Ne vem, zato spra?ujem, ker sam v motorju pa? ne vidim ni? posebnega
Vidi?, ravno to je to. Jaz tudi ljubitelje znamk ne spra?ujem zakaj jih zbirajo, da v tem ne vidim ni? posebnega. In ne isto ni ni? osebnega, poleg tega niti nimam cestaka in se ne vidim na R1 nagnjen ?ez ovinek, samo mislim da ti tako najla?je odgovorim.
Je pa ena stvar. Ko nekdo kupi nekega Ferrarija, R8 in podobne "?meki hitre" avtomobile ima ?e vedno pa? le zeloo hiter avto s katerim pa? ne more vijugati v neki koloni in ful pridobiti. ?e kupi? enega 1000 kubi?nega cestaka je to najbli?je kar pride? dirkalnim motorjem, zaradi okretnosti lahko prehiti? vsak avto ?e si nor celo v ?karje itd... In ?e tako pogledamo, ve?ina Honda?ev z VTiji, ve?ina RSovcev, ljudi z STI, EVOtom ga stiskajo lahko do konca in bi rekel "lej ga kva ga tera" ampak ?e tako hiter avto ne bo imel takoj 250 povsod kot motor (in smo spet pri adrenalinu!). S tem, da se jih verjetno ve?ina (motoristi in avtomobilisti) zana?a, da imajo vse pod kontrolo ampak pri avtu ko te en izsili/se zapre ovinek/te obnese ?e lahko odvije?, te zanese, obrne, naredi? salto in se stotalka? (imamo primer iz foruma) pa ima? sre?o, ne pride? v ?rno kroniko, motorist se pa samo ?e sesuje. In konec koncev mislim da vsi vemo, da je ogromno zgoraj na?tetih avtov ?e bilo to?no tako razsutih, verjetno ve? kot se je ubilo motoristov. Statisti?no gledano se je pomoje razsulo nekje ravno toliko hitrih avtov kot motoristov.
Eno stvar si pa spregledal, ko bo nekdo dal 50k? za hiter avto bo ?e zaradi tega pazil, 1000 kubi?ni cestak je pa ceneje kot dobro opremljen Clio. In ?e ima? ?eljo iti 250 ali 300 je to najcenej?a izbira. Nekako tako pa? gre, simpl.
Direkcija za ceste republike Slovenije ne pride do denarja? Kam gre pa potem ves tisti denar, ki ga pri registraciji pla?amo kot povra?ilo za uporabo cest (in ki niti ni tako majhno...)?
Slovenske ?eleznice. Tam pa denar izteka dobesedno na vseh nivojih.
Saj ti lepo pise da gre za resevanje darsa in ne cest
?e so nesposobni naj pa propadejo! Pa naj pride na ablast k njim kdo, ki je sposoben. Tega re?evanja firm zaradi nesposobnih direktorjev mam jaz ?e poln kufer.
To je Honda! Serijsko se vrti ?ez 7000 obratov tako, da ni problem. Tudi ta konkreten primer ima glavo iz modela, ki se vrti ?e malo vi?e. Menjalnik je verjetno iz istih materialov (oziroma ne bistveno slab?ih) kot za 1.6 VTi, ki ima serijsko 160hp pri 7600 obratih. Hlajenje je dobro kljub majhnemu hladilniku (?eprav moram po v?eraj?nji testni vo?nji preveriti, ?e vetrnica sploh dela ). Akse se nimajo kaj lomiti. Nasploh je navor tisti, ki lomi dele in kuri sklopko, pri tuningu teh majhnih atmosferskih motorjev pa se ga ne pridobi veliko.
Pri Hondah je fajn, da se dobi ogromno tuning delov, obenem pa?e kri?em kra?em med njimi marsikaj (podvozje, motorji, deli motorja, naprimer bolj?a glava na ve?ji blok...).
Ja na bingecu sem. Dr?ava se mi je tako zamerila, da sem se odlo?il, da bojo nekaj ?asa od mene dobivali manj tro?arine, zavarovanja in cestnine.
Kupil sem ga serijskega ampak nisem zdr?al (ok, plan je bil ?e v ?tartu tak) trenutno imam ?e ESI sesalni in izpu?ni kolektor. Samo z izpu?nim (in ostalo vse serijsko) je bilo ?e na 85 konjev. Pa spredaj so VTi bremze, od ITR DC2 imam fedre (tr?i kot od VTi), od VTija zadnji anti roll bar ?e pride, vozi se pa na novih 195/50R15 Toyo R1R. V notranjosti so pa VTi sede?i, izmed stylinga so pa ?rno po?trihane lu?i. Na kratko je bil plan narediti poceni a vseeno malo hitrej?ega in zabavnega bingeca in zaenkrat kar dobro ka?e. Se pa da dobiti ?e kaj ve? kot 100 konjev iz njih Da se naprimer ?e drugo napeljavo, bolj?i izpu?ni kolektor in izpuh pa si na 120hp, ?e se doda ?e VTEC glava pa preko 130hp. Kar ok za serijskih 75 oziroma 90, ?e ima? iS. Pa avto je ?e vedno popolnoma iz serijskih delov, ni? aftermarket, ?e ?ez tehni?nega ni problem pridt.
V?eraj cel popoldne porabil za menjavo sesalnega kolektorja na bingecu. Iz navadnega na ESi. Danes ?e finese po?timati pol pa gasa. Glede na to da "ima 75hp" gre nekam dobro.
Da ga je ?akala za grmom, ko ga je videla je pa raje ?la. In, da to ni "prijatelj" od quercusa ampak on osebno, oziroma DonFelipe. A mislite, da je mo?no kaj takega?
Sam tale mad?ar je pa konkretno provociral. Sicer sta tudi policis in policistka neprimerna za to slu?bo (pri?akoval bi, da morajo tako blizu meje poznati ?e kak jezik, pa dosti prekmurcev baje po defaultu malo zna mad?arsko) ampak tip si je pa zaslu?il ?amar. Policist pa bi moral ostati hladen, mu napisati kazen za ?aljenje uradne osebe in ga odsloviti.
To ?isto razumem. ?e sem prav razumel je bilo zgrajeno preden je postalo zavarovano obmo?je? Meni deluje ona pa? slab?e podkovana v tem podro?ju, medtem ko bi vsi ti politiki morali biti vzor. Ne pa, da se spravljajo na nekoga, ki je v primerjavi s temi frajerji nula in je verjetno kar nekaj ?asa garala in se odrekala, da ima tole.
Je pa dejstvo, da je ?rnih gradenj v Sloveniji ogromno in je to treba nekako re?iti. Dokler gre za stanovanje je treba nekako legalizirati ne vr?t ?loveka na cesto. V primeru vikendic (luksuza), no tu je pa treba priviti konkretno.
Vse lepo in prav ampak da grejo podirati eni mami, frajerji pri koritu se pa norca delajo. Najla?je je "za vzor" vzeti revnega ?loveka, uni bogati so pretrd oreh, oziroma imajo preve? denarja za odvetnike in veze.
Najbolje da se ustanovi civilna iniciativa pa z molotovkami poskrbi za razvpite ?rne gradnje? Saj so itak za podret, zakaj bi komplicirali?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Je pa ena stvar. Ko nekdo kupi nekega Ferrarija, R8 in podobne "?meki hitre" avtomobile ima ?e vedno pa? le zeloo hiter avto s katerim pa? ne more vijugati v neki koloni in ful pridobiti. ?e kupi? enega 1000 kubi?nega cestaka je to najbli?je kar pride? dirkalnim motorjem, zaradi okretnosti lahko prehiti? vsak avto ?e si nor celo v ?karje itd... In ?e tako pogledamo, ve?ina Honda?ev z VTiji, ve?ina RSovcev, ljudi z STI, EVOtom ga stiskajo lahko do konca in bi rekel "lej ga kva ga tera" ampak ?e tako hiter avto ne bo imel takoj 250 povsod kot motor (in smo spet pri adrenalinu!). S tem, da se jih verjetno ve?ina (motoristi in avtomobilisti) zana?a, da imajo vse pod kontrolo ampak pri avtu ko te en izsili/se zapre ovinek/te obnese ?e lahko odvije?, te zanese, obrne, naredi? salto in se stotalka? (imamo primer iz foruma) pa ima? sre?o, ne pride? v ?rno kroniko, motorist se pa samo ?e sesuje. In konec koncev mislim da vsi vemo, da je ogromno zgoraj na?tetih avtov ?e bilo to?no tako razsutih, verjetno ve? kot se je ubilo motoristov. Statisti?no gledano se je pomoje razsulo nekje ravno toliko hitrih avtov kot motoristov.
Eno stvar si pa spregledal, ko bo nekdo dal 50k? za hiter avto bo ?e zaradi tega pazil, 1000 kubi?ni cestak je pa ceneje kot dobro opremljen Clio. In ?e ima? ?eljo iti 250 ali 300 je to najcenej?a izbira. Nekako tako pa? gre, simpl.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani