Jaz se nikoli nisem štopal pri teku. In to zgolj zato, ker mi je tek zgolj sredstvo za ohranjanje kondicije pozimi.
Ko začnem teči oktobra mi je cilj oziroma plan, da sem spodoben teči 1h - 1,5h brez da sem zadihan. A je to 13km ali pa 19km,mi je čisto vseeno.
Pri teku res ne grem nikoli izven cone udobja, ker se mi ne da. Pa tudi neumno bi bilo laufat na skrge pri temperaturah okoli ledisca (ko je topleje je v igri bajk).
No.... Ko sem prvo leto malo bolj resno zagrabil kolo, sem potem pozimi začel laufat in ker je seveda napredek na začetku očiten, sem si zadal da bi konec tiste zime odlaufal svoj prvi polmaraton. Alex, ti boš verjetno poznal Mali kraški maraton?
Prvič v življenju (in do sedaj edinič) sem pretekel 21km v kosu in začel sem seveda zelo defenzivno (prvih 10km v 1h), naslednjih 11 precej hribovitih in vetrovnih kilometrov pa odtekel v 51 minutah in še je bilo konkretno rezerve. Tako da si upam trditi, da bi bil sposoben v roku 6ih tednov se pripraviti na 50' za 10km...
Meni je predvsem fajn da sem sposoben teči 1h v kosu po gozdu gor in dol in potem takoj narediti še 100km klancev z bajkom. Fučka se meni za tempo
Aja, sem mislil da je s tega vidika to bolje, jaz jih imam zunaj in mi je na začetku ropotalo, sem enostavno nabavil od jagwire eno opcijo , nekaj takega in je to to.
Zunanja napeljava je zakon. Jaz jo imam na stari (letnik 2014)specialki. Kumot zamenjaš zajlo... Aja... Je pa baje grdo... Ampak ko ti sredi grossglocknerja utrga zajlo, si hvaležen da jo lahko zamenjaš v 5ih minutah.
pred 13 minutami je ignacij napisal:
Pa pravim, pateticno, vceri sem se pogovarjal s serviserjem pa pravi da ima vecina kolesov notranjo napeljavo in iste probleme, da pa se kupci ne pritozujejo. Ocitno jih vecino ne moti, no mene moti za znoret. Npr. v prednjih vilicah je cca 30cm notranje napaljave in ko vržeš kolo na predji del ropota kot da imam na kolesu predji prtljaznik namontiran.
Prestudiral sem cel Youtube, danes grem iskat snake skin zascito za kable, ki je edina dovolj tenka da upam da bom z njo prisel v notranjost okvirja.
V prednjih vilicah je napeljava?
pred 14 urami je Boss napisal:
Sam to je res čudno... jaz mam bicikel za 400 EUR že 4 leta pa ne cvili nič, razen, da mi gume kr naprej spuščajo (včasih hitr včasih pa počas).
A tale kvaliteta gre res počas čit v qrac?
Jp, jaz imam specialko ki je svoje čase stala 900 eur (vstopni model) in karbonca za 2000eur. Ugibaj kateri nonstop rabi neko fino servisiranje...
Jp... To me spominja na to kako letos prvic ne bom mogel gledati formule v zivo v Singapurju zaradi prokletih Covid ukrepov... Do sedaj je nisem mogel gledati zaradi financ.
Jp. Model "rush". Že ko sem jo 5let nazaj kupoval mi je noro dobro sedla na glavo, bistveno bolje kot kakšni dražji modeli. Pa obvezno gledam da je žive barve (varnost).
Zdaj sem gledal še en njihov malo dražji model, pa mi preprosto ne sede na glavo.
Sicer nima mrezice proti insektom, ampak glede na to da nosim RUTKO (fak... Dober da preberem kaj pametni telefon napiše, jebemu pametni vnosi...) na glavi je preizkuseno ne rabim-oso odpeezdi preko zadnjih zracnikov
Skratka, priporočam
Pravkar je Alex napisal:
Pravkar sem opral mojo rdečo puščico. Je bila še kar blatna, ker je Jest-ov suv vztrajno metal blato nazaj na road tripu. 🤪
Zanimivo, črna barva, kjer je bil prej krom, je kar ostala gor.
Se pravi, da je fuldip v redu stvar in ne gre kar tako z prvim dežjem dol. 🤗
Ja lej, Suvi so namenjeni blatnim terenskim podvigom
Ti si čist prehiter, poglej kako ti je črno barvo dol posnelo.
Ne, to je bil nek ptič zelene barve, ki se je razlimal po čeladi... Leva je namreč nova:)
pred 3 urami je Bini napisal:
Lepa je in seveda varna,na koliko let se že menja preventivno?🤔 (5 let?)
Pravijo da na 5let... Narejena je bila februarja 2016, recimo da sem jo imel 4sezone in pol. Recimo da je to slabih 60.000.km in glede na to da naredim vsaj cca 600h neto kolesarjenja na leto (tako pravi števec, dodajmo še vse semaforje in kave, ko je čelada na soncu).... Skrajni čas je bil. Pomojem nebi ravno nudila neke top zaščite.
Tko, nazadnje sem kolesaril na Rogovem gorcu ko sem bil še froc. Žena me je naštimala, da sem nama kupil kolesa. Vzel sem fitnes kolesa, zame od Specialized, zanjo Treka.
Vse super, sam ene stvari pa ne zastopim....za biciku sem se stegnu 1300k in grem na prvo furo pa mi po slabi cesti ropota kot moj star gorc. Pa mi ne da mira in iščem vzrok ropota, gor pa dol po ulici 50x in ugotovim, da je problem zajla zadnje zavore, ki je speljana v notranjost okvirja, kjer se lepo prosto giba in ob tresljajih povzroca hrup. Skratka, ne morem verjet, da si dopustijo taksno butasto napako. Na spletu sem nato celo ugotovil, da so to znane napake...
Vglanem zdej bom zadevo poskusil rešiti z izoloranjem zajle tako da jo ovijem v peno.
Jp, pri meni je bilo isto. Sparajo na tistih 40cm bovdna v notranjosti okvirja. Jaz sicer nebi šel izolirati zajle, ker se ti zna vlaga notri nabirati in ti bo zarustalo sčasoma.
Mene ne moti... Ubistvu mi je fajn, da se me v gozdu vsaj malo sliši.
Se posipam in glede na tvoj staž odstopam od situacije "prej zelena za kolesarje/pešce" na Šmartinki, za izvozom pod železnico. Ker sem res od 09/2019 brez kolesa in od takrat ne spremljam več tako stanja na kolesarskih stezah.
Sem (bil) tudi jaz za zavarovanje in registracijo koles. Je treba nosit tudi odgovornost, ne pa samo uživati pravice.
Sem tudi pobudnik, da bi se CPP znanje preverjalo na 5 let. Če narediš OK, časti država, v nasprotnem primeru pa ostaneš brez izpita, dokler ne narediš vse potrebno, da ti povrnejo izpit za tvoje kategorije. Žena poslal predlog in ni bilo (do danes) nikakršnega odgovora. Pa je od tega že vrsto let...
Ne vem, mogoče lahko še kdo drug pove kako je tam s to zeleno... Jaz je nimam v spominu.
Ja, potrebno bi bilo obnavljati Cpp. Jaz kar spremljam novitete, pa mi vseeno kaj uide kdaj.
Mogoče to glede zelene za pešce in kolesarje zdaj kaj spremenjeno, ali pa da se režim čez dan spreminja, ampak sigurno je bilo tako, ker sem bil presenečen. Sem vozil iz most, mimo Kolinske, skozi omenjeno križišče ob topniški do Linhartove in v službo. Ne razumem pa, zakaj res nimajo šibkejši v prometu prvi zeleno luč. Tako se pa avtomobili zapodijo kot krogla med keglje.
Enaka težava je na izvozu Kržičeve na Dunajsko. Je na kržičevi znak in semafor z rumeno in rdečo. Ko imajo avtomobili na Dunajski rdečo in pešci za prečkanje zeleno, se pripizdi iz kržičeve ven med "keglje". Noben ne jebe tistega semaforja. IN kolikokrat sem to med službo lahko videl v živo, ko sem imel iz pisarne pogled na to križišče.
In podoben idiotizem, kasneje spremenjen, ko so nekaj štrikali na izvozu Livarske na Dunajsko. Naknadno popravljeno.
Tisto s trolo in kolesarko se pa spomnim. Je bilo precej govora.
Težava ri nas je, da se v prejšnjem režimu ni jebalo pešcev in kolesarjev. Oz. kolesarje manj kot pešce. Zdaj pa rešujejo kolesarsko infrasktrukturo s takimi vsiljenimi potezami. In na dotičnem mestu, na Njegoševi do podvoza, je pa praktično nemogoče, brez da bi stavbe "umaknili".
Hm, ne vem no... Jaz nimam v spominu da bi na tistem križišču bilo kdaj tako da bi najprej imeli kolesarji zeleno pred avti.
Ja, res je.. Na neki točki se bomo morali vprašati a si želimo "zeleno mobilnost" kjer si bomo želeli ljudi na kolesih ali pa bomo še naprej dojemali dogodek, ko mora avto upočasniti voznjo zaradi kolesarja kot konec sveta. Saj, roko na srce, razmere se izboljšujejo. So pa res nekatere rešitve samo flikanje lukenj, ki jih je za sabo pustil star režim, ko ni bilo niti približno take gnece.
Jaz sem sicer prvi v vrsti, ki zagovarjam idejo, da bi tudi kolesa morala biti zavarovana/registrirana. Ne pa da se kolesar zaleti v avto in mu noben nič ne more... Bi se tudi kolesarji drugače obnašali, če bi vedeli, da odgovarjamo za svoja dejanja.
Tu si (kot strastemu kolesarju) malo pljuvam v skledo, ampak ko nisem na kolesu, sem pa v avtu in ja... Velika večina kolesarjev dela ornk peezdarije. Tisto, da se 2kolesarja vozita vštric na regionalki z 35kmh je še najmanjše zlo.
Kot prvo, priznam, tam se ne gibljem (več) že od marca 2020. korona in sem doma
Se pa od prej spomnim, da je bil tisti del od podvoza v smeri železniške, za avte/buse/kamione in kolesarje. LE pešci so imeli svoj pločnik. Ja in to je jeba ob prometnih cestah, kjer moraš kar naenkrat zapeljati pred avto. Se pa dobro spomnim (ne vem pa če je še tako), ko si šel po Šmartinski in pripeljal iz podvoza, potem pa na semaforju za zaviti desno proti BTC-ju, se je najprej prižgala zelena za pešce/kolesarje, 3 sek po tem pa še zelena za avte. Enaka ureditev je na poljanah, v križišču, če greš od izpitnega centra naravnost proti cukrarni. In kolikor je meni znano, če se z Njegoševe vključuješ na Masarykovo (iz smeri kitajske restavracije), greš lahko samo proti železniški ali pa naravnost proti polikliniki. Levo, v smeri Ortota in podvoza pa ne. Če se je ureditev kaj spremenila zdaj pa ne vem.
To, da kolesarji ne čakajo v koloni je pa nacionalni šport.
Ja, podvoz je bil osvetljen po prenovi. Prej pa kolikor je ušlo svetlobe čez rešetke
Nope, nisem že dolgo vozil po tisti enosmerni Šmartinski.
Ja, iz smeri Situle proti Njegosevi je zdaj kolesarska steza skupaj s pločnikom (deljena površina), je pa vse zelo ozko. Edino v podvozu je kolesarska steza na istem nivoju kot cesta. Ampak, ok... Tu ni težav. Pač je to ozko grlo,ker je bilo to narejeno leta nazaj in se ne da nikamor širiti ter se je treba prilagoditi. Še največja težava so kolesarji, ki se na površini ki si jo delijo s pešci, vozijo tako kot da jih nič ne more presenetiti.
Ko se s kolesom pripelješ izpod podvoza v smeri Jarš... Nope... Tam ni bilo nikoli tega, da bi se najprej prižgala zelena luč za kolesarje. Garant. Ker tam se vsak dan vozim 15x in cvikam na polno. Je pa tako na križišču Poljanske in Roške in še marsikje. To je super rešitev.
Iz smeri kitajske restavracije z avtom ne smeš zaviti levo proti Ortu. So pa zdaj naredili kolesarsko stezo na Masrykovi od Njegoseve do glavne postaje ter obratno. Prej tega ni bilo.
Količki na začetku Šnartinske; če gledava iz Masyrkove proti Ortu... Prečkava tisto zalomljeno križišče z Njegosevo... In čez 60m je obvezna prednostna cesta v levo (iz desne se priključi enosmerna Šmartinska)... Če bi tam nadaljeval naravnost na pločnik bi se zaletel v količke na pločniku. Tja so jih postavili, ker je trola zbila kolesarko, saj so se avtobusi tam konstantno vozili tako da so s prednjim desnim previsom šli čez robnik... Zdaj pa tega ne morejo več delati, morajo pa z zadnjo levo gumo povoziti sredinsko črto. In kaj se zgodi... Jaz sem šel iz smeri Orto bara proti centru in sem vedel, da bom zavil levo na Njegosevo ter sem se postavil tik ob črti (5cm stran)... To sem naredil zato, da so me lahko po desni obvozili tisti, ki so šli naravnost proti glavni postaji. In je bil kolaps... Trola ni mogla mimo,ker bi me zadela v lev bok. Rešitev : premakniti črto tako da bi bil pas v smeri Jarš širši. To bi morali naredit najkasneje takrat, ko so postavili količke.
Tam je bila meni zmeraj jeba skozi železniški podvoz! Zaslepljen od sonca v temo in čisto nič ne vidiš, kaj notri dogaja
Problem je že prej. Torej ; greš iz smeri glavne železniške postaje po kolesarski stezi v smeri Orto Bara... Prideš do križišča z Njegosevo. Čakaš na zeleno... In pride zelena...
Zapelješ čez Njegosevo... In ko prideš na drugo stran je še kakšnih 5metrov steze, potem pa je steza speljana na cesto... In tam je cesta zelo ozka... Sočasno pride nanjo kolesar in avto. Ali pa avtobus (bližina postaje), ki te z ogledalom tresne po glavi. Rešitev bi bila, da se odpre zelena za kolesarje 5sekund preden jo dobijo avtomobili in bi se tako izognili sočasnemu prihodu kolesarja in avta na tisti ozek del ceste.
Plus še to kar si ti opazil; zamaknjeno križišče, kar rezultira v temu, da marsikdo pod kotom pripelje tja.
Nadaljevanje je pa tudi nevarno. Oziroma se tam vidi egoizem nekaterih; ko se pri "fast food Zmaj" vse skupaj zabaše gre 3/4 kolesarjev na pločnik, namesto da bi čakali v koloni.
Podvoz je sicer osvetljen, je pa križišče Vilharjeva-Topniska-Šmartinska spet katastrofa. Tam če s kombijem zavija desno proti Kolinski, ni sans da vidiš kolesarja... Podobno kot ko zavijas iz Dunajske desno na Vilharjevo. Zelo, zelo nevarno.
Poleg tega; prvo križišče... Preden prideš do fast fooda, pride z desne Šmartinska (enosmerna, ki je bila par let nazaj kockasta). Si opazil na novo postavljene količke na pločniku?
V vsakem primeru čakaš z avtomobili in ne rineš naprej, do prehoda za pešce! Ko sem se še s kolesom vozil v službo, Bežigrad, sem pod službo na križišču čakal na prehodu. Gremo preko prehoda in od Plečnikovega stadiona pripelje kolesar in bum v pešca (prehod preko Dunajske pri foto Beseničar). Začne kolesar pizdit kot nor na pešca. Pa pravim kolesarju, pokličemo policijo, ker si v prekršku in si rinil v redečo. Kako naj mi, ki prečkamo pri zeleni, čakamo retarda, ki pripelje v rdečo. Se je možak opravičil in hkrati trdil, da to za kolesarje ne velja. IN srečal sem ogromno tako mislečih kolesarjev. In so potem tudi narisali črto na kolesarsko, v isti ravnini, kot je za avtomobile. Ampak kolesarji se niso dali. To za njih ne velja.
Jup, poznam zelo dobro križišče Masarykove in Njegoševe. Zamaknjeno, kot pri trnovski cerkvi.
Aaa... Ok... Zdaj razumem kaj si hotel vprašati. Torej je govora o semaforiziranem prehodu za pešce (in ne križišču večih cest), kjer se pravokotno sekata kolesarska steza in prehod za pešce. Ja, če je črta na kolesarski stezi (večinoma je), potem moraš čakati zeleno luč na semaforju (ki je zgolj tisti "velik" za avtomobile). Če je črta gledaš semafor.
Jaz naredim tako : ne čakam zelene, čakam pa (in jim nakažem) pešce, naj stopijo. Ker če bomo vsi kolesarji leteli v rdečo (ja, to je vožnja v rdečo) bomo ali zbili pešce ali pa bodo slednji pametno počakali in obstali na cesti.
No, tisto križišče je katastrofa odkar so ga prenovili... Gledano z vidika kolesarjev iz smeri centra proti Jaršam...
Kje ustavljate pri rdeči luči na semaforju? Z avtomobili ali pred prehodom za pešce?
Am... Ne razumem.... Torej, ni kolesarske steze ali je? Če je ni, se pelješ po cesti in se obnašaš glede na semafor za avtomobile (in tam tudi stojiš). Če pa je kolesarska steza (in se seveda voziš po njej) , ampak ni semaforja z narisanim kolesarjem temveč zgolj s pešcem, se pa moraš obnašati glede na barvo na semaforju za pešce.
Feltne mi v stacuni vizualno niti niso potegnile in sem jih kupil "zgolj" zaradi res dobrih ocen (naj bi bile pisane na kožo mojemu načinu vožnje) ter ugodne cene, ampak.... Ne izgleda slabo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz se nikoli nisem štopal pri teku. In to zgolj zato, ker mi je tek zgolj sredstvo za ohranjanje kondicije pozimi.
Ko začnem teči oktobra mi je cilj oziroma plan, da sem spodoben teči 1h - 1,5h brez da sem zadihan. A je to 13km ali pa 19km,mi je čisto vseeno.
Pri teku res ne grem nikoli izven cone udobja, ker se mi ne da. Pa tudi neumno bi bilo laufat na skrge pri temperaturah okoli ledisca (ko je topleje je v igri bajk).
No.... Ko sem prvo leto malo bolj resno zagrabil kolo, sem potem pozimi začel laufat in ker je seveda napredek na začetku očiten, sem si zadal da bi konec tiste zime odlaufal svoj prvi polmaraton. Alex, ti boš verjetno poznal Mali kraški maraton?
Prvič v življenju (in do sedaj edinič) sem pretekel 21km v kosu in začel sem seveda zelo defenzivno (prvih 10km v 1h), naslednjih 11 precej hribovitih in vetrovnih kilometrov pa odtekel v 51 minutah in še je bilo konkretno rezerve. Tako da si upam trditi, da bi bil sposoben v roku 6ih tednov se pripraviti na 50' za 10km...
Meni je predvsem fajn da sem sposoben teči 1h v kosu po gozdu gor in dol in potem takoj narediti še 100km klancev z bajkom. Fučka se meni za tempo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani