Evo, saj sem vedu. Balkanska manira pa?, ki prevladuje na vseh slovenskih avtoimobilskih forumih. Nikomur ne verjamete ni?, verjeli boste samo pol, ko boste lastno butico razbil, al pa umorili koga od va?ih najbli?jih. Prej ne. Zavo?eni primerki pa?.
Opomnu bi samo ?e na tiste va?e umotvore, v katerih "ugotavljate", da vi, kao, znate prehitet na manj?i razdalji kot pi?e v ?lanku in da vi sploh ne rabite tolk dolgo cesto za prehitet, ker vi ste majstri, itak. Kot ka?e, vi ?e niste jemali prehitevanja v tisti to?ki, kjer bi se zavedali, da je tudi prehitevanje treba za?et z varnostno razdaljo in prehitevanje z varnostno razdaljo tudi kon?at. Torej pred prehitevanjem se ne smete lepiti za rit in po kon?anem prehitevanju ne smete zapeljat nazaj takoj pred nos vozila, ki ste ga prehiteli. ?e bi vi bli sposobni upo?tevat to dejstvo, ki je poglavitno pri VARNEM prehitevanju, bi mogo?e celo ugotovili, da je potrebno kar nekaj ceste , ?e ho?e? VARNO prehitet.
Ejejej, balkan.....
Hja LojZi moj, to je pa tko, ?e ne bere? kaj je napisano al pa ne razume?. ?e bi dobro prebral bi videl, da je varnostna razdalja upo?tevana.
Sploh je pa super varno, da se strinja? s tem ?lankom kolk rabi? placa za prehitevat, ?e si pa? fachidiot. ?e pravilno izvede? varno prehitevanje kot sem ga opisal rabi? bistveno manj prostega placa. Glej LojZi sej se ne gre za metre, gre se zato, da si ?im hitreje varno mimo in da ne ostaja? celo ve?nost na pasu za nasprotni promet. Ne mi zdej blaznet, da je pa to nevarno razmi?ljanje.
Glej LojZi, ?e ti rabi? za prehitet traktor toliko dol?ine kot je opisano pol res bolj?, da se v ?ivljenju tega nikoli ne loti? - ampak res zdele se sploh ne hecam in velja tudi za vse ostale "varne" voznike, ki vsak pritisk na stoaplako za gas smatrajo divjanje.
Uff carska mi je tudi ta tvoja izjava, da je treba z varnostno razdaljo tudi kon?at prehitevanje. A res? od kod pa zdej ta umotvor. Ja jebemti sej si po prehitevanju bistveno hitrej?i od prehitevanega vozila in si v naslednji sekundi ali dveh ?e dale? naprej od varnostne razdalje, ki pa sploh ni potrebna saj si sam razlagal kolk je razllike med zavornima potema pri razli?ni hitrost.
Glej: ?e rabi vozilo pri 90km/h 40m do zaustavitve, rabi pri 70km/h 25m do zaustavitve (?eprav ne vem kaj bi se moralo zgoditi, da bi avtomobilist videl nekaj kar kamionar ne bi in bi moral naenkrat bremzati do nule). ?e vra?unamo ?e sekundni odzivni ?as pri 70km/h, ki je slabih 20m potem je tudi 10m vrh glave dovolj prostora, da se vrne? pred prehitevanega. A razume? zdej?
To morte samo vi""dinami?ni" mojstri skoz na ?tevc gledat. Dedki in babice majo tolk ob?utka, da ne rabijo gledat skoz na ?tevc. Majo tolk ob?utka.
O pajade - tole vsak dan vidimo na cestah... omejitev na varni ravni pregledni cesti je 50km/h, dediji in babice pe kruzajo pri 35km/h - ?e bi res znali tako dobro ocenjevati hitrost pol ne bi bili 15km/h pod omejitvijo.
To se je dalo v?asih pri Jugotih ?e ocenjevato po ropotu a gre? 52 al gre? mrbit 56km/h. V dana?njem avtu pri taki zvo?ni izolaciji je to nemogo?e. ?e pa ti nezmotljivi car lo?i? brez gledanja na ?tevec a gre? 52 al pa 56 si pa res marka brez primere in se ti moramo vsi opravi?it. Aja razlika med tema dvema hitrostima je da, v drugem primeru, ?e te dobijo pla?a? 40? kazni.
Pa ?e sam si rekel, da kdor prekora?i hitrost za par kilometrov je divjak - ja kdo pa ho?e bit o?igosan za divjaka, ker samo en kilometer razlike je po tvoje razlika med varnim voznikom in divjakom.
@Boss, a to, ?e nekdo ne gre bistveno po?asnej od tebe, da ga ti sploh prehiteval ne bi , pa nis pomislu? A ti vsazga, ki gre en kilometer na uro po?asnej od tebe, mora? obvezno prehitet? No, saj tam v tistem ?lanku ste taki zakompleksani ?oferji tudi omenjeni. Stroka pozna take ti?e kot si ti.
Spet budali? in se namensko dela? glupga. Dej malo preveri moje izjave v preteklosti glede smisla prehitevanja - verjetno bo? nekje prebral izjavo, da ?e bi se vsi vozili v okviru omejitev ali pa minimalno 10% pod omejitvijo potem 99.9% voznikov nikoli ne bi imelo potrebe po prehitevanju. Zakompleksanost pa kr zase obdr?, ker ?e je kdo klele gor zakompleksanec ali omejenec v prometu si zgolj in edino ti.
Ravno u?eri sem videl enga takega, z o?itno "preve?" ob?utka, pa je H Getz-a (bakrene barve) trajbal nekje izpod 30kmh ?ez mojo vas, pa to je enostavno BOLNO na fertig!
A sam enega - bolj?i so pri nas od industrijske cone Logatec do izvoza na AC. Omejitev je 90km/h saj je izven naselja. Je pa takoj po znaku za konec naselja tabla 60, ki pa jo ?ez 150m razveljavi kri?i??e s cesto, ki pelje v IC. Ampak 80% voznikov ne pozna CPP-ja in se nato vozijo med 50-60km/h (varna hitrost, kot bi rekel LojZi) pol pa pride paradoks, k je cca slabih 400m, pred cestnino tabla 70km/h (namenjena da z 90 zmanj?a? na 70, ker se bli?a? cestnini) nakar teli varni vozniki pospe?ijo na 60-70km/h pol pa spet 100m pred cestnino bremzajo na 40km/h.
Noro res pa sej za druga?e itak ni za pri?akovat sej LojZi tud tega ne ve in bi znorel ter zmerjal vsakega z divjakom, ki bi ga hotel tam prehiteti.
Je bilo pa v T?rkovem ?tabu zelo o?itno videti kisle face biv?ih LDS-ovcev, Zares-ovcev in ostalih "pre?ve?enih" fac iz slovenske politike. Ob tak?nih podpornikih bi kdorkoli te?ko zmagal.
Hmm ja... ?e smo glih pri tem kdo je bolj pre?ve?ena faca je Bor?i bistveno bolj kot recimo Turk, al je po novem kak?en drug kriterij glede pre?ve?enosti? :ne vem:
Sicer pa itak bomo videli mi je pa vseeno neznansko sme?no kako je lani bil Barbi najve?ja budala, kreten, nesposobne? in vse najslab?e kar mu lahko kdo prlima, v enem letu se je pa tako drasti?no spremenil, da mu pojete same hvale. A res, al je vseskup tolk nategnu al je bla mr?nja proti Turku tako mo?na, da je zameglila jasen pogled.
In kdo bolj razdira a tisti, ki je in ?e sovra?i vse slovenske predsednike v 21 letni zgodovini Slovenije do danes al tisti, ki se ne strinja s takim razdiralno ideolo?kimi potezami pa naredi nekaj s svojo glavo in to prvemu pa? ni v?e?? :ne vem:
Hmm po tej logiki bi se morali vsi klanjati Majerju in se mu vedno strinjati in podrejati ter prilagajati njegovim ?eljam, le tako bi bili povezovalni in strpni, a da bi pa enkrat Majer stopil s svojega prestola in se povezovalno pribli?al drugi strani pa razen pri visoko lete?ih besedah v dejanjih nikoli nismo do?iveli.
No sicer pa bomo videli. Saj dosti slab?e ?e ne more biti.
Ne vem, nisem tako zelo prepri?an. Je pa res, da bomo videli.
Zadovoljen sem z izidom, mislim pa da na zmagovalca ni potrebno preve? gnojnice zlivat.
Sej si jo bo sam, k bo treba prvi? resno stali??e zavzet - tega ni znal nikoli, tko da bo pa? res sam marioneta nekih stricev (tokrat ka?e desnim), kot je pred ?asom izjavil ?ef vlade o instituciji predsednika. ?koda, smo ?e korak bli?je tistemu kamor no?emo it, ?al
Pol se pa vsi ?udijo, da je tako stanje v dr?avi, sami pa k tej situaciji najve? pripomorejo - in ?al je tokrat zmagala fasada pred vsebino ravno s pomo?jo tistih, ki so ga ?e lani brez zadr?kov pribijali na kri? - toliko o na?elnosti volilcev.
Sicer se je pa Majerju najbolj oddahnilo, ?e bo slu?ajno obsojen ma zdaj vsaj gor ?loveka, ki ga bo pomilostil
Je pa Majer spet zmagal z bistroumno izjavo, da je ?el prvi? v ?ivljenju volit proti nekomu. Hja Bor?i tako si tvoj kolega misli o teb ti mu pa ?e vedno ritko li?e?.
No sicer pa bomo itak sami videli kako bo potekala servilnost s strani novega predsednika do premijeja in Majer je kot ka?e kon?no dosegel cilj in si podredil ?isto vse pomembne institucije v dr?avi in Majer bo rekel "sko?i", Bor?i bo samo ?e vpra?al "kako visoko?"
Ostali "dinamiki" pa tud, ker je nekaj govora tudi o DEFENZIVNI vo?nji katero sem nekaj tudi jaz omenjal.
Aja, ?e na Kanona sem pozabu. Kanon, ?itaj!
Ja LojZi sem ga po tvojem nasvetu prebral ?eprav ne povedo ni? novega, se pa spra?ujem ali si ga prebral ti in posku?al razumeti vse kar je napisano oziroma ali navedbe tudi dr?ijo?
Bom probal na?teti nekaj neumnosti in celo nevarnih zadev:
- ?e nekdo prehiteva nas, zapeljemo ?im bli?je desnemu robu ceste in postopoma zmanj?ujemo hitrost. ?e zaviramo preostro, se lahko vozilo za nami zaleti v nas z naletom
?e bo zaradi situacije moral ta ki prehiteva zavirat pri tem, da ?e mi zmanj?amo hitrost/zaviramo se nikakor ne bo ve? mogel spraviti nazaj za nami, ker ga sami oviramo. V takih primerih je vedno najbolj vzdr?evat konstantno hitrost in se samo umaknit ?imbolj desno na rob. Torej, ?e nas kdo prehiteva je treba samo ohranit enakomerno hitrost brez pospe?evanj in zaviranj.
- odlo?no pospe?iti na ustrezno prehitevalno hitrost (od 20 do 30 km/h vi?jo od hitrosti prehitevanega vozila). Pozor: tudi med prehitevanjem ne smemo prekora?iti dovoljene hitrosti,
Tole je pa res recept za nesre?o. Se pravi, gre? prehitevat nato pa buli? v ?tevec, da ja ne bo? prekora?il hitrost. Po tej logiki sme? prehitevat le vozila, ki vozijo 20 ali 30 km/h pod omejitvijo. Torej recimo v naselju le tiste, ki peljejo 20 ali 30 na omejitvi 50km/h. V glavnem bedarija od stavka.
Varno prehitevanje je tako, da si z mislimi pri prehitevanjiu in ne zijanju na ?tevec in ?e gre hitrost malo ?ez bo bistveno manj?a katastrofa kot pa prehitevanja v nedogled. Ko se vrne? nazaj pa je potrebno spet uskladit hitrost z omejitvijo.
Za?etek prehitevalnega manevra predstavlja trenutek, ko zapustimo svoj vozni pas, torej zavijemo na nasprotnega. Pri tem je pomembno, da:
- obdr?imo ustrezno varnostno razdaljo do pred nami voze?ega avtomobila, saj ta zagotavlja dobro preglednost naprej, ko zavijemo s svojega pasu,
- pozorno spremljamo dogajanje oziroma promet za nami ? prehitevanje ni dovoljeno, ?e ?e nekdo prehiteva nas. Posebno pozorni moramo biti na motoriste, ki se jih vidi precej slab?e od avtomobilov,
- prehitevati za?nemo tako, da vklju?imo smernik in odlo?no ? a ne preostro ? zapeljemo iz kolone na nasprotni vozni pas.
ojej ojej, kaj pa bistveni nasveti:
- pravilna prestava
- odlo?no pospe?evanje
- za ve?jo varnost in kraj?e prehitevanje je potrebno pospe?evati ?e na svojem pasu (?e je seveda vidljivost in ocenjena situacija ustrezna) in nikakor ne najprej sko?iti na sosednji pas potem pa ?ele po gasu... to je spet recept za povzro?itev nesre?e.
Zdaj pa ?e malo matemati?nih zablod, ker kar vidi se, da je ?lanek prepisan iz nem?kih izku?enj, kjer o?itno nimajo takih me?ka?ev kot pri nas.
20km razdalja na regionalki, ?e ti nekdo cinca pri omejitvi 90km/h le s 60km/h traja pot 20 minut. ?e ga prehiti? in pelje? dovoljenih 90km/h bo? pri?el v dobrih 13 minutah. Razlika je skoraj skoraj 7 minut. ?e vzamemo njihov primer, da so imeli 6 takih odsekov po 20km/h bi to lahko pomenilo tudi ve? kot 40minut razlike.
Je pa res, da je vse odvisno od situacije... ?e je nepregledna kolona brez svojega za?etka je vsakr?no prehitevanje bedarija, ker takrat pa res ne pridobi? skoraj ni?.
pa ?e zadnja zavajanja s podatki
Za prehitevanje enega tovornjaka priklopnika rabimo od 500 do 600 metrov proste ceste na nasprotnem voznem pasu (in seveda tudi dobro vidljivost naprej) ? celo za prehitevanje precej po?asnej?ega traktorja rabimo najmanj 300 metrov. Ve?ja mo? ali dobre zmogljivosti na?ega avtomobila ne skraj?ajo bistveno potrebnega prostora za prehitevanje, ?e se seveda dr?imo omejitev hitrosti.
Dejmo takole - priklopnik na regionalki vozi 70km/h in se ga spravimo prehitevat. V pravi prestavi rabimo 5 sekund, da iz 70 - spravimo na 90 (?e se dr?imo omejitev kot pijanec plota). Dol?ina ?leparja je 24m plus 13 metrov za njim plus ?e 13m pred njim. Se pravi 50 metrov skupaj.
Pa da ?tartamo kt butec z isto hitrostjo in ?ele na prehitevalnem pospe?imo. pet sekund torej pospe?ujemo do 90 in pri tem je povpre?je hitrosti 80km/h ali 111 prevo?enih metrov. Kamion v istem ?asu prevozi 97m, kar pomeni, da rabimo ?e 36m mimo tovornjaka. Ker je zdaj hitrost 90km/h oziroma pridobimo vsako sekundo 6 metrov rabimo za dokon?anje prehitevanja ?e 6 sekund. 6 sekund pri hitrosti 90km/h pa je 150metrov. Skupaj torej s tistimi 11m iz za?etka ra?unanja torej 261m z morebitnim nasproti voze?im pa 520m.
?e naredimo bolj pravilno in pospe?imo ?e na svojem pasu ter se ne oziramo toliko na omejitev do recimo 110km/h lahko to izvedemo v 160m ali ve? kot 100m prej. Z nasproti voze?im pa rabimo ?e cca 150m ali skupaj 310m. Skupaj torej 200-300manj kot je napisano v ?lanku.
?e ve?ja razlika je pri traktorju z recimo 35km/h. Ker je hitrost manj?a in traktor s prikolico kraj?i od ?leperja rabimo za prehitevanje le kakih 30m dol?ine. Na regionalki pa ?e pospe?imo le do 80km/h rabimo le cca 70m nasproti voze?i pa ?e slabih 100m lufta - se pravi rabimo 170m. ?e izvedememo manever prehitevanja na podoben na?in kot v prej?njem primeru bolj pravilno pa zmanj?amo to razdaljo ?e za 50-70m kljub temu, da ne prekora?imo dovoljene hitrosti 90km/h.
Pr?u nepo?kodovan s protesta ?e ne bi bilo tistih nekaj ekstremistov , bi skupaj s policaji MIRNO protestirali. Upam, da jih ?imve? indentificirajo in jim prepovejo hodit na naslednje miroljubne proteste.
Resno se spra?ujem, ?emu se vedno pojavljajo ekstremisti takrat, k res ni treba. Vse preve?krat (tudi lani recimo) delujejo tako, da policija za?ne ukrepat. Mislim, da je jasno komu je v interesu, da opravi?i ukrepanje policije. ?e bi se spravili na miren protest bi to bil ?kandal, tako pa je vse skupaj opravi?ljivo. Hmmm
Sicer pa ?e sem malo sarkasti?en, po?asi razumem Majerjev poziv iz lanskega leta, da naj grejo ljudje na ulice. Psihi?no nas je ?e zdavnej nabunkal, zdej bi nas pa rad ?e fizi?no in zato rab, da pridemo na ulice.
@Boss: ja Boss, babo kar s pendrekom namlatim, ?e je pridna preventivno cca. 2 krat na mesec, druga?e po potrebi bolj pogosto... mislim, a nisi videl o?itnega şarkazma glede hoblanja ?ensk?
Potem pa prosim ne pi?i v takem stilu in se obna?aj primerno tudi do soforuma?ic, ker to je pa stvar, kjer sam ne razumem ?ale in je tudi ne bom.
Ne gre se za obrambo nekaterih ali splo?no razgledanost, gre se za to, da sku?a? ti kot pravilne potrjevati le informacije iz npr. leve Mladine, kot ti pa nekdo da kontro iz prav toliko desno polariziranega glasila, so pa to blodnje, natolcevanja, itd., in gre? potem ?loveku ?e razlagat na dolgo in ?iroko in ponovno navaja? samo leva glasila. ?al to tako ne gre, kovanec ima vedno 2 plati.
Mladine ne berem oziroma, ?e glih zaokro?i kak?en ?lanek, ravno tako ne desnega ?odra. Na populizem ne padam kej dosti sam, ?e pa nekdo prilo?i verodostojne dokumente in stoji za njimi pa res ne vem zakaj temu ne bi verjel. Sej se da informacije preverjat na ve?ih koncih.
Sicer pa vsak, ki zna gledat prez pla?nic in ne idolizira posamezne politike lahko vidi marsikaj samo iz tega kaj nekdo po?ne, kaj spreminja in predvsem s kak?nim namenom oziroma najbolj pomembno, kako bo to vplivalo na nas navadne ljudi. Zaenkrat vse spremembe v tem mandatu so bile na ?kodo ljudi in manj?anjem pravic. ?e je to v redu se pa? vdam.
?e to - kill the first few loud wiseass messengers, and soon there won't be any
Je rekel diktator?ek, ko se je enkrat utrdil na oblasti. In ja vsi diktator?ki so pri?li na oblast po demokrati?nih na?elih - na koncu je pa vedno re?itev le v revoluciji. Upam, da si ne ?elimo takega scenarija in uti?anja ljudi, da bi se diktatura lahko v miru prijela, ker pol bo edina re?itev revolucija, ter posledi?no jok in bole?ina.
Boss, nisem edini, ki te oklicuje za "vseveda", je pa zanimivo, da vedno le ti dobi? to oznako na tem forumu, in to s strani ve?ih oseb - je ?e tako, da brihtolira? na vseh podro?jih, in ?e to s svojim pokroviteljskim tonom, ko se postavi? v vlogo nadrejenega ki nekaj razlaga podrejenemu.
Tako da... sej ve?, kako gre pregovor: "?e ti eden re?e, da si konj, se mu lahko smeje?, ?e te za konja imenujeta dva ali ve?, si pa pojdi sedlo kupit"
Hja tisti, ki precej vejo pa? ne mislijo tako, verjamem pa da za neznalce in ignorante pa sem marsikaj sam, da si opravi?ijo pomanjkanje splo?ne razgledanosti in vedenja o stvareh. In namesto, da bi raje sprejeli kak?no informacijo ter ratali pametnej?ai ali bolje informirani bi raje videli, da se drugi poneumijo na njihov nivo. ?al taka je praksa in je kar nekako logi?no saj tudi debil sam zase ne ve, da je debil, pa ne tole osebno vzet, ker nisem ciljal nate ampak je le to neka splo?na primerjava.
Druga?e gre pa nekako takole, ?e bo? napisal dober argument se bom strinjal s tabo, ?e mislim druga?e ti bom napisal tehten proti argument. ?e ti bo argumentov zmanjkal in se bo? pre?altal na osebni nivo bo? dobil tudi kontra osebno, ker se mi zdi neumno, da ?e ?imfamo ?ez politike, nekateri dobite napad neke potrebe, da jih branite in to na tak primitiven na?in, da namesto direktne obrambe ljubega politika napadete tistega, ki je napisal ne?eljeni komentar. "Kill the messenger" varjanta.
Glede policjskega dela me?a? hru?ke in jabolka, iz ukrepanja na demonstracijah si pre?el na preiskave. Tol?i se pa po svojih kolenih kolikor te je volja.
In seveda tukaj ni nobene podobnosti? Se pravi enkrat zlorabijo policijo v politi?ne rabote, a drugi? je pa to nemogo?e. Ne vem sam osebno, ?e me kdo nategne, mu ne verjamem ve?, ker ?e si nato re?em "da naslednji? me pa ziher ne bo ve? probal nategnit" sem pa res zrel za kak specialisti?ni pregled.
Babo je pa treba ob?asno nahoblat, tko so v?asih ta pravi deci pravl...
Tukaj pa ostanem brez besed - edino kar lahko re?em je da nisem presene?en.
Kanon, gas se pritiska le toliko, kot ?uti?, da motor "po?ira" . Ko za?uti? da motorju zmankuje navora zamenja? v vi?jo prestavo, tako bo? hitreje in varneje prehitel, ne pa samo ti??at gas ?e kar naprej do konca.
Ve? kanon, zato so pa pogruntali menjalnik. Menjalnik je kar koristna zadeva pri avtu ve?.
Kapi??
Motor bo po?iral kolikor bo maksimalno zmogel pa ne glede, da je gas pritisnjen do konca - sej vem, tega ne more? vedet, ker si nikoli nisi drznil pritisniti pedalke do konca. ?e enkrat tam ni nobenega bavbava, ni? drasti?nega se ne bo zgodilo, noben ne bo umrl, avto pa tud ne bo crknil. ?e pa bo je bil pa tako al tako za na servis.
?e enkrat LojZi - govorimo o pritisku pedalke do konca in ne navijanju motorja v blokado. Ja madona zdele bi pa ?e morala biti jasna tale razlika.
Pa ?e nekaj, ?e prehiteva? samo en avto med prehitevanjem ne bo? nikoli rabil menjati, ker to ni ravno varno saj zgublja? dragocen ?as z menjavo prestave, kjer avto ne pospe?uje. ?e se ti to zgodi si ?el prehitevat z napa?no prestavo v bistveno previsokih obratih, kjer ni ve? dovolj navora.
Menjalnik je izredno koristna zadeva ampak glede na to kaj nam razlaga?, njegove uporabe in delovanja ?e nisi ?isto ni? osvojil. :ne vem:
Ja no, pol pa povej da pa? ti nima? ob?utka, zato prtiska? do konca. Ampak to ne pomeni da je tako prav.
Sicer sem pa ?e davno pogruntal, da ti nima? ob?utka. Saj sem ti reku, da ti "zna?" samo na gas ti??at in to brez ob?utka.
Koli?kaj izku?en voznik dobro ve kolko je treba pritiskat gas, da motor "sfolga" sicer motor bolj trokira kot pa vle?e. Ti kot ka?e, ?e nisi pr?u do te faze. Boss, ve?, sem mel jaz tud mazdo, pa ne samo eno, tako da vem kako se mazdin motor odziva.
A bremza? tud tako, da zmeraj do konca pohodi??
Ejejej, Boss, spet si sam sebe pobruhcal.
?e kaj nam povej - ob tvojem nepoznavanju tehnike se prav sladko nasmejem. Po?asi pa nam ratuje jasno, da ima? neka 25-30 let stara jajca ?e v precej bogem stanju, da pri pritisku stopalke do konca za?ne trokirat.
Mater men to ?e Jugo pred ?etrt stoletja ni po?el to kar opisuje?. Aja aha ?e razumem, ti bi torej zahodil do konca pri 1000 obratih in se spravil prehitevat. Hja takole pa res ne bo ?lo ve?, mora? imeti v ustrezni prestavi z dovolj obrati. Potem pa ne bo ni? trokiralo in ?e avto res ni prestar ga ne bo ni? zalivalo, ker zna sam dozirat pravilno kolk goriva lahko sfolga ?ez motor. Pa LojZi kak?en servis bo tud treba na avtu narest, kake sve?ke zamenjat, kable pa bo. Ni? ve? trokiranja in vo?nja bo spet u?itek ter bo? kon?no lahko spet normalno sledil prometu in ne bo? bil ve? ovira.
Druga?epa dragi LojZi res nima? niti najmanj?ega pojma kako se prehiteva oziroma kako se pospe?uje in za vsakim tvojim postom vsem nam samo ?e dodatno razlga? in dokazuje?, da si en navaden cagav me?ka? pa ?e brez jajc povrh.
Pol pa ?e taka primerjava z bremzami a ti tud k ti kisa zmanjka, solato s cvi?kom zalije?. Tole je to?no tolk butasta primerjava kot tvoja.
LojZi glej teb noben ni? ne verjame ve?, ne to, da si mel Mazdo, ne to da ma? sploh avto. Od tolk nabijanja in takih sme?nih izjav ti resno ne moremo verjeti ?ist ni?. Ko bi lahko karkoli podkrepil z dejstvom se vedno skrije? in zavle?e? v mi?jo luknjo. kaj so ti ljudje tolk hudga naredili, da se jih tako boji? in zna? otresat le po forumu, kjer si varen, v ?ivo te je pa strah ?e lastne sence o?itno.
Svoj pokroviteljski ton (s pridihom vsevednosti) si lahko nekam zatakne?, kar se pa ti?e policije, namesto da (vsevedno) predava?, lahko kve?jemu koga kaj vpra?a? - le ?evlje sodi naj kopitar.
Ne rabi? bit u?aljen, ?e se po?uti? inferiornega - sej ti noben ni? no?e. Se pa popolnoma strinjam, da se bo? ve? mogel dr?at na?ela "le ?evlje sodi naj kopitar". ?e marsikdo je svoje besede moral po?reti in jih bo? neko? tudi ti - mogo?e so teli ljudje, za katere navija?, da jih policija prebunka, eni zadnjih branikov demokracije in eni zadnjih, ki bodo prepre?ili totalitaren prevzem dr?ave. Metode so enake, kot jih opisujejo kako je delovala udba - glavni akterji pa so z njimi zelo dobro seznanjeni in nau?eni.
O tem, da pa policija dela na lastno pest se pa od smeha lahko samo tol?em po kolenih ... ja na lastno pest so vpadli v hram demokracije in ?li preverjat podpise poslancev... o ja to je zraslo na zelniku policije... ma dej lepo te prosim. Notranji minister tudi ve izredno veliko o policijskih preiskavah in mu to kdaj tudi uide.
mah se je brez veze raskladat - sam to se vpra?i, ?e bi bile karte obrnjene in bi bil na oblasti drug pol bi pa danes ti in tebi podobni, ki zagovarjate tak na?in urejanja stvari s strani policije, skakali do neba in pljuvali ?ez vse ter tulili da smo banana policijska dr?ava. Za razliko bi ti samo potrdil, da na tak na?in policija situacije ne sme re?evati, saj z lastnimi provokacijami (solzilec, mlatenje po vseh, ki jih dose?ejo, razkazovanje mo?i, helikopterji, konjeniki, psi) je samo razdra?ila folk, da je v ?e tako razgretem ozra?ju pobesnel in lahko bi pri?lo do najhuj?ega.
Naj povejo kolk res tistih hujska?ev in infiltrirancev so dejansko prijeli - tistih, ki so res delali pizdarije. Hmmm, kej dosti ne - zakaj? Bodo pa najve? vedeli sami mi si pa lahko mislimo marsikaj.
10.) komot se pridru?i? protestom, ena s pendrekom po glavi ti ne bi ?kodila, ker vidi? teorije zarot povsod z nekimi drasti?nimi ukrepi, policijskimi urami in podobnimi neumnostmi.
Sej ne rabi? poudarjat, da si nasilne? po naravi in da bi ti z veseljem zraven batine talal, to itak ?e vemo. A babo doma tud nalufta?, ?e se ne strinja s tabo?
Ja lej, za sre?anje se pa kmot zmenmo Sam povej kdaj bo? pr?u ... sam pol najvrjetneje nebom sam jest ampak ?e pov foruma zravn ker te usi mo?no ?elimo spoznati
Pridemo s transparenti "Gotof si" - hehe, pa sem ga prestra?u za vedno in ga zdaj ziher ne bo.
LojZi ma ti nima? razjasnjenih osnovnih pojmov - pritisk pedalke do konca in maksimalni obrati ni eno in isto. ?e pritisne? pedalko do konca dose?e? le to, da maksimalno pospe?uje? kolikor avto zmore. To ne pomeni, da bo tulilo, ker kot si videl sem ti ?e razlo?il, da je potrebno iti v prehitevanje v pravi prestavi in tako prehitevanje nato opraviti ODLO?NO in HITRO brez cincanja in me?kanja. ?e ne pritisne? pedalke odlo?no ampak jo samo ?lata? je nato rezultat v tem, da cincar, ki ?eli prehiteti ustvari situacijo za nesre?o.
In moderni avtomobili imajo vsi tako narejeno, da pri dolo?enem pritisku pedalke pride do maksimalnega pospe?evanja in tudi, ?e pritisne? do konca je ?e vedno maksimalno pospe?evanje, kar sicer pomeni, da na?eloma res ni potrebno pritisnit do konca pedalke ampak je verjetno dovolj do dveh tretjin, ker pa velika ve?ina ?oferjev nima toliko ob?utka, da bi za?utila kdaj je maksimalno pospe?evanje je najbolje, da takrat pospe?ijo s pritiskom pedalke do konca.
Trenutni pospe?ek ne obstaja in ni bojazni, da ?e to naredi?, da leti avto pol s kon?no hitrostjo, ker po kon?anem prehitevanju pedalke seveda ne ti??i? ve? v poden ampak uskladi? hitrost z omejitvami.
Vidim, da nisi nikoli pritisnil stopalke do konca in zato ne ve? kaj se tam dogaja. ?e meni ne verjame? lahko vpra?a? koga drugega, da tam ni nobenega bavbava ali starke s koso, ki samo ?aka, da pritisne? pedalko do konca.
Ja LojZi, prehitevanja so eden najbolj zahtevnih manevrov pri vo?nji vozila in 80% voznikov ga sploh ne obvalda in zato, ker se teh 80%, tako kot ti, bojijo nekega bavbava ne znajo ne pritisniti na gas ne izbrati pravo prestavo in vse to je predpogoj za morebitno nesre?o.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani