Kako mas pa odtok kondenza zrihtan da ne zmrzne? To kaplja pocasi in hitro zmrzne, sem dopoldan, ko med tednom termostat ni vkljucen mal prizgal pa je hitro zmrznilo zunaj
Lahko dobis povratni val v bajto....
Malce pozno, vendar iz srca.
Odtok kondenza je aktualen poleti in zato ne more zmrznit oz bi lahko zmrznila ?e bi pozimi hi?o s klimami hladil namesto da bi jo ogreval. Sama napeljava kondenza je speljana iz notranje enote in nima prav nobene fizi?ne veze z vodo od defrosta pozimi.
Odtok defrosta ne kaplja po?asi, pa? pa se na hitro u??ije ko gre zunanja enota v odtajevanje. Cevi od zunanjih enot imam speljane bodisi v vertikalo od ?lebov ali pa toliko stran od hi?e da pada voda prosto na travo ob hi?i - itak jo je komaj za deci. Nikoli in nikdar v vseh letih uporabe ni ni?esar zamrznilo, Imajo pa moje micke ?e nekaj, kar ve?ina drugih nima - dodaten grelec na podnu zunanje enote ki se vklopi za nekaj minut samo v ?asu defrosta - s tem je voda kak?no stopinjo toplej?a in la?je odte?e.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Skratka velika kolesarska dilema glede velikosti kolesa za mojo kolesarko, visine rahlo pod 130cm
Preskakovanje dimenzij po mojem mnenju ni glih optimalna stvar. Ampak da ne moraliziram, na? mulc je to?no 128,5cm in ima novo 24"kolo. Pred tem je, tako kot se spodobi, 2leti vozil 20" kolo. Kot zanimivost, ko je takrat pre?altal iz 16" na 20" je z novim ?ist malenkost prevelikim kolesom zvozil manj strmih klancev kot s 16colcem, ?eprav je imel na 20 colcu prestave na 16" pa ne. ?ele po ene pol leta, ko mu je kolo postalo kolikortoliko prav, so se pokazale prednosti ve?jega kolesa s prestavami.
Da stopim v bran alkohola ker se tako grdo govori o substanci. Alkohol ni kriv za to, da imajo ljudje frustracije, mislim da ni ?loveka ki bi bil povsem brez. Alkohol tudi ni kriv, da da u?ivajo nedorasle osebnosti. Ima pa eno zelo zanimivo (pozitivno) lastnost-to?no poka?e kak?en nekdo v resnici je.
In ?tajerci NE blefirajo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Trivaljni turbomlin?ek od renolda je proizvedel ?tevilo trdih delcev toliko kot dizl l 96.
Vsa gonja proti dizlom v imenu ?istej?ega okolja je smo produkt kapitala, povsem enako kot so to tudi elektri?ni avti. Kapitalist si izra?una, potem najame politike da la?ejo zanj. Simpl.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Meni ni ?ist jasen koncept zakaj mora lupinica pasat na podvozje. Ok ?e ima? od bloka do avta ene 500m. Za na sprehode vozit v lupinci itak ni. Bolj pomemben del je isofix podstavek za v avto, zato da lupince ni treba ?nirat s pasom.
Na za?etku dojen?ek rabi globoko ko?aro. Mi smo imeli sposojeno, potem smo nabavili Chariota CX1. Pri 6 mesecih starosti je bil mali v njem 1 januarja na vrhu Velike planine, ampak bilo je samo 15 cm snega. Pri -10?C je spal na 3 urnih sprehodih, pre?ivel pa je tudi avgustovsko neurje s to?o na Veliki planini, pa ni bilo kapljice vode v vozi?ku.
Ko je pri?el drugi otrok - dve leti razlike - smo nabavili CX2, seveda izklju?no za kolesarjenje. Eno leto smo potem samo na morje poleg CX2 peljali ?e en vozi?ek PIkolo ki smo ga na bolhi kupili za 10?.
Za po asfaltu je vseeno, za na teren pa napihljive gume na velikih kolesih - je Jures ?e dobro specificiral. Kot ena podrobnost za na teren - fino je da se da prednje kolo blokirat da se ne obra?a levo desno sicer je zoprno pre?it pobo?ja ker vozi?ek stalno sili navzdol. ?e si omisli? zavoro, mora biti ta obvezno na zadnji kolesi. Nekateri fensi vozi?ki imajo neverjetno visoko te?i??e, takega tudi nebi imel.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Je bolj za v jamralnik. ?e od 1. februarja brez bicikla, ker so vilice v garancijskem popravilu. Drug teden cel teden dopust, pa za bicikel bolj slabo ka?e.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
ce ti kej pove, ti koluti, ki sm jih mel zdej gor so cca. 7? kos (RT26 oznaka), predvidevam da obloge niso ble n? bolj?e, tak pa ve?, da se po pe?poteh ogromno zavira
Ti jest prodam dva shimanova rotorja za 7? za oba. imata 500km za sabo in nimata znakov obrabe. Aja pa skrivljena tud nista.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Koliko procentov v statistiki zavzame slabo projektiran promet, slabo vzdr?evane ceste, signalizacija... Rezultat je 0%. Tako da statisti?no smo glede prej na?tetih anomalij bolj?i od vse zahodne Evrope. Resnica je, da ko pride? domov iz tujine, se samo ?udi? po kak?nih cestah moramo voziti na son?ni strani Alp.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Js isto. Na zacetku me je blo full strah sploh uporabit spdje, zdej pa brez njih sploh nemorem vec
Sej pa si jih na startu mal bolj narahlo nastavis, da se navadis
Mene na samem za?etku SPD-jev ni bilo prav ni? strah - v primerjavi s "ko?aricami" kjer noge pod nobenim pogojem ne dobi? na hitro ven, so spd-ji pravi balzam.
Nadzor nad biciklom spd vs flat je enak (le da pri flatih rabi? ve? ?asa da to obvlada?)
Prednost spd je 10% ve? mo?i v klanec. Slabost ve?ja verjetnost po?kodbe pri padcih, vo?nja z odpetimi spd-ji pa recept za katastrofo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
In pa pomagajo "spd" pedala/cevlji. ?ele takrat se ima pravo kontrolo nad bajkom...
Med MTB srenjo je precej debate okoli tega in ve?ji del jih trdi, da se da s flat pedali in ustrezno kvalitetnimi ?evlji kontrolirat kolo enako kot s SPD. Jaz sem zrasel gor z bicikli, kjer sploh noge nisi mogel ven dobit iz ko?aric, MTB sem potem za?el s SPD-ji, zdaj vozim flat. O kontroli ne bom, si pa upam trdit, da ko si ?e enkrat na poti da poljubi? mater Zemljo, ima ta izkaz ljubezni manj?e posledice ?e si na flatih kot na SPD.
Meni isto, ker gor mi je res mu?enje,
Zadn ?as da se elektrificira?.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ja najbolje je, ko o pokvarljivosti posamezne znamke modrujejo tisti, ki so kupili rabljeno vozilo s 3x prevrtenimi kilometri ne da bi vedeli za to. Logi?no da se na takih avtih stvari kvarujo.
?e se ?e nekdo spu??a v ocenjevanje zanesljivosti, naj najprej kupi nov avto, naredi z njim ene 300Kkm, tako da bo vedel kaj se je z njim dogajalo, pa potem sodi.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mogo?e imajo pa zato avti start stop, da pred semaforjem zgleda, kot da ima? avto parkiran, pa potem lahko nekaznovano telefonira?. Druge koristi s/s ne vidim, razen pospe?evanja prodaje, ker gre ma?ina hitreje v q..
Absurd, da telefonirat med vo?njo ne sme?, po tablici pa zakonsko dovoljeno med vo?njo lahko brska?. V avtomobile sedaj vgrajujejo tablice po katerih brska?, da v menijih in podmenijih (?e ima? sre?o da ne kje globje) najde? soft stikalo za vklop, naprimer, ventilatorja ali kaj podobnega.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Danes bicikel pripeljal s servisa, jutri ga peljem spet nazaj. Pa ?e pred 14 dnevi sem ga imel na servisu. Se po?utim spet kot neko? ko sem imel mazdo v garanciji.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Malce pozno, vendar iz srca.
Odtok kondenza je aktualen poleti in zato ne more zmrznit oz bi lahko zmrznila ?e bi pozimi hi?o s klimami hladil namesto da bi jo ogreval. Sama napeljava kondenza je speljana iz notranje enote in nima prav nobene fizi?ne veze z vodo od defrosta pozimi.
Odtok defrosta ne kaplja po?asi, pa? pa se na hitro u??ije ko gre zunanja enota v odtajevanje. Cevi od zunanjih enot imam speljane bodisi v vertikalo od ?lebov ali pa toliko stran od hi?e da pada voda prosto na travo ob hi?i - itak jo je komaj za deci. Nikoli in nikdar v vseh letih uporabe ni ni?esar zamrznilo, Imajo pa moje micke ?e nekaj, kar ve?ina drugih nima - dodaten grelec na podnu zunanje enote ki se vklopi za nekaj minut samo v ?asu defrosta - s tem je voda kak?no stopinjo toplej?a in la?je odte?e.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani