hvala 👍, ne mislil sem testnilo ko so mi nastavljali ventile, namažejo z neko testnilno pasto (nisem mehanik, zato ne vem če sem se prav izrazil :)), sicer pa samo redne aktivnosti.
Nekje, v neki temi je bilo govora o ceni servisa, evo da vam poročam z moje strani H.Accord 2.0. bencinar, servis na 128k km, redni servis (filtri, olja, tesnila, itd), dodatno pa menjava bencinskega filtra, ki je kar drag (80€) in nastavljanje ventilov. Avto BP, serviser pravi da je kot nov, ravno dobro utečen. Serviser uradni Selič, račun 400€ (dodatno sem kupil še kapo Honda za 15€ :)), po eni strani drago, po drugi strani meni sprejemljivo, delali so 3h, ves čas sem bil zraven, vse so mi razložili ob pregledu ali je kaj kritičnega ali kaj ne, kaj je predvideno za naslednji servis.....Pod črto, jaz sem zadovoljen, zdaj ali je drago ali ne, se niti ne sprašujem, ker v LJ bi bilo zagotovo dražje
No takšne pozitivne zapise mi je vedno v veselje prebrat. Pod tesnila si verjetno mislil te čepke ali kaj večjega?
Torej, imel sem karavana, Toyota corolla TS 2.0 HSD e-CVT executive. Cena 32.300 EUR.
Prva misel ob omembi tega CVT menjalnika pri meni je : WTF, ali mi sklopka drsi čel čas?
Najprej sam položaj za volanom. Za mojih 184 cm nisem našel idealnega položaja; na najnižji nastavitvi je bil sedež še vedno previsoko nastavljen, volan pa na najvišji nastavitvi- prenizek. Tako, da nisem užival med vožnjo glede tega.
Najprej močna graja glede zadnje kamere. Je proti Mazdini precej slabše resolucije in kar me je najbolj zmotilo, padal je namreč cel čas dež , da jo je voda zalivala in je bila neuporabna. Pri Mazdi je to veliko bolje rešeno. Sedeži so kar kvalitetni, dokaj školjkasti z dobrim bočnim oprijemom. A kaj, ko je sesalni del prekratek za mojo dolžino nog. 😬 Nad tem naj bi se pritoževali že drugi višje rastoči potencialni kupci.
Notranjost me ni prepričala saj ne sledi dokaj zanimivi zunaj obiki avta. Vse mi je delovalo preveč "plastično" in ceneno. Ko spelješ, spelješ zgolj na elektriko. Zanimivo. Ima precej trenutnega navora tako, da se kolesa dokaj hitro zavrtijo v prazno. Vse lepo in prav. Nato neopazno prevzame delo 2.0 benzinski motor. Lepo. Dokler se nisem priključil na hitro cesto proti Kp. WTF? Motor je šel v obrate, avto pa vsaj po občutku nikamor. Hitro sem "avtomatski CVT" menjalnik preklopil v "sport" a zgodilo se je zgolj to, da je motor zatulil še bolj na 4500 obratih, učinek pa še manjši kot prej. 🤔Takoj sem prestavil nazaj v - normal.
Pri hitrosti 100 / uro nekako v redu "jadraš", le ko hočeš koga na hitro prehiteti, ti neprijetno navije obrate in postane zelo hrupno in neprijetno.
Na, avtocesti, pri normalnih 130/ uro je precej hrupa izpod kolotekov ( precej glasneje kot pri moji mazdi) pa, tudi vse skupaj je dokaj glasno.
Ko so se prižgale v mraku led luči sem takoj opazil, da niso tako ostre kot pri Mazdi, zgornji rob svetlobe je bolj razpršen, svetijo tudi manj in z ne tako belo svetlobo.Tudi avtomatski preklop med dolgini/ kratkimi poteka prepočasi, tako, da so mi kar nekajkrat po le dali nasproti vozeči vozniki.
Zmotila me je tudi "popolna digitalizacija" vsega, razen gumba za glasnost radija.
Med samo vožnjo nisem nikakor mogel nastaviti višje temperature. 🙄
Po vrnitvi sem se odločil, da preverim porabo samo v mestu. Ta je bila res ugodna z 4,9 l/ 100.Tukaj se ta hibrid res izkaže z nizko porabo.
Drugače je pa bilo, ko sem malo obiskal okoliške hribe in je poraba narasla na 7,5 litra.
Končna povprečna poraba, se je ustavila pri 6,1 l/100.Nič kaj izrednega glede na, to, da avta nisem zaradi dežja nič kaj preveč priganjal. Ravno nasprotno. Vozil sem po omejitvah in dokaj počasi.
Zajuček. Tako porabo bi po moje s podobno vožnjo z lahkoto dosegli tudi mi z mazda dizli in pa tudi vi z benzinskimi mazdami. 😊
Razočaral me je tudi ta karavanski prtljažnik, ki je ozek in precej plitek, čeprav ima deklariranih kar nekaj litrov. Ima sicer več nivojev za nastavitev višine dna, a tudi na najnižjem me ni prepričal s prostornostjo.
Grajam tudi občutek na volanu, ki je "plastičen", brez najmanjše povratne informacije s ceste. Tudi kvaliteta "usnja" na volanu ni nekaj izrednega. V homologaciji so za to opremo dovoljene le 18" feltne. Tudi zimske, kar ni najbolj ugodno za denarnico. 😬
Čeprav naj bi ta avto nagovarjal (po prepričevanju prodajalca) bolj športno naravnane voznike, vseeno ima kombinacija benzin/elektrika skoraj 190 konjiček, mene ni prepričal. Vsaj ta kombinacija motorizacije ne. Je pa to avto, po moje za bolj umirjeno vožnjo in umirjene voznike. Takrat verjamem, da pride do izraza ta kombinacija.
Zmotila me je predvsem previsoka poraba na avtocesti. Pri 130/ uro 6,7 in pri 140 celo 7,1.Veliko preveč za hibrida. Pri mestni vožnji pa preseneti z nizkimi 4,9 litri/100.
Na koncu, po prevoženih 350 me ni prepričala. Ko sem se v sedel nazaj v mojo "dizel raketo" mi je ob vključevanju na hitro cesto zaigral nasmešek na obrazu. 🤗
Dobro si tole zapisal. Jaz sem se precej spogledoval s Corollo, avto je daleč od tega, da bi bil napačen. Pa tudi sami vemo, kakšna je zanesljivost Toyote. Meni je celo všeč, da je malenkost manjši od 6ke. Avensisa pa ni več, Corolla naj bi zapolnila ta manjko, zato je tudi malenkost zrastla v primerjavi s prejšnjo generacijo.
Ampak na koncu se nisem mogel zadržati 2.5 bencinarju od 6ke 😈 Hibrid da, ampak ne še zdaj.
Bos primerjal se Mazdin avtomatik s Toyotinim CVT-jem. Seveda predvidevam, da dobis avtomatika.
Vsi Toyotini hibridi so avtomatiki, ker drugače ne gre. Imajo pa te 180 konjske mašine drugačen CVT kot ostale Toyote, imajo namreč posebej 1 prestavo, potem pa planetarni pogon naprej. Zakaj ne vem, verjetn da lepo potegne iz štarta.
Kupi raje 2TB sata ssd, razlike proti m2 so brezveze, ker že navaden sata dovolj leti - tista cenovna razlika ti pa pokrije več pristora. Sam sem šel na 1TB samsung ssd + nek hdd imam za šaro (praktično zgolj za shrambo).
Verjetno mu je en cilinder odpovedou, pa se je sam na 3 vozu
Šalo na stran, kolikor poznam tele displaye, je verjetno avto iz PSA grupe... kakšen 1.5 ali 1.6 hdi, pri relacijski vožnji do 110kmh je to realna poraba.
Ker naročam tedensko in veliko iz tujine bi sam razvrstil hitre pošte glede hitrosti in korektnega odnosa do strank takole: 1. Gls, 2. DPD potem pa daleč nič in šele nato pošta Slo. Pošta, slo. je zadnja leta katastrofa. Paketi iz tujine ležijo pri njih tudi po teden in več, pustijo ti listek v nabiralniku, da te ni bilo doma, čeprav si bil in čakal na paket. To se mi je v kratkem zgodilo že trikrat.
Jaja, preverjeno. Delam od doma, vidm poštarja pod blokom iz balkona, nič ne kliče, nič ne zvoni (čeprav na paketu lepo telefonska). Grem popoldne v trgovino in glej ga zlomka, v kaselcu lepo listek obvestilo o pošiljki. Sem popizdil na klicni center, sem rekel gospa saj vem da niste nič krivi, ampak koga imate tu za norca? Drug dan me model kliče "Gospod, paket za vas". Sm reku a vidš, da ni tko težko, lah bi že včeri pa bi mel enkrat manj dela
On 10/27/2021 at 2:33 PM, Alex said:
Ker naročam tedensko in veliko iz tujine bi sam razvrstil hitre pošte glede hitrosti in korektnega odnosa do strank takole: 1. Gls, 2. DPD potem pa daleč nič in šele nato pošta Slo. Pošta, slo. je zadnja leta katastrofa. Paketi iz tujine ležijo pri njih tudi po teden in več, pustijo ti listek v nabiralniku, da te ni bilo doma, čeprav si bil in čakal na paket. To se mi je v kratkem zgodilo že trikrat.
Jaja, preverjeno. Delam od doma, vidm poštarja pod blokom iz balkona, nič ne kliče, nič ne zvoni (čeprav na paketu lepo telefonska). Grem popoldne v trgovino in glej ga zlomka, v kaselcu lepo listek obvestilo o pošiljki. Sem popizdil na klicni center, sem rekel gospa saj vem da niste nič krivi, ampak koga imate tu za norca? Drug dan me model kliče "Gospod, paket za vas". Sm reku a vidš, da ni tko težko, lah bi že včeri pa bi mel enkrat manj dela
Zdaj ze jaz malo dvomim v cepivo. Starši so lansko leto preboleli, trikrat cepljeni (2x astrazeneca poživitveni pfeizer) in ekola danes pcr pozitiven imajo spet korono.
Poročaj kako se bo korona razvila. Namreč po prebolelosti in cepljenju boš definitivno imel lažji potek bolezni (manj ti bo vsekalo na dihala).
Se popolnoma strinjam. Na primer Mazde 6 dizel letnik 2016 so od 12.900 do 18.590.
Me pa firbec matra, kakšno je kupil @NevLado😁 Ugibam da G192 letnik 2017 ... cena pa tam okoli 22.000€ + stroški uvoza???
Tako ja, vzel sem 2017 zaradi novega volana in 192 konjev. Karkoli je novejšega ima prenapihnjeno ceno, realno gledano je pa sprememba na avtu minimalna - razen drugega headup in 360 kamere.. apple carplay pa lahko vgradiš sam če kupiš modul, oziroma ti ga dajo tudi naši pooblaščenci.
Slučajno od firme autoscout-24? Čestitke za nakup. 👍
To je bla tista rdeča, katere oglas danes ni več na mobile.de (sem šel ravno čekirat)? Ne, nisem vzel tiste. Je bila v ožjem izboru ampak je bil 1 servis prekoračen časovno (ne po kilometrini), tako da za picajzlastega človeka kot se imam to pri meni ne špila, kaj pa veš, če bi rabil kaj urejat na servisu/pooblaščencu. Prav tako je imela znucan volan (kar vemo, da je hiba teh modelov) in hudo znucano ročko menjalnika (prav oddrgnjeno, ne samo razbarvano), pri čemer pa prodajalec ni hotel tega uredit ali mi spustit ceno zaradi tega.
8 minutes ago, Janez007 said:
Super 👍
In ne pozabi objavit podrobnejšega poročila, s podatki in slikami
CX-3 ima pa kar veliko km, tako da se vsaj meni zdi, da boš moral nekoliko prilagoditi ceno.
Seveda, imam 110 tisoč realnih na relaciji pri mojem in prejšnjem lastniku. Če je nekomu bolj všeč avto s 50 tisoč prevoženimi in dnevno vožen v mestu kjer vemo kako je s sklopka/bremza/gas, potem naj to presodi on sam. Glede na opremo + vse dodatke in stvari, ki jih dajem poleg + narejen servis 1 mesec nazaj in od takrat prevoženih 3k, bo kdorkoli ta avto kupi samo natankal benz in se mirne vesti vozil srečno naprej. Zato menim da je cena v primerjavi z ostalimi na avto.net povsem upravičena, tistih 400 eur pa vemo, za kaj so napisani. Se pa strinjam s tabo in je kritika povsem na mestu, da je večini pomembno kako avto izgleda in koliko km ima in to tudi plačajo. Ne glede na stanje gum, zavor, ohranjenosti, opreme, etc.
Drugače pa še vedno prodajam CX-3 - ravno danes popoldne imam prvi resen ogled, bomo videli! Model išče točno ta motor, tako da sem prepričan, da ve kako in kaj z mazdami.
Ta tema ratuje čist brezvezna odkar ni več reakcij. Fovš za burek, pečjak je vrhunski! Če pa rad kupiš zmrznjene za doma da jih sam spečeš pa raje vzami hofer - isto od pečjaka iz iste linije, samo več nadeva.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Punci kupil mazda vibrator
Povezava za deljenje
Deli na druge strani