Hvala lepa vsem za ?estitke in lepe ?elje, ?e najbolj pa sta me razveselila Uklopko in Jures, ker sta uletela do mene.S
mo malo po ?u?marili, pol sta mi pa ona dva zamenjala mikro jermen, na moji M6, js sem pa vmes na internetu najdu sliko kako ga speljat, ker je bil konstantno predolg in to skor za cel meter .
Celotna dol?ina jermena je 2,3 metra !
Vmes ga je snel, zmeril z metrom in primerjal s starim pa se ni verjel.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Itak,?eprav ga nisem preve? maral,?ele sedaj opa?am,ko vozijo tej brezosebki in velika ve?ina brez talenta,kak?en "Boss" je bil v resnici ?umi.
Zdej bom pa ?e jaz gledal formulo-bo vsaj zanimiva.
To?no tako, F1 ga potrebuje!
JozaGulikoza on vozi F2007 po pravilih letosnjega leta - se pravi vse enako le sasija in motor ne....medtem ko je F2009 prirejen za nova pravila...torej?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
WW se lohka v rit zaleti... najbolj? da kr v svojo lastno... to je problem, k gobec odpirajo ljudje, ki bi po vseh pravilih morali u?ivati jesen ?ivljenja brezskrbno s koktejlom v roki v kaki sen?ki nekje v Miamiju. Njihov ?as je minil in to dokazujejo tako Max Mosley, kot Berrnie Eccelstone in Willi Webber pa ?e kak?en.
Naj pustijo mlad zraven ne pa da se tako egoisti?no narcisoidno obna?ajo.
-
[iMAGE]
Schumi hiter kot v starih dobrih ?asih
[iMAGE][iMAGE]Povratnik med dirka?ko elito Michael Schumacher se je ?e na prvem testiranju zelo izkazal. V Mugellu je presegel Massin leto?nji najbolj?i dose?ek.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
xedoska je bila po velikem servisu v obupnem stanju, in sem menjal jermene in tudi ?ponar jermena je bil preve? zategnjen in je odletel...
Dobro re?e? to je 16 let star avto, ampak Blaz novi lastnik moje ?rne Mazde 5 GTA me kli?e ves posran, da se je ustavil na cesti ker mu ruzijo diski....po pogovoru sem izvedel da se pelje iz omenjenega servisa kjer so mu delali servis na 40.000km!!!!! in dali notri prevelike plo??ice ki so drsale po diskih.
Cena? skoraj 500? za ta servis!!!!!!!!!!!!!
Rekel sem mu samo pejd nazaj, zrihtajo naj takoj preden bo se vecja skoda in res - napaka servisa....ajme jojme...
?e prej pa mu niso hoteli opraviti servisa, ker na digitalni knji?ici ni bilo servisa na 1500 in 20.000km, ampak sem mu ob predaji vozila dal kopije ra?unov!!! Nato sem sel jaz do mo?nika (1500km) in interclassa (20.000km) da vpi?ejo zgodovino, pol je blo pa ok...mislim ej...
Kot sem napisal v pismu Mazde izgubljajo ugled zaradi servisne mreze ne zaradi tehnike!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
No ob vsem temu moram pohvaliti Interclass servis, kjer sta obe moji Mazdi bili tudi kupljeni - 5ka in 7ka. Korekten odnos, 'zmerne' cene in predvsem brez presene?enj.
na Mazdi 5 so serijsko napako ?kripanja podvozja odpravili brez napak pod garancijo - ?e ve? po menjavi gumic, ki so ?kripale so naro?ili tudi amortizer ki je ?kripal in ko so ga dobili sem zopet z veseljem pri?el na menjavo.
Seveda je to njihova dol?nost a Mo?nik ( ) je dan poprej rekel ni problem, pripelji zjutraj, po?akaj eno uro in bo v redu - bomo podmazali, jaz pa sem na netu nasel service bulletin, ki to?no navaja menjavo gumic in pregled podvozja....
P.S. Pa berejo nas - ze to kaze na to da jim ni vseeno.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Prav je, da se jim pove, ne razumem pa zakaj si jim neko stvar pla?al, ki ti ni? ne "nuca"!
Jaz je zihr ne bi, sploh ko je nisi naro?u, zdej ?e pa niso mel kej drucga po?et in so se posledi?no pa? tvojga ksedosa lotli, pa tut potem ni te?ava v teb, pa? pa njih, bumbarji nedorasli!
Zato, ker dokazujem da se ne gre za denar.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sem ker odprl temo, ker se zna zgodit da se bo polnila - mogoce lahko admini vrzejo vse dosedanje notri, tu je moja, ki jo jutri dobi A-Cosmos!
Za: A-Cosmos d.d.
Celov?ka 182
1000 Ljubljana
Zadeva: Neprimeren odnos do stranke
Spo?tovani,
na vas se obra?am s tem dopisom, ker me je razjezil va? odnos na podlagi mojega obiska servisa v va?em podjetju meseca junija letos.
V servisu sem se oglasil z Mazdo Xedos 6 (GO M4-438), z eno samo ?eljo ? preveriti napako v?iga preko testerja v namen ugotovitve vzroka dolgega v?iga avtomobila. Gre namre? za starej?i avto, ki ima tudi ?e starej?i tip konektorja diagnostike.
Va?i serviserji so se samoiniciativno (brez diagnoze) odlo?ili, da bodo v avto posegli in obnovili del v?igalnega dela motorja, v kar sem privolil ker sem dobil zagotovilo, da je to vzrok napake in bo odpravljen. Zato sem od?el domov z avtobusom, ker sem bil nepripravljen na to, vendar v upanju da bo vozilo popravljeno.
Naslednji dan se je izkazalo, da napaka ?e vedno ostaja in da vzrok ni bil del, ki je bil v popravilu. Zatorej je g. Oliver sam predlagal, da pla?ilo ni bilo potrebno in mi predal vozilo (?e vedno s problemom na v?igu). Od?el sem brez pripomb, kajti vkolikor bi odkrili in odpravili napako bi bil ?e bolj zadovoljen, vendar je korekten odnos prevzema vozila odtehtal tudi to, da sem zopet pri?el iz Kranja z avtobusom.
In potem se je zgodilo, kak teden kasneje me g.Oliver pokli?e ?e sem re?il problem v?iga ? takrat sem ga ?e in to sam, nato pa me obvesti, da je v ?asu servisa Mazde Xedos 6 nastal stro?ek 80,00?, katerega me prosi poravnati.
Tu pa mi je prekipelo, kako lahko nek profesionalen in poobla??eni servis ob predaji vozila na kateremu va?a ekipa ni uspela odpraviti napake, katere nisem zahteval sam izjavi da pla?ilo ni potrebno, kasneje pa pokli?e da je? Naj spomnim, da sem zahteval diagnostiko, napako pa je poizku?ala odpraviti va?a ekipa samoiniciativno. ?e ve?, ob predaji vozila ste mi osebno dejali, da pla?ilo ni potrebno, ker niste uspeli odpraviti napake....
V telefonskem pogovoru, sem g. Oliverju zatrdil da bom pri?el pla?ati ra?un, vendar nisem utegnil zaradi zasedenosti, ?eprav sem se nekajkrat peljal mimo vas. In zato sem danes dobil ra?un po po?ti. Res lepo od vas, da tako skrbite za va?e stranke.
Tukaj ne gre za znesek ra?una, ampak za va? odnos, kot sem rekel imam namen ra?un pla?ati, in ga tudi sem ? prilagam potrdilo. Moj namen pla?ati ta ra?un osebno v va?em salonu pa je bil, da vam tudi osebno povem, da je to moj zadnji obisk v va?em salonu, a ker vam je ljub?a po?ta vam odgovarjam na ta na?in.
Ta dopis bo tudi viden ostalim Mazda uporabnikom, saj ugotavljamo v na?i ?e kar veliki skupnosti, da Mazda izgublja ugled zaradi slovenskih zastopnikov, ki jim je 1? ljub?i od odnosa s stranko, saj je prav ta moja izku?nja le ena izmed mnogih, ki jo prebiramo.
Hvala za razumevanje
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
la?en je....ti je kaj znano?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani