Ja, zna bit to problem ali pa sklopka altenatorja? Tako mi je svetoval Majes po telefonu. Ker mi pogon jermena zgleda ok, se bom danes vozil s kabli za vžig v prtljažniku.. Jutri grem pa tako ali tako spet v LJ pa bom zapeljal na interclass. Je pa zanimivo, da se mi je to pojavilo danes, ko je bila včeraj nevihta.
Za čez dan ne rabiš odsevnikov. drugače so pa ruzaku in na cotah za zimski čas. Če imam pa v planu nočno turo pa zmontiram luči. Zadnja je na senzor in zazna če zaviram in zasveti močneje. Spredna je pa od Gloworm XSV
Na avtu tut ne luči, pa so še zmer gor zmontirane
Nevem no, mogoče te kdo hitro lahko spregleda pa bi blo fajn met
Ko malo raziščeš motor ugotoviš, da so francozi zabasal zobati jermen v olje, kar pomeni da se ob obrabi začne vse lepo pacat. @scania je mislim da o tem že pisal na tem forumu, naj vas dec razsvetli.
Res čudovit avto, po 30 letih razvoja se vračamo v preteklost in prisilno uničujemo motor, da čim prej menjaš
Mislim, da me nisi dobro razumel. Mogoče zato, ker bi to moral napisat pod "Jamralnik"...
Namreč, ob tem, kar se hvalijo lastniki sodobnih avtomobilov, jaz vedno težje najdem razlog, zakaj menjati starega dizelaša... In trend v Evropi gre, da se najprej izkorenini dizelaše z Evropskih cest, potem pa še bencinarje. Ob tem mi pa nekaj ne gre v glavo, ampak da ne mešamo tem, bom to raje vprašal drugod.
Ker bo zgnil ko bo star 20 let tako kot vsak drug avto. Zato jih tudi menjavamo ane? Vprašanje pa je, kakšnega boš lahko kupil čez 20 let.
Jaz imam pa zastarelega dvolitrskega turbo dizla in je 6,2 povprečna poraba od kar imamo petko do zdaj - ob dejstvu, da smo vsako leto kar nekaj 1000 kilometrov vlačili tudi počitniško prikolico, kar se pa pri porabi kar malo pozna...
Skrajni čas da vsi prodamo naše čudovite bencinar 3ke pa 6ke in gremo kupit Mazdo 5
Ne bom "jamral", to bi moral prejšnji vikend, ko sem bil na Bledu in Bohinju in pil pivo na Voglu in Bledu po 4.5€. Je blo sicer lepo a skoraj po Ameriško drago.... 🥴
Danes pa pavi balzam,grem s kolesom (30km)v turističen Početrtek in.... to je prava cena, pridite k nam......
Pri nas je 2,5..pa sem se ravno pizdil v petek... pol litra točenega 2,5 eura...3 deci heineken 0,0 isto 2,5 eura
pred 11 urami je SpEkTr napisal:
Moralo bi biti, ugriz kače. Pri otrocih gredo tudi bolj na ziher. Lahko pa res pohvalim celoten postopek od ekipe v rešilcu in potem dalje. Kapo dol
Jezus kristus, upam da bo vse dobro, javi kako se je odvilo!
Mal obujanja teme pa čeprav niso glih darsovci so pa neke druge vrst umotvorci.
Nekdo se je v Lj na Cesti na Brdo odločil, da na obeh straneh pofarba del cestišča z oznakami za kolesarski pas. S tem so vizualno zožali cesto za cca 2m in zbrisali sredinsko razmejitveno črto. Do tukaj še nekako OK, ampak velik problem nastane, ker vozniki ne ločijo med kolesarskim pasom, ki je namenjen souporabi tako vseh motornih vozil kot tudi kolesarjev in mopedistov, ter med kolesarsko stezo, ki je rezervirana le za kolesarje.
Na cesti, kjer se v zadnjih 10 letih ne spomnim, da bi bila kakšna nesreča pa jo uporabljam vsaj 2x dnevno so se, v roku 14 dni po farbanju, zgodile tri prometne nesreče za katere vem. Vzrok je v tem, da vozniki ne vedo kako se vozit po teh cestah in da je pravilna uporaba tako kot je bilo prej in da z desnimi kolesi avta lepo voziš po tem pasu za kolesarje in ga zapustiš le takrat, ko prehitevaš kolesarja na tem pasu. Se pravi nič kaj drugače kot prej le bolj je označeno, pravijo da bolj varno za kolesarje, čeprav na tej cesti vsaj 10 let ni bilo nesreče niti se ne spomnim, da bi kdaj kdo zbil kolesarja.
Torej te tri nesrečeso se zgodile zato, ker nekdo, ki iz stranske ceste zavije zdaj ne to glavno in zagleda ta pas, enostavno misli, da je tista prekinjena črt, ki ga označuje, zdaj tudi rob ceste. Zato zavije na široko in s prednjim delom seka polovico vozišča na kateri se z druge strani pelje enak neizobražen idiot, ki se tišči sredine ceste, da ja ne bi povozil kolesarskega pasu in seveda prostora zmanjka. Pa je pok, pa drugi pa tretji pa bohvedi kolk se jih je zrukal v mesecu in pol, ko so upravljalci cest prišli na še bolj veleumno idejo.
Mislim, tukaj si zaslužijo pa res fanfare k svoji nadinteligentni inovativni rešitvi. Vzeli so v roke pravilnik o cestah in zakonodajo ter ugotovili, da zdaj ko so cesto vizualno (ne dejansko) zožali imajo možnost spreminjat hitrostne omejitve in so celotni cesti zmanjšali hitrost na 40km/h.
Se pravi po domače, na cesti, kjer se nikoli ni zgodilo nič kaj tragičnega, so naredili spremembo s katero so zmanjšali varnost in zdaj namesto, da bi spoznali napako so raje naredili novo spremembo, ki upajo da bo rešilo problem nepoznavanja pravil vožnje in neznanja CPP-ja.
Aja, da bo lažje razumljiovo o čem pišem je tukaj podoben primer iz Velenja :
Na določenih cestah v Velenju (predvsem v conah 30) smo dobili novo ureditev, in sicer kolesarski pas na vozišču. Zaradi zmede pri voznikih...
Še en dokaz, kako spreminjamo delujočo zakonodajo za brezveze da ustrezamo nekim X standardom in poveličujemo egoizem kolesarjev, ki se bodo vsak čas začeli vozit po level robu ceste. Ko se jaz peljem z biciklom, grem kot pobolžna ovčka ob bankini. Eni pa ko bajagi na levi strani ob črti. In ne, ne mi govort da so to samo svetle izjeme - kamera v avtu potrjuje drugače.
pred 35 minutami je Nejc1986 napisal:
Jp,res je. Saj roko na srce; če se iz stranske ceste vključiš desno na glavno cesto,ne da pogledaš v obe smeri,je to že itak žalostno samo po sebi. Lahko iz desne prihaja širše vozilo,lahko v tistem tisti z desne prehiteva ....
Jaz osebno bi sočasno z kolesarskim pasom dal avtomatično še cono 30. Ker peljati se 50kmh v tej ureditvi zna biti kar hitro .
Je pa mislimda (ne me drzati za besedo ) ta ureditev precej slabo urejena tudi s pravnega stališča. Prilagam link,kjer piše da nihče točno ne ve kako se peljati ... Meni je sicer tudi logično ,da se vozim z desnim kolesnim parom po sredini kolesarskega pasu.
Kaj ti nuca 30 omejitev, če se boš ti potem mimo peljal 40.
Kar se tice vzdrževanja : jaz na 3000km menjam ketno in zadnje ploščice . Prednje ploščice menjam na 1500km. Toliko pač zdržijo.
1letno ga peljem na servis h kolegu,da zamenja bovdne in zajle , podre in namaze krmilni ležaj, pesta ipd.... Ponavadi tak servis naredim spomladi, da se ga konkretno spuca soli in ostale zimske svinjarije.
Z gorcem naredim cca 3000km (okoli 60tisoc visincev ) ,tako da ja... 1x letno je na servisu. Prednje vilice v 12000km še nisem odpiral,ker je servis skoraj dražji od nove vilice in dokler dela pač dela.
V vsem tem času (3leta in 12000km) mi je šla zadnja feltna , zamenjati je bilo potrebno diske po dveh letih in 1x mi je nevem kam izginilo olje iz zadnje zavore ( je kar zabavno ostati brez zadnje zavore na Passo Forcelli).
Kolesarski servis je največja molža denarja možna. Ne naredi nič, kar ne bi mogel naredit doma - je pa res da fini ljudje doma nimajo orodja. Taki ljudje so pa zame itak reveži.
Parkrat se mi je že zgodilo, da DAB radio nič ne vleče in moram poslušat preko FM, ali pa se moram ustavit nekje in ugasnit avto, pa ga ponovno užgati.
Se mi pa v teh deževnih dneh dogaja tudi, da brisalci na "auto mode" sploh ne zaznajo dežja. Potem ko je pa suho steklo, potem pa se užgejo in ribajo na polno.
Verjetno je težava v tem, da pada dež in imaš užgane brisalce. Če pa pri soncu ni signala je pa res nekaj narobe.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, zna bit to problem ali pa sklopka altenatorja? Tako mi je svetoval Majes po telefonu. Ker mi pogon jermena zgleda ok, se bom danes vozil s kabli za vžig v prtljažniku.. Jutri grem pa tako ali tako spet v LJ pa bom zapeljal na interclass. Je pa zanimivo, da se mi je to pojavilo danes, ko je bila včeraj nevihta.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani