Obrnjeno dokazno breme je v primeru dokazovanja premo?enja ?ist v redu stvar samo, da se ne bo to izrabljalo oziroma, da ne bo po nekem "naklju?ju" pre?lo v fazo splo?ne procesne procedure.
Se pravi - nekdo te bo obto?u, da si recimo v trgovini ukradel ?okolado in jo pojedel, nakar bo? ti kot to?ena stranka moral dokazovati, da to nisi naredil ne pa kontra, da se ti doka?e da si to res naredil.
Te stvari je potrebno strogo precizirat v kak?nih primerih se lahko ODB uporabi in dokazovanje premo?enja je sigurno prava zadeva.
Glede na prodajno ceno obeh jaken imajo ve? kot 500% mar?o!!!!!!!
Sej ja, pol pa pride ?as razprodaj pa dajo neznansko velik 70% popust pa je recimo Alkamin Jacket ?e vedno 104? oziroma ?e vedno skoraj s 100% mar?o.
Ja dobr nas vozijo naokoli. Nas bojo pa ?e tolk ?asa dokler jim bomo nasedali. Tudi mene je par let nazaj nekaj podobnega izu?ilo.
Sem kupil majico z dolgimi rokavi od Tommya Hilfigerja in dal zanjo 48?. Ok sem rekel, da bo mal za lep?. Niti 14 dni kasneje sem na?el enako majico samo brez znaka firme v eni izmed pocenskih trgovin za ceno 7,99?. Po letu enakomernega no?enja se obe majici enako obna?ata oziroma starita.
Se pravi sem bil nategnjen za 40? al pa sem za ta znesek kupil zna?ko na majici.
Podobno se mi je zgodilo s ?evlji (neka kao znamka) za skor 80? pa so se mi odprli po parih mesecih in sem jih lahko sam ?e stran zagonu. Po drugi strani pa sem na?el pri Deichmanu usnjene ?evlje in so ?ivi ?e po dveh letih no?enja - po moje se bo prej podplat znucal predno bodo narazen padli.
Sem bil neko? prista? razmi?ljanja "nisem tako bogat, da bi kupoval poceni" ampak zdej ko so nas kitajci okupirali s poceni robo pa itak lahko izbira? med no name kitajsko robo al pa brand name ravno tako kitajsko robo. Se pravi je bolje vzet no name, ker dobi? vsaj ene 4x toliko blaga za isti denar.
ok kko ti je ratal pa posnet to?mogo?e sm pa? naiven bukselj ki vrjame da je to tvoj posnetek
obstajajo lu?tne male kamere, ki ti snemajo celotno vo?njo. ?e se zgodi kaj med vo?njo pa? skopira? file na PC-a, ?e ne pa? spet prepi?e? podatke z novimi. Kot neka ?rna skrinjica za avione.
Zadeva sploh ni slaba zamisel, ?e je treba kdaj karkoli dokazovat v primeru nesre?e.
?e bo mare- pri volji in se bo malo pomiril okoli ?kode, bo verjetno tudi kaj napisal kako kamero uporablja.
Marko - tako kot pi?e. ?e se bo? zmikal in kon?al v grabnu si sam kriv. problem je v tem, ker potem bi se vsak lahko zmislil, ko zleti s ceste, da miu je kamela al pa slon ?ez cesto ?la in zavarovalnice bi pla?evale vse izmi?ljene vzroke.
Jeba, ?e bi bili vsi po?teni take definicije ne bi bilo in marsikatera ?ival bi verjetno pre?ivela tako pa je na ?alost vseeno najbolje, da jo direktno trefne?
Pred slabima dvema urama izvedli, vsi sodelavci na kupu, da nas bo v treh dneh 10-12 izgubilo slu?bo, ni va?no nedolo?en,dolo?en ?as...oz. tisti ki so za dolo?en, jim ne bodo podalj?ali ...sledijo te?ki dnevi komu bo zazvonil telefon da se oglasi pri ?efu.
Vem, da ti ni v tola?bo ampak pri nas bo v naslednjih dveh letih slu?bo izgubilo cca 500 ljudi.
Za?etnikom je te?je le?o ven vzet, kot jo dat notri, ker se bo? moral prisilit, da gre? s prstom v oko. V glavnem, men je najla?je tako, da z eno roko dr?im odprte veke z drugo pa najprej s kazalcem se dotaknem sredine le?e na o?esu in jo malenkostno premaknem dol. Ponavadi takrat le?a malo odstopi tako, da jo lahko s palcem zagrabim in potegnem ven.
Malo se bo? na za?etku matral sam ne obupat. Se hitro navai? pol je pa rutina.
Hehe no vidi? mene je prijatelj peljal v Meganu RS 250 in nisem opazil nobenih na?tetih minusov. Verjamem pa, da so ta?voh ?isto druga?ni, pa po francosko mehki.
boss, ti si peljal bencinarja, ki je ocitno prava katastrofa, moj je bil dizel pa je bil motor cist ok (sploh za 1.5 prostornino, poraba nizka, dost tih (6 prestava)...
jaz sem naredil v dveh dneh neki cez 1200km, ti pa precej manj ampak s slabim in zivce parajoce motorjem tko da suma sumarum, na koncu sva isto trpela
res je - hvala bogu, da nisem dolg trpel
Sam res tale Megan je za zelo zelo nezahtevne, ki ne pri?akujejo od avta skoraj ni?, se jim ne mudi in radi kruzajo tam nekje med 1500-2000 obrati. To od njih celo (v prid porabe) zahteva indikator menjave prestav.
Boss, eno pra?anje zate (ni mi?ljeno provokativno) in sicerr, a je mo?no, da ?e bi ti kupu novga kakega Renoja dizla, re?mo Megana, pa ?e bi ga primerno vzdr?eval (servisi na 15Kkm in ne na 30!!!), da bi ti ta v redu slu?il, al je ta kripa useen tok pod nivojem, da ne bi zneslo!
Kokr pa tle po forumu prebiram, se pravi, ?e italjanske 6ke kar zajebavajo, kaj bi bilo potem ?ele z uvo?enim Renojem?
?ist v redu vpra?anje, ki zaslu?i normalen odgovor.
Rabljenega Renaulta ne bi nikoli kupil, kot ne bi Peugeota, Citroena, Fiata, Alfe pa ?e kaj bi se na?lo na tem seznamu. Sploh ?e bi ?lo za diesla.
?e pa bi kupoval nov avto in bi bil Renojc cenovno ugoden pa bi kupil tudi diesla - nov Megan je recimo oblikovno zelo lep avto medtem, ko nova Laguna mi pa ne sede.
Ampak, ker renojc ne bo nikol tako zelo cenovno ugoden me sploh ne skrbi, da bi kdaj zabredel v kako tako dilemo . Aja pa ne gre za to, da bi avto bil pod nivojem sploh ne pod kakim statusnim nivojem, ker tud Mazda ni glih status, gre za duge stvari pa mislim, da ni treba ?e enkrat razlagat katere.
Na evo, ker preve? goflam in se hvalim, da nimam predsodkov me je pa? ?trafnilo - dva dni sem se naokoli vozil s tanovim Meganom 1.6 bencinarjem in zelo hitro ugotovil zakaj v uni reklami, ko tip?ka vpra?a prodajalec "a sploh potrebujete tak avto" odgovori " z ne, ho?em ga" ta tip?ek avto samo ogleduje od zunaj in se o?itno sploh ni z njim peljal, ker bi bil druga?e odgovor verjetno nasproten.
Kaj naj re?em avto je bil skoraj nov ampak filing med vo?njo pa za moje pojme obupen (?e Astra, ki sem jo prej spljuval se pelje bistveno lep?e) - kaj me je motilo?
-volan: je nekako ?udno direkten in bistveno preve? servo oja?an, tako da sem v ovinkih imal ogromno problema, kolk obrnt volan pa a mam pod kolesi sploh stik z asfaltom, ker je bilo vse tako mehko.
-sklopka: izredno dolga in 3/4 hoda ni prijela ni?, na koncu v zadnji ?etrtini pa zelo na hitro. Povrhu je bila ?e tako mehka in vmes z enim takim hecnim "kolenom" upora na stopalki, da sem izredno te?ko lepo ujel motorne vrtljaje s spu??anjem sklopke. V glavnem te?no za popizdit, avto pa mi je kr naprej poskakoval pri ?tartu kot, da bi bil voznik za?etnik. ?ele pri odlo?nem gasu in hitrih pospe?kih je nekako ?lo mi je bilo pa najbolj grozna vo?nja v komaj premikajo?i koloni. Mislim, da tistih 20minut nisem z avtom ?e nikoli tako trpel kot s tem.
-motor: 110KM a ?al bencinskih, ki za?ivijo ?ele visoko v vrtljajih tam nekje pri 5.000. To ne bi bilo niti toliko narobe, ?e ne bi bil motor nad 3.000 obrati in naprej tako bobne?e glasen in zoprn, da te zelo hitro mine pritiskat. Ravno tako je vo?nja pri 130km/h po GPS-ju kljub 6 prestavam bistveno preglasna za moj okus, ?e sre?a, da se da radio lahko dovolj na glas. O porabi pa raje ne bi, ker mi ni ?isto ni? v ?ast.
-pedalke: pedalka za gas ima tako malo prostora, da so moji zimski ?evlji (ne niso pancerji niti gojzerji - so le ?tevilka 45) za v slu?bo bili enostavno pre?iroki in se gasa ni dalo pritisnit brez, da bi pritisnil zavoro. Tudi, ko sem dvignil nogo z gasa se je ?evelj na eni strani zataknil ob tunel sredinske konzole in druga stran ob zavorni predal. To je ne samo zoprno ampak tudi nevarno. Zadevo sem re?il tako, da sem s sabo vozil superge in se pred vo?njo preobul - kdor me je videl med preobuvanjem si je ziher mislil kak?en debil sem.
-sede?i: enostavno kljub matranju nisem na?el pravega polo?aja tako, da je to ?e en minus. Prostora na zadnji klopi za noge je tako malo, da se sam enostavno nisem uspel vsesti na zadnjo klop brez, da bi se namu?il s pospravljanjem nog - se pravi zadaj je le za male otroke.
-armaturka in notranjost: armaturka je butasta z analognim obratomerom in digitalnim preve? vpadljivim merilcem hitrosti. Tudi ?tevec za temperaturo je bil digitalen s samo dvema oznakam - ena ?rtica za malo ogret in druga za ogret na optimalno temperaturo pol pa ?e en katero no?e?, da se pri?ge. Ravno tako je bil digitalen tudi ?tevec za gorivo, ki je bil sestavljen iz osmih ?rtic, kar je elegantno, da te nategnejo saj kljub temu, da je kazalo polno je v avtu majkalo vsaj cca 5 litrov do polnega tanka. To mi je bilo takoj sumljivo in sem ?el tankat po 100km pa sem notri nato?il 15 litrov goriva, ko je pi?tolo prvi? vrglo ven.
Najbolj mote?e pa mi je bilo, da dnevnega ?tevca kilometrov enostavno nisem znal resetirat brez da bi pogledal v navodila. ?e nekaj funkcij vklju?no z tempomatom je bilo ?isto neintuitivnih in bi moral pogledati navodla. To je skrajno neresen pristop k enostavnostui upravljanja avtomobilskih funkcij, ki bi morale biti priro?ne brez razmi?ljanja in dodatnega ukvarjanja na ra?un varnosti med vo?njo.
-napake: Renault ne bi bil Renault, ?e ne bi imel napak - zati? za zadnji levi varnostni pas ni deloval tako, da je bilo potrebno vtakniti pas v zati? za srednji pas. Kot drugo napako pa je bil gumb ro?ne zavore, ki je bil tako trd, da ga neka dama sploh ne bi mogla pritisnit. Ro?no sem zato potegnil samo enkrat in se nato nazafrkaval, da mi je ratalo pritisnit gumb in sprostiti ro?no. V glavnem ?isti handbrake wrestling.
-bottomline: ta Megane je ?e en dokaz zakaj na primerjalnih testih vedno zmaguje Golf. Golf je sicer dra?ji ampak neprimerno bolj?i od Renaulta in res ne vem zakaj bi nekdo pri zdravi pameti kupil ta avto razen, ?e ga kupujejo samo u?ki.
Da pa ne bo samo kritika pa ?e nekaj zadev, ki so mi bile v?e?. Podvozje je bilo ?isto nefrancosko trdo kar je vsaj malo kompenziralo nenatan?en volan, funkcija za predlog ustrezne prestave je zanimiv dodatek, ?eprav, ?e se vozi? po teh nasvetih si najve?ja cokla v prometu in da ne boste preve? jezni na nekoga pred vami v Meganu, ki ne zna potegnit - pa? samo sledi navodilom o var?ni vo?nji .
Tank brez ?toflca, sam umakne? pokrov in porine? pi?tolo notri in ?e tanka? - odli?no za ?iste roke. Sem ga pa imel premalo ?asa, da bi na?el ?e kak plus mi je pa bilo na koncu vseeno najbolj v?e? dejstvo, da avto ni moj in da nisem jaz ta lolek, ki sem ga kupil in bil zaradi tega slabe volje. Je pa vseeno mo?no, da zaradi lahkotnosti upravljanja bo v?e? predvsem nezahtevnim ?enskam, ker za prave dece, ki radi avto peljemo ne pa da avto pelje nas, je to izredno slab izbor.
nov megan sux, se od nobenga avta me koleno ni tok bolelo kot s to kanto neumno. fuj.
Takrat, ko si to napisal tega nisem mogel komentirat, se pa strinjam in sama se?a, da nisem imel kak?ne dalj?e poti, ker me je ?e po 50km v kosu kar malo hecno nerviralo v hrbtu in na spodnjem delu stegen.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V bistvu valjda pomeni verjetno - nekak je mi?ljeno v tem kontekstu. A si jedla sir? Ja verjetno (valjda), a ne?
Nekak je to tista ironi?na prispodoba neke trditve z besedo, ki ni neka trdna trditev.
Ma sej to so nekak slengovske fore tko kot eno obdobje, ko so Nemci "izumili" besedo geil.
Ko smo pr slengovstvu - a kdo ve kaj je to "highway salute"?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani