Sam jih že leta in leta na platiščih shranjujem takole, kakšnih težav pa nisem opazil:
Pred shranjevanjem jih edino očistim-operem, posušene pa do naslednje sezone zložim v neogrevano leseno lopo, pokrijem in pustim pri miru. Nobenega prelaganja, spuščanja zraka, ...
Verjetno je bilo z notranje strani diskov vse rjavo in ni bilo druge kot menjat.
Da pa Mazda Slovenija ne prizna garancije, je pa tudi žalostna zgodba.
Cena kompleta je pa tudi ubitačna, upam, da je vsaj kvaliteta boljša od prvovgradnje. Sam sem iz tega razloga zadaj dal Ate komplet.
Kolikor sem jaz Bossa razumel je bilo to narejeno pod garancijo... 🤔😉
pred 8 urami je Boss napisal:
Avto nazaj, tud tehnični zdaj Ok in opravljeno podaljšanje registracije.
V glavnem, bil na Interclass cars, kjer so ugotovili, da je s čeljustjo vse Ok in so mi zamenjali le diske in ploščice. Cena? Sitnica, le 520€. 🤣
Kako naprej? Hja verjetno bom več uporabljal vsaj ročno, ki je pri meni v večini bila bolj kot ne za okras. Pa bolj bo treba divjat, da bom imel vzrok močneje bremzat. Jebat ga, poraba bo višja, ampak bom not prinesel pri servisu bremz.
Ja glej bo treba dati tisti strašni dizelski navor na cesto😁😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dan republike,dobre bakle.....😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani