opa. ce je sel sam usb controller pol ni panike, pol vzami disk ven in ga prklopi direktno prek sata kabla, ce je pa crknil disk bos pa dal vec kokr je tvoj avto vredn verjetno...
ker je treba poiskat identicen disk in presadit vse diske v okvir in hardwer od drugega. pa se pol ni garancije da dela... vse skup je priblizno tako delikatno kot operacija srca
problem pa nastane tudi zato ker se ravno zaradi tega ker je lazje izogibajo vecjih zlocincev
po velenju ze pticki civkajo kdo so tavecji dilerji, zahaklajo pa dva celjana penzionista ko gojita doma. whatever, assholes.
boss: sj v dost primerih bi si zasluzli ker itak raj dam policaju kot da filam drzavo ki kazni se vedno pise na mestih ki so profitabilna in ne na mestih ki so dejansko kriticna.
s tem da mislim da ma o2 senzor malo problemov in da so v?igalni kabli bolj bogi.
meril sem z videom (namnotiral sem si kamerco na volan) in zmeru od 0 do 100.
sej ko sem gledu videe po jutjubu so 2.0 V6 zgledle kr dost pocasnej, sploh od 60-100 (v drugi), pa vse okol 8.5-10sec.
sam sj pravim, v prvi mi takoj sko?i na 50 ... morm gume mal spustit al neki ker je fucked up pa mam Goodyear GS-D3.. pa jim zgleda suho ne disi najbolj.
ma kurac... jebe? pingvine pol pa naj ne reklamirajo, kot da je 155KM (konjskih mo?i) pa nej raje napi?ejo, da so to pingvinje sile.
lol. to so Eko-horsepower.
e, ti si kandidat za good ol' v6 ko ji lahk loputo pobrusis pa zajlo skrajsas da je skos na 3000rpm tako kot moja. ne no.. malo manj.
ce ve kdo za koga ki ne racuna prevec zato da bi preprogramiral mazdin ECU naj napise ker mi zadaj ves cas smrdi po neizgorelem bencinu in je vzig vredu, kabli so dokaj, svecke so super. edino kable se zamenjam, ce pa pol ne neha smrdet pol pa tut nevem.
vpra?anje je ?e bo sploh 2.5 notr spravu brez turbine brez da bi ga spredi vn potegnu.
ufa, ve? da za 1.5 in 1.8 menjalnike pa nisem tok gledal, je pa drug tip motorja.. 1.5 je Z5, 1.8 je pa BP se mi zdi, tk da nevem ce pase iz ene na drugo menjalnik.
ce imas 1.8 bi lahko spravu iz prejsnje generacije 1.8 GT masino pa na tisto dal turbino bi vec dobu ven
Sej, ?e ne bom najdu KL-ZE, bo pa tut KL-DE dobra. Diski bojo pa pomoje tile od 323F GT ?ist ql
Kar se pa ti?e predelave me nebo noben ve? prepri?u, da nebi ?ou u to, sm se dokon?no odlo?u
Mogo?e kdo ve kater motor ma noter Ford Probe?
KLDE, isti kot v MX6.
ubistvu je pol avta istega.
ka te ?e zanima o teh motorjih? vse sm prebral kar sm na?u.
ima? K8 1.8 MX3
ima? KFDE mazda 323F GT/X6
ima? Jspec KFZE mazda 323f GT/X6
ima? KLDE MX6/x9 dve verziji (novej?a ima rahlo modificiran KLZE intake manifold > t.i. "curve neck"). ima? ?e tretji manifold iz MX6, t.i. "long neck". pri nas je bolj ko ne "short neck" (tega sem jaz mel stock) in Curve neck. long neckov ni toliko.
ima? KLZE (jspec).
?e ne dobi? notr v avto 2.5 probaj najt KFZE ker je 2.,0 in ima 170hp..
ra?unalnik je najbol?e od X9, prav tako MAF senzor. (sploh od novej?ih)
seveda je ZELO pomembno da je ra?unalnik za pravi SESALNI KOLEKTOR, ker druga?e VRIS ne dela.
to je treba ful pazit, najla?je se je po letnikih orientirat.
menjalniki vsi razen novej?ih X9 pa?ejo iz ene ma?ine na drugo.
FORD PROBE in X9 IMATA NAJDALJ?I MENJALNIK.
MX3 ma najkraj?ega.
X9 novej?a ima menjalnik na zajle in ga je malo te?je not dobit, ampak bo? itak vse razjebu.
na tvojem mestu bi vzel X9 post 98 menjalnik...
RAZEN ce dobis skupaj Probe masino z menjalnikom.. potem je cisto ok.
avto ti bo sel pol 250 verjetno
Ampak ej, ce bos metal tak kes noter, vzemi raje 2.0 V6 masino in turbo kit... pomoje bo se bolj zverina, pa lazje bos not spravu.
pravkar preveril, amortizerji so isti 1.5 in GT 323f.. tak da isci razbite 1.5ke. sej mislim tud da je bobi reku enkrat da so isti.
mas plac za KLZE sploh pod havbo ? nevem ce ga bos nasu pr nas, sm ze jst neki iskal, ful tezk jih je najt, sploh s solidnimi kilometri.
ubi boze dej bremze gor od X9 drgac bo to krsta
na ebay.de poglej, tam sm nasu, pa se menjalnik od MX6, vse skup za okol 1000e z 100k km.
ce mislis tok dnarja v avto zmetat si kupi MX6 KLDE pa turbo kit pa bos CENEJE dobil 2x vec pa se napol kultni avto (kar 323C ni, sorry ) res. al pa vsaj eno orng skolko od Fke ni vredno tisto popravilo blatnika da se zajebavas s tem avtom, ker za take dnarje lahko ze iz kerekoli V6 mazde naredis to kar ma tich, pa se bol se bo drzalo ceste ce ne kej druga zarad tezisca in medosne razdalje. razmisli
pa itak.. vecina folka ko "dirka" s pametjo na pravem mestu ne nardi nesrece... nesrece so ponavadi od malinovcov s prevelikimi kurci pa neizkusenih voznikov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
probaj dat HDD v skrinjo (fajn ga zatisni da ne bo prevec vlazen!) in ga cez par ur probaj vzgat. to vcasih deluje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani