Res je. Ponavadi kaki maherji z benzinarskimi mlinčki tam pri Vrhniki še tiščijo gas do podna, te celo prehitijo in se ti režijo, ko z nosom na volanu "pomagajo" svojim konjičkom.
No, pa pride počasi klanec in v začetku se še nekaj martrajo, nato na tretjini klanca se baraka počasi ustavi. Takrat greš z dizlom mimo, kot da bi mlinčki stali na mestu. In ti si že z dizlom pod viaduktom za vlak, on daje v četrto nekje na sredini klanca pri 3600 obratih. 🤗
Jaz mislim da je to prava trasa za nov poraba izziv.
Maksimalni srčni utrip za tek lahko izračunate ali ocenite na več načinov. V spodnjem članku...
Ne pravim da se ne uporablja vec, ampak je zelo čez palec... Potemtakem bi ga jaz imel 184.... Pa že pri 170 zelo pisano gledam. Ok, srce bi zdrzalo še bistveno več (vsaj upam), ampak neke koristi pa od tega nebi imel.
Zato je bolj smotrno iti na testiranje v laboratorij, kjer ti med drugim določijo laktatni prag in od katere točke naprej performans ne narašča več sorazmerno z naraščanjem pulza...
Meni se zdijo to (predvsem za manj aktivne ljudi) čisto preveč kocljive stvari, da bi si jih upal dati v neko tako preprosto formulo.
Nihče ni omenil 100%max. utripa, ki je okvirno 220'-leta. To je za tiste, ki tole čitajo in bi začeli malo delat, ne za vas tri maherje-sportaše, ki že vse to veste...
sem iz Gorenjske KR okolica, tako da zelo dobro poznam in Jošt in Šmarjetno.....da Jošt zadnji del od bivše gostilne, navzgor v gozd je mislim da cca.18% strmina, tako da moraš kar "pritiskati", kot mulc sem bil n-krat gor
tukaj je zanimiva stran, kjer imaš profile raznih tur, je pa Šmarjetna malenkost težja kot Jošt, ker nimaš vmes počitka
Se povsem strinjam s Sportman333. Evo jaz sem včeraj naredil 145km z 2100visinci s specialko... Kdor pozna Gorenjsko : iz Ljubljane preko Naklega v Kropo, vzpon na Jamnik, spust Dražgoše, vzpon na Jošt (slovi kot zelo strm odsek), spust v Kranj, vzpon na Šmarjetno Goro (strmo), spust v Kranj, Cerklje na Gorenjskem, čez Šentursko goro v Kamnik in v lj.
Povprečna hitrost 23kmh, povprečen pulz 125'. Max pulz 151 na 19procentnem odseku na Jošta....
Kolega ki je bivši tekmovalec me vedno kurca,da bi lahko bil hitrejši, če bi šel višje s pulzom... Jaz mu odvrnem, da potem nebi mogel voziti po 200km trase in da sem raje v "safe mode" 😂. O tem koliko truda je bilo vloženega v to, da zmorem odpeljati klanec z pulzom manjšim od 140' nebi...
Tako da ko je govora o pulzu je najprej treba vedeti kakšen je v mirovanju in predvsem kakšne želje ima nekdo v športu... Če je nekomu cilj priti na Vršič pod 40' bo vozil drugače kot če mu je želja po Vršiču iti še na nassfeld 😂
Recimo moj avg pulz na zoncolan iz ovara (spada med 3najtezje vzpone v EU) je bil 149.... Kolegica ki je vozila zraven je imela za 25' višjega...
Plus vpliv genetike, utrujenosti, prehrane...
Sportman333, ti si iz okolice Janč, ne? 3dni nazaj našel top povezavo čez Rečico na Koške Poljane
Za padec pulza bom pa pogledal danes, ko grem na Slavnik.
To je zelo spodoben pulz. Normalno je od 60-80, oče ga ima pri 62ih letih 42 v mirovanju, kolegica nekdanja rokometašica 45... Nižjega imamo športniki ki se ukvarjamo s tekom, kolesarjenjem... Jaz sem ga imel na zdravniškemu pregledu 46.... Ob 15h po treh kavah in službi 😂😂.
Bom probal tekom dneva najti razpredelnico ki govori o tem padcu pulza. Meni se je zanimivo ukvarjati s takimi stvarmi, je pa potrebno nekaj vedeti.... To je vseeno srce. Tu se ni za igrati... Vsi vozimo avte na tehnične pa gledamo kakšno top olje gre notri... Na zdravniške preglede pa gledamo kot na nekaj nepotrebnega in se počutimo nepremagljive. Tako da ob kakršnemukoli čudnemu občutku ali odstopanju pri številkah je nujno iti do zdravnika. Jaz sem kar se tega tiče itak malo hopohondra 😂
Slavnik? Kolk je pa men ta vzpon všeč.... STKP točka je to.
Joj, nisem nikoli pogledal. Bom jutri zjutraj preveril, ko vstanem zgodaj in se bom odpravil na planoto Slavnik.
Načeloma je pulz v mirovanju precej dober pokazatelj fizične pripravljenosti.
Ali pa test, ko se npr pri teku zaženeš v nek klanec (oziroma si nabijes pulz izven cone udobja) in se potem ustaviš ter popolnoma mirujes 60sekund in gledaš za koliko ti pade utrip v tej minuti.... To ti pokaže kako hitro se telo zregenerira (pomembno recimo na kolesu, kjer imaš vzpon ter potem 2minuti spusta ter spet vzpon). Sem pozabil lestvico kjer je pisalo koliko je že dobro da ti pade pulz v tej minuti, vem pa da je vrhunsko če ti pade utrip v prvi minuti za več kot 60udarcev. Jaz sem parkrat probal in imam rekord padec za 58utripov v prvi minuti. Imam pa v mirovanju 39-40.
Par dni nazaj sem naredil letošnji 5000i km na bajku. Lani isti čas 900km manj,leto poprej pa malo več, ampak jbg, mtb dela svoje
In pa danes... Sem si naredil stravo so se vsi čudili, kako da je nimam... Nisem čutil, da jo rabil (oziroma si jo želim... Rabim je še sedaj ne). Luštno je spremljati vožnje ljudi ki nas druži zgolj in samo kolo in se itak ne znamo dobiti drugje kot na kolesu ali tisti jutranji kavi nekje bogu izza nogu in imeti debate o vsem in ničemer.
Glih gledam tole kolo in opremo. Pa saj na mojem dvajset let staremu je skoraj boljša oprema. Teža je tudi tu nekje, saj je moj narejen iz istega aluminija. Opremo imam pa vse deore xtr. Saj verjetno bi bila tudi cena, če bi ga sedaj kupil, tu nekje. 🤔
Uh... Poglej koliko pride nov z xt opremo. Seveda če govoriva o komplet xt, ne samo zadnji menjalnik kamor nekateri pogledajo...
Mtbji so se pa zredili s prihodom 29colarjev,ampak vseeno neprimerno bolje plezajo, pa tudi po ravnem se da dosti hitreje voziti kot z 26col.
Jaz imam Focus treking kolo in mi že kakih 8-10 let služi kot je treba! Samo plašče in ketno sem menjal do sedaj in sem full zadovoljen. 😊 To kolo ti bodo sigurno še kaj spustili, tako da nimaš kaj veliko razmišljat-top kolo za ta denar!
Če ti tole spusti na kakih 700eur... Lahko pa gledaš z drugega vidika... Ne narediš veliko km.... Torej boš imel bajk 10let... Daš 200eur več in imaš kolo ki ima 2ranga boljšo opremo, imaš garancijo, trgovec ti proda kolo ustrezne velikosti....
Se pravi recimo na trgu rabljenih (ne "spizdjot" varianta, ampak kupljen in s papirji), se bi kakega dobrega oz. solidnega, rabljenega dobilo za okrog Petstotaka € cekinov?
Pri rabljenih kolesih je loterija... Hitro moraš zamenjati gume, zajle, ketno, zobnike... In te pride to 200eur... Raje si postavi budget na 700-750eur in kupi novega.
V Domžalah imaš "energija bikes", kjer prodajajo cube kolesa, ki so Best price /performance.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Da vidimo če bo kaj iz tega ferrarijevega pole positiona...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani