tudi ce to vse JE pomembno(schengen, evro), bo prislo do enakega sajenja rozic kot pri vstopu v EU in volilci z mozgani zlate ribice bodo drveli obkrozit da. Neverending story.
Nic ne bo iz vsega. Pocasi bo,se popovic postal,hrvaski zupan. Pa.se.ne bo preselil. Zanimivo kaj,lahk,en,Hrcki pocnejo mi,pa nic. Kot da so oni v eu mi pa ne. Pa Nikjer nikogar da bi po mizi usekal. Ce pa mi cestnine tranzitu dvignemo pa takoj 500 komisij zacne cvilit in grozit.
Meni osebno gre mo?no na organ, da nobenega ne moti da se nam prislu?kuje. ?e bi mi Hrvatom, bi vse demantirali kot neverodostojno, mi bi bli pa glavni kriminalci. Mi pa lepo pokimamo da majo prav. Kje je tu zmaga ne vem.
Prav tako smo si ?isto sami krivi da smo kjer smo. Ko je bil referendum o vstopu Hrva?ke v EU ste velika ve?ina, ki tukaj objavlate tekli obkro?it da (pod neko farso da jim moramo dat mo?nost, da se moramo evropsko obna?at, seveda z veliko podporo politi?nih strank, ki so vas vabile da to storite, verjetno imajo vsi voditelji teh strank zastonj vikendice na morju), zdaj pa jamrate kako so nesramni.
Takrat bi jih za jajca zagrabli pa bi bla meja tam kjer bi mi hotli. Zdaj je pa nikoli ne bo. Jaz se prav spomnim Se?oveljske meje ki je bila na hribu. Ne vem kateri Bedak jih je spustil potem v dolino, da so tam postavli karavlo kjer ?e sedaj stoji, in buzerera slo narod in seveda je za njih samoumevno da je sedaj tam tudi meja. Na ?istem slovenskem ozemlju so med drugim pretepali Jorasa (vem da je Joras po svoje klovn ampak vseen so ga tepli na slovenski zemlji, na?i p*dri polcajski brezjaj?ni pa so vse to gledali namesto da bi nagonili golazen nazaj hrva?ko)
?e bi bila situacija obratna nas Hrvati nikdar neb spustil v EU dokler ne bi bla meja v Kopru al pa na ?rnem Kalu. In dobili bi jo.
Na?i bedaki enostavno ne znajo izkoristiti pogajalske pozicije. Ko jo ima? jo izkoristi?. Pika.
Jaz bi ti vseeno priporo?al gorca. Tudi sam si ?e dlje ?asa ogledujem kaj bi kupil in so mi v kar nekaj spec. ?trcunah svetovali gorca zaradi nekaj ve? te?e, ki jo nosim okrog. Treking bicikli se kakorkol obrne? zvijajo, pa naj bodo ?e tako dragi (ok nad 1500 ne gledam ve?)...
Jaz ?e bi lahko sedajle kupil bi vzel Cube LTD ali ACID ali kak model ni?je.
Marsikdo pravi da pri Cubu dobi? ogromno opreme za ta denar. Kolega ga je vzel in ti povem da je bike dejansko ogromen. Prvi? sem se po?til da nisem prevelik za na kolo.
?e so kramparce problem, bicikel pa? preobuje?, stro?ek okol 40-80? odvisno kake gume. Pa glede na velikost bi ti vsekakor priporo?al 29 colska plati??a.
.... kar sicer v takih primerih kot je bila tema o ZITU popolnoma podpiram, bi bilo fino in prav da se vsaj avtorju spusti en kratek zs da je bila njegova tema iz tega in onega razloga brisana.... kot npr neko spostovanje. Lahko se pa seveda igra vsemogocnega. tudi to je opcija.
na compu se mi je nenadoma za?elo pojavljati kup adsov al karkoli ?e to je prilagam sliko. Scan z avgjem ni pokazal ni?, instaliral sem adblock plus pa mi ?e pod tem oknom ko tole pi?em migljajo reklame da sem zadel najmanj 2 helikopterja ?e kliknem na oglas. ... skratka annoying.
Pi?e da so to ads by safeplus. Ob?asno ga dobim ?ez cel ekran - ponavadi ko startam kako stran.
Jaz imam Inotherm pa so mi vrhunska. S temd a sem kupil vrata brez da bi jih veliko okra?eval. Dandanes lahko zagoni? jurja ali dva samo na dodatkih (odklepanje s prstnim odtisom ipd)
Z aPirnarja sem sli?al da je dale? od nivoja inotherma. Sem jih sicer gledal, meni kot laiku so bila dosti podobna tako da ne morem ni? trditi.
Je pa ?e nekaj Inotherm ima tudi dosti modelov v akciji ampak tam je mera fiksna. Ve?ina prodajajo z levo in desno obsvetlobo.
@Gustav, ?e se bo? odlo?il za dobro protikorozijsko opcijo, da podalj?a? ?ivljenjsko dobo karoserije, ti priporo?am Tri Krone d.o.o. in za??ito z olji Krown, pa ?e kot ?lan MK ima? tam pri njih popust. Cena pa se ponavadi giblje med 70 in 80?, kar je izjemno ugodno napram opciji klepar + li?ar, ?e ?e malo po?aka?.
Kot prvo sem zelo nezainteresiran v investicije, kot drugo me pa ne zanima packanje z nekimi olji, ki se po par de?evnih dneh sperejo. Ve? kako je bilo lansko poletje torej si hitro ob za??ito.- ?e se packa naj se orenk - z barvo.
z rjo sem tudi jaz relativno dobro shajal dozdaj, saj so bile 2007 letnik ?e pobolj?ane na tem podro?ju. Se pa po?asi za?enjajo obrobe ampak zaenkrat se da z Wdjem in krpo ?e o?istit. Bi blo pa dobro to prihtat predno pregnije.
Delovne ure? Kaj pa vem. Pogoji so gotovo pomembni. Idealno je seveda AC ?e vozi? recimo do max 140. Mrau?kov cigumigu sicer ni najbolj?i ampak relacija je pa ?e kar ok napram kakim idrijskim ovinkom
Vzdr?evanje seveda vpliva na ?ibvljenjsko dobo avta. Ampak redni servisi na veliko komponent nimajo vpliva. Ko crkne pa? crkne.
Gustav, ?e ti ni tolko "mus", potem raje po?akaj na kak?no izredno prilo?nost, pa ima? tedaj pri?timane cekine in HOPLA V NAKUP.
Hja glej Zmaj, mudi se mi nikamor, ampak da pa vsak mesec v svoj avto vr?em toliko kot bi dal za konkreten za obrok kredita za novga se mi zdi pa orenk bedasto. Samo tok se mi mudi.
Ne razumem!? Prodal bi ?estico ki ?e dobro ulaufana ni? Pri avtih novej?e ni nujno bolj?e, to ?e pri ?enskah ni (?eprav obstaja ve?ja verjetnost).
Moja macda ima 305 kKm pa je glih komaj ulaufana in mi bo kar te?ko spomladi, ko naj bi zapustila mojo gara?o.
Zakaj bi ne bil ti prvi? Se zmenva, menjam staro za staro
No ja... Malo vi?je gor smo ugotovili da se okoli 200 000 za?ne to in ono sranje. Tako da pri 160.000 je ve? kot ulafana. Sevede razen ta in one izjeme. Tudi jaz poznam tourana z 400 000 km. Ampak kot re?eno, to je prej izjema kot pravilo.
Trenutno furam slu?benega pasata starega par mesecev z 2.0 TDI in 140KM ter DSG menjalnikom.
Kaj naj ti re?em - ne pelje se dosti bolje kot prej?nja razli?ica passata ?e manj pa kot Mazda II generacije, s katero imam vsakdanjo primerjavo pa ?eprav je med obema skoraj 180.000km in 6 let razlike. Tako, da ne bo? pri?akoval kak?en wow efekt raje ?e kak minus, recimo precej neudobno podvozje pri majhnih grbinicah, kjer prav neuglajeno potresava. DSG menjalnik je pa tud ena perla v avtomatskem na?inu. Po AC in mestnem cijazenju je brez pripomb in ?ist lu?tna zadeva ampak ko pa spravi? avto na ovinkasto pode?elsko cesto je pa polom. Zaradi var?evanja konstantno prestavlja gor pa dol pa v 6 prestavi se pelje 55km/h in take ter podobne neumnosti. V glavnem tolk je brezveznega menjavanja brzin in posledi?no neudobne vo?nje, da ti preostane le ro?ni na?in prestavljanja, ki pa ima tud svoje minuse ker dostikrat te?ko ugotovi? v kateri prestavi si, kar pri ro?nem menjalniku ni problem sej samo po otipu prestavne ro?ice to?no ve? kje je.
Bom tako rekel - Passat je dolgo?asen ampak uglajen resen avto, ki pa ne mara ?portnosti ampak te?i k potovalni perfektnosti. Z njim ne bo? falil ne bo? pa bil ne vem kako blazno navdu?en. To je ena taka zlata sredina, kjer igra? na karto netveganja. Bi ga imel? Hmmm v bistvu se ga ne bi branil ampak glede na to, da je v tem razredu konkurenca velika bi sigurno na?el kaj bolj primernega.
glej, ?e je ?lovek odgovoren in posku?a razmi?ljat ekonomi?no, potem bo kupil avto ki:
je vsaj povpre?no varen glede na svoj razred
vsaj pribli?no dr?i ceno oz ta ne pade vrtoglavo
ima nizke obratovalne in vzdr?evalne stro?ke
ga je nekako mogo?e prodati ko se ga ali naveli?a? ali pa ima pa? ?e toliko let
morda sem kak kriterij pozabil.
Temu opisu je pred leti zelo ustrrezala oktavija. ?al pa so jo vsaj na na?em trgu neupravi?eno povzdignili v vi?ave, in kar se mene ti?e lahko tam tudi ostane, je ne rabim, hvala.
Ne maram pa eksotov ki so bajno dragi ob nakupu, ?rejo k norc, rezervni deli so zlati, proda? ga pa nikoli ve?. take avte pa? ne maram ker si jih ne morem privo??it.
Tako da se bom ob iskanju nekako poskusil pribli?at oz izpolnit ?imbolj gornje kriterije.
Je pa tudi tako da v nekem trenutku je en nakup ugodnej?i, v drugem pa drug. Zato je va?no slediti in pravo?asno reagirati. to je pa? moje mnenje. ?e vedno lahko pa temeljito za*e*e?. Ampak pri impulzivnem nakupu je mo?nost za to ?e toliko ve?ja.
Ne vem, jaz si upam (in sem) kupit japonca z 150k ali vec, zamenjam tekocine in ma da fura. Najde se tud avto z 10.000 km ki mu je ata ze nacel sklopko, avto z 20.000km ki ga je kdo mrzlega teral itd, nemci jih lahko zgejo do konca
Kako bos vedel da je sedaj to avto ki bo tip top? Ne mores. Tudi novi pridejo totalno sesuti s kamiona in ladje, na summitu je prva stvar ki jo kolega naredi klepanje pred prodajo, avte se premika iz tovarne s premalo olja itd....
Loterija...
Zato je fino kupit avto ki ima ?e leto ali dve garancije. Nem?ko teranje je seveda vedno vpra?ljivo. ?e je kaj takega lahko upa?, da se bo pokazalo. Je pa vedno loterija, seveda. Zato se pa pa? sam odlo?a? v kolik?ni meri se bo? izprsil in dal za avto.
To?no tako dpicul. amapk ko so bli avti kalibrirani na 100.000 km ni blo zanj treba prodat ledvice, tko kot skorajda mora? danes.
Je pa ?alostno, da tehnologija gotovo dopu??a izdelavo trajnej?ih vozil, ampak sistem danes usmerjeno izdeluje dele tako da se pokvarijo po dolo?enem ?asu. Ta ?as je kot ka?e okrog 200 000 km. Sevede ima? posameznike, kjer se ne zgodi ni?.(Touran od mojga kolega 380 000 brez ve?jih napak)
Ampak dokler ima? samo v slo toliko diesel servisov, ve? da ve?inoma vse crkuje.
Potem so pa tukaj ?e ta na?a italjanska, belgijska in kaj jaz vem kaj ?e vse leasing grobi??a, kjer se naivnim sloven?kom prodajajo iz 250 000 km na 110 000 prevrtena vozila za bajne pare.
Tako da je res treba kupit avto s predvem preverjenim ?tevilom kilometrov in se ga pred 200.000 po mo?nosti znebiti. Precej enostavna matematika
Danes sem na svoji ko?iji diagnosticiral te?ave z vsaj dvema ?obama. Ko sem poklical nekaj mojstrov ki se ukvarjajo z obnovo ?ob sem ugotovil da so dana?nji avti eno samo sranje, al kako naj se izrazim. Avto je treba pred dose?enimi 200 k prodat sicer se ti slabo pi?e. VW je sranje (?e posebej 1,6 tdi), Ford ?e slab?i, paradni konji servisov so pa bawarci. To sedaj povzemam od vseh mojstrov s katerimi sem govoril. Okoli 200 k se po?asi za?enjajo problemi s ?obami. Vi?ji so tlaki, ve? je te?av, zato novodobni avti vse ve? visijo po servisih. Noben problem ni, ?e te ne boli 600? kolikor ve?ina teh servisov pobere za obnovo ?ob. ?e te pa to boli, ima? pa problem, sploh ker avto ni ni? vreden, serviserji (bilo kateri) ti pa ra?unajo kot da si jim pripeljal teden dni starga bentleya. Da ne govorim, da nova stane preko jurja. To sedaj opisuje zgolj stanje okoli ?ob. Kje so sklopke, turbine, dpfji in ostala krama ki je bolj ali manj po nepotrebnem privija?ena na avte.
Podobna zgodba je z novodobnimi bencinarji, ker so se tudi na teh avtih tlaki mo?no dvignili, in temu primerno crkuje vbrizgalni sistem oz komponente.
Sedaj pa bodi pameten in kupi avto, za katerga upa? da ni te?av. Verjetno potem bolj? kupt novga clia kot pa starga pasata, ?e malo karikiram.
Ker je ?e proti polno? in mi razsodnost ?e mo?no pada, upam da sem bil razumljiv. Sivcer bom pa jutri kaj popravil :)
Lej ?e bo avto iz uvoza bom ?el sam ponjga. Vem, da renomirane avtohi?e ne navijajo kilometrov, ker je to kaznivo v GER. Kaj pa potem tukaj naredi peter?il?kov jo?ek ki ima sp, je pa samo vpra?anje. Takmu avto komot navije enih 50000 km dol. tistih 200-300?dmvja te ko?ta, plus fura gor dol, plus 90? identifikacija (tehni?ni in homologacija)
Meni je sicer passat 2010-2014 en najbolj neposre?enih faceliftov tega avta, priznam.
Ampak gledam nekoliko naprej. Kolega ima zdele letnik 2004 in 270 000 km in mu crkuje vse kar je tud meni ?e. Ko mi omenja cene !!! originalnih!!! rezervnih delov, me srat prime napram temu kar jaz zme?em za mazduro. Popolnoma vsaka stvar je vsaj 1x cenej?a, najve? jih je pa 3x ali ?e cenej?ih. Zato se bojim da japonca ne upam ve? gostiti v gara?i. Ampak ?e od ?asov 626 ne znajo (oz no?ejo) zavor porihtat, jih pa tud k*rc gleda.
Res je pa po obliki nad vsemi, tudi aktualna M6. KOt je rekel Mrau?M?k, je koma to da je avto popolnoma brez prostora. Ne morem verjet. Sem sedel v taki z elektri?nimi sede?i in sem imel glavo v stropu. Halo?
Labi, Ta nov pasat je pa res lep.
Najbolj da po?akam ene 3 4 let stare. Takrat se ga bo dobil za ene 20 k, pr slovenski mentaliteti
Sa?o, vozil sem oba modela, ki ju omenja? in to ravno v dizelski verziji. Ocena je sicer subjektivna, ampak mi po?utje za volanom nikakor ni na istem nivoju v obeh avtih. Za moj okus (pa ?e zdale? nisem VW ljubitelj in obo?evalec njihovih kvadratastih linij in staromodnega na?ina oblikovanja), ampak je Passat na precej vi?ji ravni kot Mondeo.
Ker vem, da si ve?krat ?e tudi omenjal glede prodaje, pri tem je zagotovo tehtnica na strani VW, ker smo ena taka dr?avca, da "LjudskiVoz" velja dobesedno za statusni simbol, medtem ko Ford je potisnjen nekako bolj v ozadje kar se ti?e priljubljenosti.
Priporo?am ti, da proba? oba konkuren?na modela zapeljat in se bo? kar hitro odlo?il kaj ti bolj ustreza, ampak jaz med tema dvema Mondija zagotovo ne bi vzel.
Kak?na se ti zdi Insignia?
smo imel 2 slu?bene in sem bil s serviserji na ti. Naj ?e kaj re?em? K sre? sta bli na lizing sicer bi jih moral podariti ko smo jih stran spravljali. Ne kupim ve? avta s "poro?nim listom". Nimam ?asa za to.
octavia sigurno niti priblizno ni kot passat... se strinjam
passat ce hoces da je vse sterilno (to je pozitivno in negativno) ma ni lih najlepsa verzija kar smo jih videli
mondeo ce hoces da je voznja bolj podobna mazdi, ampak notranjost je pa precej slabsa kot v passatu pa tudi pocutje ni... ne znam ocenit.
pa se to, ce ze gres v nemcijo pejt raje na nizozemsko kjer so avti precej boljsi - ne vem zakaj ta fama okoli nemskih avtov, ko pa na avtocesti vsi nazgejo na ful pa potem tudi ful zaviranje, na nizozemskem pa je max 120 km/h in se tega drzijo zelo striktno...pa tudi boljsi standard je, kar pomeni bolje vzdrzevani avti in bolje opremljeni...bojo pa verjetno vsi meli vlecno kljuko ves za kak portal?
edino, kar ne vem iz izkusenj je cena rabljenih na NL, proti D bom preveru
passata in mondeota (oba 2.0 dizel) imam moznost peljat
ce ze skoda, pol raje superba
sam pa imam od teh velik raje mazdo, ker kuri manj, pelje se bolje, edino materiali so slabsi kot v superbu/passatu...piha pa tudi pri njih pri oknih nad 140km/h
to pa ne verjamem da kuri manj, sploh ker je moja sedanja precej ?ejna.
spritmonitor, vsi rocni menjalnik:
passat 2.0 140 km 6,1 litra
mondeo 2.0 140 km 6,6 litra
mazda 6 2.2 160 km:6,5 litra
ampak ima? o?itno prav.......
caki zdaj sem vidu, da bos dal 20k za RABLJEN avto?
zakaj? ce lahk dobis novega, sicer ne passata ampak recimo ze golfa karavan dobis za ta denar pa imas garancijo in mir in NOV avto...
to je sam moje misljenje ampak 20k je precej denarja za rabljen avto
?elja je bolj proti 18 k. Odvisn kaj bom dobil. seveda dobi? golfa. 1,6 z ro?nim pogonom ?ip. dobi? tud dacio. Verjetno 2 za ta denar. Drekasto rjavo. ?elja je pa? karavan tega ranga. ?elja je tud ksenon, ker sem se ga na M6 pa? navadil. Cena po teh kriterijih je redko pod 20 k. Se pa najde. Ampak ne v na?i ljubi koko?ki. dobil bi tud trojko karavana samo mi je malo majhen. ?e raj?i bi turana ampak jih sploh ni al so pa 22 k plus, kolikor pa za das auto ne dam in pika. 1.6 motorji me ne zanimajo,
Je pa vseeno zanimivo tvoje vpra?anje. kot da neb biu s tega planeta. Ja ?al nas avtoindustrija preve? lupi ampak tko je. Re?itev je polonez ali dacia. Edino to. Pa kak trabant.
Sovra?im ?kodo. Pa ne zarad avta ampak zarad njihove politike in attituda. Izkori??ajo ?ehe za vi?anje cen ostalim v koncernu v nebo, sploh pri nas (tudi das avtu), nikoli ni bila Oktavija cenej?a od pasata, sploh ne pr nas. Problem je da je oktavija aktualna pasat pa passe, ?e gledava letnike 2013 in 2014. Cene na?igajo da mi gre na kozlanje, prodaja je tako arogantna (ker jim dobr laufa) da ne mor? verjet. V Ger bi ugodno dobu superba ampak se mi zdi en tak zgodovinski avto da raj?i ne. ?e primerja? cene, oktavije pr nas pod 20 k ni.
Evo zanala?? spra?ujem na mazda forumu, ker bi morali praviloma biti neopredeljeni Razmi?ljam o menjavi avtomobila enkrat spomladi cena do max 20 k. Ker me boli k. za aktualen model in bla bla bla me vle?e ali pasat ali pa mondeo, ki sta ?la oba ven, Plan ga imam uvozit in za ta denar dobi? v GER VW pasata (?elja je highline zaradi odli?nih sede?ev ampak tisti so praviloma dra?ji) okol letnika 2013 in max 30 k prevo?enega, forda bi dobil 2014 in tudi okoli max 30 k prevo?enega z bistveno ve? opreme. Oboje karavan. Skrajna alternativa v tem cenovnem rangu je propeler 316 d karavan ampak to mi je malo premajhno... tourana ne dobi? ni ?ans. smax je prevelik. Mazda ?al odpade.
Cena registracije in zavarovanja je tam tam, cene servisov moram pa se preverit. Trenutno se nagibam k Fordu... Kar se ti?e vrednosti po xx letih mi je nekak vseen ker pri starosti 7 8 let ko bom avto prodajal je lahko razlike max jurja. To pa praviloma prihrani? skozi vso obdobje cenej?ih servisov. Res pa ford pije malo ve? po spritmonitorju.
itak nisem imel niti namena. Je pa gotovo tako, da se najde budala ki naka?e. Ni mi pa jasno da se transakcije ne da izslediti in dobiti denarja nazaj. To mi pa ne gre v glavo. Saj ne morejo nakazat kar v nek kozolec brez lastnika. Ampak ok, ?koda ?ivcev.
520 d karavan letnik 2011 z vsem mogo?im in s samo 70000 km za 11 jur?kov, zgleda res super deal. Poslal sem bolj kot ne za hec email da me karjola zanima. Telefonske itak ni bilo objavljene. Dobil tale odgovor z maila leon.kralj@gmail.com:
Hi,
I appreciate your interest in my 2010 BMW 520 d Touring Sport-Aut with only 69.600 km, is still for sale. The car is in perfect working condition, has no damage, no scratches, no marks or dents on paintwork, no hidden defects. There is no outstanding finance and it has an accident free history. It's a German model, so there will be no problems regarding taxes. It comes with original invoice, log book, keys and all the documents to register it into your name.
I am English, not German (I just worked there for few months), and I bought the car in Germany, now I have to sell it as I've got back home in United Kingdom.
The final price is 11,300 EUR + 440 EUR shipping to your door.
As you probably noticed, the price is rather low. But since it's a German car, not even a dealer will offer me a better price here.
I am the registered keeper and there is no outstanding finance on the vehicle. The car is in excellent condition, the bodywork is immaculate, no scratches, dents or hidden defects as well as the interior in excellent non-smoking condition.
Due to amount involved and due the fact I am not located in Germany anymore, I only accept third party transaction mediator ... and I am talking about eBay, meaning that they will hold and insure your money until receipt of the vehicle in good condition. You will be given a 15 day inspection period.
All documents, including V5 log book on your name will be provided along with the car.
Please email me soon if you want to move forward and let me know if you need anything else.
All the best! Leon
Ker se seveda ne dam, po?ljem nazaj odgovor da bi jaz kar osebno prihopsal po avto pla?al ke? in odpelu. Pa dobim ?e tale odgovor:
Hi again,
First you should know that the car is not anymore in Germany, I have the car already in an shipping company in Norfolk, United Kingdom, crated and ready for for delivery, so No pick up available. I am very busy with my business, I travel a lot and have to time to go to London to handle the car to you in person.
The final price is 11.300 EUR (not negotiable) + 440 EUR shipping to your door.
I want to point out that because I am in the process of moving because of changing my working place, I am after a fast transaction, with no delays. That is why I decided to lower the price, to avoid wasting time with negotiations and find a buyer as soon as possible.
As I told you , I'm currently in United Kingdom. At the moment I'm in Norfolk on business and the vehicle is located at the shipping company in London, United Kingdom.
This is basically how the transaction through eBay works:
Firstly I need your contact details (eBay user name, complete name. the address for shipping and phone number) so I can open a case with eBay regarding our transaction, they will contact you and send you the documents for our transaction (Case ID, and Invoice).
You will have to lodge the payment into an eBay account and they will keep your payment until you receive the car (so your payment will be secure until you receive and inspect the car).
When the car will be delivered to your door, you will have 15 days to check the car (test it, drive it,and even take it to a local service station..etc) so you can see that everything is ok with it. If the car doesn't match with what I told you,it will be shipped back to me on my own expense (however I doubt that this shall be the case because the car is exactly how I described it to you) and you will be refunded your total payment.
If you are totally content with the car and that you want to continue with the purchase You will have to notify eBay. Once you have made this decision, only then the payment will be transferred into my account.
Remember they have absolutely no authority to release the payment until they get your full approval.
I hope I explained everything to you ok. After we complete all these above steps I can only hope that you should be fully satisfied as the new owner of my car.
I'm waiting to receive your contact details so I can open a case with eBay ASAP.
Kind regards, Leon.
Jasno, da mu ne odgovorim ve?, ker mu ne mislim po?iljat nekih ebay acconutov itd. Zanimivo se mi zdi ime, ki je videti precej slovensko, prav tako naj omenim da oglasa na mobile ni ve?.
Mene moti da so avti taki kot so ne glede na kilometre. Poskodbe se morajo sanirat
ne pa da so avti brez lamp
brez delov karoserij in ne vem kaj se vse. Marsikateri Janez, Joze, Franci ima tak avto in ga sproti popravlja ker mu drugega ne ostane. Nasi gospodi pa nekaj zjebejo postavijo v kot za 10 let potem bi pa odpisal. Je to ravnanje dobrega gospodarja? Men se ne zdi
Takoj odpustit vse vodje avtoparkov, ki so dopu??ali tak?no stanje vozil. Halo ? To jj na? denar mamu jim spalim lenuharsko. Nikol nobenga ne moti to krdelo v zeleno oble?enih pajacev ki res ne delajo ama ni?. Ko se omenja JS pa vedno policaji u?itelji gasilci. Tele bi blo treba spra?it tukiaj denar o?itno v potokih te?e stran.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
tudi ce to vse JE pomembno(schengen, evro), bo prislo do enakega sajenja rozic kot pri vstopu v EU in volilci z mozgani zlate ribice bodo drveli obkrozit da. Neverending story.
Have a nice and productive day!
Your future depends on it.
Your LIFE… depends on it.
A Klokateer...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani