Podtlak je največja napaka,kar jih lahko pri hlajenju narediš!!!
In v bistvu ni važno kje je lega napajalnika-važno je da njegova odvedena toplota še dodatno ne segreva sistema!-torej izpuh zmeraj ven ne glede kam.
Termalno gledano je najboljša varianta zgoraj,ker tako ne more segrevati ničesar drugega. In v tem primeru je npr. dobra resitev kot je to pri Jonsbo UMX4 zgoraj,spredaj z izpuhom navzgor.
Kar pa se napajalnika tiče-en nasvet-ne se zanašati na njegov ventilator...ne vem,al si ga že naročil...BeQuiet al kerga...
Vzami polno modularnega,najmanj 80+Gold in semipasivnega.
Tak napajalnik ima tako malo odpadne toplote,da ga minimalni pretok čez njega zaradi nadtlaka že več kot zadovoljivo hladi.
Če pa bi bil bolj obremenjen,pa moraš zagotoviti,da bo več vstopnih ventilatorjev kot izstopnih,da zagotoviš zadovoljiv nadtlak....npr. pri 2x12 vstopnih le 1x12 izstopen ali pa brez izstopnega,ker napajalnikovega že imaš.
Tukaj je omenjen UMX4 lep primer,ko lahko vstopni lepo dihajo,ker vstop ni omejen...montiranega izstopnega v kanto za smeti,izstopnih na stropu pa tudi ne rabiš,ker konvekcija dela tebi v prid.
Rabiš le dva res vrhunska ventilatorja in to je to....vse odvečne luknje zapreti itd.. sem že pisal o tem....pa ne bom še enkrat.
Pri tem ohišju pa,ker je navzgor odprt lahko hladilnik postaviš tako,da je ventilator spodaj in,da piha navzgor...a po tem rabiš vrhunski ventilator z krogljičnimi ležaji,kar pa najbrž ne boš....v bistvu bi jih rabil tudi za vstopne,a tu ni tako kritično,ker sta predvidena dva...
Teh ameriških "black friday" ne jemljem resno. Sem nekaj let nazaj kupoval Lenovo X1 carbon, TV LG OLED, nič od tega znižanega na ta črni petek.
Dopoldne mi je nek sinov kolega modroval, kje se kupuje RAM na http://Caseking.de. Kar nekaj, je gor taisti dražji za 20%.
Pa ne, da ne kupujem tudi drugje, recimo občasno na Amazon.de (v zadnjem mesecu kar 2 x RAM-a ... če ne bi bilo tele rubrike, me po mojem ne bi prijelo). Pač vsak se po svoje odloča, išče variante, ki pa se ves čas spreminjajo. Žal mi je, da je vrata zaprla trgovina https://edigital.si/page-closing-si.
Še vedno pa sem prepričan, da sem dobre komponente dobil tudi v Sloveniji relativno ugodno, seveda mora pa tudi prodajalec zaslužit.
Caseking.de priporočam👍-za tisti family-PC grafo,hladilnik na Amazon.de,ostalo vse pr Casekingu kupil....za ohišja so itak "kralji"😄
Pri nas pa-z Funtech-om sem tudi imel dobre izkušnje...če kupiš "skoraj vse",tudi z ceno pridejo nasproti,če je identična stvar drugje cenejša...seveda odvisno od skupnega zneska-res jih moram pohvaliti-so res konkurenčni tudi z ceno👍
Nic ne zapirajo... Sem se pred ene 20imi minutami peljal ravno tu mimo ... in je enako kot prej... pri podvozu je semafor, ker v treh mesecih se niso uspeli zasuti in sanirati tistega dela ... Dolgo casa je bila popolnoma zaprta cesta, dokler se folk na FB ni zacel na veliko bunit ... potem so pa kar naenkrat lahko postavili semafor ...
Vprašanje,kaj so počeli...ko sem mimo peljal,sem prav nazaj pogledal,in so postavljali znak za "prepoved prometa za vsa vozila"🙄
V soboto naročil,v petek prišlo. Že original zapakirani-adijo pamet embalaža😲,pol pa še v večji karton od Auto-Doca...res sem samo pobuljil-kartona k dreka....pa za 3,2€ oba poslana👍
Edino k je seveda varijanta brez motorčkov,a so originalni OK-samo premontiraš...in brez tistih veznih paščkov na spodnji strani-premontiraš in je OK...
Je pa to že druga "runda",k sem enkrat že menjal,pa ne vem kateri so bili...sam se mi zdijo,da so ti veliko boljši-vpetje-sponke žarnic so bolj simpl in močne,fasunge za H1 so dvopolne,namesto enopolne (speljana masa kar čez kovinsko plast reflektorjev🤨👎),in se mi zdijo boljše sponke pokrova,k pr prejšnjih so se tri pr enem žarometu že odlomile.
Skratka-tako na uč-TYC se mi zdi boljši...pa še top cena-kaj hočeš še več😉
Fajn bi bilo,da bi še kaj napisal...k jaz tud lahko rečem kak dober jebač sem😂
Jaz po navadi hcalim al pa grajam,samo tisto,z čemer sem imel izkušnje...prvo NSI plato sem jaz zjebal,k se je med BIOS posodobitvujo obesila,pa mi nebi bilo treba posodabljati...ostalo od MSIja super...plate gledam sam še njihove,ker je njihovo krmiljenhe ventilatorjev že tako dobro,da izpolnjuje vsa moja pričakovanja...pa so ta kar visoka...k lih tukaj je npr. Asus pr meni pogrnil ..pa sem imel že tri njihove plate...moja prva sploh P5W-DH DeLuxe...legendarna plata,k jo je pač čas povozil...jo še zmeraj imam za kaka reševanja in druge posebne namene...in P5QD Turbo-tud dobra,jo še zmer imam...bo počasi čas za v kanto...P5Q je. "šla"...Gigabyte 7600GS je dolgo služila-sam pohvalim...Sapphire 4670 Ultimate-res ultimativna silent-HTPC grafa,k jo je tud čas povozil...sam pohvalim.
Isto Gainward 9500GT...
Ma z grafami nisrm imel nikoli problemov...zmeraj drugi...mogoče prevetritve,pregrevanja itd...pač slabo sestavljeno
RAMi prej skoz Corsair,sedaj zmer Crucial....SSDje zmer Samsung-drugega ne gledam....
Mah,ne vem...men je v večini vse skoz delalo...eni pa...ne vem kaj delajo...težko je kr posploševati...
Sam gledam trenutno 4070 od MSI-ja. Gaming serijo je tudi @skritikrt hvalil.
Da nekaj omenim,k se hitro kaj narobe razume-grafike so v bistvu generične-čipovje je v bistvu enako-zelo malo je od posameznega proizvajalca oz. znamke.
Znamka lahko vpliva bolj na "tisto okoli"-se pravi solidnost izvedbe nosilcev,plošč spredaj/zadaj,hlajenje oz. Heathpipe oz. brez...,ventilatorji,vrste ležajev ventilatorjev,RGB in plastika okoli....in seveda Software.
Obstaja mogoče nekaj verzij PCBjev,spomina regulacije napajanja in to je to,za to npr. pri največjih in najzmogljivejših grafikah sega hlajenje daleč čez PCB.
Drugače-drži-kar se tiče kombinacije zmogljivosti hlajenja,in kako je to izvedeno+pripadajoči Software,je Gaming-X še vedno najboljša.
Če najdeš kako drugo grafo za npr. 30-50€ ceneje-jaz nebi vzel,k je vredno...če je pa več,je pa druga zgodba.
Ajd-bom zaključil,kar sem mislil povedati z prispevkom o tistem polnilcu Opus BT-C3100,in za kaj je fino imeti takega z alalizo celic....
Danes je vse več naprav napajano z Li-Ion baterijami,in se pri marsikomu še najde kak skriti zaklad,katerega je škoda za "v smeti",in je fino,če lahko akumulatorski paket obnoviš.
Tako je pri mojem Metabo BS 14,4 LT Compact iz leta 2012🙄
Sem ga kupil na Mimovrste z kovčkom,dvemi 1,3Ah baterijami+polnilec za 155€😁...ne vem več-za orng več kot pol ceneje,ker je Metabo šel z 1,3Ah na 1,5Ah,in je bil "auslaufmodel".
Stroj je "nekaj posebnega",ker je takrat-leta 2009 Metabo začel forsirati svoj nov priklop in sistem baterij CAS,katerega trenutno uporablja že več kot 35 proizvajalcev/znamk.
Stroj je tudi konstrukcijsko"totalni overkill",in mi je zaradi svojih številnih posebnosti še vedno izjemno pri srcu.
Da naštejem nekaj posebnosti:
-Made in Germany
-13mm glava
-gred z integriranim HEX nastavkom za BIT-e,torej vijačiš lahko brez glave,in z navojno pušo je Bit fiksno vpet
-prvi tip vijačnika z elektronskim nadzorom navora-različen razpon v vsaki prestavi posebaj
-inovativen,zelo priročen-enoročni sistem prestavljanja mehanskih prestav-vzvod na vsakem boku stroja dosegljiv z kazalcem ali palcem iste roke,z katero stroj držiš-meni najljubša funkcija na stroju😍
-kovinsko ohišje mehanskega menjalnika+43mm EURO "vrat" za vpetje v fiksna ali prenosna vodila,stranski ročaji,stojala,črpalke,kotnih prenosov ipd.
-t.i."Impuls" funkcija delovanja-Metabo patent-genijalna stvar za "zjebane" glave vijakov,da Bit ne preskoči,za odvijačenje zarjavelih vijakov,da se vijak ne odlomi (seveda ne rata zmeraj😕),za vrtanje okroglih kovinskih cevi ali keramičnih ploščic brez točkanja brez da bi sveder "pobegnil"
-t.i. balancing ne samo v polnilcu,ampak kontrola vsake posamezne celice baterije tudi v stroju-tega še danes nima večina proizvajalcev
-kljub temu,da je to Metabojeva "srednja klasa"-LT vrtalnih vijačnikov,je konstrukcijsko z razliko z motorjem praktično identičen najvišji klasi LTX,kjer je motor še malenkost močnejši (Metabo je izdeloval tudi 14,4V LTX serijo!!!)
A kje je problem tega stroja-sistem napetosti 14,4V,kateri je z napredkom Li-Ion baterij postal že tako dober,da je kanibaliziral 18V klaso,in za to proizvajalci niso imeli interesa ponujati sistem še naprej,in so začeli opuščati podporo in razvoj,kar je seveda botrovalo rojstvu nove-priročnejše klase 12V (prej 9,6V) klase.
No in ker so 14,4V nove baterije v bistvu "stare" oz so ležale v skladiščih,in so kljub temu zelo drage,sem bil prisiljen v obnovo vseh baterij,ki jih imam v tem sistemu.
Dve z 1,3Ah,eno z 2,6Ah,in eno naknadno kupljeno-rabljeno 1,5Ah prek eBaya.
1,3Ah sem predelal na 2,4Ah z Samsungovimi 25R celicami (glej prispevek o Opus polnilcu-se jih vidi v polnilcu),dvovrstično 2,6Ah in enovrstično rabljeno 1,5Ah pa z Sony Murata 2,8Ah ki zmorejo stalni tok 35A😃 in 6 sekundni pulz z 80A😲https://www.akkuteile.de/en/murata-sony-konion-us18650vtc5d-2800mah-3-6v-3-7v-35a-flat-top_100802_2540 Kdor je malo električarja,bo vedel,kaj to pomeni😄....najboljša "papica",kar jo stroj lahko dobi😋
Seveda pa sem originalne varovalke na BMS-ih pustil,če ne bi enovrstična baterija zmogla več kot 1100W,dvovrstična pa še enkrat toliko,kar pa seveda nima smisla,ker stroj tako ali tako tega ne zmore "požrti",in seveda neka varnost mora biti.
Moram pa podati OPOZORILO!!!
Ne se igrati z temi celicami,če nimaš pojma,ustrezne opreme,orodja in se ne zaščitiš pred "nezgodo"-stvar je lahko zeloooo nevarna. Torej ne me oponašati z mislijo "saj bo že"!!!
Če nisi strokovnjak raje takšne stvari prepusti tistim,ki vedo kaj delajo-vsako oponašanje je na lastno odgovornost,ker si ne želim,da bi komu celico "razčefukalo v ksiht",ali pa še kaj hujšega!!!
LCD ima lahko backlight led ali neon. In ker ima samo LCD tehnologija backlight, je pol to samoumevno, da mislim z LED LCD tehnologijo.
A ima še kaj drugega LED za backlight? Ker plazma tudi ne potrebuje backlight-a.
Lahko še naštejem tipe matrik za LCD:
IPS, TF, MVA in razni derivati.
Samo ne vem, da to koga zanima 😅
Ne gre mi zate,k razlagaš...zate vem,da veš,kaj je mišljeno,in ni bil namen ti "stopiti na žilo"...gre mi za tiste,kateri tega ne vedo...in če to berejo,si lahko vse živo razlagajo.
Pač sem hotel samo,da se ve,o čem je govora,in da bo raja vedela,kaj LED pri LCD televizorjih pomeni.
Ok počasi prihaja tudi mini-LED verzija panelov,a zaenkrat so za zelo velike diagonale,ker so diode še prevelike,pa čeprav se proizvajalci na vse kriplje trudijo to prikriti,tudi z lažnimi-zavajajočimi nazivi "micro-LED"...a z velikostmi okoli 0.9mm so to bolj pobožne želje,ker micro-LED se začne šele pri 0.1mm ali manj...pač papir vse prenese,raja pa verjame...
Jaz bom pa rekel...sem bil z ženo celo na koncertu Tomislav Braljič i Klapa Intrade...pa je bilo čist fajn.
Ajd,da bi jih skoz poslušal,ne rabim,k jih žena skoz vrti😅...in seveda Oliver-a...mirna mu naj bo zemlja-ena redkih legend klase Avsenikov,Slaka ipd...
Pa ji pustim,naj ima svoje veselje...kot rečeno-okusi so različni...meni je važno,da je muzika pristna,kar Intrade in Oliver absolutno so.
Prosim,ne me narobe razumeti...ne pravim,da bi moral menjavati hladilnik ali kaj.. saj niti ne vem kak PC-uporabnik si...vsak si ukroji sistem zase...ta tvoj hladilnik je sigurno super!
Hotel sem samo razložiti,kaj se da z sorazmerno malo cvenka doseči...samo,da je sistem res premišljeno sestavljen.
Poglej nekaj strani nazaj,ko sem čistil-izpihoval ta družinski PC in HTPC.
Pri tem družinskem je veliko vlogo igralo tudi ohišje...seveda mora hladilnik pasati not...gre pa tudi za druge stvari...npr. poglej stranice,in boš ugotovil,da je točno nad hladilnikom na stranico nameščena pena,katera se na rahlo stisne na hladilnik...to preprečuje,da bi zrak "pobegnil" mimo hladilnika...nad grafo je podobno (uporabil sem 3 različne tipe izolacije-2mm,2cm in alubutil).
Če malce bolj pogledaš,boš opazil take folijske kvadratke...to je alubutil (alufolija in butilna masa)...ta je uporabljen v doberšnji meri,ker je alu ohišje lahko in teži k ropotanju.. a spet ne preveč,ker z tem slabšaš hladilni učinek samega ohišja (Lian-Li PC-7NB 100% ALU)....in "narobe" montiran napajalnik...in tudi izbira napajalnika...izbira grafe MSI Gaming-X...najboljša grafa kar se tiče hlajenja in krmiljenja ventilatorjev v smislu tihosti in performance-a...izdelava sesalne predkomore za vstopna ventilatorja-gre za to,da sta odmaknjena od vsega-z tem se spet zmanjša ropot in izboljša pretok...vse luknje na ohišju so polepljene z izolirtrakom,tudi spodnje reže za vstopni zrak za napajalnik!!!😳...to pa kljub temu,da je ta obrnjen proti tlom...to pa za to,ker je odmaknjen za cca.1,5cm od tal,in tako dobi več kot dovolj zraka od obeh vstopnih ventilatorjev (dober nadtlak sistema)...če bi mu pa bila sila,pa še zmeraj lahko zažene propeler...
In ker so luknje kontraproduktivne za nadtlak prelepljene,je prevetritev in učinkovitost vstopnih ventilatorjev ekstremno visoka-nič zracnega toka ne gre "v nič"......
Vsi ti ukrepi v bistvu ne stanejo veliko,a zelo izboljšajo učinkovitost hlajenja,in omogočajo še dodatno znižanje obratov le teh.
Ima pa sistem dve "napaki"-izstopni ventilator in reža med hladilnikom in stropom ohišja. Režo bi lahko zaprl,pa sem jo pustil iz varnostnih razlogov,če bi zaribal ležaj ventilatorja na hladilniku (ima edini v PCju FDB ležaj...ostali imajo vsi krogljične)... in v tem primeru bi Brocken hladil pač pasivno,za kar bi pa pena nad njem bila kontraproduktivna.
In izstopni ventilator je ostal tudi zaradi tega razloga...bi v tem primeru pomagal odvajati topli zrak...tako pa teče z cca. 400RPM konstantno.
To so detajli,na katere večina zanesenjakov sploh ne polaga pozornosti,in si z tem po nepotrebnem slabšajo termalno učinkovitost sistema...pač "majhne finte",k se jih naučiš z leti😉
Nekaj brskal po starih slikah,in najdem slike tega projekta-izdelava tihega Family PCja.
Se lepo vidi,kako sem vse "odvečne" luknje prelepil,kot rečeno tudi odstranil filter vstopa za napajalnik na dnu.
Vidi se tudi,kako je napajalnik v bistvu oddaljen od dna (najbrž iz varnostnih razlogov,če bi se filter zabasal...a pri meni je itak fajn nadtlak in je učinkovit napajalnik,tako da je hladen tudi brez vklopa ventilatorja.
Poslikal tudi,kako so prelimani PCI-plehi,k je smiselno,da pride zrak k grafi,ne pa da "uide" mimo zadaj ven...komplet,kako je montiran Alubutil in Pene različnih debelin (Silent-Coat starter set za izolacijo avto-vrat https://www.orangeaudio.si/👍 )
In tudi izdelava predkomore-distančnika za vstopna ventilatorja za zmanjšanje "piša" zraka tudi ob večjih obratih...izdelava filtra-uporabil sem kar magnetna traka original filtra,debeli karton in kos ostanka mreže za tlake...žena je odstopila eno 20-DEN najlonko in fertig "najboljši filter". Je pa filter namenoma izdelan "čim večji",da je površina najlonke čim večja,in tudi če se zabaše z prahom,kjer so vstopne luknjice,je filtra še drugje več kot dovolj...
Vidi se tudi zatesnitev okoli BluRay pogona in spodnje "blende"-zatesnjeno vsepovsod...tudi luknje zadaj za opcijsko vodno hlajenje itd...
Lep projekt,ki ne stane veliko...samo ne smeš imeti "dve levi roki".
Tako zabavna je kakovost po nizkih cenah. FERREX Akumulatorsko večfunkcijsko orodje po HOFER CENI – zdaj v vaši HOFER trgovini. Več kot fer.
Zaenkrat rezal samo plato v kuhinji pri eni montaži, so far so gut.
Zanimiva izvedba z dokaj kompaktno "glavo".
Vsaj jaz sem prej bil mnenja,da ne potrebujem takšnega orodja...pa te "nerodne" naloge spravijo včasih v obup,k ne prideš zraven itd...in si zaželiš eno tako orodje.
Od kar sem "se brcnil v rit" in ga kupil...bom samo rekel-nebi si mislil😲...predvsem možnost,da obrneš rezilo za 360-stopinj kamor ti paše😃👍
Že dolgo nič v tej temi,pa dajmo eno,k bo mogoče zanimiva za širšo publiko...pa bom še kdaj drugič nadaljeval z drugim prispevkom,k se navezuje na tega.
Tokrat predstavitev polnilca za Ni-Cd,Ni-Mh,Li-Ion,Li-Poli in LiFePo celice.
Za moje pojme trenutno še vedno en najboljših,če ne celo najboljši takšni polnilec za svojo ceno na trgu.
Je eden redkih za ta denar,ki izmeri notranjo upornost celice (quick test) in pravilno izmeri realno kapaciteto (discharge-test),kar je predpogoj za pravilno selektiranje celic pred sestavljanjem polnilnih baterijskih paketov.
Nudi seveda tudi t.i. refresh funkcijo za "oživitev" celice-polni in prazni tako dolgo,dokler ni več pridobitka pri realni kapaciteti-super za starejše celice (npr Ni-Mh in Ni-Cd katere so oškodovane zaradi napačnega-slabega polnilca in tudi za Li-Ion celice,kater dlje časa niso bile uporabljene).
Zmore tudi polnjenje LiFePo celic,a je polnilec za to potrebno odpreti,in na platini preklopiti stikalo-je namenoma tako narejeno,da nebi kdo pomotoma preklapljal...
To majčkeno stikalo pa ima še tretji položaj,v katerem polni Li-Ion celice le do cca.70-75%,kar je idealno a njihovo življensko dobo,če jih nameravaš skladiščiti oz. jih dlje časa ne boš uporabljal.
Ima pa ta polnilec eno slabost,to pa je relativno slaboten ventilatorček. Ta ventilatorček ni prvenstveno namenjen hlajenju celic,ampak hlajenju platine polnilca...seveda mimogrede še hladi tudi celice...pri večjih kapacitetah pa se za to zna tu in tam zgoditi,da se elektronika pregreje,in ne pokaže pravilne izmerjene kapacitete.
In seveda je tu tudi rešitev tega problema-obstajajo različne modifikacije tega polnilca....jaz pa sem se odločil za slednjo.
Ker imam sodelavca,kateri ima 3D printer,mi je bila ta rešitev najelegantnejša...mi je naredil dva adapterja (pašeta v nulo😃)...pač enega za rezervo...no in sem predelal...samo na z 4x4x1cm ventilatorjem,ampak z 2cm debelim-če že delam,naj bo orng😊.
Entdecken Sie HA40201V4-1000U-A99 Axial-Lüfter 40x40x20mm 12V= 9,3m³/h 12,3dBA von Sunon in der großen Auswahl bei eBay...
Če koga zanima,in bo raje uporabljal večje polnilne tokove,priporočam kak podoben model ventilatorja z npr. 6000rpm-ni problem za polnilec,ker imajo vsi podobno porabo,polnilec pa ga itak temperaturno regulira,tako da tudi ne ropota po nepotrebnem....aja-prodajalca na eBayu priporočam👍,sem tam kupil tudi vse podobne ventilatorje,ko sem predeloval Metabo polnilce.
In ta polnilec sem kupil in predelal že na začetku 2018 leta...in dela BP👍
Ker pa ob raznih "projektih" selektiranje npr. 10kom. celic traj komot kak teden ali pa celo več,še posebaj če uporabljaš nizke polnilne in praznilne tokove🤔...sem pred kratkim naročil še enega,katerega pa bom seveda tudi predelal😃.
Danes je prispel,in mi je dal idejo,da napišem en prispevek-upam,da bo za koga zanimivo🙄
In kot zmeraj-tona slik-zadnje štiri so od novega...pa prijeten ogled😉
Se strinjam, sem nekaj pred leti testiral (1 ali 2) in bi res težko rekel, da je bila razlika. Ampak z dvema ventilatorjema izgleda bolj mišičast. Pa tile BeQuiet so res bolj tihi.
Razlika med le enim in dvema ventilatorjema je le takrat,ko hladilnik komaj še more...recimo,da je CPU navit kolikor gre,in so zračne razmere v ohišju neoptimalne,PC pa dela na 100%...mogoče 2-3°C...pa še to bolj pri večjih hladilnikih,kateri so z strani odprti.
Jaz največkrat svetujem raje enega,in tistega ras dobrega,kot dva slaba...pa k en ventilator je prec 10€ al več...je lahko hladilnik za isti cvenk še boljši😃👍
Je pa res,da je včasih večji pomen na optiki in RGB lučkah...to pa je že "druga zgodba"...
LC-Power...do sedaj sem imel le en izdelek od njih...prvi nqpajalnik v mojem prvem PCju...
Da nebi izpadlo,da pljuvam njihove hladilnike...samo pr napajalnikih-takrat nisem imel pojma...sem mislil k je bil kao 550w in komplet "free-plug" (kabli zac snet)...z enim 12cm +enim 8cm ventilatorjem...nikoli ni bil tih,in ni bil lih poceni...in na koncu začel smrdeti po zažgani izolaciji (skurjen glavni kondenzator na 12v)....še sreča,da sem bil doma,če ne bi lahko bajta zgorela.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Podtlak je največja napaka,kar jih lahko pri hlajenju narediš!!!
In v bistvu ni važno kje je lega napajalnika-važno je da njegova odvedena toplota še dodatno ne segreva sistema!-torej izpuh zmeraj ven ne glede kam.
Termalno gledano je najboljša varianta zgoraj,ker tako ne more segrevati ničesar drugega. In v tem primeru je npr. dobra resitev kot je to pri Jonsbo UMX4 zgoraj,spredaj z izpuhom navzgor.
Kar pa se napajalnika tiče-en nasvet-ne se zanašati na njegov ventilator...ne vem,al si ga že naročil...BeQuiet al kerga...
Vzami polno modularnega,najmanj 80+Gold in semipasivnega.
Tak napajalnik ima tako malo odpadne toplote,da ga minimalni pretok čez njega zaradi nadtlaka že več kot zadovoljivo hladi.
Če pa bi bil bolj obremenjen,pa moraš zagotoviti,da bo več vstopnih ventilatorjev kot izstopnih,da zagotoviš zadovoljiv nadtlak....npr. pri 2x12 vstopnih le 1x12 izstopen ali pa brez izstopnega,ker napajalnikovega že imaš.
Tukaj je omenjen UMX4 lep primer,ko lahko vstopni lepo dihajo,ker vstop ni omejen...montiranega izstopnega v kanto za smeti,izstopnih na stropu pa tudi ne rabiš,ker konvekcija dela tebi v prid.
Rabiš le dva res vrhunska ventilatorja in to je to....vse odvečne luknje zapreti itd.. sem že pisal o tem....pa ne bom še enkrat.
Pri tem ohišju pa,ker je navzgor odprt lahko hladilnik postaviš tako,da je ventilator spodaj in,da piha navzgor...a po tem rabiš vrhunski ventilator z krogljičnimi ležaji,kar pa najbrž ne boš....v bistvu bi jih rabil tudi za vstopne,a tu ni tako kritično,ker sta predvidena dva...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani