|
Sem tudi ze imel ta primer...mi je bilo čudno...k sicer zelo veliko online naročam...in sem poklical na pošto...in mi je prijazna zaposlena povedala,da je "natega", in da je tega ogromno...in potrdila-raje poklicati,in vprasati,kot pa se jeziti...
Zelooo dober👍
🙄Bomba nakup 199€+ptt-en set že imam...OK,imam jih že veliko,pa ne bom našteval...a te baterije z 5,5Ah so nenormalno močne (zmorejo noooro velike tokove-cca. 1000W😲) idealno za fleksarico,fen,štemarico,kosilnico ipd...in ker jih pri Vsegradu še imajo,sem moral še en set vzeti😊
https://www.vsegrad.si/trgovina/metabo-set-2-x-lihd-5-5-ah-asc-145-685190000-se/
Identičen set (kao ne Special Edition) normalno stane 139€ več https://www.vsegrad.si/trgovina/metabo-osnovni-set-2-x-lihd-55-ah-685122000/ ...pa so to že v redu cene🙄 ...za samo baterije,pa bolje,da ne omenjam,bo link dovolj🥺 https://www.vsegrad.si/trgovina/metabo-baterijski-paket-lihd-18-v-55-ah-625368000/
Kdor je na Metabu-samo vzami,dokler še imajo👍
Sestavljene 02/2021,in sveti ena LED od štirih-torej so celice OK🧐😃,ker "Black Edition" obstaja od 01/2021
A drži,k sem slišal da se Guiness pije "topel" oz. na sobni temperaturi...in da če želiš moraš prav naročiti ohlajenega🙄
Sem pred kratkim enega poizkusil...požirek-dva,ostalo je pa šlo v WC-školjko🤮
pred 8 minutami je Bini napisal:Ej ,vikend je bil včeraj.....🤔👍
Za strojevodje vikend,nedelja,prazniki ipd. ne obstaja😉
pred 9 minutami je Jaka32 napisal:
To pa je na moji na srečo bilo.
Vsekakor je pravilna izolacija osnova vsake dobre gradnje.
Podpišem 100x
pred 8 minutami je Jaka32 napisal:Točno tako sem tudi jaz naredil na starejši hiši, ki tega ni imela. Tako se tudi naj bi delalo dandanes.
Problem zna biti edino pri tako starih bajtah,kjer med temeljem in bajto samo ni nikakršne hidroizolacije...tam pa pomaga samo injeciranje....k nekak moraš prepreciti kapilarni efekt.
pred 6 minutami je Tilen5 napisal:Neeee fak keri dolgi prsti...
...ja,veš za velike roke,prste....za takšne izjave so pa žene zadolžene🤣
Tukaj se je začelo-debata o vlagi,štemanju,odkopu,TČ itd...k sem nabasal slike,in je @AmpeR komentiral glede fasade.
Mogoče koga zanima,kako se to pri stari bajti sanira...pač vsi napori proti vdoru vlage oz. kapilarnemu efektu.
In ker jaz vse pofotografiram....bom priložil nekaj slik,kako smo to naredili pri nas.
Mi sicer nismo imeli problema z vlago,ker je cel temelj dobro narejen in tudi dobro hidroizoliran od ostale bajte,k je na njem zgrajena. Ko smo pač hoteli odstraniti stare tlakovce,kateri so položeni na beton,brez bagra pač ne gre...in sem ženi rekel-če je bager pri bajti (smo imeli celo dva-majhnega in večjega)...da bi bilo dobro odkopati,preveriti stanje,in izolirati hidro in termo,tako,kot se to pač danes dela...in je za tistih par jurjev razlike bila takoj za to....to je najpametnejša stvar,kar smo jih pri bajti naredili!!!
Vidi se tudi kako je namazan bitumen (stara hidroizolacija),ko ga fantje čistijo z starim Karcherjem K-5.85 pred nanosom nove hidroizolacije.
Nad tem bitumenom je bila položena "dahpapa"...kot en prepojen strešni karton....je bilo vse popokano,in je kar dol popadalo....
Namesto Izotekta (sranje od sranja,ker ni elastičen) sem dal Bauder E-KV-4 (cca. 4x bolj elastičen kot izotekt-je važno za kasneje,ko se tepta itd...da ne popoka)...cena je pa enaka.
V "podzemlju sem dal 10cm izolacije namenske za v zemljo,na cokel pa le 2cm,k sem dal čez granit (bunjo)...za to tudi dvojno mrežico+Jubizol in vmes 10kom sider/m2...pač granit je težek.....
Ne rabim več kaj veliko nakladati-želim le prijeten ogled slik😉
Evo mene iz postelje😅.
Bom napisal (še enkrat,pa tudi ne nameravam več,k pol se mi že zdi malo neumno) tisto taglavno pri ogrevanju.
Ko pišete,koliko in katero izolacijo ste nastimali itd....
Pa ne tega narobe razumeti kao v smislu "pljuvanja in hvaljenja itd..."
Samo omenjam dejstva,in največji problem,kjer ga nekateri "brcnejo v temo" glede ogrevanja...tako v bajtah,kot v blokih...
Kot rečeno sem o tem že pisal...se ne spomnim več v kateri temi....
Slavni rek:..."ni tako važno,koliko je bajta izolirana,kot je važno,kako je suha"
Po kmečko-dokler nisi saniral konstrukcijo,lahko kuriš z vsem mogočim...al kamin,al klima,al olje,al zračiš k blesav...nič ne pomaga,ker bolj ko greješ in sušiš konstrukcijo,bolj kapilarni efekt vpeče vlago...to je "sizifovo delo" in metanje denarja skozi okno"...in bolj izoliraš,zadihtaš,slabše je,ker vlaga nekam mora iti....
Za to sem jaz odkopal do temeljev,obnovil hidroizolacijo,nastimal ogromno granita na balkonih,in odstranil terac itd....
In sem ugotovil,da je pri tako veliki bajti 5cm prastarega stiroporja čisto OK...je 11kW TČ čisto dovolj
Dodatna klima,pa je seveda samo "cešnja na torti,ker razvlažuje in hitro reagira👍
Tu ti pomaga samo klima.
Moraš vedeti,da je pozimi (ko je 0° ali hladneje) zunaj bolj suho kot v bajti,in vlaga rine ven.
Poleti je pa zunaj vlažneje,in vlaga rine v bajto.
In če imaš poleti notri tako stopnjo vlage,po tem....ali delaš kaj narobe,ali pa...res ne vem,k pač ne poznam konsteukcijo bajte itd...
Pazi-nisem zastonj napisal 2-3x orng prezračiti,drugače pa zaprta okna-overlift je NO-GO!!!
Kot sem napisal-jaz bi na tvojem mestu kupil MSZ-AP35 in to je to.
Me pa ena stvar moti-ko pišeš,koliko prostorov ne greješ itd...
Moraš vedeti,da ko bajto greješ,greješ zmeraj vse,kar je znotraj izolacije. To pa pomeni,da vsaka soba-prostor,v katerem imaš radiator zaprt,da je ta soba še dodatno breme za sobo oz radiator,kjer grejes...ebostavno zaradi tega,ker toplota gre v smeri hladnega,in tisto sobo pač greješ preko zidov. Temu se ni mogoče izogniti.
Ker pa so razlicne temperature stikajocih se zidov "magnet za kapljično vlago" (spomni se mokrega puloverja) zmeraj svetujem ogrevanje rudi prostorov,katere ne uporabljaš...pač nastaviš termostatski ventil na recimo 18°C in to je to...na tak način ti dejansko lahko uspe zagreti in posušiti celo bajto,in celo doseči manjšo porabo TČ
Sliši se sicer kontradiktorno,a je res.
Bi bilo zanimivo vedeti letnik bajte🤔....k mi je res čudno...ker od nekod ta vlaga mora priti...in če ne čez okna,pol pa čez konstrukcijo...al od zunaj,al z zemlje,drugače si ne morem razlagati.
Dost za sedaj-grem spat iz nočne....Jesenice proga spet odprta in smo furali Jesenice-Koper/Sežana.
pred 3 minutami je Janez007 napisal:Ali se s prehodom na TČ rabi večje radiatorje?
Če sodim po naši hiši zgrajeni po standardih z leta 2003, P+M, z 10 cm stiroporja na fasadi, cca 25 cm volne nad mansardo, imam v hiši 150% potrebnih radiatorjev. 20% ni nikoli odprtih, običajna temperatura ogrevalne vode pa je nekje med 40 in 55 stropinj. Torej če odprem vse radiatorje v najhujšem mrazu, pridem skozi tistih nekaj najbolj mrzlih dni tudi s temperaturo ogrevalne vode 55 stopinj.
Seveda so hiše, kjer radiatorji potrebujejo temperaturo ogrevalne vode 60 stopinj in tudi več. Rešitev so ali večji radiatorji, ali boljša izolacija ovoja stavbe (proti strehi, fasada, okna). Dimenzioniranje ogrevalnega sistema je treba načrtovati dolgoročno in vključiti bodoče toplotne sanacije. Tudi v tem primeru pretiravanje lahko škodi (recimo najprej dimenzioniraš ogrevanje na slabo izolirano hišo, potem pa hišo bistveno bolj izoliraš).
Ne vem,katero TČ imaš...me pa čudi,ker imaš sorazmerno visoko temperaturo ogrevalne vode (ali je to le temperatura na shranjevalniku?)...ker ti mešalni ventil meša ogrevalno vodo v krogotok radiatorjev.
40-55° imam jaz sanitarno vodo,katera je pa zmeraj višja od ogrevalne....če je pri meni 40-45° ogrevalna,je ze kar visoko oz ze "huda" zima...pa imam res veliko bajto,in le 5cm stiroporja na fasadi...res pa je,da se cca. 20% bajte naslanja na sosedovo bajto,k je dvojček,in da je mansarda dokaj dobro izolirana-zunanje stene 2x5cm kamene volne,streha pa cca.25cm.
Jaz sem že nekje pisal kako in kaj sem pri sebi zrihtal 40 let staro bajto (4x100m2)... ker najvaznejse je,da imaš stanovanje/bajto suho...hidroizolacija mora biti v redu,če ne ti skoz iz zemlje vlece vlago-to je največja rak rana starih gradenj.
In jaz sem vse odkopal,izoliral (sicer je hidro bila se ok,a če je ze bager pri bajti...)...nastimal 10cm izolacije v zemlji,2cm na coklu,k do takrat ni bil sploh izoliran,cepasto folijo itd...nova okna,vrata,garažna vrata tud nova...in 11kW TČ CTC (Tilija).
pred 6 minutami je Janez007 napisal:
Radiatorsko ogrevanje je popolnoma nekaj drugega kot ogrevanje s klimami. Brez premišljevanja TČ, IR panelov raje ne omenjam.
Točno tako-klima je sicer super,a bolj z primere,ko imaš slabo primarno ogrevanje,in bi rad zmanjsal steoške,ali pa za prehodno obdobje,ko še ni kurilna sezona,in te preseneti hladno obdobje-klima zelo hitro ogreje!
Pri nas je bilo tudi fino,ko smo fasali Covid -delto,in nama je z ženo pasalo bolj toplo...TČ je normalno obratovala,na mansardi pa je klima gonila na 25°C...je bilo res TOP....pač nam je pasalo,k smo bili čist "adijo"....sicer si moral vsakih 3-4 ure prezračiti,da si lahjo spet zadihal...a je bilo res hudo,in nam je pač pasalo.
In še to bi povedal-TČ je vecji financni zalogaj,in kot je Janez napisal tudi priporocam najprej TČ...klima ni tak cvenk,in si jo lahjo kasneje še zmeraj privoščiš...ali pa dve (če si v bajti-ena zgoraj za hlajenje,druga bolj spodaj za hlajenje in gretje...).
In tudi jaz bom rekel-samo bejži od IR-panelov!!! To je nekaj najbolj potratnega,kar obstaja!!!
So tudi zelo zavajajoči..isto kot razni kamini ipd.
Kaj mislim z tem?
Pri kaminih n IR-panelih je zelo zavajajoče,ker usmerjeno grejejo...in če imaš neogrete zidove oz. celo bajto,je občutek toplote zelo prijeten...a z zadnje strani pa je hladno,in ker ni vse enakomerno zagreto (ker-zidovi,stropi,tla...vse je "shranjevalnik"),nastaja vrtinčenje zraka oz. ti po nogah piha (da ne govorim o hladnih hodnikih)....kaj šele,ko v kaminu neha goreti.....in se spet "shranjevalnik" prazni.
Dobro poznam to zadevo-skoz temperatura gor in dol...je moj oče naredil tak velik kamin, z bakrenimi tuljavami,dvojnimi stenami itd...in je gonil v radiatorski sistem....ko pa je ogenj ugasnil pa hladno v bajti....
Marsikdo niti ne razume,kako se ogreva z TČ...z TČ nonstop ogrevaš...in točno toliko,kolikor so izgube...nonstop. Tako se cela bajta segreje (tudivhodniki,stopnišča,klet itd...),in vsepovsod so topli zidovi,stropi,tla...vse. In to dosega z relativno nizko temperaturo v radiatorjih....čisto nasprotje kaminu...ker pač greje le toliko,kot je potrebno,in nonstop.
Nizek strošek ogrevanja pa rezultira iz principa delovanja,ker pri TČ se ne greješ z štromom,ki ga TČ porabi!!! Ta strom TČ rabi,da ona črpa energijo z zraka...in z to energijo se greješ!!!...
Pri vrhunsakih TČ je izkoristek pri stalnih -7°C 3,4 (toliko je pri moji za nordijski klimatski pas -Norveska,Finska...)...pri +7 pa več kot 5 (pri moji je 5,2).
Pri IR-panelih je pa zmeraj manj kot 1...za to sem rekel "bejži stran" od IR-panelov.
Namesto tega si v kopalnici (ko boš saniral) položi cevi talnega gretja,in veži v krogotok radiatorjev+termostatski ventil,da ne bo prevroče.
Vzporedno vezi še eno lojtrco,v katero lahko montiraš še palični grelec za izven kurilne sezone...to bo veliko manj potratno čez celo leto kot pa le IR-paneli.
Kar pa se radiatorjev tiče-radiatorjev zaradi TČ ne rabiš menjavati...tem nebulozam ne nasedaj...razen če so dejansko "fuč"...tudi ne nasedaj strokovnjakom,k pravijo,da pri TČ ne potrebuješ termostatskih ventilov na radiarltorjih...kako pa mislijo,da boš reguliral temperaturo individualno po sobah?!!!
Skratka-če so radiatorji še OK,in nimaš potrebe po "novih-lepših",le montiraj termostatske ventile z glavami,in to je to-to je minimalni strošek. Le v primeru,da se določen prostor zaradi premajhne moči radiatorja in prevelikih izgub ne segreje dovolj,ta radiator zamenjej z močnejšim-to je to.
Fora je lih v tem,k pri TČ ne rabiš tako močnih radiatorjev...in če si prej kuril na trdo gorivo ali olje,imaš po vsej verjetnosti itak premočne,kar pa ni nič narobe....pač pri TČ nonstop greje...in po malo...pač le toliko,kot so izgube.
Aja,pa ne se pustiti prepričati v zmanjšanje "forlaufa" čez noč...skoz enako grej...le npr. v spalnici,če imaš raje hladneje,pa ugasni radiator (tako jaz delam).
Res pa je,da boš rabil en čas,da bajto res segreješ in posušiš...zna trajati tudi 2,3 ali celo 5 let...pač odvisno kako stara je itd....in posledica tega je večja poraba na začetku,in po tem vsako leto manj....
In še nekaj-veliko ljudi dela napako,ko v prehodnem obdobju čakajo do skrajnosti,preden vklopijo krogotok gretja...a z tem izpraznijo "shranjevalnik-bajto"....da pa ta shranjevalnik spet napolniš oz. vso bajto zagreješ,pa rabi svoj čas in štrom...kar pa zna stati več,kot pa če bi TČ grela že prej.
Dost za sedaj.
Ti bom čisto po domače razložil,za kaj je ceneje,oz. za kaj imajo klime boljsi SCOP kot pa TČ.
Tako mi je razložil montažer za CTC podjetjaa Tilija,ko sem ga vprašal,z čem se ceneje grejem...ali z njihovo TČ ali pa z klimo.
Je razložil tako
Pri vsakem prenosu so izgube...to je osnova fizike in termodinamike-zmeraj "izgubiš".
Pri TČ je tudi do pet prenosov. Pri moji CTCjevi,gre z zraka na hladilno sredstvo (prvič),po tem v toplotnem izmenjevalcu na vodo (drugič),po tem ta voda gre po dveh ceveh v zemljo in v hišo v notranji del v shranjevalnik. V shranjevalniku v tuljavo in z tuljave greje vodo shranjevalnika (tretjič),z vode shranjevalnika na tuljavo krogotoka mešalnega ventila (četrtič),kjer se po potrebi meša z vodo ki kroži po radiatorskem sistemu...in seveda na koncu z radiatorja greje zrak v prostoru (petič).
Torej pet prenosov energije,in pri vsakem izgubljaš!!!
Pri klimi pa gre z zunanjega zraka na hladilno sredstvo (prvič), in po bakrenih ceveh v hišo v notranjo enoto na lamele notranje enite,in z lamel na zrak (drugič),kateri greje ali hladi prostore.
Torej zdrava kmečka pamet ti mora povedati,da mora biti klima preklemano "za en drek" skonstruirana,da bi jo lahko TČ prekašala.
Seveda pa tukaj ne govorim o grelni moči,kapaciteti,regulaciji temp. po prostorih itd...za to pa so optimirane TČ.
A kot sem že rekel-za zmanjšanje stroškov ogrevanja ne obstaja boljsi način kot klima...tudi kamin jo ne more šišati...pa tudi,če imaš gozd itd,ker "vse" nekaj stane...od opreme,goriva,motorka,čas,zdravje itd,itd.....smo že debatirali o tem na tem forumu,pa ne mislim več ponavljati.
Še mogoče en podatek,k bo mogoče zanimiv.
Ko sem prvič dal montirati klimo na mansardi,je mansarda že bila "zaprta",z okni itd....in na prvo postavljeno instalacijsko predelno steno (le z ene steani obloženo) smo jo montirali. Tisti dan nisem več zmogel,in sem odtok kondenza speljal kar v veliko pravokotno korito za mešanje betona (ne vem koliko litrsko je...po moje kakih 100L)...in čez noč je klima laufala...in zjutraj je bilo korito polno!!!
Mogoče da za misliti...ker moraš vedeti-ni vlaga le v zraku,ampak v vsemu...tudi v zidakih,tleh,oblacilih itd itd...v vsemu!!!
In če imaš konstantno 90% v zraku,po tem si lahko misliš.
Ker pazi to-jaz imam celo mansardo oblozeno in izdelano iz Fermacell-a (12,5mm podobno knaufu,samo k je "gips-vlaknena plošča,veliko močnejša in skoraj enkrat težja)....sedaj sem klimo ugasnil že včeraj...in je popoldne ženi zapasalo nekaj ur odprto okno....v dnevni sobi pa še zmeraj 55% vlage!!!
To pa je za to,ker so Fermacellke čisto suhe,in "regulirajo" vlago v prostoru...prej je klima cca.dva mesca laufala nonstop,sedaj pa nima veze,če odprem okno za več ur!!!
Dovolj za danes...če pa rabiš še kaj o klimah,lahko ob priliki se kaj napišem...sedaj se mi ne da več😅
pred 16 minutami je Tilen5 napisal:Klima je fajn ja. Če boš imel samo za razvlaževanje lahko pogledaš proti kakemu cenejšemu modelu.
Drži le deloma!
Za kaj sem pisal,da vzami eno res dobro...ker daš zravrn cca.300€,in imaš aplikacijo,kjer lahko vse na daleč kontroliraš in krmilis,ti upošteva tudi vremensko napoved,in tako še varčneje dela.
Hkrati imaš model,ki manj porabi...
Še večji razlog pa,da si z tem lahko zelooo zmanjšaš stroške ogrevanja v kurilni sezoni...tudi,če že imaš namensko toplotno črpalko!!! To pa za to,ker ima vsaka res dobra klima boljsi SCOP,kot pa ....vsaka TČ!
Klima ti lahko celo povsem nadomesti primarno ogrevanje v prehodnem obdobju.
Moj nasvet: MSZ-AP35 + Wifi modul ali podobno...montiraš na hodnik,ki je povezan z večino važnih prostorov,in si zmagal.
In še en važen nasvet: ko boš imel klimo jo nonstop goni-nič izklapljanja in vklapljanja med zracenjem itd...tudi,če ti bo npr. premrzlo,samo zvišaj nastavljeno ciljno temperaturo za eno stopinjo in pusti pri miru.
In za kaj? Izklapljanja so smrt za t.i.Scroll kompressor,in tudi-bolj boš "drkal" po nastavitvah,več bo porabila. Cilj ti je konstantna temperatura in 50-55% vlage (kar pa dobra klima vse sama avtomatsko regulira),k ta stopnja je idealna za dobro počutje.
Klima!+2-3x na dan do daske odpreti in prezračiti-to je najboljši recept.
Pa da ne bo pomote-okno odprto na "overlift" je NO-GO!!!-tako poleti,kot pozimi!!!
Lunos je pa samo za lenuhe,ki se jim ne da odpirati oken in zračiti...ne odvaja vlage (še posebaj v takem vremenu,kot je sedaj),ampak le menjava notranji/zunanji zrak...v bistvu zrači,kar pa je seveda "nebesa" za tiste,ki imajo mokro konstrukcijo stanovanja ali hiše.
Lunos je izven kurilne sezone "blagodejna" stvar,med kurilno sezono pa "strel v koleno".
Kr pa se klim tiče-mi lahko verjameš,ker imam več kot 20 let izkušnje (bivalna mansarda v hiši,tegola 12-stopinjski zračeni na strehi)...in tui tako-v hiši imamo 4 klime...ima svojo tudi podnajemnik!
Kupi kvalitetno klimo in ne glej na denar!!!-jaz imam 3 Mitsubishi-jeve....na mansardi MSZ-LN 35 (črna😍-ena prvih v SLO),tašča v pritličju ima MSZ-LN25 (belo),podnajemnik MSZ-AP25,v prvem štuku pa eno starejšo Panasonic-bomo kmalu zamenjali za Mitsubishijevo.
Zelo priporočam Mitsubishi-sploh ne gledam nič drugega,k mi je serviser (žlahta) rekel,da obstaja Mitsubishi..in po tem vsi ostali....kar pa ne pomeni,da so ostali slabi....pri meni to laufa 24/7,tako da me sploh ne zanima....
Če ti je važno,da ne piha vate-vzami z senzorjem (MSZ-LN),če pa ne,pa je MSZ-AP "polna kapa"....aja-priporočam WiFi modul,je fino in praktično...LN serija ima že vgrajeno erijsko,AP pa moraš dokupiti (cca. 50-60€)....AP tudi določenih konfortnih funkcij nima-nima plazma filtra (razelektritveni filter-bomba stvar),nima "powerful-funkcije", in še par malenkosti...je pa AP že zelooo dobra...tudi za ogrevanje v kurilni sezoni.
L.P.
Popravljeno od skritikrtPred eno uro je Tilen5 napisal:Saj lahko za lidlovega dobiš snowfoam nastavek na spoliraj.si ali pa operi-avto.
https://www.operi-avto.si/penilci/3604-meguiar-s-snow-foam-cannon-kit-4260314990954.html
al misliš da ne bi noč pasalo?
Če koga zanima-jaz imam tole
"PA" P.A. Italy Pressure Washer Snow Foam Lance for Karcher K2 K3 K4 K5 K6 K7
EDIT-imajo tudi z drugimi nastavki.
Popravljeno od skritikrtdne 3. 8. 2023 ob 17:51 je Janez007 napisal:Končno, po dolgem kolebanju med Karcher K5, K7 in HD15/5, sem se odločil za slednjega, ker je menda neprimerljivo bolj vzdržljiv, poln medenine in temu primerno težak cca 26 kg.
![]()
V primerjavi s prejšnjim Hoferjevim Ferrexom, je ta opazno močnejši in tišji.
Sicer pa tudi Hoferjev sploh ni bil slab in to za 20% cene tega Karcherja. Mogoče me je najbolj motila plastična visokotlačna cev, ki se je ves čas zankala in sem jo moral odvijati. Prvič sem začel uporabljati visokotlačni čistilec šele pri svojih 51-tih letih (Ferrex za 99€, danes 3 leta kasneje 100W močnejši stane 139 €) in z njimi nimam dosti izkušenj.
HD 5/15 C Plus | Kärcher (kaercher.com)
FERREX Visokotlačni čistilnik | HOFER
Primerjava Ferrex/Karcher:
- moč: 2.400 W /2.800W
- največji tlak: 170 barov/200 barov
- nazivni tlak: 115 barov/150 barov
- poraba vode: 500 l/h
- glasnost: 94 dB(A) / 88 dB(A)
- 10-m visokotlačna cev
- z vgrajeno posodo za čistilno sredstvo/ samo cevka
- na 2 kolesih
- cena: 139€ /730€
Čestitam za dober nakup👍
Me zelo zanima,kako si zadovoljen z pritiskom,k moje izkušnje z "poceni variantami" so take,da se daaaleč ne morejo primerjati...kot sem že omenjal-tlakovci,terac,granit ipd.....mora biti prav užitek,a ne😊?!
Še enkrat čestitke,in naj ti dooolgo služi😉
Napisano
Ajd,sem se potrudil...iz nočne...pa zaslužim..."tolažbo"😁...samo,sedaj so že trije😳,in imam peoblem,katerega najprej...ajd,naj bo Gosser😋...
Za razliko od zadnjič pa ne bo samo "aviacija",ampak tudi "kralj živali" oz.t.i. "prasec"😋
Povezava za deljenje
Deli na druge strani