obstal.Pa niti 15 let ?e ni bil star.Baje,da se pri teh letih glih lepo ute?ejo.
23.12. je rok, da dobim na svet novo generacijo, pa mam kr tak ?udn filing, dost se mi bo spremenil, glede na zdej, ko ga loh s kolegi bluzim tut po 1 tedn skp!
poleg rje, lahk recemo se kaksno o menjalnikih, batih, visokotlacnih crpalkah, same kapitalne stvari...ki jih ne pricakujes niti na francozu kaj sele japoncu
mogoce bi mogu dat na mojo mazdo znak od renaulta
Pa dobro,Labi,itak se vsi avti dan-danes kvarijo.?e ho?e? imet kvaliteten avto,ki bo trajal in trajal,bo? moral pogledati za modeli kak?nih 15-20 ali ?e raje ve? let nazaj.
Za tiste ki smo stalno na ceti je vinjeta se vedno zakon (ceprav v logatcu dol zavijamo )
Za tistega, ki gre parkrat nekam pa katastrofa - na primer na dolenjsko, ali 1x v zagreb....po stari cesti je malo variant.
Moj stric na primer - upokojenec ima hiso ob izvozu z avtoceste....da se pelje domov mora nehote imeti nalepko.....njihovo staro cesto so preuredili v dovoz na cesto rezervirano za motorna vozila....
Tisti,ki bomo ?li parkrat na leto po avtocesti (ali pa tudi ne) bomo kupovali tedenske.
Za na smu?anje it in parkrat v Lj bo vseeno cenej?e.
Jaz sem svoje ?ase "krmaril" japonske CNC stroje znamke Mazak.So bili res hudi-nikoli ampak res nikoli se niso pokvarili.Kupljeni so bili specialno za obdelavo magnezija za BMW kose in Mercedes kose.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne,nisem.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani