No vidi?, na Jesenicah in v Ravnah na Koro?kem pa teh te?av nimajo... In glede na to, kam gre na?e zdravstvo, je lahko vesela, da ni dobila enega vijaka za lizat...
Glavno, da je vse v redu. Lepo zalivajte Martina in kak?en Merlot, Refo?k ali pa Teran ?e mamici - za bolj?o kri...
2-2-2-2-2 pomeni v kasnej?ih letih h-h-h-h-hiperaktivnost.....
Ocena APGAR je trikrat zapored in ne pet krat. To pa zato, ker delajo test eno minuto po rojstvu, pet minut po rojstvu in 10 minut po rojstvu. Pri vsakem testu pregledajo 5 vitalnih znakov, funkcij, odzivov, videz,... ki imajo ocene 0, 1 in 2. Ocene pa se?tejejo skupaj.
?e ima otrok oceno APGAR 2,2,2 to pomeni, da za?ni razmi?ljati o trugici...
?e je prva ocena APGAR manj kot 7, otrok potrebuje zdravni?ko pomo?. ?e je tudi druga ocena manj kot 7, je stanje ?e kar resno. ?e pa so vse tri ocene manj kot 7, lahko pri?akuje? dalj?e zdravljenje ali celo trajne zdravstvene te?ave.
?e pa ima APGAR 10,10,10 pa pomeni, da je... Ja, da je zelo ?ivahen... Res zelo ?ivahen...
"mamica pa je ?e mal ?voh. So jo po porodu pod splo?no anastezijo ?ival pol ure pa precej krvi je zgubla,"
No tako, pa smo ga do?akali, fanta Martina. Rodil se je danes ob 16:15. ?e mere za poznavalce 36,5 cm ?ez glavo, 3650 neto te?e, 53 cm dol?ine. Oba z mamico se po?utita OK.
S tastarej?im sinom mava zdej sama doma ?urko, prej so bli ?e obojni star?i, sestre, bratje
Jutri pa kolegi pridejo, dobr da mam frej na ?ihtu :mi pijemoo:
?estitke!
Tale bo pa ko?arka?: 53 cm in samo 3,65 kg... Mora biti suh kot prekla. No, samo da je zdrav. In kak?en je imel APGAR?
Se pravi odobrava?, da se na cesti najdejo vsemogo?i osebki v raznoraznih stanjih tudi taki opiti od alkohola do zadrogiranosti, ker pa? ni enostavno pridet z javnim prometom. A se ti res zdi, da je ta logika v redu.
Bo? ti res izzival toliko ?asa, dokler te kdo z lopato ne po?i?
Alkoholiki in zadrogiranci in tako naprej niso razsodni. In taki pa? res ne sodijo za volan. Tudi dementni ne. ?e pa se nekdo v de?ju ne ?uti sposobnega 150 po AC, pa zato ni zrel za odvzem vozni?ke. Prej bi odvzel vozni?ko tistemu (tudi tebi), ki jih 5 km po?asnej?i voznik spravi ob ?ivce in po?ene v tvegane manevre.
Bemti?, Boss, ti me pa res vedno provocira?. A nima? kak?nega drugega hobija? Ima? samo dve skrajnosti in nima? sredine. Malo se umiri. In ?e se ti uspe umiriti, bo? ugotovil, da so najve?ji kr?itelji praviloma ljudje v najbolj?ih letih. ?e ?e pogleda? posnetek iz kro?nega, ko ti nek rde? avto izsili prednost. Je notri kak?en stari ?i?o?
Ja, si avto pustil, ker nisi imel le?e. In kaj zdaj? Te razglasimo za svetnika? Saj ni treba, da napi?e? tu na forumu, spomni se pa, koliko krat si pa zakuhal kak?no, da so drugi re?evali tvojo rit?
Ne, vozni?ki izpit ni ustavna pravica. Res je. Je pa v veliko primerih nujno zlo. In ?e ne more? tolerirati koga, ki mu vo?nja dela malo ve? te?av kot tebi, si ravno tako potencialno nevaren kot on.
Nisem zagovornik nesposobnih, pa? pa sem za?el razlagat, da bi morali vsi skupaj cesto razumeti kot javno dobro in ne kot osebno lastnino.
Tisti, ki vozijo po?asneje in te?je, naj se ve?krat umaknejo in spustijo tisti konvoj, ki so ga nabrali, naprej.
Tisti, ki so hitrej?i, naj pa kak kilometer ali dva potrpijo za po?asnej?imi.
Saj sem ?e takoj napisal, da se me gotovo ne bo prav razumelo. In res se me ni. In zdaj, ko je pri?el Boss pametovat, se menite, kot se veste in znate. ?e sre?a, da vas ne upo?tevajo ampak je to zgolj debata...
Pa ja, pri 70-ih bom rade volje vrnil tisto vozni?ko dovoljenje, ?e mi bodo svetovali, naj ne vozim ve?. Isto sta naredili moji dve stari mami. Pri nas v familiji nimamo te?av z egom Bolje prej nehat, kot pa komu ?ivljenje uni?it.
To?no tako je govoril tudi sova??an. No, bomo sli?ali tebe ?ez toliko let...
Javni promet ni tak slab. Sploh, ?e ?ivi? v mestu, va??ani pa itak redko zaidejo v mesto, ko so enkrat v penziji. Na?i dve stari mami sta pre?altali na avtobus in taksi. In jih letno stane manj kot registracija avta + servisi + benz. ?e pa morata na kako dalj?o pot, jih pa kdo izmed nas odpelje. Ali pa gresta na vlak. Mislim, da je bolj krivo to, da je na?a miselnost preve? na komot. Bom moker, pa se bom prehladil, pa prdec se mi bo ustavil pa to in ono in tretje... kup izgovorov, samo da ne bi naredil 2-eh korakov pe?.
Ne vem, kako je pri vas, a pri nas je nekako takole:
brez avta do Nove Gorice in nazaj (okoli 30 km):
Najprej pe? okoli 3 km do avtobusne postaje. Edini avtobus odpelje iz na?e vasi ob 5:35. Ob 6:35 pride v Novo Gorico na glavno avtobusno postajo. Recimo, da se odpravi? v Mercatorjev hipermarket. Ne, ne, v Kromberk ne vozi avtobus in ni druge kot kak?nih 5 km pe? v eno smer in potem z nakupljenim ?e 5 km nazaj. Recimo, da gre? v Hoferja. Ne, ne, tja tudi ne vozi avtobus in ni druge, kot da gre? pe? mimo Qlandije. Interspar je ?e slab?i. Ni?, vzamemo kar Qlandijo, da ne bo preve? "divje". Torej, najprej ?aka? do 20 minut na avtobus mestnega prometa, ki pa je v Novi Gorici zastonj. Nato pa ?e pe? skozi podhod in ?ez parkiri??e - kak?nih 500 metrov v eno smer. Nato nakupi?, kar misli? in z nakupljenim odpe?a?i? spet okoli 500 metrov do mestnega avtobusa, nato ?aka? do 20 minut na avtobus, na glavni avtobusni postaji pa ?aka? do 15:45 na edini avtobus za nazaj. In ob 16:45 pride? na zadnjo avtobusno postajo, nato pa ?e okoli 3 km pe? v hrib z vso nakupljeno robo. Ja, ?e si star 40, to ?e gre, ?e pa si letnik '40, je pa to ?e zelo te?ek podvig.
Zato ne ti meni da moramo spremeniti miselnost in da javni promet sploh ni tako slab. Mogo?e slu?ajno po kak?nem naklju?ju kje pri vas, mislim pa, da je vve?ini primerov bolj podoben na?emu. Ti opi?em ?e, kako je z povezavo, ?e mora? slu?ajno v Ljubljano na okulistiko? Brez preno?i??a v hotelu sploh ni izvedljivo. Dvodnevno potovanje za 150 km v eno smer nikakor ni dober javni promet. V Afriki potujejo 400 km v ?tirih dneh, pri nas pa 300 v dveh dneh. Ne ti men, da je na?a miselnost preve? na komot. In dokler je javni promet tak, je avto nuja, pa ?e tebe raznese, ko se nekdo po de?ju z zaro?enimi ?ipami vozi 50, ker mu ve? pa? ne znese...
In prometni znaki so z najvi?jo dovoljeno hitrostjo, kar pa ne pomeni, da ne sme? prilagoditi vo?nje razmeram na cesti in stanju vozila in voznika.
Turbo-Lumpi me je spomnil na nek dogodek pred leti nekje na Gorenjskem. Na avtocesti od Jesenic proti Lescam je zaradi poledice pri?lo do prometne nesre?e, v kateri sta bila udele?ena osebno vozilo in mrtva?ki voz. In ko je policaj pisal zapisnik, so mu komaj dopovedali, da v nesre?i ni bilo smrtnih ?rtev ampak so enega mrtvega tja pripeljali...
Da bi bil jaz primeren za F1? Ne, kve?jemu za Camel Trophy. In kar sem imel opravka z elektronskimi pomagali in avtomatiko po na?i planoti, me je ve?krat spravila v te?ave, kot pa mi pomagala. Pa so hitrosti tja do 70 km/h, pa ?e to redko. Sicer pa tisti, ki so kdaj poleti na MPL pri?li, vedo, kje se vozim.
Ja, se strinjam, da niso vsi talenti za vo?njo in da jih ?e samo normalna vo?nja naprej toliko obremeni, da niti smernika ne utegnejo vklopiti. In pri rahlem de?ju ne pelje ve? kot 50, ?eprav cesta na?eloma dopu??a ve?. Se strinjam. In razumem. In se strinjam, da so taki vozniki nevarni. Vseeno mu dam prav. Naj vozi po?asi, ?e mu hitro ne gre. Niso vsi talenti za vo?njo. Se pa strinjam tudi s tem, da bi se taki vozniki morali tudi umaknit na vsake toliko, da spustijo konvoj mimo, ?e so ga ?e nabrali za seboj. In "na vsake toliko" ne mislim na vsakih 50 km ali ?e bolj poredko...
Poskusi pa si sebe predstavljati ?ez 50 let. ?e ti bo kdo rekel, da si nesposoben za vozit, bo grdi grdi in tako naprej in gotovo mu bo? dal vedeti, da si dr?al volan v roki, ko je on ?e v pleni?ke kakal,... In ne mi zdaj razlagat, da vi pa ne boste taki, ker to videvam vsakodnevno. In ?lovek, ki je pred 10 leti razlagal, da on pa se zaveda, da ?loveku enkrat pote?e rok trajanja in da ko bo on star in nesposoben vozit, bo kar sam vrnil vozni?ko. Zdaj ima umeten kolk, glavo komaj obrne za 45° v eno smer in 45° v drugo smer, je na pol gluh, dioptrija 8, refleksi kot da se ravno zbuja iz narkoze, komaj pripe?a?i do avta, da pa se usede za volan, je pa ?e kar podvig,... Pa da bi ga sli?ali, kako je kri?al, ko so mu omenili, da mu iz zdravstvenih razlogov ne bi podalj?ali vozni?ke. ?isto ?love?ko pa?. In tudi vsi, ki zdaj bentite ?ez kak?ne starej?e in netalentirane voznike, se zavedajte, da boste tudi vi v njihovih letih.
?al pa je na? javni promet tako neu?inkovit in drag, da je vsak pravzaprav odvisen od avta in je malo takih, ki si lahko privo??ijo ?ivljenje brez avta - prej da mora? imeti na dvori??u dva kot pa da si lahko privo??i?, da bi bil brez. In temu primerni so potem tudi vozniki... ?isto vsi, pa ?e so dovolj spretni ali ne.
Alora, ?e ne gre druga?e, kanto ledu s seboj, ohladi ?ivce, nastavi dobro muziko in se smej, kak?ni trotlni vozijo po na?ih cestah. In dokler ?e lahko, malo bolj pazi na ostale, ki po?nejo traparije. ?ez nekaj desetletij bodo pa drugi pazili nate...
Sicer se bojim, da me boste narobe razumeli, a bom vseeno poskusil razlo?iti:
niso vsi ljudje talenti za vse. Jaz ne maram avtomobilov z ABS in ASR in podobno avtomatiko, ker v veliki ve?ini primerov odreagiram hitreje kot avtomatika in ko prime ?e avtomatika, gre vse narobe in poprek. Niso pa vsi taki. Nekateri so sicer vrhunski talenti v svoji stroki, pri vo?nji pa ne.
Kot vsi vemo, avto danes ni luksuz ampak nekaj osnovnega. In pogojevat pridobitev vozni?kega izpita z opravljenim testom na poligonu pri zdrsih, se mi zdi precej pretirano.
Ja, se strinjam, da me?ka?i ustvarjajo ?iv?nost in napetost, ki je predpogoj za tvegane manevre in posledi?no za nesre?e.
In v tem ti?u grmi zajec: zakaj se pa pusti? sprovocirat? ?e nekdo vozi po omejitvi (130 po avtocesti), ga enostavno ne more? ozna?it za me?ka?a... Ne glede na vozni pas. In tudi tisti, ki so res me?ka?i - mogo?e je to najve?, ?esar so v prometu sposobni. In naj gre raje malo po?asneje, pa da pride, kot pa da gre hitreje in se mu ne izide...
Torej, vsi po vrsti malo ve? strpnosti in tolerance, pa je re?eno, ne pa da tiste, ki niso v vrhunski formi pospravit s ceste. Cesta je javna povr?ina in namenjena prometu, ni pa dirkali??e za nekaj vrhunskih voznikov (dobro, malo pretiravam, a saj se razumemo, kaj mislim).
Precej bolj kot poligoni varne vo?nje bi bilo potrebno ?olanje, da vsak prevzame odgovornost za svoja dejanja. Tisti, ki bi radi vozili hitreje, naj, ampak naj potem prevzamejo odgovornost za svoja dejanja. In tisti, ki vozijo po?asneje, naj se tega zavedajo in se na primernih mestih izlo?ijo in spustijo kolono, ki so jo ustvarili, mimo. Sicer pa to ?e zakon predpisuje...
Sicer pa mislim, da nih?e od vseh, katerih objave so v tej temi, ni brezhiben in popoln voznik in je vsak kdaj za?u?tral kak?no tako, da so drugi potem re?evali situacijo. Torej lahko kdaj toleriramo, da se pa kdo drug zmede in naredi kak?no "kronano" neumnost.
Upam, da ste me prav razumeli. Ne da zagovarjam raznorazne "Lojze", a tudi drugi bi se lahko kdaj kak?nemu takem nasmehnili in ?li mirno po svoji poti... Brez krvnega tlaka na 200 in pare iz u?es ter pedalom za plin do konca in zataknjeno troblo...
Vse bolj noro je kako ni? ne dobi? za XX? ko pa cel mesec sedi? v slu?bi in te molzejo, se pa obna?ajo, kot da ti dajo celo bogastvo - ki potem v prvi trgovini brez te?av in razsipnosti zgine.
Pri eni pla?i in treh otrokih... zgine ?e preden pride? do prve trgovine.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Prodal 500 litrov soka v enem dnevu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani