Vsi tisti, ki pa nimate prednjih meglenk ste pa vmegli o?itno avtomati?no krivi ?eprav vsak ve, da so meglenke spredaj namenjene le za osvetljevanje tistih nekaj metrov pred avtomobilom, ki jih ?arometi "presko?ijo" in seveda roba cesti??a (v zelo hudi megli je to izredno koristno). In ?ist nobene druge funkcije nimajo, kdor pa misli, da bo z meglenkami videl dlje kot z zasen?nimi ?arometi pa je primeren za pregled mo?ganov - o?itno bi morali za?eti s policijskimi preiskovalci
Tole policijsko poro?ilo je eno najbol lejmerskih kar sem jih bral
Kake podatke so zbirali, da te srat prime. Sama brezvezna statistika in kon?na ugotovitev je enaka tisti, ki jo vedno napi?ejo, ko ne najdejo ali pa se jim ne da iskati pravega vzroka.
Pri?akoval sem, da bodo napisali zakaj je do nesre?e v prvi fazi sploh pri?lo - kaj se je zgodilo, da so prva vozila tr?ila. Vse ostalo je bla pol le ?e loterija v bistvu pa so s to statistiko ?isto vse voznike udele?ene v tej nesre?i potisnili v isti ko? - se prav vsi isti vsi krivi.
A da pa bi nekdo lahko pravo?asno ustavil pa je vanj butnil nekdo drug in vse skupaj potisnil v kup zaletenih vozil pa o?itno po policijski logiki pa? ni mo?no. Res jadni so tele ubo??ki, da pridejo s takim poro?ilom ven k ni ne ti? ne mi?.
Gledal so kdo ma zimske gume (karambol je bil na nezasne?enem in nepoledenelem cesti??u s temperaturo zraka nad ni?lo), kdo ni imel prednjih meglenk (lol no tale poseka vse neumnosti, ki sem jih sli?al zadnje ?ase), kolk je kdo prevozu (200km je kao velik al kaj - to je ura in pol vo?nje po AC in kaj ma to vzrok z nesre?o), kolk je mladih voznikov (?e ena bu?a brez primere ), kdo je povratnik in kdo brez veljavnega izpita (ne da izpita ni imel - potekel je ali pa je bil odvzet - se prav, ?e ti izpit vzamejo potem ne zna? ve? vozit in je pol to en vzrokov za nesre?o al kaj ).... mah bom raje nehal, ker se ne spla?a razburjat.
?lender je o?itno dobil ostro konkurenco v vrstah policijskih preiskovalcev in seveda ni manjkala niti notranja ministrica, ki si je najprej kar prisvojila zasluge za zmanj?anje ?rtev na slo cestah in kljub enormno izbolj?ani varnosti zagrozila ?e z ve? represije (bravo vsaka ?ast - res rabi? imet visok IQ za tak na?in razmi?ljanja).
Kaj, a pol se strinja?, da je tarnanje najbolj?i recept za re?itev situacije? :ne vem:
Sem napisal, da so na ministrstvu genjalci, ker razmi?ljajo kot fijakrski konj - ne levo ne desno samo naravnost... ampak, situacija je tako kot je, a se bo? probal ?imbolj prilagodit al bo? vrgel raje pu?ko v kuruzo pa zakockal ?e tisto kar bi lahko pobrali? Na?i turisti?ni delavci so se pa? odlo?ili, a je bolje tarnat pa se vdat v usodo.
?e je to re?itev pol pa res bol?, da nas vse skup vrag pobere ob takem na?inu razmi?ljanja. ?e dobro, da so glasniki samega slabega - mediji v bistvu nehote s ?e ve?jim jamranjem kako je vse zdaj prazno pomagali ?i?ni?arjem.
Jutri bo po moje Krvavec ?e bistveno bolj poln kot je bil danes.
sistem se baje spremeni na starega drugo leto, ker se pa? ne morejo blamirati in spremeniti odlo?itve nazaj bo letos tako z izgovorom, da je to poizkusno....
Vpra?anje je, ?e gre za blamiranje - takrat, ko se je sprejemal ?olski urnik se nih?e ni obregnil ob enotne po?itnice. Nato pa je po kapljicah po?asi nezadovoljstvo kapljalo, ko je bilo ?e vse dolo?eno. ?olskega urnika ne more? kar tako spreminjat sredi leta (?e nikoli ga niso) pa ?etudi bi ga recimo mesec pred nastopom po?itnic bi to bilo prepozno, ker bi s tem zajebali vse, ki so si ?e bookirali dopuste in pla?ali avanse v raznih po?itni?kih krajih. Zakaj take ofenzive kot smo jo bili pri?a v zadnjem mesecu turisti?ni delavci niso izvedli prej pa bi se morebiti dalo narediti ?e kaj, tko pa je kar je.
Sej vem zakaj ne - prej je bil biznis s poletnimi, jesenskimi dopustovalci, pa seveda bo?i?ni in novoletni prazniki pa ogromno snega, ki je kar vabil ljudi na smu?i??a. Cene so ?e malo privili pol je bla pa otoplitev pa ?udne nezimske vremenske razmere pa so se smu?i??a spraznila, ?i?ni?arje pa je zagrabila panika in so na hitro hoteli nekaj narediti - naredili pa so najslab?e kar so lahko, odgnali so ?e tiste smu?arje, ki bi druga?e ziher pri?li.
Sicer je pa tako, da najve? reklame so naredili danes mediji, ki prikazujejo prazna smu?i??a - se bo ?e marsikdo zdaj odlo?u, da gre, ko je odgnan strah pred natrpanostjo smu?i??.
Kljub genialcem, ki so se spomnili enotnih po?itnic so ?e bistveno ve?ji genjalci ?i?ni?arji in hotelirji sami. Enostavno so si pljunili v svojo skledo z ve?mese?nim tarnanjem in negodovanjem kak?na gu?va bo tisti teden enotnih po?itnic. Folk se je pa ustra?il teh napovedih in ?el ven, kar je logi?no.
O visokih cenah na na?ih smu?i??ih in o skromni ponudbi pa raje sploh ne za?nem pisat, ker te litanije ne bo nih?e bral.
To je pa? slovenska realnost - tarnanje in jamranje namesto, da bi pljunili v roke in skupaj v javnosti zagotavljali, da je kapacitet dovolj, da so pripravili kak?ne popuste itd itd. Po teh po?itnicah pa bi stopili do vlade in povedali, da so enotne po?itnice sranje in poskrbeli za vrnitev na prej?nje stanje - takrat bi imeli v rokah argumente, prera?une, izra?une, bilance, statatistike ne pa tako, kot so zdajle nabijali z nekimi hipoteti?nimi fatamorganskimi izgubami, za katere nih?e ne bo to?no lahko vedel ali so vzrok enotne po?itnice ali jamranje kake bodo gne?e na smu?i??ih.
Ne morem se na?uditi slovenskemu IQ-ju odgovornih ljudi, da raje uni?ijo vse kot pa da bi vseeno posku?ali iz nastale situacije potegniti najve?. Je pa ?alostno predvsem to, da je po mnenju ?i?ni?arjev in hotelirjev slo smu?arski turizem odvisem od tistega enega samega tedna na leto, ko imajo otroci po?itnice... ?e je tko pol naj raje vse skup zaprejo bo manj ?kode.
nikol ne bom zastopu zakaj dobim prej (mail) odgovor od ene velike firme iz ?vedske za en artikl(v 30minutah) kakor pa od enega privatnika v sloveniji k ?aka? tud do 1 tedn ... :/
Zato, ker slovenski privatnik dela k norc in nima ?asa non-stop maile ?ekirat
Glej Boss, sodelavec je bil kot gasilec tam ter pomagal. Avto je ?e v za?etku ovinka po cesti letel po?rek. Ni bil pripet, avto je postrani odneslo s cesto nato je s stranjo podrl ene tri manj?a drevesa. ?e ima C3 bo?ne airbage pa ne vem. Spredaj avto ni zbit in se airbag ni rabil spro?iti.
Govorijo ozdrsu v levem ovinku, a ne? Se pravi, ?e je avto zdrsnil bo?no kako hudi?a je tako mo?no razbit po levi strani :ne vem:
Mo?no torej, da ali ga je vrtelo okoli vertikalne osi ali pa okoli horizontalne (prevra?anje). Druge ne more biti glede na po?kodbe avtomobila. Zato sem postavil razmi?ljanje, da v celem poro?ilu na spletni strani nekaj ne ?tima.
Kot si ugotovil (?eprav sem ravno iz tega dejstva izhajal v prej?njem postu), spredaj ni zadet zato je skrajno nelogi?no, da bi volan takole zvilo, ?e bi letel samo bo?no. Airbage bo?ne ima, kar lahko vidi? tudi na sede?u (tisti pokrovi na robu sede?a) a se niso spro?ili. Ok, za zaveso pa res ne bi dal roke v ogenj ali jo ima ali je tisto na sliki obloga streha.
Ne vem, ?e bi kar takoj obto?il fedra oziroma, da se je avto sesedel, ker na slikah tudi pribli?no ni? ne ka?e na to, ?eprav poznam dva primera, da se je to zgodilo Enmu se je celo sesedel, ko je stal neobremenjen na parkiri??u. Zjutri pride v slu?bo vse OK, ko pa gre domov je bla pa Xsara zadi na podnu.
Kar se pa ti?e pasov je pa stvar tudi vpra?ljiva a je bil pripet ali ne. ?e bi bil udarec spredaj bi lahko rekel, da je skrivljen volan posledica nepripetega voznika - vseeno pa bi se moral spro?iti vsaj airbag.
O?itno je ?lo za dva udarca - se pravi predno je ?el v drevo z desno stranjo se je moralo zgoditi nekaj drugega, ker je avto nenormalno po?kodovan po strehi na levi strani. O?itno je pri?lo najprej do prevra?anja predno je sploh udaril v drevo z desno stranjo. ?e pogleda? vrata na levi ka?e kot bi ?lo tudi na levi do udarca v drevo. Sploh je ?udno, ker, da sta vrata in rob strehe tako po?kodovani je moralo rasti drevo izredno postrani ali pa je res pri?lo, do prevra?anja in je med prevra?anjem avto padel na bok na nekaj trdega (skala, hlodi, ipd).
Pa nazaj k pasu. Ker je ?lo za bo?ne udarce (zanimivo, da se airbagi na levi strani niso odprli pa je ?lo za kar mo?an udarec), varnostni pas ni ve? tako u?inkovit kot spredaj. Ker se na levi kjer je najprej udarilo ni spro?il airbag se niso spro?ili niti zategovalniki pasov, ker senzor ni dal signala ne za AB ne za zategovalnik (isti signal).
?e pasu ni imel dovolj zategnjenega (95% ljudi ga ne zategne dovolj, ko se pripnejo), je zelo hitro zdrsnil bo?no iz pasu potem je bil pa samo ?e ragdol, ki ga je premetavalo po avtomobilu. Ko je na koncu udaril ?e z desno stranjo v drevo se je spro?ila zavesa samo ta ne pomaga vozniku ampak le sovozniku, ?e bi sedel tam.
V glavenem - saj vem da ?pekuliram in da o takih nesre?ah ni lepo razpredat je pa vseeno treba biti pazljiv pri komentiranju dogajanja, da ne bi ljudje takoj dobili ob?utek, da je sam najve? kriv, ker se ni privezal :ne vem:
Pa ?e mali nasvet, ko se usedete v avto samo s pripenjanjem s pasom niste naredili ni?esar. Zelo pomembno je, da se z ritjo in hrbtom usedete dovolj nazaj v naslonjalo in si zategnete pas - na za?etku je mogo?e malo neprijetno ampak je zelo koristno (sploh pri avtih brez zategovalnika pasov). Tudi med vo?njo je potrebno vsakih nekaj 10 km rahlo zategniti pas.
Druga zadeva je pravilen naklon sedalnega dela, da se pri karambolu ne "potopite" pod pas. Razni badass, ?apmobil style polo?enih zicev so nevarni tako v primeru karambolov, ?e bolj pa v primeru, ko je treba hitro reagirat. Pa na vzglavnik ne pozabit - raje vi?ja nastavitev kot prenizka.
?tajerski bobi je zelo odporen na vsako hrano in ve?ino bolezni pa nima imena pasme in razni rodovnikov, do doma?ih je prijazen do tujcev pa hud, no v?asih se tudi brez veze dere.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aha Jures, ?ak da ?e k teb potrkajo kriminalisti, ko bodo ne?ednosti v Hypu raziskovali
p.s. kaj mora? narest pri njih, da dobi? take nagrade? Jaz bi tud
Povezava za deljenje
Deli na druge strani