Skoči na vsebino
Zakaj Bojan ?lender spet zavaja?
Napisano

zdaj se ze ponavljas....

ponavljajo pa samo papige :P

 

Postopek pa? ponovim, dokler ni robe dovolj.

 

Evo prehiteva? dogodke. Saj sem ti rekel, da imam na zalogi ?e in ?e predlogov in nekateri so precej drasti?ni.

 

Lojz ampak spet si naiven, ker misli?, da ljudje poznajo predpise (saj jih ?e ti ne). Upam se staviti, da ?e greva na cesto in ustaviva 10 naklju?nih voznikov in vsakmu zastaviva 5 vpra?anj iz CPP, da bodo na 50% vpra?anj odgovorili narobe ali pa sploh ne bodo vedeli odgovora.

 

To je ?e res. Ampak napogostoj?e in najhuj?e nesre?e se dogajajo iz razlogov IN KR?ENJA PREDPISOV, ki jih vsak 100% pozna. Pa ja ne bo? reku, da mogo?e kdo ne ve, da se ne sme s telefonom igrat med vo?njo, pa da mogo?e kdo ne ve, da ne sme pijan sest za volan in da mogo?e kdo ne ve kaj pomeni ?tevilka na znaku, ki dolo?a omejitev hitrosti?

In Boss, pozabu si odgovort na moje klju?no vpra?anje; Kako dose?t, da se bo osnovne predpise, ki jih sigurno vsak pozna, spo?tovalo in po njih ravnalo? Ker jaz trdim, da v tem grmu ti?i zajec.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj Bojan ?lender spet zavaja?
Napisano

Lojzl..... si kon?no regres dobu? :)

 

A bi dal eno vinjetko meni?? Ful ne maram nesorazmerij v avtu... in bi rad imel na vsaki strani eno.... :ne vem:

 

Nisem dobil regresa. Kot ve?, sem bil v nedeljo na ?egnanju in sem ?el okol oltarja k ofru. Ko sem pri?el do cekarja z denarjem sem malo globje posegel z roko v ta cekar, pa orenk me?al in namesto da bi 20? spustu noter v cekar, sem raje na ?iroko odprl pest in pograjfal polno pest ?eleste?ih evro bankovcev. Potem sem hitro dal to roko v ?ep, in se stresel brrrr, kot da me v roke zebe. Ko sem potem doma zvlekel roko iz ?epa se je ven usulo ravno za tri vinjete fi?enkov.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano

u dej si mi p a?e v to temo u?el pa tok sm te iskal!!!

 

Saj nism u?el. To si me ti zato iskal, ker me s sprednje strani ne pozna?. Ti pozna? bolj pozadino. Backstage.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano

Sam se vedno ne vem kako si ga proku?il? men ne deluje.....aja ce dela v javni upravi, se danes dela do 13:00....da vidmo

 

Samo za vas, bom danes udaru nadure.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano

sem ?e pred nekaj ?asa predlagal antivirusno cepljenje s tipko "ignore"

zgleda se je bolj malo ljudi dalo cepit proti Lojzu...

 

Lojz je car. Lojz je kot vaba, kateri se ne morete upreti. Lojz vas vrti in ima na?tudirane kot svoj ?ep. Skratka, ko enkrat spoznate Lojza brez Lojza ne morete ve? niti nikol ne boste mogli. Ko boste lojza banali, ga boste pogre?ali bolj kot si zdaj mislite. Lojz vas ima rad in vi imate lojza radi. Lojz bo za vas molil pri ma?i in Lojz vas bo enkrat obiskal tam zadaj za Gamo v BTC-ju. In presene?eni boste ko boste videli kak?en đek je Lojz.

Trikrat hura za Lojza.....aleluja....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj Bojan ?lender spet zavaja?
Napisano

Dobro ste vi to zastavli. Vse teme boste pokozlali, samo da se bodo zaklenile.

Ampak taprav moderator bi moral take kanone, ki NAMERNO zaserjejo teme, sankcionirat. Bom vidu, ?e bo to moderator naredu, al bo raje podlegu akterjem smetenja in jim z zaklepanjem teme ustregu pokvarjeni taktiki.. .

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Mene pa to razp****

 

Tip vceraj je bil pijan a vzrok je neprilagojena hitrost!! Kdo v tej Sloveniji si zatiska o?i da imamo ?e vedno resen problem!!!

 

Nekaj ?ez 1. uro zjutraj se je v ob?ini Nova Gorica zgodila prometna nesre?a. Vozilo je zaradi neprilagojene hitrosti zapeljalo s ceste in tr?ilo v drevo. Sopotnica je zaradi po?kodb umrla

 

Nesre?a se je zgodila, ko je 35-letni voznik osebnega avtomobila iz Trnovega pri vo?nji po klancu navzdol zaradi neprilagojene hitrosti izgubil nadzor nad vozilom in zapeljal desno izven vozi??a na travnato bankino. Tam je tr?il v ve?ji kamen, nato pa je pribli?no 35 metrov bo?no drsel naprej in z desno bo?no stranjo tr?il v drevo. Vozilo je obstalo na kolesih pod cesto. Iz vozila se je re?il le voznik, njegovo 37-letno partnerico in sopotnico v vozilu pa so iz zvite plo?evine potegnili gasilci. Zdravnica je na kraju nesre?e lahko le potrdila njeno smrt.

 

Kasnej?i preizkus z alkotestom je pokazal, da je omenjeni 35-letni voznik vozil tudi pod vplivom alkohola, saj je rezultat alkotesta pokazal 0.70 miligrama alkohola v litru izdihanega zraka

 

Vozilo je zaradi neprilagojene hitrosti zapeljalo s ceste in tr?ilo v drevo

Vozilo kot prvo samo ne zapelje oziroma ne vozi! Pijani voznik je zavil s ceste¨!!!

 

A bej? no? A razpizdi te to? zakaj te pa tako razpizdi? A si se ti o?enu s hitrostjo, da ne pusti? da bi jo kdo u?alu?

Dejstvo je da je pijani voznik peljal prehitro. In ?e je peljal prehitro zato ker je bil pijan, je ?ist vseeno kot, ?e bi peljal prehitro zato, ker se mu je mudilo na WC srat. Eni kadar so pijani vozijo prehitro, eni kadar so pijani vozijo prepo?as, eni kadar so pijani vozijo po napa?ni strani ceste, eni kadar so pijani vozijo pa slalom in v nasprotno smer itd.. Kaj se pa teb to tolk fr?maga? Aja, ker tud ti rad vozi? prehitro. To bo to. Enako kot nekateri pijanci. Torej, ugotovimo lahko, da si ti, kadar vozi? prehitro, popolnoma enak falot kot pijanc. Pa? vozi? prehitro.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj Bojan ?lender spet zavaja?
Napisano

Lojz ?ist v redu razumem. Sicer nisi navedel noben konkretni ukrep ampak bolj ?elje.

 

Konkreten ukrep bi recimo zgledal takole: V O? uvesti redni predmet (kro?ek je bistveno premalo) z eno uro na teden, ki se bo imenoval prometna vzgoja in bo ocenjevan kot katerikoli drug predmet. V okviru tega predmeta bi se otroci u?ili vsa prometna pravila (predvsem ko so v vlogi pe?cev in kolesarjev), obna?anje v prometu in na plo?nikih.

 

Za dodatno zanimivost bi lahko delali prakti?ne vaje, ?li pogledat ?olo varne vo?nje, ?li recimo opazovat promet na kri?i??e, kjer bi ugotavljali kaj delajo vozniki narobe itd itd.

 

Tukaj ti lahko napi?em celo stran, ker je res veliko za povedat.

 

To?ka dve.

Da se naslonim na tvoje misli. Dr?i, da starega psa te?ko nau?i? novih trikov, vsaj z lepa ne. Zato bi bilo treba tukaj uvesti drasti?ni ukrep in to je, da vozni?ko dovoljenje ne dobi? v trajno last ampak bi m oral vsakih 10 let, ponovno delat teorijo iz CPP in odpeljat izpitno vo?njo. ?e bi 3x zapored padal ti izpit odvzamejo in ga mora? it ponovno delat po ustaljenem postopku z in?truktorjem.

Tole je samo za poku?ino. Idej je na zalogi ?e ogromno in ?e koga zanima lahko ?e kak?no napi?em.

 

Boss, ?ist uredu si napisal. Se strinjam tisto o ?olskem programu itd...

Vse lepo in prav. Ampak jaz ?e zmeraj trdim, da poglavitni vzrok za tak?no ?talo na cesti NI nepoznavanje pravil in predpisov. Poglavitni vzrok te ?tale je NEUPO?TEVANJE predpisov. Problem je ta, da ljudje predpisov in omejitev NO?EJO upo?tevat. Ni poglavitni problem nepoznavanje predpisov. Torej, KAKO DOSE?T, DA BODO LJUDJE PREDPISE, KI JIH SICER POZNAJO, TUDI SPO?TOVALI? Ljudje predpise v galvnem kar solidno poznajo, ampak se po?vi?gajo na te predpise. TO JE PROBLEM.

Kaj narest pol? A naj policaj ustavi prekr?karja in ga na kolenih prosi? A naj policaj pla?a prekr?karju, da bo ta vozil lepo po predpisih in omejitvah? A naj gre policaj k ma?i in prosi Boga, da bo en Boss upo?teval omejitve in prilagajal svojo hitrost. A naj policaj da vbogaime 100? in se bo pol vozilo po CPP itd...Vidi?, to je problem. Kako dose?t, da bo voznikom pri?lo v kri in se bodo zavedali, da je za varnost poglavitno to, da ser upo?teva CPP. Saj na?i CPP spet niso tako slabi, kot bi vi tukaj nekateri radi predstavili. CPP so si uglavnem kar po celemu svetu podobni. Jih pa nekje po svetu bolj upo?tevajo, nekje pa manj.

Torej, dej ti men povej; Kako dose?t, da se bo predpise spo?tovalo in po njih ravnalo!

 

Jao... pridem pogledat po par mesecih.... in glej glej..... Lojz spet na pohodu... hahahah

Lojz... da ne i??em teme, in se ti ?e vnaprej opravi?ujem za OT....ampak.....si ?e kupil vinjetko? :D

LP David

 

Kupu, kupu. In to tri.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj Bojan ?lender spet zavaja?
Napisano

 

Lojz, ?e si pri volji napi?i nekaj tvojih predlogov, kako bi ti izbolj?al varnost, ampak predlogi nej bodo konkretni in ne to v stilu zmanj?ajte hitrost, ker to ni predlog ampak samo ?elja.

 

Se pravi za radarje ?e vemo, da jih zagovarja?, kaj bi torej bili ostali ukrepi? Nerabi? dolgovezit, lahko v telegrafskem slogu na?teje?.

 

Bom probal bit kolikor toliko kratek.

Za varnost bi najve? naredili, ?e bi dosegli dosledno spo?tovanje predpisov. TO bi najbolj pripomoglo k varnosti. Spo?tovanje predpisov pa dose?emo lahko edino tako, da vzgojimo voznike. Vzgojit pa je reba tako voznike, ki ?e vozijo, vendar le ti ?e niso vzgojeni in prilagojeni, ter v vzporeni fazi, je treba vzgajat tudi bodo?e voznike. To je osnova in temelj.

Ampak ker vemo, da so dana?nji vozniki totalno nevzgojeni in se po?vi?gajo na opozorila, pro?nje in priporo?ila (tako kot vi) katera so del vzgoje, je treba potem v to spo?tovanje predpisov take nevzgojence prisilit. Torej "stare" in trmaste prekr?karje prisilit v spo?tovanje predpisov, mlade in bodo?e voznike pa vzgojit tako, da bodo v prihodnje predpise spo?tovali.

In vzgoja SE vr?i. To ne more? zanikat. ?e v ?oli imajo otroci prometne kro?ke in predavanja kjer otrokom vtepajo in prikazujejo obna?anje in sobivanje v prometu. Vsak dan in kar naprej lahko tudi vidimo ob cesti đambo plakate, ki opozrjajo in prosijo, naj ljudje vozijo po predpisih in pametno. Po radiu, televiziji, internetu, ?asopisih itd... kar naprej vrtijo in pi?ejo reklame in opozorila, naj ljudje za boga ?e enkrat vozijo trezni, po predpisih, omejitvah, brez telefonarjenja itd...To je vzgajanje.

Torej vzgoja in kampanja poteka, vendar to ne gre ?ez no?. To je dalj?i proces, saj balkan??ina je trdovratna bolezen. Zato bo treba po?akat na generacije, ki bodo dovolj pametno vzgojene in prilagojene v sobivanju. Tastare in trmaste prekr?karje, ki zaradi svoje trdoglavosti in balkan??ine, ne jebejo nobenga in nobenih predpisov, pa je treba s kaznovanjem prisilit v spo?tovanje predpisov. In to tolko ?asa, da bo kazen zalegla in da bo stanje na cesti postalo znosno. ?al ni druge. Proti trdoglavcem je edino oro?je kazen. ?al. Kak?na kazen in kolik?na, pa je spet stvar debate. Uglavnem kazen mora bit taka, da prekr?karja prizadane in mu da mislit.

Torej, dvoje si zaopomnite! Kaznovanje in vzpredno vzgajanje.

Ne vem ?e sem bil 100% razumljiv ampak povedal sem re?itev.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

a ima? kak?en dokaz o kak?nih ?tudijah kjer so radarji postavljeni, ali pa? predvideva?? Kajti moj osebni vtis o postavitvi radarjev je druga?en.

lp, Ale?.

 

Tvoj vtis je pa? druga?en.

Je pa bilo tak?no vpra?anje, kot si ga zdaj ti zastavil tukaj, zastavljeno ?e ne?tetokrat, na raznih omizjih in tudi v prometni svetovalnici. In odgovor hje bil tak?en kot sem ti ga posredoval jaz. Noben radar ni postavljen kar tako za brezveze. Vsi so postavljeni na podlagi analiz in ?tudij. ?e te zanima poi??i. Men se ne da iskat. Ampak teh radarjev je ?e mnogo mnogo premalo.

Ve?krat so tudi ?e objavili, koliko nesre? je zdaj, ko je tam radar, manj na Golovcu.

Nuca nuca, ta radar poredni, brezskrbi...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

 

 

 

a vinjete pa niso vladni ukrep ?

 

Je, ampak jaz moram to vinjeto imet, ?e se ho?em peljat po AC. Taka so pravila. Pa magari se peljem po AC po omejitvah in samo enkrat, moram jaz vseeno imet vinjeto. Vam pa kazen za vo?njo po AC ni potrebno pla?at, samo po pravilih se pelte in to lahko po vseh cestah, pa ne boste pla?ali nobeno kazen. Vas nih?e ne sili, da delajte prekr?ke.

Sicer sem pa jaz s tem sikanjem mislil na konkretne vladne ukrepe o katerih zdaj tle te?e debata in kateri konkretno vas zdaj motijo. Drga?e, okol kak?nih drugih ukrepih bi imel tud jaz kaj pripomnit. Ampak ta ?lendrov ukrep z radarji in kamerami mi je pa kar v?e?.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

A pozna? mogo?e kak?no mesto kjer so postavili radar na podlagi analiz varnosti oz nevarnosti na cestnem odseku?

 

ali so vsi radarji postavljeni na mestih kjer je statisti?no najve? mo?nosti za lovljenje prehitrih voznikov?

 

Vsi radarji so postavljeni na podlagi analiz in tam kjer je velika mo?nost, da zaradi prevelike hitrosti lahko pride do te?kih nesre?. Vsi.

In ?e zdaj, na mestih kjer je postavljen radar, ne prihaja pogosto do te?jih nesre?, to pomeni da je radar postavljen na pravem mestu.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj Bojan ?lender spet zavaja?
Napisano

@Lojz: Seveda so zate vpra?anja blesava in neumna saj se stra?no trudi? in tudi potrudi?, da jih blesavo in neumno prebira? al jih pa pa? ne razume?. In zato pa? izpade? sam tak?en, kot to o?ita? drugim.

 

Vpra?anja so ?isto konkretna in podkrepljena z argumentom, katerih ti pa? nima? in spet smo v istem za?aranem krogu. Jaz tebi argument, ti meni brez argumenta, da sem blesav in otro?jiin tako spet in spet.

 

Kar sem napisal je bila samo ponazoritev tega, da tudi ?e vozi? pod omejitvijo si nevaren, ?e se ne ukvarja? zgolj in samo z vo?njo. In zame je tak voznik norc in budala.

 

Ti pa ?lender in podobni ti?i pa zagovarjate, da samo zni?ate hitrost pa je re?itev za prometno varnost na dlani. To je torej ta ?arobna pal?ka, ki bo re?ila problem prometne varnosti. To trditev si nisem zmislil jaz ampak tako zagovarja radarje ?lender in ti ga podpira?.

 

In zakaj hudi?a si tako proti mobilnim patruljam, ki bi tudi imele ro?ne radarje s sabo poleg vseh kontrolnih sredstev?

 

Sam za dnar se ti gre Lojz in nikakor ne za varnost - isti si kot pohlepna dr?ava, ki jo zanima samo kolk bodo pobrali in je varnost ?ele na drugem mestu ali pa ?e tam ne. Zakaj to trdim? Sicer so ti tud drugi povedali ampak dokler bodo radarji stali na ravnih odsekih AC, kjer nikoli ni bilo nobenih nesre? potem ?al res ne vidim druzga smisla v radarjih kot samo to da kasirajo. ?e bi bili namenjeni varnosti bi stali to?no tam kjer so najbolj ?rne to?ke in najve? nesre? oz. mo?nosti za nesre?o.

 

?e ti zna? razlo?iti druga?e bi res prosil za razlago, ker o?itno nisem dovolj pameten.

 

Pa ?e enkrat ampak zdej pa res zadnji?. Men osebno dol visi al bodo postavljali radarje ali ne, ker mene na njih ne bodo ujeli, ker ne divjam po cestah in ve?ino upo?tevam CPP. Nikakor pa mi ne visi dol, da z nakupom teh radarjev iz?rpamo sredstva za druge preventivne ukrepe saj se bolj bojim pijanca na cesti, pa kake pi?ke, ki SMS-je tipka med vo?njo al pa se ?minka in hihita s prijateljicami po telefonu, kot pa se bojim nekoga, ki ima avto pod nadzorom in se med vo?njo ukvarja le z vo?njo pa ?etudi je kakih 10-20km/h prehiter.

 

?e enkrat - ne zagovarjam prekora?itev hitrosti (sploh pa ne v naselju) ampak vem pa kaj je varna vo?nja in kaj ne in mi je jasno kdaj nekdo avto kontrolira in kdaj avto kontrolira njega. To je bistvena razlika.

 

Boss, ne sme? tako govort. Jaz tebi nisem rekel da si blesav, to ni na mojem nivoju, reku pa sem, da mi zastavlja? blesava vpra?anja. Tukaj pa so nekateri res pisali da sem blesav jaz, pa debil, bedak itd...ampak, pustva zdaj to...

In ?e po?teno prebira?, bo? videl, da vam jaz napi?em dosti ve? argumentov kot pa vi meni. Vi kar nekaj na pamet trdite kako policaji kar na blef napi?ejo neprilagojena hitrost itd...?eprav to ni res. Za vas je ta trditev kar argument. Ampak to je argument brez osnove. Zdaj boste ziher za?eli pisat kako so vas ali va?ega prijatelja, soseda itd... policaji, kao, ?e po krivici obto?ili prehhitre vo?nje. blabla.... Obstaja pa realna mo?nost, da se plicaji kje zmotijo, tako kot se lahko zmotijo povsod. Tle ni kej...

Dalje. ?lender..... oh ta va? omiljeni ?lender. Poglej, ?e jaz prav razumem ?lendrovo vlogo v tem cirkusu. ?lendrova vloga v prometu ni ta, da bo on ceste gradil. ?e misli?, da so pri nas ceste zani?, (kar ni dale? od resnice) je treba potrkat na vrata pisarne prometnega ministra. To dela prometni minister, ceste. Seveda ne on osebno. ?lendrova vloga v tem cestnem cirkusu pa je ta, da izpostavi red in pravila na teh cestah, ki trenutno pri nas obstajajo in so. In ?e imamo mi zjebane in slabo narejene ceste, je ?lendrova vloga taka, da se potrudi narest red na teh zjebanih cestah. On ne more pisat pravil, ki naj bi veljala nekje drugje. On mora pisat pravila, ki ustrezajo na?im cestam IN NA?IM ?OFERJEM. Torej ?lender re?uje zate?eno stanje. In na?i ?oferji so po ve?ini preve? divji, za svoje znanje in stanje cest, ki jih imamo. Kultura pri nas je pa itak balkanska. Torej moramo imeti pri nas pravila ki ustrezajo balkanski mentaliteti in balkanski maniri. Mi ne moremo imet pravil takih kot jih imajo recimo skandinavci, ki so precej bolj kulturni ?oferji kot smo pri nas. Razume? ti zdaj point teh radarjev? In resnica je taka, da bolj, ko nek ?ofer zna vozit in ve? kot ima izku?enj, bolj bo tak ?ofer vozil previdno in po?asi. Ne obratno. Seveda pa povsod obstajajo izjenme, ki s starostjo rastejo v ?e ve?je bedake kot so bili. In varen ter dober ?ofer ni tisti, ki vozi z leti zmeraj hitreje, varen in dober ?ofer je tisti, ki vozi po omejitvah ali manj, s prilagojeno hitrostjo, umirjeno in defenzivno, saj tak dober ?ofer pazi tudi ostale udele?ence v prometu, ki morda niso tako ve??i vo?nje. Tako je napisal tudi Sirius. In povedal je prav.

 

In jaz nisem res apriori proti vozilom provida. Le kje si to prebral? Jaz samo trdim, da so stacionarni radarji in kamere veliko bolj?e od provid, saj ta sistem omogo?a da se lahko nemote?e in brez ustavljanja, ter oviranja ostalih udele?encev v prometu, kaznuje kr?itelje omejitev. To je prednost stacionarnih radarjev in to so ?e naredili po nekaterih evropskih dr?avah. In rezultati so bili dobri. Dobri, ne pa idealni.

Negativna lastnost provid pa je, da mora ta provida kr?itelja ulovit in ustavit. Lovljenje po cesti pa je lahko nevarno in mote?e za vse udele?ence v prometu in obravnavanje potem tega kr?itelja bi bilo oviranje prometa na cesti. Ne more provida na AC kar vozila ustavljat in prekr?karjem pildke pisat. To pride prav res v skrajnih primerih.

In ne spet govort kako ti ve? kdaj je varno vozit hitro in kdaj ne. Verjem, da so tako mislili vsi, ki so se pobili v nesre?ah zaradi prevelike hitrosti. Verjem da nih?e, ki se je ubil zaradi prevelike brzine ni bil tolko po?ten do sebe in reku, jaz bom zdaj divjal, pa ?eprav ne zam dobro vozit in ?eprav vem, da tukaj ni varno divjat. Vsi divjaki mislijo in so prepri?ani da oni to?no vedo kdaj lahko divjajo in kdaj ne. Figo vedo! Ker to nih?e ne ve. Razen vsemogo?ni Bog. In tisti, ki trdijo da vedo, kdaj je varno peljat hitreje od omejitev, se imajo za bogove. V resnici pa so ni? druzga kot navadne neprevidne in lahkomiselne budale....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

a si sebe ?tel zraven, ?e sklepam iz tvojih objav, si tudi ti strokovnjak za promet...

tebi nebi pasala pla?a iz ministrstva ?

 

pismo, si pa cepec, pa le no?e? razumeti, da nismo popolnoma proti tvojim idejam, pa saj tvoji argumenti tudi niso zani?, niso pa 100% pravilni v vsaki situaciji...

 

?e bi odgovorni tako sodelovali, s takimi debatami, kot mi tule, pa te debate podkrepili ?e s kako analizo ali dvema, bi bilo stanje dosti la?je nadzorovati in popravljati...

 

Enga cepca ima? ti v gatah.

Jaz ne sikam ?ez vladne ukrepe. Men se zdijo kar uredu. Niso idealni, ampak na splo?no kar klapajo.

Vi pa? sikate, ker boste s temi ukrepi vi za nekaj prikraj?ani. To je, hitra vo?nja.. Jaz sikam ?ez vinjete, vi pa sikate ?ez radarje. A vi lahko sikate, jaz pa ne smem? Prav vam je. Kar profitirate na vinjetah, boste pa s kaznimi povrnili.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj Bojan ?lender spet zavaja?
Napisano

In vidi? Lojz ravno ta namen je imel BOSS z ve?imi mobilnim avtomobili. Koliko nesre? se pa je zgodilo ko jih je lovila Provida? Verjetno samo tisti, ki so bili pijani ali pa so imeli ukraden avto ali so pa be?ali iz kraja krim. dejanja.

 

pa poglejmo lahko tudi ti doda? primere katere lovi kateri od prijemov ?lender - BOSS

 

- alkohol - mamila

- prehitra vo?nja

- nezbranost

- telefoniranje

- spanje

- utrujenost

- neznanje

- slabe ceste

- neustrezna vozila

- razne neumnosti na cesti

 

to vse in ?e marsikaj druga so vzroki za smrt na na?ih cestah in sedaj prosim dodaj ?rko ? in/ali B kateri lahko ukrepa proti katerim prekr?kom.

 

In kolikor jaz razumem namen tega posta je pokazati, da radrske ki?te niso vsemogo?e ter so se dozdaj postavljale samo po logiki tam kje se, da najve? zaslu?iti.

 

Pri nas na ?tajersem ni postavljene nobene kamere pred kak?no ?olo. Ampak prav bi bilo, da bi pred vsako ?olo v sloveniji bila postavljen kamera vsak dan in bi tako vplivala na hitrost vozil. Poleg tega bi pa tudi policijska kontrola ve?krat pred ?olami in ne samo prvi teden pouka lahko pomagala odstranjevati telefoniste, nezbrane?e in nestrpne?e iz ceste. (to je le moje mnenje ene problematike).

 

Vse te primere, ki si jih na?tel zdru?i? lahko v zadnjo to?ko - razne neumnosti na cesti.

Pa kaj skoz plozate o teh bajnih zaslu?kih dr?ave zarad radarjev? A vas kdo sili da morate vozit hitreje kot je dovoljeno? A vas ?lender z upirjeno pi?tolo na va?e ?elo prisili, da pelte hitreje kot smete? Ja pa kdo za boga vas sili da delajte prekr?ke pa pol pla?ujte kazni? To vi delate ?ist prostovoljno. In ?e ste tolk bedasti da nala?? nosite denar v dr?avni prora?un pa bodite. Va?a stvar. Tako je tudi prav. Nevem kaj sploh jokate. Naj da tisti, ki nala?? daje. Tisti, ki pa no?ejo dajat, in vozijo pametno, pa jim ni treba. Enako kot v cerkvi ?upniku. Kdor ho?e nosit ?upniku denar naj ga nosi, kdor pa no?e, pa ni treba. ?ist prostovoljno se vsak odlo?i.

 

Zdaj so mi padle na pamet spet te vinjete. Vi men pravte, da naj pla?am vinjeto pa tudi, ?e se samo 3x na leto peljem po AC, al naj se vozim pa po stranskih cestah in mi ni treba pla?at vinjete.

Zdaj vam pa jaz lahko povem. Pla?ajte kazni, ?e ho?ete vozit ve? od omejitev, al pa vozite lepo po omejitvah in s prilagojeno hitrostjo, pa vam ne bo treba pla?evat kazni.

To je to. Tako simpelj kot pasulj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

saj na ministerstvu poznajo problematiko. Sam si p?dr! frdamani raje denar v ?ep kla?ijo, kot pa kaj za varnost nardijo. Kaj tukaj ni jasno?

Mislim, da ti ?ivi? v nekem svojem idealnem svetu kjer to ni tako. Ampak, vse kar je nakup tak?nih radarjev, ipd... je B E D A R I J A, kot ti je ?e boss razlagal. Ni tu kaj komplicirat pa kon?no stopi v realen svet, kjer ne obvelja druga kot fou?ija in denar. (vsaj ne pr politikih)

lp, Ale?.

 

No saj pravim, da pejd ti na ministrstvo pa to problematiko re? brez kaznovanja in kasiranja. Pejd pa zrihtaj zadeve! Saj kot vidmo ti ve? kako to re?it. Pa ?e pol foruma vzemi sabo, ki tud vedo tako kot ti. Skratka vse tukaj popokaj, nalo?te se v avtobus, pa hajd na ministrstvo.

Blagor Sloveniji ker ima tolko prometnih strokovnjakov. In to samo na enem avtomobilskem forumu. Da ne govorimo kolk avtomobilskih forumov ?e vse mamo, v katerih uporabniki vedo tud vse okol prometa kot tukaj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj Bojan ?lender spet zavaja?
Napisano

Da hitrost ubija, je dejstvo.

Vendar stvar ni tako preprosta kot na prvi pogled zgleda. Birokrat se za??iti tako, da na mestu, kjer se brez te?av zvozi z 80 km/h postavi omejitev 40 km/h. Ko se upravi?ujejo omejitve v naselju, se navaja, da so posledice pri 60 km/h skorajda katastrofalne v primerjavi s 50 km/h in prika?ejo nam film naleta vozila v nepremi?no oviro, ki nima niti malo absorbcije energije. Rezultat je porazen, zaskrbljujo?. Vpra?anje pa je, kdaj bo drevo, ali betonski zid stal na sredi ceste v naselju in kdaj bo voznik udaril v pe?ca z nezmanj?ano hitrostjo?? Torej s tistih kriti?nih 50 km/h. Omejitev se tako nastavlja na vrednost, ki ne upo?teva nobene reakcije voznika in morda pri nekaterih naivnih poraja iluzijo, da se pri taki hitrosti ne more zgoditi ni? hudega.

Kaj je moj point???

Da moramo voznike u?iti pravil defenzivne vo?nje, ki vklju?uje vizualizacijo morebitnih posledic dane situacije v prometu. V naselju, ko se pribli?ujemo mestu, kjer se v bli?ini igrajo otroci, bi voznik moral po svoji vesti hitrost zmanj?ati na tako (ne glede na omejitev), da lahko v vsaki situaciji ob navidezno nepredvidljivi reakciji otroka ustavi. Voznik mora enostavno cel ?as kalkulirati mo?ne reakcije udele?encev v prometu, predvideti svojo reakcijo in ustaviti tudi takrat, ko je o?itno, da mu nekdo izsiljuje prednost in se ne bo ustavil, kot mu narekuje predpis. Nikoli ne vemo zakaj tako reagira in vsekakor je bolje ustaviti in obvarovati svojo plo?evino pred krivljenjem in telo pred po?kodbami kot, da trmasto vztrajamo na svoji prednosti. Se je kdo vpra?al zakaj nastrada v naseljih relativno veliko otrok in starej?ih ljudi??? Zaradi neprevidnih voznikov, ki ne upo?tevajo dejstva, da so tako otroci, kot starej?i nepredvidljivi. Prvi zaradi neizku?enosti in slabe koncentracije, drugi zaradi slab?e mo?nosti ocene svojih sposobnosti in hitrosti vozila.

 

Zakaj zmanj?am hitrost in polo?im nogo na zavoro, ko mi se z nasprotne strani pribli?uje kolona vozil??? Ker ne vem, kako se bodo vozniki kolone obna?ali in, ali ni med njimi kak nestrpne?, ki bi nespametno ?elel prehitevati. Pri tem pa kalkuliram, kaj narediti, ?e nekdo izleti.

 

Zakaj gledam bolj pozorno v vzvratno ogledalo, ko vozim v koloni? Zato, da popravim morebitno napako kakega prenapete?a, ki vleti v ?karje nasproti voze?emu vozilu, zato da re?im njega in sebe s skrajnjim umikom vozila v desno, da mu napravim prostor za re?itev.

 

To je samo nekaj mojih pravil defenzivne vo?nje, ki so mene in tudi druge veliko krat re?ila te?kih posledic. Na?elno se dr?im omejitev, ?e posebej v naselju, ?e bolj pa se dr?im pravil defenzivne vo?nje in odpravljam napake drugih voznikov.

 

Lojzu bi rekel, da ni vse v doslednem spo?tovanju omejitev hitrosti. Policija bi morala najti na?in, da odstrani s ceste tistih nek malo procentov divjakov, ki ogro?ajo sebe in predvsem druge, saj je v SLO velika ve?ina voznikov discipliniranih. Razne akcije imajo lahko tudi negativen u?inek. Lahko ustavijo tudi mene, ker sem se na nekem mestu nekoliko zamislil in nehote prekora?il hitrost, kljub temu, da se dr?im omejitev, ?e posebej v naseljih, spustili pa bodo divjaka, ki se sicer po?vi?ga na omejitve, je pa po opozorilu na radar zmanj?al hitrost pod omejeno. Osebno bi tako kazen do?ivel kot krivico, ker sem vzoren voznik (mojih 36 let vozni?kih in tudi drugih izku?enj ter veliko varnih km to dokazuje)

 

In tako bi lahko razglabali celo ve?nost. Sicer Lojzu dam v nekem smislu za prav, ne morem pa se strinjati, da je v prometu velika ve?ina norcev. Niso niti vsi mladi norci. Si pa dajo v?asih du?ka, tudi tukaj?nji foruma?i. Upam, da tehtajo in tudi malo predvidevajo razne situacije, ko gre kljub na?i samozavesti lahko kaj na robe.

 

Ja Sirius BRAAAAAAAVOOOOOOOO! Kon?no si tem trdoglavcem dopovedal da hitrost pa? ubija in da je to dejstvo.

Jaz zdaj ne vem, a nam vsem, ki beremo ta forum pi?e isto, al vsakmu druga??

A si ti ?arovnik, da se zdaj ostali kar naenkrat strinjajo s tabo, ki si prakti?no napisal popolnoma isto kar jaz ?e skoz tukaj pi?em in utepam v te trde butice. Vse si napisal lepo in prav in res ne vem zakaj se zdaj foruma?i s tabo kar naenkrat strinjajo. Bravo majster!

Jaz ne vem zakaj ti tukaj ni nih?e ploskal tako kot ploskajo tisti de?vi Catyi, ki se je nekaj s svojim neumnim pisanjem ?opirila tukaj in zakaj ploskajo tistim, ki pravjo da je ?lender peder itd...Takim ploskajo, teb pa no?e nobeden ploskat. Tako bom tud jaz enkrat napopal ta brezvezen sme?ek, ki ploska. Evo. Uf, kje pa je? :bravo:

 

Moram pa spet zagrizt v grenko jabolko in probat raz?istit s temi kanoni ?e nekaj.

To bom napisal ostalim, ne tebi Sirius. Razen, ?e ti enako misli? kot ostali.

Tukaj mi ho?ete usilit neko bedasto teorijo. Tukaj skoz trdite da nekdo, ki vozi hitreje, da je on potem bolj zbran in pozoren, ker vozi hitreje. Ja pa kje ste to pobral? In kje ste pobral tud to, da potem tisti, ki vozi po omejitvah in s prilagojeno hitrostjo, da vozi pa nezbrano in kar nekaj sanjavo na blef? Ja pa kje to pi?e?

Pol mi pa Boss zastavlja taka neumna vpra?anja, ?e? kaj je bolj varno, al je bolj varno peljat hitreje in bit pozoren, al je bolj varno peljat po?asi in sanjat zraven. NI? OD TEGA NI BOLJ VARNO! Najbolj varno je peljati po omejitvah ali manj od omejitev in pri tej vo?nji bit 100% pozoren in pazljiv, ter situacije predvidevt tako kot je to opisal Sirius. TO je varno! Kje za boga ste pobral, da tisti, ki vozimo po predpisih in s prilagojeno hitrostjo, potem ?trikamo med vo?njo?

Dr?i, nekateri med vo?njo po?nejo vsesorte. Ampak vsesorte po?nejo tako tisti, ki vozijo po?asi kot tudi tisti ki vozijo prehitro. To je problem zase, ki ni povezan s hitrostjo premikanja. Saj nekateri divjaki imajo celo ta feti?, da svoje divjanje potem med divjanjem ?e posnamejo s kamero. Na yutub ma? polno tega sranja. In zdaj jaz Boss lahko tebe glih tako neumno vpra?am, kot si ti neumno vpra?al mene; Kaj je bolj varno? A vozit po omejitvah, s prilagojeno hitrostjo in zbrano, al je bolj varno peljat prehitro in to prehitro vo?njo ?e s kamero snemat in med vo?njo v kamero gledat? No odgovor na tako neumno vpra?anje! Taka blesava vpra?anja vi men skoz zastavljate.

Torej zbijte si z glave va?o neumno teorijo in trditev, da tisti, ki vozijo po omejitvah ali manj, potem avtomati?no kleklajo med vo?njo. To ni res in to je va?a tola?ba in izgovor da potem kar nekako avtomati?no trdite, da divjaki med divjanjem vozijo pa pozorno. Bul?it. ?e ?e, potem enako po?nejo neumnosti med vo?njo tako po?asni, kot prehitri. Po?asni se ?minkajo in jedo sendvi? med vo?njo, prehitri pa onanirajo in s kamero snemajo to po?etje ter se zaradi adrenalina po kolenih tol?ejo.

Torej Boss, odgovori na to, ?e zna?! Kdo je od teh dveh skupin bolj varen? To primerjaj med sabo, ne pa hru?ke z jabolki!

In nima smisla tukaj na?tevat, va?e primere in izku?nje, ?e? da ste vi vidli enga p?asneta, ki je med svojo po?asno vo?njo jedel sendvi?. Prav tako vam jaz lahko na?tejem svoje izku?nje, ko vidim divjaka s telefonom na u?esih. Ta problem je, obstaja, in je dejstvo. Ampak to nima veze z brzino. To je drug problem.

In na?tevat posredne probleme nima smisla. Teh je najmanj miljav?ent. Za?en?i od tega da je en naredu nesre?o zato, ker je ?el njegov dedek na veselico, kjer je spoznal njegovo babico, ki jo je zaplodil, da je riodila njegovega o?eta, ki je imel alergijo na pr?ico, pa je potem sinu kupil avto, da se bo le ta na ?egnanje peljal, ki je blo glih takrat, ko je njegova punca imela menstruacijski ciklus, pa je bil ta povzro?itelj zaradi tega te?en in bil glih v tem ovinku ?eljan hitre vo?nje itd....itd....vidite ne gre to tako. Posrednih stvari je lahko tolko kot je zvezd na nebu in teh stvari policaji ne morejo z nobenim radarjem izmerit niti z alkoholno frulico. Policaji lahko napi?ejo samo tisto kar lahko izmerijo ali doka?ejo. O vseh ostalih vzrokih lahko ?pekuliramo v nedogled. Kako jih pa odpravit, je pa spet zgodba za nadaljnih 100 strani debate tukaj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj Bojan ?lender spet zavaja?
Napisano

@Lojz: saj sem napisal, da ne bo? razumel posrednih vzrokov... in ?e se odpravijo ali poizkusijo odpravljati tudi posredni vzroki, potem tudi prevelike hitrosti ne bo tako pogosto... ampak, tole pa te?ko sprocesira tvoj procesor o?itno... ;) tule ti ne gre to v glavo, kar smo en ?as nabijali v prvi temi o pogledu na nesre?o, da je la?je napisati kon?ni vzrok, s katerim se vsi, ki jim tako pa?e, pa? strinjajo, kot preveriti dejansko stanje, zakaj je do nesre?e pri?lo... ?e ljudi odvadimo telefonirati v vozilu, smo odpravili enega posrednih vzrokov za nesre?e, ki se zaklju?ujejo tudi s preveliko hitrostjo... in tako korak po korak... get it ?

 

poanta vsega tega sranja je, da te za?nejo strici v modrem jebat v glavo ?e pri pri?gani cigareti v avtu, ne pa samo na hitrosti... kjer je pa? najla?je zaslu?iti...

 

daj... zdaj pa spet napi?i, da sem otro?ji, neumen, divjak, da ne razumem, ne sprocesiram... karkoli... whatever makes you happy...

 

Nene, to jaz tebi ne bom reku. ti si taprav, prekmurski, ?e se ne motim, poba.

Ti pa? ra?una?, da bodo policaji nekako prisilili povzro?itelja nesre?e, da bo ta povzro?itelj priznal, zakaj je danim razmeram in svojem psihofizi?nemu stanju itd... vozil prehitro.

In ja v prometu je uglavnem vse ?rno - belo. Al se pravil dr?i?, al se jih pa ne. Vmesnega handlanja ni.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

za tele na?e pametne ministre sem jaz tesla ne samo izumitelj tople vode. Lojz.... morem te razo?arat da ve?ina ?tudij na prometnih ?olah (kolikor sem imel priliko videt/sodelovat) je v konfliktu z vsemi pravili kar se dogaja na na?ih cestah. Tak da pametnjakovi?i (ministri....) gor al pa dol, naredli niso NI?! (pardon... zaslu?li so)

lp, Ale?.

 

Zakaj pa pol ti ne gre? na prometno miinistrstvo in re?i? zadevo? Take rabimo, ki se spoznajo na prometne zadeve. Pejd, pa re?i to cestno nori?nico! Prosm! Saj ne bo? imel slabe pla?e.

Pa ?e tukaj?nje forumovce vzemi sabo, ker oni se tud vsi po vrst spoznajo na prometno problematiko. Ful. Zanimivo a ne? Na prometnem ministrstvu so vsi neumni, pa tolko jih je, pa se nobeden ne spozna na promet, tukaj na tem forumu jih je pa na enem kupu vsaj za en avtobus, ki to?no vedo kaj je treba narest in kaj ne in ki bi znali takoj re?it prometno klavnico.

Dej pejte pa re?ite to noro stanje na cesti, saj znate! To bo sigurno svetovni fenomen in rekord re?evanja prometne problematike.

Pejte pejte, pa svetu poka?ite da vi znate to, kar cel svet ne zna in dela narobe.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj Bojan ?lender spet zavaja?
Napisano

a si bo? ti dal dopovedati posredne vzroke ob preveliki hitrosti ?

ne bo?... zato pa si potencialna bomba na cesti...

 

pa ne seri, kaj mi vemo, pa kaj ne, ker tudi ti ne ve?, kaj pi?e?..

 

Kalman o posrednih vzrokih sem tukaj ?e pisal nekajkrat. Za kon?ni efekt, posledico in policijski zapisnik ni va?no, al je nekdo prehitro peljal zato ker se mu je na ?iht mudilo, al je nekdo prehitro peljal zato ker je moral k ljubici, al je nekdo prehitro peljal zato ker je imel prekratek penis, al je nekdo prehitro peljal zato ker ma uni?ene ?ivce, al je nekdo prehitro peljal zato ker ga ?e psihiater ni dobil v roke, al je nekdo peljal prehitro zato ker je peljal ?eno k porodu, al je nekdo peljal prehitro iz objestnosti, al je nekdo prehitro peljal zato ker se mu je mudilo srat itd....dejstvo je, da so posledice in situacija nesre?e pokazali, da je ?lo v dani situaciji in stanju na in ob cesti, glede na vreme itd... prehitro. To je vsa kun?t.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj Bojan ?lender spet zavaja?
Napisano

men gre pa tole ze kr mal na jok tema je "Zakaj Bojan ?lender spet zavaja?" in tko spet HITROST prevelka prepocasn vzrok ... to je "AJMR"!!!

 

jst bom prou VRNU VOZNISKO DOVOLJENJE drzavi da bo LOJZ SRECN pa nehu nabijat u 3.p.m. :)

LP!

 

Nene, se kar lepo dr?imo tematike. ?lender ve, pa jaz tudi, pa ostali, ki prav zdaj delajo kampanjo

"po?asneje je varneje" tudi vedo, da je prevelika hitrost NAJPOGOSTEJ?I (pazi, reku sem najpogostej?i, ne edini) vzrok za najve? te?kih nesre?. To eni vemo, vi pa? ne veste, in to je vsebina in point tega kar debatiramo v tej temi. Torej, teme se dr?imo, saj debatiramo o ?lendrovi teoriji. Nismo za?li.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.