Sirius ne glede na linke bo ?e vedno nekaj ljudi, ki bodo sveto trdili, da rabi? 2 toni nem?kega pleha da pre?ivi? na cesti in, da so ostali avti (sploh Francozi in Japonci) nevarni ?e pri zelo majhnih hitrostih...
neki resnice pa je na tem, koli?ini pleha.
v tistem linku se primerja stara kanta proti ganz neu avtomobilu. pa ?e volvo ni mel ma?ine menda not.
sej smart tut lahko gre 100km/h v betonski zid pa bo kletka taka da bojo lahk odprli vrata pa te nesli do resilca, mel bos pa verjetno zdrobljena vsa rebra.
tehnologija je tu, ze nevem kolko let. najstarejsi ki mi pade v glavo je '92 McLaren F1 ki je mislim da prvi imel karbonsko kletko. mislim da ni tako tezko naredit "trdega" avtomobila... ampak lih pravsnjega, da te ne zmecka in da hkrati absorbira cimvec energije, in ce mene vprasas so nemci tu kr dobri.
roko na srce, malo moznosti mas da priletis v kot Euro NCAP testu . je pa lepo ker vsaj vzpodbujajo razvoj varnosti avtomobila.
No,ker sem se hvalil,da sem naredu tehni?nega, seveda kot ponavadi ni ?lo brez te?av Podvozje je kul,ni pripomb, problemi so se za?el pri xenonkah za piko na i so mi pa ?e plini ponagajal pri visokih vrtljajih in to za mi?ji lul?ek v stend-baj moudu
Tko,da mi ni preostalo druzga kot vr?t ven xenonke in not dat,po svetilnosti sode?, ene navadne brlivke IN seveda poj je treba zamenjat ?e pozicijske (stric reku nou-nou LED-ikam)...in zarad tega sem pri menjavi le teh po?ten polomu plastiko na eni od smernikov,tko da sem mogu dej novo naro?it
Na sre?o me je poj po enournem letanju sem in tja kon?no spustu ?ez, ?eprov mu je ?la v nos nastavitev snopa...dobr da ni blo tko grozne razlike
Jutr pa ?e registracijo u?timat,k bo colnga,poj pa za 1 let gmh
Jaz sem pa takoj ko je za xenonke zate?il zamenjal ?e ledke.
Ej sam so pa presradni do amena, pol mi je pa tam te?il kk "zdej 100% bolj? sveti pono?i pa ?e ble??im ne drugim"
niti en avto s xenonkami mi ?e ni o?i zablendiru, vse stare kante brez okroglih le? mi pa dnevno sesipajo o?i.
deluje od to?ke A do to?ke B. za en drek bolj ali manj. ker sem lena rit (no niti ne, preprosto nisem utegnil) it zadevscne sprogramirat. neki casa sva se z javarjem lovila potem je prisla sola zdej sm spet mel neki casa sm ga hotu sam na hit it pelat kr na plin...? kam ze? tam ko so mi montirali uglavnem. nic pametnega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
v tistem linku se primerja stara kanta proti ganz neu avtomobilu. pa ?e volvo ni mel ma?ine menda not.
sej smart tut lahko gre 100km/h v betonski zid pa bo kletka taka da bojo lahk odprli vrata pa te nesli do resilca, mel bos pa verjetno zdrobljena vsa rebra.
tehnologija je tu, ze nevem kolko let. najstarejsi ki mi pade v glavo je '92 McLaren F1 ki je mislim da prvi imel karbonsko kletko. mislim da ni tako tezko naredit "trdega" avtomobila... ampak lih pravsnjega, da te ne zmecka in da hkrati absorbira cimvec energije, in ce mene vprasas so nemci tu kr dobri.
roko na srce, malo moznosti mas da priletis v kot Euro NCAP testu . je pa lepo ker vsaj vzpodbujajo razvoj varnosti avtomobila.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani