Tisti, ki se ne bojimo ?kornjev in avta umazati z blatom, smo imeli v?eraj in danes dirke v glinokopu na Vogrskem. In so mi italijanski kolegi posredovali eno zelo aktualno sliko:
?e bi BTjka ne bila na pol plasti?na in ?e bi imela blokado diferenciala, bi jim ?el pokazat, kako se stvari stre?e. Samo dve skalnati oviri bi mogo?e kljub vsemu bili prehudi, ostalo bi ?lo...
Kak?en mesec pred ?olskimi po?itnicami sem ga prepri?eval, da Seata zamenja za Mazdo in mu razlagal, da DPF ni bav-bav in da se Mazde ne kvarijo oziroma da so bolj zanesljive od Golfa (?esar mi ni verjel - "Zakaj pa potem Golfi tako dr?ijo ceno, Mazdam pa kar pade?") in tako naprej. Potem se pa dolgo nisva videla in ko ga v?eraj sre?am, se je pa pripeljal s to Mazdo.
Najbolj zanimivo mi je pa to: ves ?as imajo kak?ne pripombe ?ez tvoje delo in te priganjajo in kli?ejo domov in "grozijo" z odpovedjo, ko pa najde? drugo slu?bo in se ho?e? poslovit, si pa naenkrat nepogre?ljiv in pomemben in "premisli ?e enkrat, ?e ne bi vseeno ostal"... Sem do?ivel sam (takrat so bile ?e delovne knji?ice in sem ?e tri dni delal pri novem delodajalcu, stari mi pa ?e vedno ni vrnil knji?ice. Ni veliko manjkalo, da bi ?li s policijo ponjo...) pa tudi nekaj drugih sem sli?al podobno govoriti.
Mislim, da sem nekje ?e omenil, da si nabavite kompase in poi??ite vzhod, da boste vedeli, kam klanjat.
Sicer pa so ?e kdaj omenjali Slovenijo kot mejo Kalifata...
ISIS je o?itno obrnil vojno. Ponavadi najprej zasede? ozemlje, potem naseli? svoje ljudi. Oni pa bodo najprej naselili svoje ljudi, pa potem zasedli ozemlje...
Ja, vem, da je sedaj ?vohnej?e verzije s 420 konji, pa vse tja do 600, pa tudi ve?. A Rebrnice pa tudi niso da bi ?lovek rekel: "Ni? posebnega."
Ne vem, a imam samo tako "sre?o" ali je to stalnica, ampak odkar je odprta avtocesta ?ez Rebrnice, kadar sem ?el po njih (razen dvakrat do sedaj) vedno je bil kak?en pokvarjen tovornjak ali kombi v "ni?i" (ni odstavnega pasu) ali pa kar na voznem pasu... So kar dolge, vzpon kar strm (najve?ji je 5,9%, povpre?je je 4,52%), vsi pa ti?ijo (ali pa ti?imo ) gas do podna...
Tako da imajo kljub silni konjenici pri 40 tonah skupne mase precej te?av, da spet naberejo spodobno hitrost...
Pa ?e pustimo Rebrnice pri miru (itak se same premikajo pribli?no 2 mm na leto), zanima nas, kako bi avtomatika pri avtonomni vo?nji reagirala na napake drugih udele?encev?
Seveda je dokon?an in tudi uporabno dovoljenje ima. Tista za??ita ne igra nobene vloge pri uporabnem dovoljenju, ker je znotraj standardov tudi, ?e je ni.
A, se pravi, da zdaj lahko zavijem dol tudi proti Ljubljani. Nisem vedel. Ker prej se je lahko zavilo samo proti Mednemu... Pa tudi za nazaj se iz Ljubljane ni dalo v predor zavit, ampak je bilo treba it obrnit tja do ene trgovine, pa iz smeri Mednega zaviti na obvoznico...
?e je motorist tik pred tovornjakom spremenil pas iz prehitevalnega na vozni pas, bi se tovornjaku, ob vklju?enem aktivnem tempomatu, samodejno vklju?ile zavore in bi avto sam za?el zavirat...in ob?utek v tovornjaku bi bil bo?anski, saj bi voznika prilepilo na vetrobransko steklo...
In bi izgubil ves zalet, v hrib pa ne bi mogel ve? pospe?iti in bi se po avtocesti vozil s hitrostjo na primer 40 km/h, ter za seboj ustvaril lepo kolonico. In dobil ?e kazen, ker se po avtocesti ne sme? voziti manj kot 60 km/h...
Zakaj je na posnetku ovira vedno na ravnem delu, ?e pa so na tistem poligonu imeli tudi ovinek in ?e tovornjak je posnet pri vo?nji skozi ovinek?
In res me zanima, ?e so imeli na prikolici nalo?enih kak?nih 25 ton tovora, kolikor je obi?ajna nosilnost takih polpriklopnikov?
Lahko si nastavi? dol?ino za pred seboj voze?im...
Sicer je ?e kar precej ?asa, kar sem delal vozni?ki izpit, ampak se mi zdi, da so takrat razlagali nekaj v tem smislu, da mora biti med ve?jimi (nad 3,5 ton skupne mase) oz. po?asnej?imi vozili vsaj 100 metrov varnostne razdalje zaradi prehitevanja in zaradi sprememb voznih pasov pri odcepu z avtoceste. Kaj to pri avtonomni vo?nji ne dr?i ve? ali sem jaz kaj pome?al?
Da ne odpiram nove teme, prilepim svoje vpra?anje sem.
Torej, danes se je zgodilo, da smo ?li iz Lokovca na pot z dvema Mazdama serije B (moja BTjka in pa ena B-2500, obe modre barve in z modro prikolico). V vsaki pa po dva "?lana posadke". In ravno mene je doletelo, da se je z menoj peljal "va?ki vseved". No, in se vozimo takole po avtocesti med 100 in 110 km/h in dohitimo tovornjak, ki je zaradi vzpona izgubljal hitrost. Drugi voznik je bil pred menoj in za?el prehitevati. Ko sem dohitel tovornjak ?e jaz, sem po?akal ?e enega motorista, ki se je bli?al po prehitevalnem in nato ?el na prehitevalni pas ?e jaz. In vidim, da je motorist moral zavirati za tisto B-2500. In ko je drugi voznik pri?el toliko pred tovornjak, da se je malo odprla pot, je motorist "pohodil gas", zavil na desno pred tovornjak in po desni prehitel B-2500, ker je drugi voznik toliko ?asa ?e vozil po prehitevalnem, da je "nabral" nekaj varnostne razdalje med njim in tovornjakom, ko se je vrnil nazaj na vozni pas. Pa me "va?ki vseved" pogleda in za?ne:
- "Ve?, da je Mercedes izdelal tovornjak, ki je sposoben samostojne vo?nje, brez voznika? Kaj misli?, da bi tista avtomatika naredila v taki situaciji?"
?morn. Mo?akar ima prav. A je komu kaj znano, kako avtomatika tolerira napake drugih udele?encev? Bi tudi tako mirno odreagirala kot ta voznik ali bi na vso mo? zaviralo in povzro?ilo nalet? Ali bi enostavno ugasnilo vse skupaj in naj se voznik znajde v trenutku kakor ve in zna? Je komu kaj ve? jasno, kako deluje vsa ta avtomatika in kako je sprogramirana? Tudi za nepredvidene primere, ki jih je na cesti kar precej?
vse za kao boljsi juti in nadaljno islamizacijo evrope ki je politicno pogrnila kot prvosolcek v tejle od amerov umetno ustvarjeni migrantski krizi
Koliko so to Ameri?ani umetno ustvarili - pustimo stat. Je pa res Evropska politika pogrnila na celi ?rti in predlagam, da si nabavite kompase in poi??ete vzhod, da ko bo padla komanda za klanjanje, da se ne boste iskali, v katero smer je treba... Ni mi pa jasno, zakaj vsi ti begunci ne be?ijo v Saudsko Arabijo, Kuvajt, Ekvatorjalno Gvinejo v Afriki, na Sej?ele, Libijo (ki je imela lani 104% gospodarsko rast!), Bocvano (lani BDP 11.940? na prebivalca), pa v Gabon in podobne. Ne, vsi se usujejo v Evropo. In ker smo Evropejci tolerantni do vseh, jim bomo dali pravice in mo?eje in ?irjatsko pravo in bomo kmalu klanjali, druga?e nas skraj?ajo za glavo. pa tudi kadili in pili ne bomo, ker nam bodo porezali prste... Je pa res, da se tudi pederisali in lezbali ne bodo ve?, pa tudi kurbali in koruzali ne. Ker pri muslimanih glede tega ni heca...
2.) mislim, da je celo prve tri dni deloval brez uporabnega dovoljenja , potem so dobili za?asno oziroma poskusno dovoljenje za ?as od odprtja julija 2008 do julija 2009. Dva meseca pred iztekom roka aprila 2009 so od ministrstva za okolje dobili trajno uporabno dovoljenje. Pri tem so bili upo?tevani vsi standardi vklju?no z odstranjeno protipo?arno za??ito, ki je dejansko bila "nadstandard" in tudi brez nje je predor v mejah standardov varnosti.
Torej, ?e prav razumem: ?entvi?ki predor ?e ni kon?an, uporabno dovoljenje pa ?e ima. Ne, najbr? sem kaj zame?al...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zanimivo:
http://www.moskisvet.com/clanek/visoki_obrati/je-to-najcenejsi-helikopter-na-svetu.html
Povezava za deljenje
Deli na druge strani