Ko sem se odpravljal iz službe, so mi sporočili, da je ena sodelavka naredila samomor. Punca je bila pri triindvajsetih že diplomirana medicinska sestra, dva dni po petindvajsetem rojstnem dnevu so jo pa našli obešeno...
Še eno žalostno zaključeno življenje. Življenje je pogosto kruto. Niti ne vemo, kaj drugega muči.
S kolegi (nekateri s hudimi udarci ob izgubah) smo pred časom pripravili portal za prižig virtualne svečke. Če je komu vsaj malce v uteho, ji lahko prižge svečko na Candeli.
Android Auto ima določena pravila (by Google) in določenih tipov aplikacij razvijalci ne morejo ponuditi v trgovino. Pred časom je bilo še bolj zaprto, potem je Google malo širše odprl vrata in sedaj vsaj različne navigacije lahko delujejo. Obstaja sicer trik, da v Android Auto prikazuješ tisto, kar je na telefonu. Tako lahko načeloma uporabljaš karkoli za prikaz. Seveda je v nasprotju z Googlovimi pravili (veliko je omejitev zaradi varnosti).
Pri sami aplikaciji je meni nekaj stvari odveč. Ta merjenja porabe, ki itak niso točna na Mazdah in moraš uporabiti korekcijski faktor - s tem se bo menda sedaj ukvarjal.
Tudi za bencinarja je. Samo tam zavihek za DPF regeneracijo ne bo ravno najbolj gledan 🙂
Sicer pa ta aplikacija prebere kode napak, beleži načine vožnje in takšne stvari. Pač ena od mnogih podobnih. Vsaka ima svoje pluse in minuse.
Mogoče samo namig, ker vse stvari niso ravno samoumevne: pri vnosu podatkov za svoje vozilo, obvezno izberite tudi "Parameters Diesel Mazda". Brez tega vam v LIVE DATA ne bo pokazalo zavihka DPF.
V stiku sem z avtorjem OBD aplikacije Smart Control, ki načeloma podpira nekatere značilnosti Mazdinih avtomobilov.
Je čisto simpatična. Meni sicer ne prikazuje pravilno porabe, omogoča pa vnose korekcijskih faktorjev in bi jo verjetno lahko prilagodil, pa tega doslej nisem preveč potreboval in je moteče predvsem iz estetskega vidika.
Meni najboljši del je spremljanje regeneracije DPF. Za vse odvisnike od teh podatkov in tiste, ki ne želijo prekinjati regeneracije.
Malo po ovinkih (Android Auto v načinu mirroring) se lahko uporablja tudi na glavnem zaslonu: Primer
Na voljo imam nekaj brezplačnih kode za Premium verzijo (sicer je na voljo tudi brezplačna Lite verzija).
Torej ... velja pravilo ... kdor prej pride, prej melje. Velja zgolj zasebno sporočilo in ne pisanje v tole temo!!!
Moja prva zima z Mazdo CX-5 ... obul sem jo v Continental Wintercontact, ki jih že leta uporabljam na vseh družinskih avtomobilih.
V teh dneh je bila priložnost, da se avto sreča s snegom na cesti. In moram reči, da sem zelo pozitivno presenečen, kako se CX-5 (in gume) obnaša(jo). Zares odlično. Pred leti sem imel nekaj Subarujev in je Mazda občutno boljša na snežnih podlagah. Glavna razloga sta dva: pogon je modernejši od tistih, ki sem jih imel na Subarujih (več elektronike (i-Activsense), kar imajo sedaj tudi novejši Subaruji), hkrati pa je podvozje kar dosti oddaljeno od tak (kar ima kar nekaj prednosti). Pogrešam le sistem za pomoč pri spustu, čeprav me je tudi pri tem pozitivno presenetilo.
Priznam, da nisem pričakoval tako suverene vožnje.
Kot pravi Jest - če naročiš Android Auto/CarPlay nadgradnjo, zamenjajo tisti del, kjer sta USB vtičnici in SD kartica. In potem ena od vtičnic lahko polni (2A ali nekaj takšnega). Po dosedanjih občutkih povsem dovolj, da se telefon solidno hitro polni, četudi ga vmes uporabljaš za AA.
Po eni strani je lažje kaj najti, če je lepo strukturirano ločeno. Po drugi strani pa je lahko tega preveč. Kakor boste admini naredili.
pred 18 minutami je FuManchu napisal:
Sem strojnik in motor zame je na bencin ali dizel. Tisto drugo o infrastrukturi je pa drug problem
Sam servisiram avte in pri električnih avtih nimam kaj delat.
Razumem tvoj pogled. Bo pa tudi za mehanike pri električnih ostalo še kar nekaj dela. Sicer manj, ampak vseeno mnogo sklopov ostaja (podvozje, kolesa ...).
Lepo, pohvalno. Sej niso vsi tako nastrojeni proti vsem kar ni Mazda, da ne boš mislil... Dejansko imamo nek topic že odprt v smislu ''testi ostalih avtomobilov'', mogoče ga boš malo osvežil. 👌
Veš, da sem prejšnjič, ko sem objavil test za Škodo Enyaq, iskal podobno temo. Pa nisem našel - ali pa se mogoče nerodno imenuje. Zato sem pač naredil svojo v mapi Krneki.
pred 9 urami je FuManchu napisal:
Zunanjost mi je všeč in prav tako notranjost. Kar mi ni všeč je elektro pogonski sklop. Nisem pristaš elektrifikacije vozil sploh.
Te pri elektrifikaciji moti vožnja, vzdrževanje in uporaba?
Ali - tako kot mene - še vedno neurejena infrastruktura, nejasna prihodnost ...?
Prejšnji mesec sem objavil povezavo do svojega testa Škode Enyaq, tokrat pa do Peugeot e-2008.
Koga pač zanima, je vabljen, drugi naj preskočijo.
Pripravljam tudi za svojo Mazdico ... brez skrbi tudi to pride. Če koga kaj zanima, naj vpraša. Mogoče bom vedel ...
Se kar strinjam. Hudič je, ker je izbire dobrih (in seveda za zmeren denar) res svinjsko malo. Ne mislim samo Mazd, gledam še nekaj drugih modelov, ampak je izbira res nična. Ostanejo samo takšni. Žal.
Imam tri postavke:
- pregled pred predajo vozila
- 20.000 km / 1. leto
- Ni na voljo
Pri tretji točki (Ni na voljo) je sicer vidno podobno kot pri prvi točki (20.000 km). Torej seznam nekih pregledov, kot si zgoraj pri sebi pokazal. Je pa tista tretja točka (Ni na voljo) bila pri 105.000 km. Vmes ni ničesar. To me moti in verjetno avta ne bom vzel, ker ne vem, kaj je bilo vmes.
V avtu sem včeraj na Mazdinem listu videl dopisano še z roko v slovenščini, da je bil pri 119.000 tudi servis olje in filter olja. Ker sem videl samo en del enega lista nisem prepričan, kaj je to pomenilo.
Je kdo zaposlen na Mazdinem servisu? Želel bi preveriti servisno zgodovino za potencialni nakup (imam VIN številko) ...
Namestil sem sicer aplikacijo na telefonu in dobil nekaj podatkov, ampak se mi zdi nekako nepopolno. Ker Mazde ne poznam, ne vem, ali je na servisu vidno kaj več?
jures, tega pa nisem poskusil. Avto sem imel tudi premalo časa, da bi mi to padlo v oči (kot verjetno še kaj zanimivega). Klime v (P)HEV in BEV imajo skoraj vedno Eco način, ki ima pač vgrajeno varčevanje. Tudi Enyaq je imel nek ECO gumbek narisan na zaslonu, ampak tudi za to ne poznam podrobnosti.
Zanimivo. Večini, ki so zadevo pogledali, pa ravno obratno. Oblikovno jim ni preveč všeč, pogonski sklop pa zelo. Tudi meni. Ampak tisto, kar je povezano s polnjenji, je pa res sitno.
V bistvu vemo zelo malo na splošno o električnih avtomobilih. Očitno si se odločil na koncu za nakup električne škode. V bistvu mene res zanima, kolikšen domet ima, če voziš recimo normalnih 130km/uro po avtocesti. Samo po avtocesti, ko greš na kakšno daljšo vožnjo.
Nisem kupil. Zgolj preizkus.
Glede dometa - tale preizkusna je imela največjo baterijo - 80 kWh. Po WLTP naj bi imela 510 km dometa. Zaokrožimo na 500, ker sam običajno vozim občutno pod povprečnimi porabami in sem ocenil, da bi (recimo) prevozil kakšnih dobrih 500 km. Je pa pri EV in hibridih tako, da s porabo najbolj odstopajo (navzdol) v mestih/vaških cestah ... Zato je to vprašanje o porabi na avtocestah kar pogosto. Sam sem ga imel premalo časa, da bi ti lahko odgovoril, čeprav sem naredil tudi nekaj malega po avtocesti.
Rekel bi, da bi bila poraba okrog 20 kWh/100 km. Če tako na grobo pogledam, bi mogoče naredil kakšnih 400 km. Upam, da nisem preveč optimistično napisal, ampak prav hudo verjetno tudi nisem zgrešil.
POPRAVEK: preveril sem na nekaj straneh in naj bi bil domet na avtocesti med 300 - 400 km.
Sedaj pa malo pretiravaš. Tako kot politiki. Samo, da se nekaj provocira, in če ni naš, udari po njem.
Preden sem na tem forumu postavil vprašanje o CX-5, sem spraševal tudi na drugih forumih in se mi niti sanjalo ni, da bom imel danes objavo za Škodo.
Sicer pa - naj moderator presodi. Če sem kršil pravila, bom nosil tudi posledice.
Verjetno pa je najbolje, da se umaknem s foruma, ker očitno ne bo pravo mesto za pogovore. Mazda sicer je pri naši hiši 🙂 pa bo očitno ostal slab priokus po tem forumu kot pri pooblaščenih serviserjih 🙂
Na ta forum sem se (kot navdušenec nad Mazdami) konkretno prijavil z vprašanjem o CX-5.
To temo sem postavil izven Mazdinih področij (v področje Krneki), ker sem pričakoval, da to vseeno koga zanima.
Ker vidim, da sem s tem dregnil v osir, se vam opravičujem. Če je v neskladju z vašimi pravili, lahko objavo umaknem in se odjavim iz foruma.
Popravek: vidim, da sem ne bom mogel brisati objave. Torej prosim moderatorje za pomoč, če sem prekršil forumska pravila.
Prizadetim se opravičujem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Še eno žalostno zaključeno življenje. Življenje je pogosto kruto. Niti ne vemo, kaj drugega muči.
S kolegi (nekateri s hudimi udarci ob izgubah) smo pred časom pripravili portal za prižig virtualne svečke. Če je komu vsaj malce v uteho, ji lahko prižge svečko na Candeli.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani