Hej kolegi, elektro-maherji, imam vprašanje za vas obvladače, če ima kdo kaj pojma o indukcijskih kuhalnih ploščah?
Doma imam gorenje indukcijsko, na 4 kuhalna mesta, stara je nekih 13 let in do pred kratkim je delovala brezhibno, v nadaljevanju pa naslednje obnašanje.
Kar naenkrat se mi je zdelo, da ko hodim po kuhinji slišim nekakšno piskanje, pa razmišljam kaj za en vrag bi to bil (da ni to da men kaj dogaja v glavi, ali pa da kdo ve od kod to slišim), potem pa se le domislim, da je morda indukcijska, pa grem izklopit vse 3 varovalke v omarico, ki pripadajo tej indukcijski plošči in v trenutku to piskanje preneha. Morda je piskalo že kdaj prej, pa nisem dojel.
Kakorkoli, v nadaljevanju so se tipke na dotik začele malo kregati med sabo in pojavil se je kdaj kakšen "error", kjer ponovno nisem bil niti toliko pozoren, ker kdaj se kaj polije po plošči in potem brisanje tega, pa se polije po gumbih, pa ponovno čisti, itd.
Skratka, v nadaljevanju pa zdaj ko sem poskušal vklopit katero od štirih kuhalnih mest, nekako čudno vse skupaj utripa in se niti noče več na ta "ON-OFF" gumb ugasnit, sem šel takoj v strahu izklopit njene vse 3 varovalke in jih kar pustil zunaj.
Vprašanje se glasi: kaj se je dejansko zgodilo s to napravo in ali je popravilo smiselno (nisem sorta, ki stran meče, če nisem 110% prepričan, da zadevi res ni več pomoči)? Etis servis je zelo fajn.
A za kolesarje so tudi semaforji? Moje izkusnje so take, da sem jaz po Ljubljani edini, ki cakam pri rdeci na semaforju, ko sem s kolesom ... Drugi vsi sibajo mimo... s skiroji, kolesi, pes,...
Res je, redko kateri se zaustavi, no večina vsaj pogleda, če je frei, ko ureže v rdečo, nekateri niti tega ne preverijo.
Z avtom prej kot 35 minut ne prideš. Za pet min se raje z avtom voziš? Jaz ne...
Dovolilnico imam za strogi center LJ, to mi tudi sicer v popoldanskem času pogosto prav pride, sicer pa kot zanimivost; s kolesom do LJ in nazaj, mi je kar zabavna zadeva in s semaforji vred ni niti urca v eno smer, ampak za na delo raje ne, hehe
Kamniški vlak je itak smeh, vozi nekih 45 minut za teh dobrih 20km, s premalo vagoni in nabasan k marijamadona, v nadaljevanju imam potem 15 minut hoje, v štartu da sploh pridem do njega pa nekih 4km z avtom (lahko tudi s Poganjalcem, ki pa mi ga tekom delovnika garant odtujijo dobri ljudje), kjer bi verjetno tudi plačal celodnevno parkirnino. Skratka zmagovito popotovanje v vseh smislih.
Kar navadi se. Zjutraj proti lj, in popoldne nazaj je cist nakljucno. Nobenega pravila ce bo guzva ali ne
Zjutraj sem že okrog 6.40 parkiran in je OK, za popoldanski povratek okrog 15.30 še iščem najboljše opcijo. Tudi po AC in Domžale dol, ni bilo nič kaj bolj tekoče.
Kanadski protestniški tovornjakarji so prvi občutili kako to lahko zgleda, ko ti sredstva na ralunih blokirajo in to v državi, ki govori, da je demokratična in da to ni Severna Koreja.
Al pa blokiranje platform za sponzoriranje. Z digitalnim denarjem je treba samo kljukico nekje v aplikaciji odstranit pa je konec s posameznikom in gre lahko sam še na cesto. Ne bom rekel, da se bo to zgodilo, ampak možnost pa je.
Glede na to, da si ravno v bančno-računalniških vodah, bomo rekli, da kar precej dobro veš o čem govoriš in kako se tem rečem streže.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Inštitut v lasti ministričine dolgoletne sodelavke v nenavadnih okoliščinah dobil 300.000 evrov
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani