Danes sem imel mo?nost menjati diske na mazdi 6 CD. Imela je 80 kkm prevo?enih in letnik 2003.
Kar se je bilo potrebno odviti je ?lo brez problema, le pri diskih se je zataknilo, vijaka ki dr?ita disk na pestu sta se odvila kolikortoliko "normalno" z pomo?jo ve?jega kladiva. Diski pa niso hoteli z pesta pa ni varijante, ne za takoimenovanim "pacigerjem" na z pomo?jo vijaka, za katerega je narejen navoj v disku, ker se je seveda disk na tem mestu seveda zlomil. Potem pa sem posegel po skrajnih ukrepih in v roke vzel kotno brusilko in diske dobesedno od?agal z avta, tako da sem jih zarezal potem pa po?temal del zvona ki pride ?ez pesto in na koncu ?e malo pretepal po disku z macolo toliko ?asa da je pametnej?i disk popustil in se snel z pesta.
?e ostanki dvoboja.
Tudi tako se "?raufa"?Ni kaj,?e ne gre milom pa silom.
Danes sem prera?unal koliko mi nese daljinec od moje original Mazde: 227,49m. To je od bloka do parkiri??a, nekaj malega dreves vmes, pozimi ko ni listja.
Mater sem jaz za luno, 1.4 bencinarja primerjamo z 2.0 turbodizlom ?
Jaz sem pisal primerjavo mazdo 6 diesel in bencin, izhajamo iz tega, ker pol bi mogl primerjat non turbo dizl(sploh ?e delajo to?) z nonturbo benz. in seveda ?e oba turbaka. Pol bi blo po?teno. Sej ne da se vadim primerjajmo naprej bencinarje in turbodizle.
Ne,sej nisem primerjal teh dveh avtov.Samo v vednost sem dal,koliko ve? popije 1.4 benz in kako je hrupnej?i.
In sploh ne primerjam 6-k benza in diesla med seboj.Meni je bolj v?e? in primernej?i diesel tebi ba benzinc.
Mislim,kak?en hrup na avtocesti ?Edino kar sli?im pri 160km/uro je pi? vetra (ker imam SW- sani verjetno je bolj hrupno) in zvok Boss-eja z prijetno glasnostjo,ne na ful, AC/DC v zvo?nikih.
?e pa grem recimo z Pugijem-bencinarjem po avtocesti 130,moram dati radio na ful in se ne morem pogovarjat in ?e ko pridem iz avta sli?im ma?ino ?e pol ure potem,kako je hropel v vsak klan?ek.Da ne govorimo o porabi-Pugi,1.4 motor,povpre?na poraba od 8.5-9/100.Alora?
Vi?je od 4000 obratov je itak brez smisla ti??at 6-ko,ker ni efekta.Vse se dogaja ni?je z max. efektom.
No,tudi pod 2000 obratov vozim-po mestu,kjer pa je ?e Labi napisal,da diesel sux.In to je res.
Pozimi pa je webasto zakon.Tudi,?e nima? tajmerja se ti po kak?nem kilometru in pol ?e segreje kabina.
Slabo je res mogo?e glede velikega servisa,ki je malenkost dra?ji...
hihi... tole temo bo potrebno v kratkem omejiti ali celo zakleniti
jaz nisem prista? dizlov, pa ?eprav vozim dizla, je pa dejstvo, da se da ima vsak motor svoje prednosti, ampak zame jih ima dizl trenutno ve?... pa ?eprav klopota ko ga v?ge?
in tisto o ?altanju med prehitevanjem nikakor ne dr?i
Zakaj pa zakleniti?
Saj samo podajamo svoje ugotovitve in ob?utke med vo?njo.To pa ni slabo,ne?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Si morete zamislit ?ele na?e lep?e polovice,ko morajo pritiskat te trde sklopke?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani