Se pravi pomočnik pomočnika oziroma vodonoša po domače. Rogla mora it v neko drugo ekipo.
Rogla ima realno le še nekaj sezon kariere, medtem tako Kuss kot Jonas pa še vsaj dobro desetletje. In načeloma vedno, ko je starosta v neki ekipi z možnostjo zmage se je delalo za njega. Za Kussa in Jonasa bodo pa delali mlajši kolesarji, kateri pridejo na vrsto kasneje. Itd se to načeloma odvija.
Glih kar razmišljam, al smo mi sploh na istem planetu? Mislim pa to je spet enako kot tista fora z antivakserji al kaj?
OK, čeprav se mi ne da tega razlagat, gre za to, da naj OBA načina plačevanja ostaneta enakovredana in ne da bodo poskušali ukiniti gotovino. Za vpis gotovine v ustavo gre le zato, da komu ne bi padlo na pamet, da bo rekel, da zdaj je pa konec in edino digitalno je možno plačevat. Ta zapis v ustavo pa nikakor ne pomeni, da ukinemo digitalna plačilna sredstva, ne ebank, ne POSov, ne instantnih plačil, ne kriptotov itd itd.
Ne razumem pa zakaj je nekatere strah, da bi bilo to zapisano v ustavi? Vprašal bi česa se vi bojite, če je to zapisano recimo tam? Sej to ni nič kej takega, gotovina je na svetu že tisočletja in je do danes kar lepo šlo z njo. Zakaj bi jo torej demonizirali naenkrat in vse spravili zgolj v digitalno obliko. Kot se @SeekK sprašuješ zakaj toliko truda za obdržanje gotovine bi te jaz vprašal isto, zakaj toliko truda za odstranitev gotovine? Za odstranitev je potrebno bistveno več truda in prilagajanja, kot pa če ostane zgodba še naprej taka z obema plačilnima načinoma. Torej zakaj toliko truda, da se gotovino odstrani? V kapitalizmu se ne zgodi nič, če ni zadaj finančni ali politični interes.
To, da pa se nižji zneski ne bi beležili nikjer je pa itak buča vseh buč, ker ko so 1x zadeve zabeležene so zabeležene in jih moraš namensko brisat iz baz kar seveda ne bo počel nihče. Se pravi pesek v oči pa čeprav nimam česa skrivat mi ni všeč, da nekdo dela bazo kjer proučuje moje navade pa tudi če gre recimo za popit sok ali pa kavico na dan.
Kar se pa socialnega vidika tiče je pa to še en od načinov, kako preprečit, da bi otroke in mlade naučili s prakso kaj denar sploh je, zakaj je pomembno varčevanje, kako planiraš porabo in se finančno obnašaš odgovorno. Otrokom v bolj zgodnjih letih lahko to prikažeš več ali manj zgolj v fizični obliki, ko recimo shrani kovance v šparovčku, ko gre na morje, da vidi fizično koliko ima denarja, ne pa da je to skrito na neki kartici, kjer imaš možnost riniti celo v minus. Z gotovino ne moreš iti na sladoled in tam it v minus s kartico pa ni težav. Tudi kontrola sredstev brez aplikacije je še za marsikaterega starejšega velik problem, kaj šele za otroka.
V glavnem ni vse zlato kar se sveti in tudi digitalni denar to ni. Je pa za kapitalizem odlična zadeva spravit čim več ljudi v kredite, v dolžniško upniško razmerje in ukinitev gotovine je en od prvih načinov kako to pospešijo in lažje spravijo ljudi iz finančne neodvisnosti v dolžniško stanje.
Ja tako pametovanje pa že dolg ne.. po njegovem so v tujini vsi neumni, ker širijo ceste na 6 ali 8 in več pasovnice. Širša cesta bo privabila več prometa - ta nebuloza se mantra že nekja časa - kot da promet trenutno samo čaka v garaži na trenutek, da bodo ceste širše in da plane nanje.
Vmes piše kako se je promet v zadnjih 20 letih ful povečal in to kljub temu, da nismo širili AC - ampak glej ga zlomka, kar sam od sebe. Kdo bi si mislil, da je verjetno vzrok v tem, da z vstopom v EU/Šengen smo ratali tranzitna država in da se je glavnina povečala na naslovu tovornega prometa. In če vemo, da en kamion vzame placa za tri osebne pomeni dvig za skoraj 20.000 kamionov v zadnjih 25 letih toliko kot, če bi bilo 60 tisoč avtov več. To situacijo lahko rešiš le na dva načina, ali drastično zvišaš cestnine za tovorni promet (spet bodo vsi kamionaji v luftu) al pa da razširiš ceste, ki bodo požrle ta promet.
Ne vem, če imamo tri pasove v eno smer in je skrajno desni "rezerviran" za kamione, ki lahko uporabljajo sredinskega za prehitevanje in pa seveda za osebna vozila, skrajno levi pa le za prehitevanje osebnih vozil je to kar v redu situacija. Če pogledamo vrhniški klane, ki je tri pasoven v smeri Kopra se ne spomnim, da bi se kadarkoli tam zgodil zastoj (pustimo zimske razmere, ker tisto ni normalno stanje) in to kljub temu, da gre cesta v klanec in marsikateri kamion ne zmore držat tempa 90km/h. Če pa že pa sigurno ne na klancu ampak bistveno naprej od Loma.
Da omejenec potem vpleta še neke oddaljene dogodke iz Juge, ki nimajo veze z današnjim časom in prometno situacijo danes je abotnost svoje vrste. Nakladanja kako so Gorenjski predori lepši kot Štajerski je seveda nova neumnost, ker je na Gorenjski AC praktično le en kratek manj kot 300m dolg raven predor Ljubno, če odštejemo Šentviškega, ki je še del Lj. Na štajerski je vsaj 6 predorov če odštejem Golovec, ki so bistveno daljši, tudi do več kot 10x toliko (predor Trojane mislim, da je 3km dolg) od tega gorenjskega in seveda ne morejo biti ravni kot puščica.
ceste z dvopasovnim prometom brez odstavnega so kategorizirane kot hitre ceste z omejitvijo 110km/h in nima baš nobene veze s preglednostjo kar bi človek z veljavnim izpitom moral vedeti.
Da bimbo razlaga, da je Posavje bolj vezano na Hrvaške AC kot na naše je tudi anahronizem svoje vrste, ker ne glede kam se gre iz Zasavja prideš ali v Lj, ali na Štajersko ali na Dolenjsko AC. Kje so kle Hrvaške AC verjetno ve le on.
Sorry za ta komentar, ampak taki idiotski članki, ki so namenjeni le sitnarjenju za brezveze mi dvignejo pritisk, sploh, ko vidiš da avtor res nima pojma o pojmu.
Vse mi je jasno, samo obremenjujem se ne za tiste stvari na katere ne morem vplivat iz naslonjača.... 😉
V ZDA že pred desetletjem, mogoče še več nisi marsikje mogel plačevati z gotovino in kaj se tam dogaja.... 🤔
Je pa res, da to ni ok... 👍
Hmmm, pa ravno USA je najbolj konzervativna glede plačilnih metod. Ravno zaradi njih so se magnetni trakovi na kartich tolk dolgo morali obdržat, čeki jim še vedno laufajo, čeprav jih pri nas že dolgo ni več. Elektronske bake so še nedolgo nazaj delovale na enkratna gesla natisnjena na papir, ko smo mi imeli že desetletje recimo certifikate, katere smo pa tudi že zamenjali za MFA/eOTP. Tako, da tam če ne sprejemajo gotovine je čist odločitev ponudnika storitve pa še to so bolj zaradi strahu pred ropi in cestnim kriminalom, ko je treba najemati varnostna podjetja za prevoz gotovine na banko, kar spet stane.
Se pravi je odločitev za ne sprejemanje gotovine nastala iz praktičnih vzgibov in ne iz represije oblasti. In zato tukaj sploh gre, da si oblast ne vzame v roke pravice ukinitve gotovine, ker to je nepotreben ukrep za izboljšanje bivanja in je zgolj in samo v službi poskusa povečevanja nadzora nad ljudmi. To kar je oblasti silna želja.
Kot drugi vidik pa je ena naravna ujma, ki bo izklopila elektriko pa boš brez gotovine ostal brez sredstev za nakup osnovnih potrebščin oziroma za plačat storitev. Recimo v zadnjih cca 5 letih se mi je že vsaj 10x zgodilo, da brez gotovine ne bi mogel niti pijače v lokalu poravnat. Ja 2,5€ bi bil problem, ko jim je crknil POS.
Hmmm, sam sem prej skeptik kot beliver. Tole je čist preveč podobno E.T. ju po drugi strani pa recimo so starodavna ljudstva izdelovala in postavljala raznorazne toteme v podobah bajeslovnih bitij kot nekateri še danes na vrtu gostijo vrtne palčke.
Tale NLP in ET strokovnjak je, če se dobro spomnim že pred leti trdil in razkazoval neko truplo za katerega je trdil, da je nezemeljsko. Kasneje se je izkazalo, da gre le za mumficirano truplo majhnega otroka. V glavnem - en velik hmmmmm za vse skupi.
Vse to bo še vedno šlo, v trgovini in drugih uradnih mestih ne boš mogel plačevat.... 👍
Škoda, ker ti ni jasno kaj to dejansko pomeni - če boš mel samo digitalni denar bodo lahko kontrolirali za kaj ga porabiš, lahko te blokirajo (smo videli kako je to šlo v Kanadi par let nazaj), lahko ti bodo določili koliko bencina boš sploh smel kupiti za svojo CX-30. S tem nadzorujejo prebivalstvo, lahko uvedejo socialne točke (glej kako to izgleda na Kitajskem) za pridnost ipd. Take stvari nikoli nimajo namena, da bodo tebi šli naroko in ti bo bilo v tvojo dobrobit. Še nikoli take zadeve niso bile in tudi tale poskus ne bo nič drugačen.
Sej ni poanta kdo jo še ima. Poanta je da jo lahko še vedno uporabiš, ko daš otroku denar za sladoled, ko daš klošarju par kovancev, ko si bogu izza nogu pa ti nekdo pripelje kantico goriva, da mu jo plačaš... itd itd.
Danes je bil tudi intervju z gopsodarjem te kmetije Misom in tudi on pravi, da vse kaže na to, da je vzrok SE. Tko da mogoče je tole dobra šola, da se preveri vsa napeljave temeljito vsaj na 10 let in raje preventivno zamenja. Je strošek, ampak verjetno le kak procent vrednosti celotne SE.
Glej no glej - očitno tudi drugi ugotavljajo, da bi bilo treba narest oreng servis po 10 letih obratovanja. In kot kaže teh primerov ni tako malo, ampak ker gre za forsiranje sončnih panelov je pač treba čimveč prikrit, tako nekako kot pri baterijah za EV-je, e-bike, e-skiroje ipd. Še dobro, da si je nekdo to upal vprašat in napisat - pa to ni bitching čez SE, ampak zgolj preventiva in če imamo za dimnike določene obveznosti čiščenja ne bi bilo nič narobe, če bi tudi SE-je na vsake toliko temeljito preverili in da ta, ki pregleda da nek certifikat o varnosti napeljave.
Česa ne razumeš? Govorim o povprečni starosti avtov preko 10 let. Če bi švaba dajal za avto zgolj 6 mesečnih plač sigurno v Dojčlandu ne bi bilo povprečna starost nemškega voznega parka preko 10 let. In ne mi zdaj kako zgodbico o pregovorno varčnih nemcih - dejstvo je, da najbolj bistven podatke je koliko denarja ti ostane, ko plačaš stroške življenja, davke, bivanje, otroci, žene, ljubice.
Džabe je da maš 5 jurjev plače, če uspeš prihranit mesečno le jurja. In ravno tako je džabe računat to na bruto mesečne plače kot to računajo na zahodu.
Jaz osebno delam tako, da v kolikor nimam dovolj denarja za avto je pač predrag. Pri meni odpadejo krediti in lizingi, ker takoj ko avto kupim je moj in ne od banke al pa lizing hiše.
Sej gre, ampak, bo gozdnih poteh, koreninah in dropih je to premalo, ker rabiš vso stabilnost, ki jo premoreš. Jaz se z dvignjenim zicem po klancu navzdol ne počutim varno in samo 15cm dol pa je zgodba čist druga in imam občutek, da je precej bolj varno. Jebat ga, tud sam sem se že ene 2x kr dobr razstrelu pa res ni prijetno. Pa sploh nisem nit e od extremnega downhillarja/trailerja.
Sem ga osebno spoznal v začetku 90-ih, ko sva imela s kolegom svojo firmo in sva jo reklamirala na radiu GaGa. Takrat je osebno hodil na take sestanke in tržil reklame v svoji oddaji. Danes se kej takega sploh ni možno zamislit.
Nič Sašo bilo je nepozabno in težko ponovljivo - počivaj v miru care.
Stvarna napaka je več ali manj zgolj napaka, da aparat ne izpolnjuje oziroma ne deluje/nima določenih funkcij, ki bi jih moral imeti. Tole kar opisuješ je pa pač le garancija. Ni druge kot da neseš na servis še 1x in poveš, da se je napaka ponovila.
Drugače je pa to tudi velik problem pri uporabi, ker uporabniki nucajo telefon med polnjenjem in tisti vključeni kabel veselo maja vtičnico. Če hočeš dolgoživost telefona je treba dat na polnilc pa pustit, da se napolne sam. Pomagajo tudi brezkontaktni polnilci ampak žal tale A41 nima te opcije.
So pa milo rečeno teli iz A serije ker veliko sranje. Jaz ima tudi A41 in nič drugega gor kot company profile pa ga uporabljam zgolj in samo za rezervo pa je blo že treba dajat na tovarniške, ker se 1x po upgradu ni več zbudil.
Drugače v razvitem svetu velja, da se za avtomobil odšteje 6 mesečnih plač. Zdaj pa računajte ...
V tem primeru nisi suženj niti talec avtomobila.
Ah dej se hecat... Ja odštejejo ja za polog, ostalo je pa vse na lizing. 80% se kupuje na tak način pol pa ne plačujejo obrokov jim pa repomani odvažajo avte z dvorišč in dovozov. Če bi bilo tako kot praviš bi vsi praktično imeli nove avte - realnost pa vsi vidimo čez poletje na naših cestah kake podrtije šrajbajo tud recimo Nemci. Preko 10 let je povprečje.
Povprečna plača je 1.3k€, po zadnji statistiki 65% ljudi dobi manj kot to. Je pa zanimivo da pri nas ne objavljajo podatkov o mediani.
Drugače pa, v ameriki finančni svetovalci pravijo da za avto naj bi dal eno letno neto plačo (to je kot nek nasvet, ne da pol ljudje to dejansko delajo)
Ja, ampak to je večna napaka. V ameriki se vedno pogovarjajo samo o bruto plači mi pa vedno o neto. Če vračunaš našo bruto, ki je nekje 2.200, 2.300 si tud lahko nekje na slabih 30 jurjev letno, če zraven vračunaš še malico in prevoz na delo, ki ga ameri nimajo.
Ja to je pa najboljš, ampak prave prednosti občutijo le tisti, ki se večino izživljajo po brezpotjih v stilu trail parkov, downhilanja ipd. Za nas "običajne" tud ni neka stvar se ustavit v dveh sekundah znižat zic in nadaljevat. Boljš to k pa z nosom orat po tleh in z zobmi branat zemljo.
Jaz navzdol spustim sedež za 15 centi da lahko zlezem s težiščem za sedež in lahko brez težav uporabljaš obe zavori brez blokiranja zadnjega kolesa al pa "nose diving". Pa še lažje se lovi ravnotežje po neravnem terenu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se pravi pomočnik pomočnika oziroma vodonoša po domače. Rogla mora it v neko drugo ekipo.
Rogla ima realno le še nekaj sezon kariere, medtem tako Kuss kot Jonas pa še vsaj dobro desetletje. In načeloma vedno, ko je starosta v neki ekipi z možnostjo zmage se je delalo za njega. Za Kussa in Jonasa bodo pa delali mlajši kolesarji, kateri pridejo na vrsto kasneje. Itd se to načeloma odvija.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani