Če nima hiše zavarovane bo dobil prst u rit. Ker za posamezne zadeve se ne zbira sredstev, ker prinašajo premalo političnih točk oziroma jih tudi ne odnašajo, če politiki ne naredijo nič. Avgustovske poplave so bile preobsežne, da bi politiki stali križem rok, čeprav je naloga države le, da najde začasne nastantve za prizadete in da se uredi infrastruktura. Za vse ostalo so zavarovalnice.
Tako je bilo v Ljubljani pred 13 leti in nazadnje pred 9 leti. Točno s temi besedami o zavarovalnicah so odpravili vse moje sosede, ki jim je zalilo komplet. Mi smo edini odnesli celo kožo, ker namensko nimamo kleti in je hiše dvignjena še za cca 30 cm, ker je bilo dovolj, da je ostala na suhem. Je bilo pa boleče takrat, sploh, ko se je ogromno neljubljančanov delalo norca češ da smo itak močvirniki in navajeni na tako sranje pa da imamo plavalno kožco med prsti in da nam zdaj prav pride.
Tko, da ja žalostno je to vse skup ampak to je dejstvo.
Pa še posnetek recimo od takrat, pa je že kr precej voda odtekla, ko so tole posneli.
Sej ne vem a je to za pohvalit se al so to prvi znaki norosti?
V glavnem, sem danes hotel spucat bicikel in ga pospravit čez zimo. Pa bolj k gledam bolj me mika da bi še en krog naredil pa še dež je prenehal. Ja nič na bicikel in v blatne klance na Rožnik (kdor ne ve, to je tist ljubljanski hrib kjer se je Cankar zapijal). Kot majhen otrok sem bil bolj k je blato špricalo naokoli in so bile globoke luže, da je vodo izpod koles neslo v slapu preko mene.
Zaradi razmočenega terena je bil hrib brez obiskovalcev, kar je to silno redko, jaz pa k budala gor pa dol po vseh možnih poteh. 10km - dobre pol ure zabave, blaten kot na Rock Otočcu, premočen do gat pridem nazaj pa se mi je samo smejalo. Sem kar zunaj z vrtno cevjo opral sebe in bicikel - če bi me kdo videl bi poklical može v belem z mojmoj jopiči.
Ampak, moram nekaj priznat, tole je bilo nekaj najboljšega z biciklom zadnjih nekaj let. Mi je prav žal da nisem kakih 20 let mlajši, ker mislim, da bi bil moj hobi obiskovanje bike ride parkov.
Ej ej ej , pa ne našga Grimsa ribat - človek je komaj preživel teroristični napad z atipično pljučnico.
Pa iz slik se tudi točno vidi, da gre za garsonjero nekje v okolici zidanega mosta in da je 240.000€ kupnine bilo še veliko preko tržne cene. Tale banda levičarska s Holobom na čelu si pa res preveč privošči.
Tako da Boss, mnogo dobrih idej, ki pa jih ni možno učinkovito prenesti v prakso. Saj danes je že mnogo, še preveč pravil, tudi za obnašanje na cesti. A kaj, ko smo balkanci in se nanje požvižgamo. Tvoji filmčki povejo vse.
Ja sej če takoj na začetku obupaš pol se ne da nič naredit, ker seveda najmanj napora je to da se pač sprijaznimo da tako pač je.
Glede tistih 9. točk, ki sem jih napisal, se jih da vsaj 6 takoj spravit v prakso z majhnimi skoraj zanemarljivimi stroški in kaj je najbolj pomembno, da se jih da začeti izvajat takoj. DARS lahko to naredi praktično danes brez reorganizacije in nekih vsebinsko strukturnih sprememb znotraj darsa. Torej kje je problem, da se to ne naredi? Verjetno samo v tem, da če bi se začeli tako obnašat bi ljudje prehitro videli, da je za večino sranja na AC-jih dejansko kriv prav DARS sam. Tega se pa prav njihovo vodstvo boji kot hudič križa.
Tole pa tako lažejo kot pes teče. S tem samo zakrivajo dejstvo, da je za 60% vseh zastojev kriv DARS sam, ki izvaja dela v najbolj neprimernih trenutkih. Cestne odseke ima zaprte bistveno več časa kot je dejasnko potrebno in na cesto montira neprimerne idiotske rešitve, ki se takoj izkažejo za moronske. Kot primer so bili tisti količki s smeri Golovca proti južni obvoznici ali pa radar na koncu Vrhniškega klanca. Oba sta oziroma en še vedno pridno ustvarjata kolone.
Pred kratkim sem tu na forumu naredil izračun, da višja hitrost pomeni, da je pretočnost prometa večja, če bi vsi enakomerno vozili s to hitrostjo. Fizika ne laže in lahko DARS še tako razlaga nekaj v zvezi z umetno inteligenco pa še vedno ne bodo okoli prinesli fiziko. Zakaj pa kolone nastanejo pa je kriva sprememba hitrosti oziroma dovolj je da se najde samo en mandeljc, ki naredi bedarijo in s prenizko hitrostjo izsili svoj prostor recimo ali iz vključevalnega na vozni ali pa iz voznega na prehitevalni. To se ne da predvidet in ko je enkrat kolona je vse skupaj džabe pa je lahko 100x UI na delu.
Tudi če bo po nekih izračunih UI rekla dajmo na AC naenkrat narest iz 130km/h na 60km/h je isti štos kot če to naredi neuravnovešenec iz prejšnjega odstavka. Če bodo ljudje upoštevali se bo za njimi naredila točno taka kolona kot naj bi se jo znebili.
Da pa ne bom samo pizdil je tukaj nekaj predlogov kako čim bolj preprečiti spreminjanje hitrosti kot predpogoja za nastanek fantomskih kolon.
1.) bistveno podaljšat pasove za vključevanje, če je le možno lahko tudi še za 500m.
2.) tudi pasove za izključevanje se lahko vsaj toliko poveča kot vključevalne, da omogočijo čim več možnosti normalnega izključevanja, ker je to pri tej gostoti prometa ključno.
3.) pravilna uporaba talnih označb, kjer DARS-ovcem dela še vedno preglavice in dostikrat dovolijo spreminjanje pasu tam, kjer je najbolj neprimerno in je to vzrok za nepredvidene situacije - je kar nekja takih "črnih" točk, kjer se samo križaš kakšno neznanje je doma na DARS-u.
4.) tretji pas je itak rešitev, da se loči počasnejša vozila od hitrejših tako da počasnejša uporabljajo desni pas in za prehitevanje sredinskega. Hitrejša pa sredinskega in za prehitevanje skrajno levega, Pri taki razvrstitvi je razlika v povprečni hitrosti med posameznima sosednjima pasovama manjša kot v primeru razlike hitrosti kadar sta samo dva pasova. To je en glavnih argumentov, da so trije pasovi "must have".
5.) bistveno več poudarka s strani policije na vključevanja na AC, na izključevanja iz AC, na menjavanje pasov, uporaba smerokazov, kampiranje na levem pasu, neustrezna nepravočasna razvrščanja, neustrezna varnostna razdalja prav med kamioni, ki onemogočajo prehod na desni pas, da bi se lahko nekdo izključil iz AC itd itd.
6.) DARS naj ne izvaja nenujnih del znotraj prometnih konic. Tudi samo prisotnost mežikajočega vozila stoječega na odstavnem pasu sproži zaviranja in bistvena zmanjševanja hitrosti vožnje. Košenje trave, menjavanje žarnic, obcestnih tabel, ograje, pregledovanje cest, itd se da izvest popolnoma normalno tudi v času, ko ni konic ali povečanega prometa.
7.) DARS naj zaposli strokovnjake, ki bodo znali narediti razpis za vzdrževalna dela, ki bo tako stroškovno, predvsem pa časovno primeren. Večino večjih vzdrževalni del je časovni rok vsaj 2x predolg, ker potem vidimo mesece in mesece, ko ni nikogar na delovišču (tak primer je bila recimo prenova AC od Leskoškove, do razcepa na Štajerko, kjer so namensko zavlačevali z določenimi fazami gradnje.
8.) Če na DARS-u tako nujno rabijo UI, ker je naravna inteligenca pri njih očitno nezaželena in zaposljujejo samo tiste s podpovprečnim IQ-jem, naj jo uporabijo za načrtovanje svojih vzdrževalnih projektov. Mnogo boljše je da tri ekipe najprej naredijo v enem mesecu en odsek nato v drugem drugega in nazadnje v zadnjem mesecu tretjega. Danes imamo pa tako, da tri ekipe delajo istočasno tri različne odseke vsakega po tri mesece.
9.) DARS-je potrebno očistit politično nastavljenih kadrov, uvesti strožji nadzor pod kazenskimi sankcijami in narest to družbo mnogo bolj učinkovito in sposobno urejanja AC križa. Ne rabijo tam nekega Roka, da bi jim odpiral vrata.
Če že kupuješ, daj nekaj oreng pa izogibaj se teh kitajskih jajc, če nočeš imet sam probleme. Če pa vseeno misliš, da je cool pa mal na servise teh čipaških zadev pokliči pa se pripravi na goro kletvic.
Še dobr, da se je sam golob gor vsedu, si predstavljaš, da bi bil na oblasti Jajo in da se ti on tja gor vsede. Ma ga ni nosilca, da bi zdržal tak karakter. 😝
To je še dobra situacija. Imam primer, kjer je stari delavec tri mesece uvajal novega, nato pa šel. Novi je pa en mesec kasneje dal odpoved (enomesečni odpovedni rok). Preden je prišel najnovejši, novega pravzaprav ni bilo več - en dan sta delala skupaj. Zdaj je pa jok, ker nihče nič ne ve in zdaj se je pa dalo spisat pogodbo, da penzionist prihaja nazaj delat po ne vem koliko ur na mesec...
Ne razumem, za koga je dobra situacija? Za delodajalca al za mene? Jaz vsaj penzionistično še nisem na odhodu in zame to pomeni še naprej nadurno, prekomerno delo, delodajalec pa kej dosti ni izgubil ker je zadeva še vedno urejena in nekako laufa.
Saj vem, odgovor bo v stilu pa pejt še ti. Razen to, da te posel poskuša razčetveriti mi ostalo ustreza. Plača je kar dovolj nad povprečjem, delovno okolje je v redu, nikomur mi ni kaj dosti potrebno polagat račune, sodelavci so v večini super. Zaenkrat me vse to drži, da nimam potrebe menjat, če pa bi dobili še enega novega pa bi bilo to blizu normalnega delovnega okolja.
Je pa res, da če dam zdajle odpoved mam čez 14 dni novo službo za minimalno isti denar ali raje kar konkretno več. Ampak to je edino kar je ziher, vse ostalo kar sem prej navedel je pa velik vprašaj ali ne bi šel slučajno šel iz dežja pod kap saj se vsi ukvarjajo s pomanjkanjem kadra. Še 1x, če bi bilo več minusov kot jih je zdaj me sigurno ne bi bilo več tu, ampak to še vedno ne pomeni da sem zadovoljen s situacijo, ki pa ni v prid nikomur.
In moje razmišljanje gre v smeri, da je nizka brezposelnost hudič in da bo nekaj podjetij moralo it v likvidacijo in sprostiti svojo zaposlene na trg delovne sile, da se trenutne razmere uredijo. Kot kaže imamo namreč preveč gospodarskih potencialov kot jih lahko zadovolji trg delovne sile. Govorim trenutno.
Ja, sploh ko poleg vsega svojega dela uvajaš še novega zaposlenega tri mesece potem ti pa čez pol leta gre, ker mu je nekdo ponudil več denarja. Se pravi ves trud, ki sem ga dodatno vložil, da si izobrazim pomoč je šlo v nič, ker delodajalec ne razume, da bo pač treba ljudi pošteno plačat. Zdaj pa nov razpis pa ponovimo zgodbo, ki bo imela verjetno enak razplet. Dejansko jebe lud zbunjenog.
radikaliziran "Slovenec", gre v azilni dom, kjer so v večini muslimani in kriči Alah je velik ter grozi, da se bo med njimi razstrelil. WTF kako vse to sploh paše skup?
Docki so ena najbolj nehvaležna zadeva in vse prevečkrat je čista sreča ali bo deloval super al boš mel sranje. Odvisno je namreč od posameznih modelov prenosnikov a bo ok al ne. Lahko prekinja povezavo na mreži, lahko ti monitorji ugašajo za sekundo dve na vsakih nekaj minut al pa sploh ne delujejo na ustrezni frekvenci. Itd itd. Celo dock, monitor in prenosnik od istega proizvajalca niso recept, da bo zadeva delovala OK.
Tukaj je totalno težko bit pameten in ni druge, kot da to nekako stestiraš, če je možno pred nakupom.
Samo, a ni lepo, da si tudi sam kdaj česa deležen ne pa, da samo daješ v skupno kaso.
In recimo financiraš malice in kosila otrok raznim obrtnikom, ki so "kao" na robu sociale. Takih je, verjemi, na tisoče po Sloveniji.
Da ni nič pravično, sem se prepričal na lastne oči pred kratkimj, ko smo dali prošnjo za študentski dom. Kolega, težki privatnik, žena dela tudi pri njem, imajo pa dve bajturine, bmw... Ni da ni.
In kaj se je zgodilo? Moja hčerka je na 1123 mestu za sprejem v dom, njegov sin je dobil iz prve mesto v domu v Rožni dolini. Aja, pozabil sem omeniti, da je sin član stranke levica. 🤔
Mogoče je pa to kaj pripomoglo? 😉
Verjetno pač goljufajo državo, si izplačujejo minimalca in tako se na ven prikazuje, da so uboščki. Pač ljudje brez moralnih zadržkov, ki zajebejo tiste, ki tega ne počnejo. Ogromno, če ne celo večina obrtnikov počne to, ker jim država dovoli pol pa take vidiš na Ruparjevih shodih, ko vzklikajo kako imajo nizke penzione.
To ne govorim na pamet, ker poznam tak primer, ko so celo življenje goljufali državo se zaposlovali v lastni firmi pa po nekaj mesecih na zavod pa spet nazaj v službo in spet zavod. Na ven revščina, otroci imeli vse subvencionirano, do konca faksa. Smejali so se kako so pametni in da je to pravilno kaj počnejo državi in vsem nam, ker država po njihovo samo krade. No zdaj je pa penzija skromna je pa vik in krik kako je premajhna, kakšna je to država itd itd. Se pravi vse so drugi krivi in nikoli oni sami ter njihovo prevarantstvo in lopovluk skozi aktivno delovno obdobje.
Nimaš kej, ampak vsi taki so za moje pojme veliko več denarja vzeli državi in naredili škode v proračunu kot vsi NVO-ji skupaj .
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Temu se reče kolo od šajtrge a ker ima moj avto tank za Ad-blue niti tole ne spravim več notri razem, da se mi kotali po prtljažniku.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani