?e v ADAC atlasu Evrope iz leta 1976(!) so bila navodila, kako tvoriti re?evalni pas. Leta 1989 v Nem?iji na AC proti Hannovru sem to opazoval v ?ivo...
Glede na tvoj prej?nji post: tudi pri TE?6 so zlo?inci povezani z EIPF nekaj fafljali o eksternalijah, kon?alo se je tako, da TE? ustvarja izgubo. Tudi Sto?ice (trgovski del) naj bi bile popoln uspeh, gradnja pediatri?ne klinike, urgence, avtocest, sto?ic... same odli?ne reference. Ker pri drugem tiru bo pa nadzor ZARES deloval...
Gre Lojze v gmajno po gobe.
Naleti na medveda in medved ga naguzi.
Gre Lojze v gmajno po gobe.
Naleti na medveda in medved ga naguzi.
Gre Lojze v gmajno po gobe.
Naleti na medveda in medved ga naguzi.
Gre Lojze v gmajno po gobe.
Naleti na medveda in medved ga naguzi.
Gre Lojze v gmajno po gobe.
Naleti na medveda in medved ga naguzi.
Gre Lojze v gmajno po gobe.
Naleti na medveda in medved ga naguzi.
Gre Lojze v gmajno po gobe.
Naleti na medveda in medved ga naguzi.
Gre Lojze v gmajno po gobe.
Naleti na medveda in medved pravi: ane Lojze, da ti v gmajno ne hodi? zaradi gob.
Vsaka podobnost s slovenskimi davkopla?evalci je zgolj naklju?na.
To je stvar sindikatov, a vodje sindikatov znajo zelo "dobro" poskrbeti za svoje ?lane, a ne tako dobro, kot za sebe. V panogi trgovina je sedem pla?ilnih razredov - samo sedmi je nad minimalcem:
E ne,za tak?ne odlo?itve pa ?e ne morem biti kriv jaz.Na voli??a pa bomo ?li,ko sse nam bo zdelo,da se lahko kaj spremeni oz.bo kak?en res pameten kandidat in ne klovn.
V nedeljo ni bilo kandidatov. Odlo?alo se je o tem, ali ti bodo potegnili 1000? iz ?epa.
Vpra?al si za obremenitve in sem ti jih izra?unal. Lokomotive ostanejo v kompoziciji, vozi?ek prestavlja dodatek - ker tisto kar sem jaz izra?unal je celotna potrebna mo?.
Pravi?, da ni referenc? Doppelmayer je svetovno vodilno podjetje, ki v panogi premika meje. Mej se ne premikajo tako, da se i??e reference. V strojni?tvu (vsaj resnem) se stalno i??ejo nove re?itve.
Po Niemannu (strojni?ka bibilija) je kotalno trenje za vlak 0,001-0,002.
Vle?na sila za 1500 ton pri 8% vzpetini je lahko najmanj 1188kN oz. najve? 2376kN - ni? nere?ljivega za strojnike.
Pri hitrosti vzpenjanja 60km/h (kar je veliko) in z upo?tevanjem izkoristka sistem 0,8 (kar je malo) se torej potrebuje mo? od 25 do 50 MW - spet ni? pretresljivega.
Tako, na hitro ni? takega, kar bi bilo tehni?no nere?ljivo.
@M?k: vlakovna kompozicija se na?eloma vle?e, odbojniki nimajo veliko skupnega z dopustnimi obremenitvami. Obremenjeni so spoji (kavlji). Poleg tega je na taki kompoziciji lahko ve? prijemalnih to?k...
Mad?arsko "sofinanciranje" izgleda tako, ta bo Mad?arska Sloveniji posodila denar za vi?je obresti, kot si ga bo sposodila sama; hkrati tudi za vi?je obresti, kot bi si ga lahko sposobila Slovenija.
Gre samo za drag vladni PR spin. Mad?arska ne vlaga v 2. tir!
@Boss: se strinjam, da o zakonu vemo premalo. A hkrati vehementno trdi?, da je ideja o vleki z jeklenico slaba. Ali pozna? tehni?ne podrobnosti?
Zakaj dvomimo, da je ?tevilka devet tiso? sploh uresni?ljiva? Vladna ocena temelji na ?tudiji Mednarodne organizacije dela iz leta 2010, ki je govorila o tem, koliko delovnih mest je nastalo v ZDA pri infrastrukturnih projektih. Pozor, to je Amerika in to je bila finan?na kriza, ko so bili infrastrukturni projekti generatorji zaposlenosti.
Poleg tega je vlada nekorektno povzela Mramor/Boletovo ?tudijo
Pravijo, da bodo on progi nastala nova delovna mesta, a na gradbena dovoljenja (?e nisi magna) podjetja ?akajo 10+ let. Ravno danes so predstavniki vlade povedali, da bi druga?na trasa potrebovala 6 let za okoljevarstvena dovoljenja...
In ?e vrsto drugih razlogov.
Neodlo?enim pa samo vpra?anje: ali bi Cerarju zaupali vodenje financ va?ega gospodinjstva?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e v ADAC atlasu Evrope iz leta 1976(!) so bila navodila, kako tvoriti re?evalni pas. Leta 1989 v Nem?iji na AC proti Hannovru sem to opazoval v ?ivo...
Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani