Oprosti ampak, ?e ti slu?ba daje avto in krije ve?ino stro?kov nima? kaj jamrati. ?e bi meni dali avto bi mi bilo ?isto vseeno, ?e je bencinar ali dizel.
To?no tako, mislim da je od mene fair, da sploh ne spra?ujem, tudi drugi avto bo ve? kot dober, se zavedam, jamram ker bi se moral posloviti od CX-a, kar pa je o?itno neizbe?no.
Do takrat pa ostaja zvest spremljevalec, in tudi jaz ga rihtam in vzdrzujem do konca
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Se prav... "game over" , kaj pa ma? alternativo...
ni se game over, ampak moram pa zacet razmisljat o tem just in case, ker cx7 ne prodas cez noc.
Ne gre se za dokazovanje, gre se za nova dolo?ila v katere cx-7 tudi malo ne spada. Primer:
SUV, terrain vehicles strictly forbidden...
pa sej veste men podjetje krije vse, od avta do celotnih njegovih stroskov, zato rade volje ubogam, zoprno je to da bi ga imel, pa da sem vanj tudi sam nekaj dal...
Drugace pa moje mnenje ostaja a tudi ?e vozim kio ceed mi je ok, avto je avto. CXa je pa muco ?koda.
Verjetno bom dal oglas s 'ceno' in pocasi poizkusal, ?e bo pa ugodna prilika pa pa? - navsezadnje zaslu?im tudi osebno, razlika med prodajno vredostjo in preostankom lizika je moja, in ni ve? mala
ne me kurcat za slovnico mam sam levo roko.........
Alternativa, v tem primeru grem nazaj na TDI - TDI 143KM poraba 5,5L, kesel 70L (range 1200km ) karavan z vso opremo za 20k? - tega ne najdem pri mazdi 6, pa kokr se loh se trudim...
SE VEDNO 1. izbira CX7!!!!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Hill je bil tukaj bebec, mnogo hitrejsi od Schumija, ki se je komajda drzal na stezi, pa ga gre v najozjem delu takoj prehitevat...na prvi ravnini bi ga loh stresu. Valda da ga je zaprl, se pol avta pred njim je bil.
Z vilnevom je blo pa drugac...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tolikokrat sem omenjal budale ki sekajo in prehitevajo v medvoskem rondoju, no tokrat je o?itno voznik v puntotu odnesel najkraj?o mo?no....4 ure zaprta cesta, TAKOJ zatem spet nesre?a, spet zaprto.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zakaj bi sedel v na?i firmi smo pred 5 leti tud pre?altal na navor iz bencinarjev.
Vem, da si zdele ?isto na tleh ampak bom ?e mal podrezal v rano. Te?ko bo? z CX-7 dokazal, da se na plin + bencin ceneje vozi? kot, ?e bi ga mel na navor. Poskusi pa le sej zgubit nima? kej v vsakem primeru ti bodo ?e vedno stro?ke goriva krili - se bo pa pa? nafta v motorju pretakala.
firmo ?ist razumem, avti so najem (lizing) in se ne vlaga v njih, medtem, ko je gorivo stro?ek.
ampak kot zunanji sodelavec imam nekaj fleksibilnosti, predvsem v tem tudi da je avto ze v pogonu....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ok, mam lungeto na desni roki, ampak obvestilo, ki sem ga prejel danes je pa ?ok:
Boss - a sedi??
Zaradi homogenega kontroliranja stro?kov je en izmed ukrepov na?ih francozov neautoriziranje stro?kov bencinarskih vozil....navor only!!!
Pravilo stopi v veljavo 1.9.2010 postopoma pri obnovi lizingov...se pravi jaz bom na vrsti marec 2011....bom moral spesniti dobro pripravljen argument s plinom orka madona!!!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pred leti je enkrat dobil dirko tako, da je ?el na kazen v bokse po koncu dirke. Takrat so mu zaradi kontradiktornih pravil priznali zmago.
No, po moje so napako naredili v vodstvu dirke, ker so mahali z zelenimi zastavami. Pravila so jasno napisana, da tudi ?e v zadnjem krogu gre varnostni avto s steze, dirkanje ni dovoljeno. V takem primeru (si predstavljam) ne bi smeli mahati z zelenimi zastavami.
Aja, pa ?e tole: saj je vsak dobil svoje. ?umaherjevi navija?i ste se slinili, ko ste mislili kako je prehitel Alonsa, ostali pa se veselimo sedaj, ko je ostal brez to?k.
a oboji smo izgubili ker o?itno v F1 ne gre ve? prehitevati - le paradirati
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
A da so mu... ne vem, ampak je bil velikokrat kaznovan od izgube ?tartnih mest, do izgube vseh to?k v sezoni. Tako, da to ni res, da so mu zlo gledal skoz prste je pa res, da kako "luparijo" so pa res spregledali. Po drugi strani pa lumparije po?enjajo ve? ali manj vsi dirka?i tako, da tukaj pa res nimamo nekih nedol?nih ov?ic.
Pa je pri teh tudi dostikrat kaj spregledanega kar bi moralo biti kaznovano. Tako, da nekje procent takih gledanj skozi prste je pri vseh bolj?ih dirka?ih ve? ali manj podoben.
Je pa hec, da v?asih zaradi malenkosti kot je tale je cel halo po drugi strani pa res oreng pizdarije ne ostanejo nekaznovane.
najbolj?a je bila una z olupljeno dilo na dnu dirkalnika benetona :)
sicer pa je zadnji? hamilton 4x cikcakal, rubens volan me?e pod dirkalnike, alonso prehiteva v boksih...ni? kazni
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
As the safety car is approaching the pit entry the yellow flags and SC boards will be withdrawn and replaced by waved green flags with green lights at the Line. These will be displayed until the last car crosses the Line.
When the green lights are illuminated the safety car will leave the grid with all cars following in grid order no more than ten car lengths apart. During a race start there will be no formation lap and race will start when the green lights are illuminated.
A ni tko da isto?asno tut tisti ki vozjo po progi normalno (se prav ne speljujejo glih iz boksa), morajo vozit izven tega "rumenga pasu", ker bi sicer ovirali tiste (morebitne) ki prihajajo iz boksa, al to ne velja (to spra?ujem tiste, ki se mal bol zastopte v tale "ringl?pil")
rumena je bila samo zato ker je to cesta in so tam ze oznake, tisti ki gre v bokse jo lahko prevozi, prav tako tisti ki gre mimo izhoda (po stezi) ne sme jo pa tisti ki gre iz boksev
Prometna nesre?a, ki se je nekaj pred tretjo uro pono?i zgodila pri ?rnem Vrhu nad Idrijo, je bila usodna za mladeni?a, stara 23 in 24 let.
Iz policijske uprave Nova Gorica so sporo?ili, da je 22-letni doma?in, sicer brez vozni?kega izpita, peljal iz Godovi?a proti ?rnemu Vrhu nad Idrijo. Vozilo je obrnilo na streho, nato pa je z desnim bo?nim delom tr?ilo v drevo. ?tiriindvajsetletni sopotnik na sprednjem sede?u je umrl na kraju nesre?e, 23-letnega, ki je sedel zadaj, so odpeljali v ljubljanski kli?ni center, vendar je nekaj pred ?esto uro zjutraj zaradi po?kodb umrl.
Oba fanta, ki sta se smrtno ponesre?ila, nista imela pripetih varnostnih pasov. Zoper voznika bodo policisti spisali kazensko ovadbo.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Se strinjam, oba "moja" aduta, nista brez masla na glav, pa kmal se bo podobn lohk rekl tut za Vettla, ki je isto totaln divjak!
@The Bill, ne gre se tok za mojo hudobijo na ra?un MS, pa? pa se bolj spra?ujem (rahlo zbadljivo), kako za vraga ima tak megamaher kot je on, pa nima niti polovico pik, od ?mrkavca, tipo Rosberg!
?e mu vrnejo pike bo? pa pameten da mu ?enkavajo...nima smisla taka debata
Ali?i? je dobro napisal, prvi? je verjetno bilo res, toda letos pa ni podlage za kaznovanje
Pred ?tirimi leti sem bil med ostrimi kritiki Schumacherjevega manevra v Rascassu, ko je s parkiranjem prepre?il Alonsu, da bi z renaultom dokon?al svoj lete?i krog, ki bil bil brez dvoma hitrej?i od Nem?evega. Dirka?u Ferrarija je takrat ?lo za to, da bo ostal na prvem ?tartnem mestu in v trenutku si je domislil te umazanije. Zamerim mu tudi, da ?tiri leta kasneje ni premogel dovolj veii?ine, da bi priznal svojo napako, zaradi ?esar so mu predvsem angle?ki mediji ?e enkrat prisolili mo?no zau?nico. Povsem pa ga razumem, ko je spet v Rascassu in spet proti Alonsu ?elel v finalu nedeljeske dirke dobiti ?e nekaj to?k ve? za ?esto mesto. Brez kan?ka dvoma je po dirki povedal, da je storil vse prav, ter da ne verjame v to, da bi ga lahko s ?emerkoli kaznovali. Podvomil je le v ?portno vedenje Damona Hilla, ki je bil na tej dirki ?etrti komisar FIA. In imel je prav, komisarji FIA so Schumacherja kaznovali z vo?njo skozi bokse, ker je prehiteval v zadnjem krogu, ko to zaradi varnostnega avtomobila ne bi bilo ve? dovoljeno. S ?estega so ga tako potisnili na dvanajsto mesto. Poglejmo v pravila. Leto?nja novost v pravilih je, da lahko dirka?i ob umiku varnostnega avta prehitevajo od ?rte, ki ozna?uje uvoz v bokse in ne ve? ?ele od ciljne ?rte dalje. ?e vedno pa velja tudi pravilo, da v zadnjem krogu dirka?i, ?e je na stezi do konca dirke varnostni avto, ne smejo prehitevati tudi v primeru, ko se le ta umakne v bokse. V zadnjem krogu se varnostni avto vedno umakne v bokse, saj naj ne bi pokvaril fotografij zmagovalca in kariraste zastavice... Komisarji so se torej po dirki v Monaku sklicevali na ta paragraf, ki dolo?a vo?njo v koloni do cilja, ?etudi se je varnostni avto umaknil. Pri Mercedesu pa trdijo, da je direktor dirke Charlie Whiting s tem, ko je oznanil, da se bo ob koncu zadnjega 78. kroga varnostni avto umaknil v bokse, dirkali??e odprl za dirkanje ?e teh nekaj sto metrov do cilja. Izginil je napis SC z monitorjev, na informacijskem zaslonu je pisalo safety car in, in track clear. Varnostniki so mahali z zelenimi zastavicami. Vse to jasno oznanja, da je dirkali??e odprto za dirkanje, ter da se je varnostni avto umaknil v bokse pred ciljem, zaradi ?esar prej omenjeni ?len 40.13 ?portnega pravilnika tu ne more biti podlaga za kaznovanje Schumacherja. Zdaj je jedro spora torej interpretacija pravil, je bil varnostni avto ob koncu dirke uradno ?e na stezi in se je le umaknil zaradi pravila, da se umakne lepim fotografijam cilja, ali pa je od?el v bokse in je bilo dirkanje zadnjih nekaj metrov dovoljeno. FIA se je zna?la v prime?u lastne nedoslednosti, Ross Brawn pa je vedno veljal za nekoga, ki izkoristi vsakr?no malenkost. Zanimivo bo videti, kako se bo FIA tokrat izvila iz lastnega klop?i?a!?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
@Mihajla pa? ne maram, jebat ga, tko kokr teb "Zamor?ek" al pa Alonso ni pr srcu, men ni MSCH, niti malo (menim da nism edini). Ne odobravam marsikerga (svinjskega in nekorektnega) manevra v njegovi 15-letni dirkalni karieri, tko da tolk o tem kdo je privo?ljiv in kdo ni, a je dil?
A ju pljuvam (zasmehujem)?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To?no tako, mislim da je od mene fair, da sploh ne spra?ujem, tudi drugi avto bo ve? kot dober, se zavedam, jamram ker bi se moral posloviti od CX-a, kar pa je o?itno neizbe?no.
Do takrat pa ostaja zvest spremljevalec, in tudi jaz ga rihtam in vzdrzujem do konca
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani