Drugam nesi...fora je v tem...da zaposleni in kader na NLB je ?isto ok...ampak ozadja so pa druga, politka,politika,politika...in ve? denarja bodo dobili....ve? ga bodo ven spravli, in dokler bo NLB v dra?avnih rokah bo ?e sto dokapitalizacij....in re?itve sta dve...da gre v privat roke...ali pa da gre ?ao bao...slednjega pa ne smejo narest ker bi se vse sesulo.....na?tej privat oz. tuje banke ki so bile ?e 2,3,4x dokapitalizirane z davkopla?evlskim denarjem.....pa? v NLB je pri vodilnih tako da s tujim ku***m ni problema po koprivah mlatit, tako da NLB,NKBM,ABANKA so jame brez dna...?eprav k nam v upravo je pri?el godpos iz NKBM, samo ?e go da Avstrijci sprejel ?e mora biti stru?ko, ker kriterije imajo ohoho....ne tako kot v dr?avnih bankah kjer nastavljajo kekce.
Se strinjam,da je levi pas za prehitevanje,ne pa s tvojo nestrpnstjo na cesti. S takim obna?anjem lahko povzro?i? huj?o prometno nesre?o. pa ?e to,od kdaj se blenda voznikom na desnem pasu ?e vozijo 100.km/h-130.km/h,nekateri so pa? malo bolj previdni,ali pa so imeli slabo izku?njo na avtocesti zaradi takih d….. namre? pred dobrim mesecom dni je nek nestrpne? prehiteval po desnem pasu in voznik prehitenega avta se je ustra?il ter pri 130.km/h stopil na bremzo nato ga je zasukal in pet avtomobilov se je veri?no zaletelo v njega,med njimi sem bila tudi jaz,ki sem po zavorni poti s hitrostjo 90.km/h priletela v enga izmed ?e zaletenih avtomobilov. imela sem dva majhna otroka v avtu. Lahko bi vsi pomrli!!!! Tako da tebi bi bilo potrebno vzeti izpit.
Vsi drugi so krivi, da se je gospa zaletela - sej to vidi? sam ?e v pravljici in v glavah nekaterih, ki so izpit dobili na sede?u loterije slovenije. Kaj pa je po?ela ona in ?e tistih pet ?est mandeljcev na levem pasu pa ni va?no. ?e je nekdo pri?el mimo po desni je bilo nekaj narobe z vo?njo teh "varnih" voznikov, da o varnostni razdalji sploh ne bi na?enjal teme.
Najbolj humorno od vsega pa je, da na koncu poudari, da je imela ?e dva majhna otroka v avtu, kot da bo to sro?ilo ?e dodatno simpatijo. Ja pizda kura blesava za svoje otroke si odgovorna sama in ?e bi se dr?ala cestnega bontona in upo?tevala dolo?ila ZVCP se tud ne bi zaletela. Mislim sva?ta.
Mene pa presene?a nekaj drugega in sicer, da so take lastnosti zna?ilne za voznike, ki prihajajo iz cele Evrope - se pravi to ni niti pribli?no samo Slovenska "lastnost", da se ne umakne iz levega pasu, ?etudi ni na desnem ve? sto metrov nikogar; poleg tega pa ?e je slu?ajno na levem pasu sko?i na prehitevalni pas zadnji trenutek potem pa naj se zadaj voze?i pa? znajdejo.
Je pa tako obna?anje zelo mote?e na dvopasovnicah sploh kadar je velik prometa (po mo?nosti tovornega), medtem, ko se na tri ali ve? pasovnicah to skoraj ne opazi. Zato ima velika ve?ina ob?utek, kako zahodno ali severno od nas promet laufa veliko manj stresno in da so za tako stanje zaslu?ni vozniki ampak resnica je o?itno ?isto druga?na in je za manj nervozno stanje na AC zaslu?na le bolj?a infrastruktura AC-jev in seveda manj tranzitnega prometa.
@Boss - kokr mam v spominu ima ?e E30 M3 nekih 240 ali 250KM, mo?no pa da so obstajale tudi ?e ?vohnej?e verzije M3 (npr. serija E30 pred FL).
Ve?ina izdelanih modelov je mela pod 200KM, ?ele neke kasnej?e "evolution" razli?ice so imele od 220- 240KM, ?e se ne motim - nisem namre? glih neki BMW fan (bo Labi kej ve? povedal).
Se pa ?e dobro spomnim kolk je bil ta avto nebogljen, ?e je blo malce snega na cesti??u. To so bili ?e tisti ?asi, ko sploh ?e nismo niti vedeli kaj so to zimske gume in se dobro spomnim kako sem ga z Wartburgom vlekel, ker enostavno se ga ni dalo vozit, ker je bil prelahek zadaj, ?iroke gume in bistveno premo?an pa ?etudi je imel samo slabih 200KM. Takrat se ?e ni tako gledalo na porabo in motorji niso bili tako "zadu?eni" kot danes, ko ti pi?e gor 150KM a ne gre nikamor.
ah ne... ni panike bo pa NLB morala prodat nekaj nestrate?kih nalo?b - recimo vse tiste zase?ene nepremi?nine propadlih gradbincev, lastni?ke dele?e v Mercatorju in ?e kje pa verjetno se bo treba odpovedat banki Celje.
naredilo se bo nekaj odpisov slabih kreditov podjetij, ki so propadla. Iz teko?ega poslovanja se dela letno ve? kot 150milijonski plus, ki pa ga potem ?al odpisi po?rejo.
Sam s tem se ukvarja ve?ina bank v EU, razlika je le ta, da Nem?ke in Francoske banke re?uje cela Evropa ostali se morajo pa sami znajt. ?panija rabi 100 milijard samo za svoje banke in jih bo dobila.
Pred ve? kot 15 leti sem imel prilo?nost vozit M3 prve generacije (e30 ?e se ne motim) s 195KM in avto je bil prav pasji. Na suhi podlagi je bil super in pravi joymachine za driftat, ko pa je postalo mokro ali vla?no je bil pa za ubit se, ?e si le malo bil preve? samozavesten.
Kolega, ki mi ga je takrat posodil ga je potem tudi razbil - cesta je bila suha, most nad reko pa rahlo vla?en in je ?e letelo bo?no ter v ograjo, da je avto bil konkretno zvit.
Pa ravno tale Uran je v resnic zelo fajn mo?akar in dobrovoljna ter pozitivna oseba (me je mel Birmo).
kljub temu, da sem ateist in dale? stran od cerkve se mi je zdel Uran kot cerkveni dostojanstvenik precej pozitivna oseba in verjetno je ravno to najhuj?e za cerkvene lobije, ki ?islajo take hudi?e v ?love?ki podobi kot je recimo un izRODEk, ki na eni strani ljudem pridiga o skromnosti in odpovedovanju potem pa se domov odpelje v mercedesu AMG.
?e dobro, da branilec lika in dela Toma?a Majerja Vid007 ne more bratih mojih postov, ker bi spet ven padel. Minister Jo?e P. Damjan, minister za razvoj v prvi majerjevi vladi je lepo opisal zakaj tako stanje v NLB kot je in kdo je eden glavnih krivcev - skratka zanimivo branje.
Lej ?efa ima v Vatikanu in tako kot v ostalih firmah, ?e te premestijo gre? tja, ?e ti kaj ne pa?e pa izstopi/daj odpoved.
Ni ?ist tako - upokojen je zato ga lahko le razre?ijo funkcij in prepovejo kakr?nokoli pastoralno delo. Thats it, je pa res, da je zdaj na Uranu, da poka?e a ma jajca al je le navaden skopljeni vol, ki samo kima odlo?itvam, ki so jih spro?ili Rode v povezavi z nuncijem v Slo.
Zraven je pa verjetno ?e fijasko mariborske nad?kofije, kjer se je res zaredila prava mafija, ki je stegovala lovke tudi po ljubljanski nad?kofiji, ko jim je finan?no zanohtalo. Zanimivo bo, ko se bodo v tej zgodbi za?eli pojavljati ?e priimki Kra?ovec, Jamnik pa ?e kdo.
RKC-ju gori pod nogami, sploh pa klerikalnim mafijozotom znotraj mariborske nad?kofije, ki je verjetno banda vseh band. Rode pa un poljski nuncij pa po moje delata ?isto na svojo pest je pa lahko to tudi del ma??evanja samega Rodeta. V glavnem zanimiva jesen bo.
David, dobro, da si OK, upam, da se tud Dejan izvle?e iz tega sranja brez dolgoro?nih posledic - kolikor sem ga uspel spoznati se mi zdi zelo v redu poba in res mu ?elim ?im hitrej?e okrevanje.
ampak ?e se kej lahko nanj zanesem je pa to, da ?ist vedno manipulira tako ali druga?e.
Jim je pa uspel ?e en korak v vse ve?ji brezpravnosti in zasu?njevanju ljudi - zdej nej pa celo folk zastonj dela za obljube, ki jih sploh ne morejo niti izpolniti - res noro vse skup.
Ali pa, ko se ti bo eden izmed teh (konkretno, 700 konjski) naslonil na zadnji odbija? na Aral tankstelle medtem ko se bo? ustavil, da bi tankal 102 oktanski bencin.
A lohk ugibam, da na tistem mestu nikol ve? ne bo? odbija?a opral
So objavli cel tekst, pa je bilo iztrgano iz konteksta. Vsaj Spomenka tud pravi da je bil en po?tenjak.
Pozitiven ali negativen ali nekje vmes - imenovanja dr?avnih ustanov po politikih (biv?ih) je ?e v osnovi nehigieni?no. Za nekoga so pozitivci za druge negativci v osnovi pa taka poimenovanja samo razdvajajo folk. Tudi Pu?nik je poleg pozitivnih lastnosti imel ta ?rn made? za katerega bomo ?e veselo pla?evali.
Druga?e pa ko smo ?e pri poimenovanjih - naj se ustanove poimenujejo po krajih ali krajevnih znamenitostih, ?e pa ?e po ljudeh pa po kulturnikih, ?portnikih nikakor pa ne po politikih. Si kr predstavljam, kako bi tole zgledalo Zapori Janeza Jan?e na Dobu, Akademija za Germanistiko Branaka Marini?a, Srednja gostinska ?ola Ivana Sim?i?a, urad za prepre?evanje korupcije Sre?ka Prijatelja itd.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
glavn, da ti vse ve?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani