Skoči na vsebino
Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Lep?e ne bi mogel napisati in tole bi bilo treba dat vsakemu za prebrat, ki misli, da bo do konca ?ivljenja lahko po?el vse kar se mu zaho?e.

 

Imam pa znanca, od katerega deda ?e kar vozi. Pazi to; ?ivijo v eni bajti in so se pred morjem odlo?ili, da staremu prodajo avto, ker je pa? kazal znake nevarnega upokojenca. S prodajo uspe?no zaklju?ijo, grejo na morje, pridejo domov in stari je imel ?e novega :) Ne samo to. Kak?en mesec kasneje je iz bencinske ?rpalke polkro?no obra?al preko dvojne neprekinjene ?rte in odvzel prednost enemu drugemu avtomobilu :zvizga: Skratka, upam, da ga je vsaj to streznilo in bo opustil svoje poizkuse. Moji dve stari mami nista imeli sicer nobene nesre?e, ampak za na cesto pa tudi ve? nista bili (odvzemi prednosti, motori?na nespretnost itd.). Ampak hvalabogu ju nismo rabili pregovarjat...

 

To?no tako je govoril tudi sova??an. No, bomo sli?ali tebe ?ez toliko let...

 

Mogo?e bom manj samokriti?en kot sem sedaj. Ampak ker imam (predvsem) kot motorist nemalo izku?enj z zarjavelimi starci, bom najverjetneje poslu?al svoj instinkt. Kot sem ?e rekel; na?eloma nimam te?av s priznanjem zmote (aka EGO-m).

 

Slivka opisuje te?avno pot do nakupovalnega centra za starej?e ob?ane... (moram malo skraj?at, ?eprav lepa pripoved)

 

Kot sem rekel; TAXI! Te pripelje do hipermarketa, gre? v ajnkauf, ponovno pokli?e? enega in te pripelje nazaj domov. Je malo dra?je kot Bus/vlak, vendar ti bistveno olaj?a hojo s plasti?nimi vre?kami in skraj?a ?as.

 

Naslednja zadeva; pregledi v UKC. Seveda se strinjam, da so nekateri deli bolj in drugi manj odro?ni, vendar prevoz se da dobit. ?e samo pogledam na prevoz.org :) V ponedeljek ti skoraj na vsake pol ure gre nekdo iz NG v LJ. 5? do tja pa 5? nazaj. Ne mi re?t, da se ne da. Verjamem pa, da ?e se ti ne da, lahko najde? 1001 izgovor (nimam interneta, vnuk pa mi no?e pogledat voznega reda). ?e si nepokreten, se pa da zrihtat tudi bolni?ni?ni prevoz. Sem bil ?e tudi 2x v istem dnevu iz Ra? v LJ (enkrat s fotrom, drugi? pa sem ?el na vlak), kar je pribli?no 450km. Toliko kot porabijo Afri?ani za 4 dni. Pa ne mi re?t, da mora? bit vsak dan na specialisti?nem pregledu. Na vsake kvatre pa bi se tudi dalo malo potrpet. Ampak kot sem rekel... smo preve? komot.

 

Tretja zadeva, ki se navezuje je pa to, da ve?inoma v LJ in okolici sploh ne delajo zastojev NG, NM, MS in drugi, pa? pa Ljubljan?ani sami. V Mariboru je isto, da ne bo kdo mislil, da ?imfam samo prestolnico. Torej, ?e bi ve?ino domorodcev, ki imajo idealne razmere dal na javni prevoz, avtov po mestu skoraj ne bi bilo. Ampak ?e si Slovenec, lahko fa?e? manjvrednostni kompleks, ?e nima? svojega kosa pleha. Pa dobro, dokler si mlad in fizi?no sposobnej?i, si to lahko privo??i?, naj bo. Ampak, ko si pa en cigl sredi ceste, ki se pemika s hitrostjo pol?a in se skoraj premika z negativnim predznakom... Potem pa ne vidim razloga za vztrajanje. Da o vseh stro?kih, ki jih kos pleha potegne za sabo, niti ne govorim. Zraven pa jamranje Kahlu za prenizke penzije...

 

In prometni znaki so z najvi?jo dovoljeno hitrostjo, kar pa ne pomeni, da ne sme? prilagoditi vo?nje razmeram na cesti in stanju vozila in voznika.

 

Ikzekli ;) ?e je sneg, vozi? manj, ?e je sonce in prazna cesta, lahko vozi? ve? (?e te ne dobi policija). Neko vmesno vrednost pa? morajo dat, ker gume nimajo vedno idealnega oprijema. Bistvo kar sem ?elel povedat je to, da ?e bi ljudje trezno presodili, kak?na je ?e tista hitrost pri kateri ne ogro?ajo sebe in drugih, prometnih znakov ne bi potrebovali. In ta kos aluminija je to?no za tiste, ki tega ob?utka nimajo. In ko so ?e delali raziskavo, so pri?li do enakih zaklju?kov - ve?ina nas znakov za hitrost ne opazi, ker si pa? skoncentriran na marsikaj bolj pomembnega (ali pa tudi ne). Potem pa pa? dobi? Lojze, ki ne vejo, da vozijo prepo?asi in divjake, ki so preve? igrali Need For Speed. Ne eno, ne drugo ni OK.

 

Ne vem ?e dojame? poanto... ?e vedno sem bil realtivno sposoben z enim o?esom, da pripeljem po tistih ulicah po?asi (recimo 20-30km/h) do apartmaja a ker sem odgovoren do drugih in sebe pa? nisem dopustil niti najmanj?e mo?nosti, da bi se kaj zgodilo.

 

To?no to je to, kar ?elim povedat. Ampak... Ve?ini ljudi manjka samokritike. ?e samo, ?e pogleda? ?tevilo nesre? v primerjavi s statistiko ankete "Kako dober voznik sem?" (jasno, najbolj?i), hitro ugotovi?, da nekaj ne gre skup. Sem prepri?an, da ga ni ?loveka, ki bi 100% pritrdil, da je slab voznik.

 

?e pa se nekdo v de?ju ne ?uti sposobnega 150 po AC, pa zato ni zrel za odvzem vozni?ke.

 

Nih?e tukaj ne govori o 150km/h. Govora je o tem, da tri kaplje padejo in promet obstane. Ne na 5km/h, ne na 2km/h, ampak na 0. Zakaj? Ker bi verjetno komu prav pri?el poligon varne vo?nje - da spozna, kje so meje njegovega vozila.

 

Malo se umiri.

 

Ne da bi bil kak?en psihoterapevt, ampak meni se zdi tip ?isto skuliran :) Eksplodiral si ti.

 

Ne, vozni?ki izpit ni ustavna pravica. Res je. Je pa v veliko primerih nujno zlo.

 

No, evo, sej nismo tako dale? narazen v razmi?ljanju. Ja, v nekaterih primerih je nujno zlo. Vendar v veliko primerih tudi ne.

 

Tisti, ki vozijo po?asneje in te?je, naj se ve?krat umaknejo in spustijo tisti konvoj, ki so ga nabrali, naprej.

Tisti, ki so hitrej?i, naj pa kak kilometer ali dva potrpijo za po?asnej?imi.

 

No, pa sej to je to :) In o tem je govora; zakaj se eni langsam-und-sicher fahrerji ne umaknejo in dajo prednost hitrej?im. Recept za dobro voljo oziroma simbiozo tako enih kot drugih ;)

 

Saj sem ?e takoj napisal, da se me gotovo ne bo prav razumelo.

 

Nekaj bo treba spremenit ;) Ali na?in pisanja ali pa podajanje svojega razmi?ljanja. Vse druge normalno razumem. Ali se ne strinjajo z mano ali pa se. Pri tebi sem pa ugotovil, da se v osnovi strinjava, ampak ?ele po 3-tjem postu.

 

Nekaj sem ugotovil iz vsega tega. Z Bossom morava na :cheers:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Sicer se bojim, da me boste narobe razumeli, a bom vseeno poskusil razlo?iti:

 

niso vsi ljudje talenti za vse. Jaz ne maram avtomobilov z ABS in ASR in podobno avtomatiko, ker v veliki ve?ini primerov odreagiram hitreje kot avtomatika in ko prime ?e avtomatika, gre vse narobe in poprek. Niso pa vsi taki. Nekateri so sicer vrhunski talenti v svoji stroki, pri vo?nji pa ne.

 

Kot vsi vemo, avto danes ni luksuz ampak nekaj osnovnega. In pogojevat pridobitev vozni?kega izpita z opravljenim testom na poligonu pri zdrsih, se mi zdi precej pretirano.

 

Ja, se strinjam, da me?ka?i ustvarjajo ?iv?nost in napetost, ki je predpogoj za tvegane manevre in posledi?no za nesre?e.

 

In v tem ti?u grmi zajec: zakaj se pa pusti? sprovocirat? ?e nekdo vozi po omejitvi (130 po avtocesti), ga enostavno ne more? ozna?it za me?ka?a... Ne glede na vozni pas. In tudi tisti, ki so res me?ka?i - mogo?e je to najve?, ?esar so v prometu sposobni. In naj gre raje malo po?asneje, pa da pride, kot pa da gre hitreje in se mu ne izide...

 

Torej, vsi po vrsti malo ve? strpnosti in tolerance, pa je re?eno, ne pa da tiste, ki niso v vrhunski formi pospravit s ceste. Cesta je javna povr?ina in namenjena prometu, ni pa dirkali??e za nekaj vrhunskih voznikov (dobro, malo pretiravam, a saj se razumemo, kaj mislim).

 

Precej bolj kot poligoni varne vo?nje bi bilo potrebno ?olanje, da vsak prevzame odgovornost za svoja dejanja. Tisti, ki bi radi vozili hitreje, naj, ampak naj potem prevzamejo odgovornost za svoja dejanja. In tisti, ki vozijo po?asneje, naj se tega zavedajo in se na primernih mestih izlo?ijo in spustijo kolono, ki so jo ustvarili, mimo. Sicer pa to ?e zakon predpisuje...

 

Sicer pa mislim, da nih?e od vseh, katerih objave so v tej temi, ni brezhiben in popoln voznik in je vsak kdaj za?u?tral kak?no tako, da so drugi potem re?evali situacijo. Torej lahko kdaj toleriramo, da se pa kdo drug zmede in naredi kak?no "kronano" neumnost.

 

Upam, da ste me prav razumeli. Ne da zagovarjam raznorazne "Lojze", a tudi drugi bi se lahko kdaj kak?nemu takem nasmehnili in ?li mirno po svoji poti... Brez krvnega tlaka na 200 in pare iz u?es ter pedalom za plin do konca in zataknjeno troblo...

 

Se z marsi?em strinjam, ampak ?e zmeraj zagovarjam poligon. Avto ne dojemam kot neko pravico vsakega, pa? pa prej kot privilegij. ?e si netalentiran (ne govorim tebi, ampak nasplo?no) in s tem nevaren sebi in okolici... potem pa? ne more? sest za volan. Ja, kruta resnica, ampak nismo vsi za vse. Pa ?e nekdo ne zna ?trikat pa ima kljub temu ?eljo - naj, vendar pri ?trikanju ne ogro?a nikogar. Zato sem vsekakor za poligon in nekaj psiholo?kih testov. Ne samo zato, da bi ljudi pripravil na nepredvidene situacije pa? pa tudi na predvidene; npr. de? in potem se jih takoj najde nekaj, ki z zaro?enimi ?ipami vozijo kot po jajcih. Ker jih je verjetno ?e gretje/klimo strah vklopit, medtem ko pri vrtoglavi hitrosti ustavljajo promet.

 

Sam sem zelo toleranten, vendar mi netalenti, ki mislijo, da vse znajo in ne jebejo ?ive sile, za?nejo kmalu presedat. Kot je ?e nekdo rekel; me?ka?i so tisti, ki se nimajo ?asa ukvarjat s prometnimi znaki (kaj ?ele prometom), ampak grejo na "tempomat". On vozi 50 kamorkoli pride. Po mo?nosti po prehitevalnem pasu, medtem pa se mu zdi, da ima dovolj ?asa, da ?e govori po telefonu... za njim pa kolona.

 

Apropo na poligon. Zakaj so prometni znaki z omejitvami hitrosti? Predvsem zato, ker mnogi niso dovolj samokriti?ni (iz zgornjega odstavka), da bi sami ugotovili, kaj je za njih varna hitrost. In potem jim mora to pa? nekdo povedat (torej, prometni znak). Ne poznajo svojega vozila, ne poznajo prometa, ne poznajo predvidevanja itd. In zato je poligon tisto, kar potrebujejo, da bodo lahko za?eli spoznavat promet. Spoznali bodo svoje vozilo in ko bodo to obvladali, bodo lahko za?eli spoznavat promet. In potem predvidevat. ?e apliciram na prakso; ko bodo padle prve kaplje, ne bodo otrpnili, ampak bodo prej spoznali, kje so meje in koliko lahko peljejo. In seveda bo tudi nek osip, ker mogo?e nekaterim ?e vedno ne bo jasno, kaj sploh po?nejo za volanom... Ne bi ravno ?el v skrajnost in rekel, da je avto luksuz (pa ne s finan?nega vidika), je pa vseeno ve? kot osnovna pravica. Oziroma bi moral bit.

 

 

Pa da bi ga sli?ali, kako je kri?al, ko so mu omenili, da mu iz zdravstvenih razlogov ne bi podalj?ali vozni?ke. ?isto ?love?ko pa?. In tudi vsi, ki zdaj bentite ?ez kak?ne starej?e in netalentirane voznike, se zavedajte, da boste tudi vi v njihovih letih.

 

?al pa je na? javni promet tako neu?inkovit in drag, da je vsak pravzaprav odvisen od avta in je malo takih, ki si lahko privo??ijo ?ivljenje brez avta - prej da mora? imeti na dvori??u dva kot pa da si lahko privo??i?, da bi bil brez. In temu primerni so potem tudi vozniki... ?isto vsi, pa ?e so dovolj spretni ali ne.

 

Alora, ?e ne gre druga?e, kanto ledu s seboj, ohladi ?ivce, nastavi dobro muziko in se smej, kak?ni trotlni vozijo po na?ih cestah. In dokler ?e lahko, malo bolj pazi na ostale, ki po?nejo traparije. ?ez nekaj desetletij bodo pa drugi pazili nate...

 

Pa ja, pri 70-ih bom rade volje vrnil tisto vozni?ko dovoljenje, ?e mi bodo svetovali, naj ne vozim ve?. Isto sta naredili moji dve stari mami. Pri nas v familiji nimamo te?av z egom :) Bolje prej nehat, kot pa komu ?ivljenje uni?it.

 

Javni promet ni tak slab. Sploh, ?e ?ivi? v mestu, va??ani pa itak redko zaidejo v mesto, ko so enkrat v penziji. Na?i dve stari mami sta pre?altali na avtobus in taksi. In jih letno stane manj kot registracija avta + servisi + benz. ?e pa morata na kako dalj?o pot, jih pa kdo izmed nas odpelje. Ali pa gresta na vlak. Mislim, da je bolj krivo to, da je na?a miselnost preve? na komot. Bom moker, pa se bom prehladil, pa prdec se mi bo ustavil pa to in ono in tretje... kup izgovorov, samo da ne bi naredil 2-eh korakov pe?.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Pa ja, vbistvu sploh ni toliko va?no, koliko vozi?, ampak kako vozi? oziroma kaj dela? med tem, ko vozi?. Vidim ogromno zasanjanega folka, ki sicer spo?tuje vse hitrostne omejitve, ni pa pri stvari z niti 5% svoje pozornosti. Ne gleda nazaj, ne daje smernikov, jemlje prednost, sunkovito zavira itd. In ko zapelje? v?tric, vidi?, da on po telefonu ?eni razlaga, kako je fajn jedel in zdravo sral. Vse te telefone bi morali v en predal v avtu zaklenit in ?e nima? prostoro?nega na?ina, pa? jebatga. Sicer bi se pa dalo mnogo potencialnih nesre? prepre?it, ?e nekaterim ne bi nikoli dodelili vozni?kega izpita. Tako kot recimo oni mami, ki se je vozila po Celov?ki v Ljubljani v napa?no smer in se celo jezila na druge, ki so ji pravilno pripeljali nasproti. Cel sistem je katastrofalno zasnovan. Seveda lahko s kaznimi dr?ava kamoflira svoje preluknjane ceste in neu?inkovite avto?ole, vendar tako problema ne re?i?. Ga samo potla?i?. Za nekaj ?asa. Ena bistvenih stvari, ki ne bi smela biti opcijsko naravnana, ampak obvezna, je poligon varne vo?nje. ?e bi tam pogrnil na zdrsih in drugih ekstremnih situacijah... bi pa? dru?bo delal Lojzu v gostilni.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Brezveze, z M5, to je lih potovalna hitrost. Eni pozabljajo, da je to komaj druga tretjina kolikor ta avto gre tako, da 220 je pomoje nekaj podobnega kot v povpre?ni Mazdi 6 iti ene 150.

?e tako pogledam, dobro da niso mene kdaj snemali s katerim od prej?njih avtov. Vidim, da ?e gre? ?ez 180 ali 200 pride? ?e na 24 ur. :D Naslov bi bil pa kot se zanje spodobi: "?okantno: S Cliom divjal kar nad 200 km/h!" Jaz bi cel 24ur odpustil, ?e pisati ne znajo:

EDIT: Aja in v?e? mi je tale komentar :prstgor:

 

Kaj bi ?ele za mene rekli, ?e bi me na Blackbirdu dobili po AC? "Skoraj prebil zvo?ni zid!" :lol:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ukrajina
Napisano

Hehe, ne, napa?no si prebal. On je ?el tja s Shotokan klubom, ker so imeli tekmovanje. ?li so pa z Adrijo iz Brnika... ne vem pa, kje so pristali. In je pa? povedal, da se je Kiev precej (preve??) zmoderniziral in je postal klasi?na evropska prestolnica.

 

Tisto, da me mika it, sem pa govoril zase, ker me bolj pritegne pode?elje, kjer je verjetno videnega ve? starega. Torej, ve? nostalgi?nega. Plus to, da je precej zapu??ine iz Hladne vojne...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ukrajina
Napisano

Sicer sem to temo na?el naklju?no med iskanjem ene druge pa me vseeno zanima, ?e si naredil kaj slik :) Foter je bil lansko leto v Kijevu pa pravi, da ni skoraj ni? ve? "sovjetskega" v njem. Sami Cheyenni, Escaladi in Touaregi. Sicer mene tudi mika, da bi ?el. Predvsem na ogled raznih muzejev hladne vojne (npr. podmorni?ka baza, ?ernobil itd.).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MOTO KOTIČEK
Napisano

Skoda potem, zmanjka debate...

 

?e zdale? ne. Debate hitro zmanjka, ?e je govora o enateisti stvari ;) Sicer nisem neki blazen ?oper fan, ampak V-Rod mi pa ?e danes izgleda kulski. ?e bi pa ?e imel tak tip motorja, bi ?e raje posegel po Intruderju 1800 (jah, spet Đapen) ali pa Rocket III.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MOTO KOTIČEK
Napisano

A po avtocesti :harhar:

 

Heh, ne. Po avtocesti se na?eloma ne bi rab opredeliti za nek odsek :D No, razen tista po Dolenjski ima pa enih par kul zavojev, ampak ne ravno pri 130... sramezljiv Preferiram navadne ceste z lepimi preglednimi zavoji in ?irokim cesti??em. Zaprte serpentine se s tem mopedom sicer tudi da sekat, ampak z dvema jaha?ema, bolj te?ko.

 

Ta ded pa ima verjetno res serpentinasto cesto do svoje bajte:

 

No da se razumemo. Sodelavec se je slu?beno fural kar po lepem delu (vzhodne) Evrope. Ima tudi motor, se je dosti prefural. In na koncu se pelje po Avstriji in nek dedek zapelje v rde?o pred njega. K sre?i ni bilo huj?ega. Ho?em povedati, da Murphy, da te nekdo izsili je pa povsod.

 

Jasno. Sej nih?e no?e bit povzro?itelj prometne nesre?e (in imeti razbitega avta <- posebej velja za Slovenijo :lol: ).

 

Je tukaj kak Harleyas?

 

Ne, da bi bilo meni znano. Bolj ali manj sami japanezerji.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MOTO KOTIČEK
Napisano

Narobe sem se izrazil. Ne da bi ga gonil ampak ce dam primer Svico (zame najboljse ceste) - cesto ne poznas ampak po eni strani zaradi sirokega pasu in odlicnega oprijema tudi ce ga kaj userjes imas dovolj prostora da popravis po drugi strani pa ti ni treba divjati da dozivis adrenalin ker se lahko nagibas in cikcakas pod omejitvijo.

Jaz si ne predstavljam na primer cez ride, Vrsic ali nevem po tesni celovski kot sem se v tujini. Kaj sele da bi slikal z motorja kot sem...:)

 

Ahaaaa tooo :) Te?ko potrdim ali ovr?em, ker ?e nisem bil v ?vici. Se pa rad vozim po Avstriji, ki ima tudi super ceste. Zadnji? sem se peljal ?ez mejni prehod preko Kuzme in taka cesta, da samo gleda?. Mogo?e malo preve? ravna na enem delu, ampak med 120 in 150 se na njej odli?no po?utim. Niti ni nekega strahu, da bi ti kdo odvzel prednost, sko?il predte itd. Ampak spet; taka hitrost je za moj moped potovalna, za drugega pa ?e kon?na. ?e bi imel kakega Pegasoja, bi verjetno bil zadovoljen z njegovo potovalno hitrostjo (npr. 100km/h). Oziroma po zaprtih ovinkih ?e manj, kot si sam rekel. Je pa res, da je moj moped precej nizek in dokaj dolg (pa ?e velik obra?alni krog ima) in mu kratki ovinki ne sedejo najbolj (sploh s sopotnikom). ?e si se kdaj vozil med Mariborom in Celjem, mu je tak tip ceste najbolj na ko?o... eh, gumo pisan.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MOTO KOTIČEK
Napisano

v to je treba ?e vklju?iti primerno mesto. ?al ga v SLO te?ko najde?

 

Zato grem pa najraje kar k severnim sosedom. Ampak tudi kraj ni razlog, da bi vozil na pamet pa? pa z veliko mero predvidevanja in nezaupanja (v druge). Pogoj je seveda tudi, da cesto pozna? in ve? kje so kak?ne to?ke, kjer ti lahko preti kaka nevarnost.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MOTO KOTIČEK
Napisano

Sam s tem si samo potrdil moj zapis glede glave na pravem mestu...

 

Mi pa nekaj ni jasno, do zdaj sem samo iz ust motoristov poslu?al, da se pri mo?nem motorju te?ko obvladajo in podle?ejo adrenalinu ter marsikdo podle?e tudi dokon?no. Ne vem zakaj ampak pri avtomobilih pa imajo ljudje tudi 250, 300 ali ve? konjske zverine pa ne pulijo do konca vsak ovinek. Tudi taki avtomobili so zelo adrenalinski pa jih velika ve?ina zna vozit ?isto normalno razmeram ustrezno.

 

od kod potem taka razlika med motoristom in avtomobilistom?

 

Kaj pa vem. Pomoje je ?isto od ?loveka odvisno in manj od prevoznega sredstva (ne re?em, da ni, je pa manj). Seveda je poseben ob?utek, ?e te lima na zic ali ?e nate deluje kaka centrifugalna sila. Ne re?em, da za vsakega, ampak nekaterim pa. In ljudje iz razli?nih razlogov kupujejo hitra vozila. Eni, da se lahko pohvalijo, drugi da jih stiskajo, tretji, ker imajo preve? pod placem itd. Tak, da ?e zaklju?im; pomoje ni nobene razlike. Prevozno sredstvo sicer omogo?a nek adrenalin, ve?inoma je pa od voznika odvisno, kaj bo z njim po?el. Sam Mazdo in Hondo stiskam nekje konjenici primerno. Nobenega ne o?emam do konca in nobenega ne ?param. Mi pa motor vliva ve? samozavesti, ker 6-ka je vseeno te?ka 1,5 tone in malo bolj zajetnih mer... Verjetno, ?e bi imel RX-7, bi ga stiskal bolj. Ampak spet zato, ker sem adrenalin-junkie, ne zaradi avtomobila samega.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Zanimivo, da po dolgih letih je kon?no en ?lanek, ki govori o Romunih in o te?avah, ki jih imamo z njimi.

 

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/ro...-dokumenti.html

 

pol pa bere? komentar nekega policaja na to temo pa, ?e je to res te kr stisne.

 

Na?i bi se pa lahko zgovarjali na to, da jih pogosteje ustavljajo, ker so znani po kr?itvah. Tudi, ?e se prito?ijo, rabijo neko osnovo... ki je pa nimajo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MOTO KOTIČEK
Napisano

Jaz sem pa ?el v?eraj malo na Golico pogledat pa noge namo?it v Soboth. Potem pa ?ez Koro?ko do ?ale?ke doline in nazaj proti Ra?am. Ni ravno neki podvig, ampak ugotovil sem, da se mi ve? kot 200km v enem kosu na mopedu sploh ne da peljat, ker se za?nem dolgo?asit -_- Kaj ?ele, ?e bi se vozil (vsaj pribli?no) po omejitvah... :lol:

 

Sem si pa dal ?e krmilo povi?at pa je bistveno bolj udobno. Se mi je najprej zdelo, da sem te distan?nike ful prepla?al (100? - rabljeni), ko sem izvedel, koliko stanejo novi pa... :prstgor: Naslednji "MOD" je pa 4mm distan?nik za zadnji amortizer; baje se potem moped pelje po ovinkih ko kaki mlaj?i CBR.

 

ge man t?j 46 cifro... tou je od ?ene, ona t?j na velkoj nogej ?ivej ;)

 

Tou je te ?e ?metno nove ?reble k?p?vate :D Ale pa mogou?e tak?e cifre v bauti ludge na mere njajo pa te za nas ostano?

post-6662-1374539641_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

No, sej, vsakdo rabi kak?no lekcijo. Vendar mora biti taka, da ne boli preve? - ne telesno, ne finan?no. Jaz sem kak?nih 10 let nazaj svojega Mondea zapeljal s ceste. Razlog je bil v malo preveliki hitrosti in slabih zimskih gumah. En pred mano je namre? z Golfom ovinek normalno zvozil z isto hitrostjo, jaz sem pa letel v gozdno pot. Skratka, od takrat dalje bolj previdno jemljem ovinke in ne ?param na gumah. Sploh zato ne, ker vozim s 15-kami, ki so poceni :lol:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.