Tuhinjska dolina je prepovedan transport za tezje tovornjake, pa vendar se je zdele eden menda prekucnu in to glih v moji Sutjeski. Bolnca kwa rect druzga!
Ponavadi je dovoljeno za dostavo. Ker ?e bi si ti za?elel kup kak?nih 12 kubikov gramoza za utrdit dvori??e, bi ga v nasprotnem primeru lahko vozil samo v prikolici, ki bi jo prikljuknil na svojo Mazdo...
In ker ni turbo dizel, nima? kljuke . Zato je dovoljeno, da te?ki tovornjaki in vla?ilci za potrebe dostave vseeno vozijo po tej cesti. Torej si lahko za?eli? kup gramoza, da se imajo otroci kje igrat...
U, ?morn, jaz pa se bom lani decembra lotil na?o prikolico malo obnovit in porihtat, ker imam ?ez zimo ?as, pa da bo pripravljena za poletna potepanja... Pa da se bom imel potem na pomlad s ?im pohvaliti...
"Sosed" je kova? in dela kovane ograje. Cena? Nimam pojma, ?e te zanima in ?e da? kak?en podatek ve? (vsaj ?e dol?ino ograje), ga lahko povpra?am. Dela pa zelo solidno, kvalitetno in spodobno, ima pa kar spodobno tudi ?akalno vrsto...
To pa nikakor ni za Juresa. Premajhen voz je to zanj. Bodi pozoren, ko posnetek poka?e prtlja?nik - saj je manj?i kot v Mazdi 5, pa je bilo Juresu premalo...
Tle se mogoce ne vidi ravno ampak ta tovornjakarski priklopnik je bil vsaj meter visji od avtobusa, pleasal sem ter tja....v mislih sem imel predvsem obremenitve in to da je orngi snezilo....kot se vidi s slike
Kolikor vidim, ima pripet polpriklopnik in ne priklopnik - ampak to so ?e podrobnosti... Kakorkoli, ?e najvi?ja to?ka ni presegala vi?ino 4 metre, je vse v mejah normale, pa ?e ?e tako ?udno zgleda. In ne glede na to, koliko je sne?ilo, je cesta kopna, torej ni ovir. Poleg tega zakon dolo?a, da se morajo s ceste v primeru zimskih razmer umakniti tovorna vozila in vla?ilci s priklopniki ali polpriklopniki. Avtobusov zakon ne omenja...
Vem, ja, in tudi strinjam se, da je tole dokaj nenavadna kompozicija. A tudi ?e ga kdo ustavi in preveri, vsaj na prvi pogled mu nima kaj o?itati.
Za "opletanje" prikolice pa je najve?krat krivo var?evanje. Nekateri za prikolico ne centrirajo gum. Saj v avtu (ali pa avtobusu) se lepo pelje?, prikolica zadaj pa trese in opleta in potem lomi le?aje in pokajo osovine in kolesa odletijo in se vsi ?udijo, kaj je pa zdaj to... Ampak tudi tu policija ne more ni?, ker nikjer v zakonu ni zapisano, da gume morajo biti centrirane...
In nazadnje ?e ena obrazlo?itev:
- tovorno vozilo s priklopnikom je lahko dolgo najve? 18,75 metra
- motorno vozilo s priklopnikom pa je lahko dolgo najve? 18 metrov
- vle?no vozilo s polpriklopnikom pa je lahko dolgo najve? 16,5 metra
In ker avtobus ne sodi med tovorna vozila, je lahko ta kompozicija dolga najve? 18 metrov, ?eprav bi se lahko zapi?il, da gre tu pravzaprav za vle?no vozilo s polpriklopnikom, pa sme biti dolg najve? 16,5 metra. Pa spet mislim, da bi ?lo skozi, vsaj takole na u? bi rekel, da je tam tam... Sicer pa obstaja Pravilnik o dimenzijah, masah in opremi vozil, kjer je vse to lepo opisano.
Hja, saj nima kaj kontrolirat, pa ?eprav je vse skupaj precej nenavadno.
Avtobus skupaj s priklopnikom ali polpriklopnikom ne sme biti dalj?i od 18,00 metra. To je dolo?eno v 3. ?lenu pravilnika o dimenzijah, masah in opremi vozil.
Avtobus skupaj s priklopnikom ali polpriklopnikom in vsemi potniki in vsem tovorom v prikolici ne sme biti te?ji od 36 ton.
Voznik take kompozicije mora imeti poleg D ?e E kategorijo.
Ja, malo nenavadna kompozicija. Kak?ne uglednej?e firme avtobusu pripnejo kak?no bolj estetsko dovr?eno prikolico. Ampak tudi tu je vse po ?rki zakona...
Mora pa zabavno zgledat tako kompozicijo pripeljat pred kak?en hotel v centru npr. Rima...
Kateri bedak je pa to sestavil? Tole je dobesedni citat za?etka:
- "Mazda je v zadnjih petih letih z uvedbo tehnologije Skyactiv u?inkovitost bencinskih motorjev in posledi?no porabo goriva z notranjim izgorevanjem zni?ala za 30 odstotkov."
Se pravi, je Mazda zni?ala u?inkovitost bencinskih motorjev za 30% in posledi?no tudi porabo bencina za 30%? Mislim, vsaj novinarji bi pa ja lahko poznali in obvladali ter pravilno uporabljali slovenski jezik!
Jaz imam Auto Route. Sicer zemljevidi iz leta 2001, tako da ni ve? kaj prida uporaben, dela pa to?no tako, kot si zapisal. Ima celo to mo?nost, da napi?e? vse postanke, pa ti optimatizira vrstni red. Pa mu napi?e?, kolik?na je poraba in koliko stane liter, pa ti ?e stro?ke vr?e ven. In dolo?i? hitrosti, s kak?nimi se bo? vozil, tako da je potovalni ?as dokaj realen vse do prvega zastoja...
livka jaz sem zapeljal v tako meglo. Verjemi, da ni enostavno. Najprej ima? dokaj "prijazno" meglo, dokaj OK vidljivost za ene 100 km/h. Nato pa dobesedno stena v enem trenutku. In si v ?ah-mat polo?aju karkoli stori?. Tule jaz ne bi krivil nikogar ravno zato ker vem, da je v taki situaciji ?ah-mat karkoli naredi?.
Nikjer nisem napisal, da je enostavno. In ?e pogleda? omenjeni posnetek, megla ni bila tako katastrofalna. Sam osebno sem velikokrat zapeljal v huj?o meglo (po So?ki dolini se velikokrat privali tako gosta megla, da mora? prestavit vsaj za eno prestavo ni?je, da avto sploh lahko rine skozi...). Pa je plo?evina ostala cela.
Nikjer nisem napisal, da bi se dalo v celoti prepre?iti. Bi se pa z ustrezno osvetlitvijo vozila in ustrezno prilagoditvijo hitrosti dalo omiliti. Sicer so pa to tudi drugi ?e zabele?ili. Za pri?gat meglenko traja dve sekundi. Ko se hitrost zmanj?a pod 60 km/h, mora? pri?gati vse ?tiri smernike. ?e sekunda dela. ?e si seveda z glavo pri stvari in spremlja?, kaj se dogaja. ?e pa gleda? na uro in dr?i? hitrost 140 km/h ne glede na vidljivost in vremenske razmere, zraven pa ne priklopi? niti lu?i, kaj ?ele meglenk, ja, potem je pa kriv DARS, pa poplave v Nairobiju, pa vihar na Marsu...
Enkrat sem ?e napisal svoje mnenje, kako bi zmanj?ali ?tevilo prometnih nesre?, pa me je nekaj ?lanov foruma kmalu lin?alo, ampak jaz sem ?e vedno v to prepri?an. In sicer sta to dve stvari:
1.) Vsako vozilo bi moralo imeti senzor, tipalo, pa? nekaj, s ?imer bi ugotavljalo alkoholiziranost voznika in ne bi spustil ro?ne zavore, ?e voznik ni trezen.
2.) Namesto emblema znamke vozila bi iz volana gledala sulica. Gotovo bi vsak voznik malo druga?e prilagajal hitrost, kot pa ko gleda napis air-bag... Sicer bi bila vsaka nesre?a s smrtnim izidom, a sem prepri?an, da bi jih bilo zelo malo. Ker vozniki ne bi imeli v podzavesti, da ima avto ABS-jajca, bo?ne oja?itve, air-bage in air-curtaine, zategovalnike varnostnih pasov, asistenco za zaviranje v sili, radarski tempomat, ASR, EPS, angela varuha, zbor svetnikov, ki te dvignejo in nesejo na varno,... Ko bi gledali tisto sulico, ki ?trli iz volana, bi imeli v podzavesti samo eno: ?e kam pribijem, sem mrtev na mestu. In prepri?an sem, da bi druga?e prilagajali hitrost.
Po?asi boste vsi sledili kmetu, ki je s hribov doma - TV z lopato na kose in v kontejner. Novice zvem na internetu, vremensko napoved sli?im med vo?njo avta po radiu, za filme pa si v videoteki sposodim DVDje in v postelji z ?eno skupaj v miru IN BREZ REKLAM pogledava film... ?e pa slu?ajno DVD zataji, si pa ogledam ?eno brez ....., mogo?e ?e malo, se pravi, recimo takole: potelovadiva, potem pa spat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj je bolj?ega kot videti zadovoljnega lastnika Mazde pred VolksWagnovim servisom...
A.B.C. Kromberk ima pogodbo z Mazdinim klubom za popust na storitve in tam delajo tudi tehni?ne preglede. In na? minibus je potrjen ?e za eno leto...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani