Jaz pravim Alonso....zakaj, ker vse preostale (razen mogo?e Abu Dabi) dirke ustrezajo Ferrariju, poleg tega pa je z webbrom edini ki ima glavo na mestu...pa tudi zato, ker ne vem zakaj RB tako forsira Vettla....budale vse postavljajo na kocko
Al ima? odprt sesalni ali pa izpu?ni ventil pri vsaj enem cilindru. Potem je pa samo vpra?anje, ?e se bo nakapljalo ?ez loputo plina in ostale odprtine vanj.
Je pa tole res sranje. ?e nekaj dni in bo poplava (hmm, ni bila namerna besedna igra ) avtomobilov na avto.net. Dilerjem se bo pa smejalo. Malo spucajo za prvo silo potem pa, ?e ?ez pol leta vsi senzorji, le?aji in elektronika crkne.
Saj to bi res rad izvedel, ali prite?e voda notri ali vseeno ne, ker ?e ho?e prite?i notri mora izrinit zrak in ?e je sesalni del v obliki narobe obrnjene ?rke U voda ne more notri razno, ?e seveda ne tesni dovolj in zrak uide drugje.
A res ?e nih?e ni imel izku?enj s potopljenim avtomobilom?
V?eraj sva namre? pri sosedu, ki je imel 24 ur potopljeno (motor je bil popolnoma prekrit z vodo) kosilnico v?gala brez te?av. Preventivno sva sicer najprej odstranila sve?ko in presene?eno ugotovila, da vode ni bilo notri. Tudi sistem filtra je tako narejen, da dkler je kosilnica v vodoravnem polo?aju voda ni mogla notri.
Kosilnica je v?gala po 5-6em potegu brez te?av in brez ?i??enja sistema. Vzeli smo ven samo sve?o, ?e bi bla slu?ajno mokra oziroma voda v valju pa ni bilo ni?esar nikjer, ne vode v valju, ne v olju, ne v filtru.
Upam re?ti da je avte tukaj notri zalilo...saj je zrak moral iti nekje ven in voda not....
LJ-Vi?. novogradnje.....
Sej iz te gara?e so slike avtomobilov iz ?lanka na 24ur. Mislim, da je bla tudi Mazda 3, ki je butnila ob strop, ker je splavala v gara?i.
No sej to me zanima, ?e stoje? parkiran avto zalije voda a je res tak problem kot nabijajo razni mehankarji, ki se jim gre za biznis al pa in?truktor varne vo?nje, ki se verjetno bolj spozna na tehniko vo?nje kot pa na samo mehaniko in ga intervjujajo le zaradi imena, da dajo izjavi neko te?o.
Druga zgodba je seved, da vodo potegne skozi filter med delovanjem motorja, ampak ?e motor ne deluje a jer res taka panika, ker meni je kar malo nelogi?no, da bi voda kar tako na hojladri pri?la zraven. :ne vem:
Ma ne govort, danes sem gledal kako so iz poplavljene gara?e pod enim blokom na Vi?u nalagali Mazdo 3. Ne samo, da je bila umazana od zunaj in znotraj ampak je bila tud pobutana po strehi saj je voda tako hitro narastla, da se avto ni uspel** napolniti z vodo in je splaval ter butnil v strop.
Kar nekaj se postavlja vpra?anj kaj narediti s poplavljenimi avtomobili. Verjetno ni nikomur do tega, da bi pla?eval razstavljanje avtomobila, ?e to ni potrebno.
Kaj je treba naarest s poplavljencem, ki je bil do strehe v vodi. Po moje poleg ?i??enj sede?ev oblog in su?enja le teh ?e verjetno vsaj razstavljanje armature, menjava airbagov, filtrov (predvsem zra?nega).
Ali je mo?no, da je voda za?la v airintake in da ostane v ceveh in bi kljub ?i??enju ostala notri?
Aja govorimo o avtomobilih, ki so bili ugasnjeni, ko jih je zalilo.
Jest sem bla na VIPu zgoraj, pa sem skor umrla od zime. Tko da sem pre?asno odpeketala domou.
Kar se ti?e predstave pa res ni blo vredno svojega denarja.
Evo pa si zamudila fun part, ko razbijejo eno ?ist novo Toyoto**
druga?e pa sem ?e kar navajen, da tiste stvari, ki se velik govorijo in ozna?ujejo s prese?niki ponavadi en pofl tko, da me ne presene?a, da je blo bolj ubogo.
**pssst, to je bla ena tistih, ki jih je voda zalila na Tr?a?ki pri grudi - sam ne to okol govort
Ampak point ni v tem ampak v odnosu do zvestih kupcev, ki so prpravljeni ?akat po ve? dni pred trgovino in prodat ?e spodnje gate za iNeki pa so jih obravnavali kot neboditreba z Jobsovim znamenitim stavkom "You're holding it wrong". ?e je to pravi odnos pol sem jaz pikapolonca in hvala bogu nisem obremenjen s kupovanjem iStuffa in imam tako veliko ve? izbire in konkuren?nosti.
Pred parimi tedni smo imeli debato okoli iPhona oziroma Appla in Jobsa na splo?no. Mogo?e je dobro malo prebrati tale ?lanek kak?en je odnos samega Jobsa in Appla na splo?no do svojih uporabnikov. Dokler kurice nosijo zlata jaj?ka Jobsu so dobrodo?le, ko pa rabijo malo pomo?i jih pa odpika, ker s podajanjem informacij se pa? ne zaslu?i ni?.
Saj v?asih je to morebiti dobro, da se lahko izka?e ?e kdo iz klopi in da ekipa dobi na samozavesti, da se da tud brez messija normalno igrat in zmagovat. To je odli?en test, kolk je ekipa vredna, ko nastanejo problemi.
?e to leti name, se moti? . Jaz sem to?no povedal, kaj in kako. V petek smo mi kasirali, kasneje ?e vsa ostala SLO.
Sicer pa res ?koda - sli?im ?e prepucavanja v smislu kdo je kriv, kaj je kriv in pri?enja se kazanje s prsti drug na druzga - volitve so blizu. Saj ne mor? verjet.
Ni direkt nate letelo ampak na vse tiste komentatorje po raznih forumih in blogih, ki kar pike dobijo, ko samo sli?ijo Ljubljana in Ljubljan?ani. Nekateri so prav tekmovali kdo bo bolj privo??ljiv , da je tudi Lj oreng fasala. Pizda jaz kot Ljubljan?an nikomur ne privo??im ni? hudega in me je oreng bolelo ta slovenska privo??ljivost v stilu samo da sosedu crkne krava. Ne vem kako ti ljudje ?ivijo sami s sabo, ker u?ivajo v nesre?ah drugih in si pri tem smejijo in manejo roke.
Druga?e pa Mazda 6 Combi, drugi? vseeno malo pazi pri takih izjavah, ker ?e so poro?ali najprej samo o dveh podhodih to ?e ne pomeni, da ?e o drugih zadevah niso poro?ali tega ni bilo. ?e v petek popoldne je namre? zalilo biotehni?no fakulteto in zahodni del ro?ne doline (cca 30 hi?) ampak je bil pa? za medije podvoz bolj zanimiv in tudi bolj poslikan, ker je bil v sredi??u Lj. Evo prilagam nekaj slik za poku?ino, ki so nastala v petek popoldne v ro?ni dolini ?e pred no?nim de?jem v soboto in nedeljo.
?e bolj je pa zanimivo to kako bo reagiral inestitor (Biotehn?na fakulteta) tega projekta saj so jo sami najbolj fasali zaradi teh gradbenih del. Zalilo jim je spodnje prostore fakultete, vse stroje, in vse rastlinjake kjer izvajajo poskuse.
Saj pravim,da bo to ?e zanimivo, ker o?itno bo tudi fakulteta morala to?iti izvajalca zaradi ?kode, ki jo je povzro?il s posegom v strugi potoka.
?e ena zanimivost: Mariborsko podjetje CPM je bilo izbrano za gradnjo, ker je bilo nekoliko cenej?e od dveh ljubljanskih podjetij, ki so precej bolje izku?ena z gradnjo na barju kot CPM.
Morebiti je to poduk tud odgovornim na fakulteti, da najcenej?i ponudnik ni tudi v resnici "najcenej?i" in da je poleg cene treba upo?tevati tudi reference in izku?nje z gradnjo na takih podro?jih kot je Ljubljansko barje. Sicer pa vsaka ?ola nekaj stane samo tale bo pa prekleto draga.
Tole je posneto pri nas na Vi?u pri O? Vi?. Tolk o tem da sta bla v Lj poplavljena samo dva podhoda, ker nekateri ?e vedno mislijo, da ljubljan?ani pretiravajo/mo in se zmi?ljujemo glede poplav pri nas.
To je pri nas standard. Pri nas se vedno gradi in izdaja dovoljenja na lepe o?i. Noben ne prera?una kak?ne ima lahko to posledice, samo da oni pokasirajo. Potem pa sevede, tudi ?e jim nos porine? v njihov drek, bojo zanikal da to ni problem. Pri nas je vse roka tako, roka tako ?oldi pa v ?ep.... Zato ker imajo taki dripci pri nas imuniteto, so nagrajeni ali pa kazni sploh ne obstajajo.
Sej me ne kar se tega ti?e je pa zanimivo kako so vsi pogumni preko telefona. Me zanima, ?e bi se mi upal to v fris povedat, ?e bi mi stal na dosegu roke.
Sem zagovornik dialoga in pogovora ampak proti taki aroganci je to odpadlo in o?itno so za gradbenike edini argumenti to, da poka?e? da se ga ne boji? niti fizi?no. ?e dobro,da so delavci na gradbi??u pametnej?i od nadrejenih in da nam niso niti posku?ali prepre?iti, da bi poslikali gradbi??e, ?eprav so o?itno imeli navodilo, da ne dovolijo zbirati dokazov proti izvajalcu del.
?e bolj je pa zanimivo to kako bo reagiral inestitor (Biotehn?na fakulteta) tega projekta saj so jo sami najbolj fasali zaradi teh gradbenih del. Zalilo jim je spodnje prostore fakultete, vse stroje, in vse rastlinjake kjer izvajajo poskuse.
Saj pravim,da bo to ?e zanimivo, ker o?itno bo tudi fakulteta morala to?iti izvajalca zaradi ?kode, ki jo je povzro?il s posegom v strugi potoka.
Mi pa smo uspeli dose?, da je CPM poru?il za?asni most,ki je povzro?il poplave na zahodu ro?ne doline. Voda se je lepo vrnila v strugo, ker ni ve? ovire, ceste pa so spet normalne saj je voda odtekla. Ampak ?koda je pa velika tako, da bo ?e veselo na sodi??u. Sploh po tem, ker so tako projektant, nadzornik in izvajalec na ves glas trdili, da za?asni most ni vzrok in da kao poplavlja drugje ter so odla?ali z odstranitvijo objekta.
Niso ga hoteli odstraniti dokler ni pri?el nalog civilne za??ite in MOLa o takoj?nji ru?itvi. Ampak tako aroganco kot so si jo tele gradbeniki privo??ili jo pa ne najde? - za re?evanje svojega projekta so pripravljeni ?rtvovati premo?enje drugih in verjetno tudi ?ivljenja sam, da bo ceneje in da bo ve? cvenka kon?alo v njihovih ?epih - barabe pogoltne
Zakaj zanimivo? Zato, ker ve?ino podobnih primerov policija nikoli ni vodila pod rubriko naravna smrt in je po navadi bil v statistiki zaznamek, da je ?lo za neprilagojeno hitrost al pa za katero drugo neumnost.
O?itno je blondinka na ?elu MNZ kar oreng zaropotala pri policijskih ?efih, da so za?eli malo bolj resno opravljat svoje delo in da ni vedno krivda samo v hitrosti ampak, da je ?e mnogo drugih vzrokov - tudi takih ?ist naravnih.
Tole je bilo pred kratkim objavljeno na forumu avtomobilizem.com, kjer je o?itno avtorju prometna situacija mo?no ?la na ?pure.
??epec zadnje dnevnih zgod in prigod me je vodilo k pripravi kraj?ih avtomobilisti?nih, kolesarskih, pe?potnih navodil, katera si zaslu?ijo svojo temo. Upo?tevajo? vsaj nekatera bodo vodila (najbr?) posledi?no v zmanj?anem obisku motivacijskih treningov Smiljana Morija, manj?em udejstvovanju na notranjepoliti?nih spletnih forumih najbolj obiskanih spletnih strani v Sloveniji ter ve?ji delovni vnemi:
1. Vljudno pozivam vse voznice in voznike osebnih vozil, ki niso sposobni voziti na avtocestah hitreje od 60 km/h, da izberejo alternativne poti oziroma cenej?i javni prevoz. Vsaka va?a avantura na prehitevalnem pasu povzro?i ustavitev ?asa v vesolju, kar veselo izkoristi George Popescu ter s svojim, po bukare?tanskih standardih, tehni?no izpravnim tovornjakom veselo prehiteva svoje sotrpine na svoji 72 urni brezspalni trasi. Sicer me veseli, da nam omogo?ate dolgotrajen ogled vseh mo?nih prevoznih sredstev iz nekdaj nam sosednje de?ele ter hkrati priznam, da je bilo pred 21 leti, po likvidaciji ljubljenega para Ceauscesco izjemno zanimivo opazovati prve registracije z ozna?bo RO, danes pa sem se jih ?al ?e naveli?al.
2. Hkrati pozivam takiste voznice in voznike, da upo?tevajo ve?jo naseljenost slovenske de?elice od primerjalno Mongolije ter veliko verjetnost, da je pri vklju?evanju na avtocesto morda ?e kak?en voznik za vami. 20 ? 30 km/h bi bila primerna hitrost vklju?evanja za kak?en skiro.
3. Voznice in voznike modelov znamk, ki se prvenstveno za?nejo na ?rke X in Q, vljudno prosim, ?e pustijo pred trgovskimi centri ?e kak?no parkirno mesto za invalide. Sicer je fino parkirati na njih, ker so blizu vhoda, zaradi ve?jih dimenzij parkirnega mesta pa vam ne bo nih?e po?kodoval va?ega preljubega konji?ka z butanjem vrat. Drive-in shopping centrov ?al ?e ne bo kmalu.
4. Voznice in vozniki, ki se vam v petek popoldne in soboto zjutraj tako neizmerno mudi na kavico v mondeno portoro?ko marino, vljudno prosim, ?e ne uporabljajo odstavnega pasu za prehitevanje, kajti lahko se vam zgodi, da boste naguzili kak?nega izgubljenega stoje?ega ferragostnega Giussepeja, ki brez vklopljenih ?tirih smernikov razmi?lja na Ravbarkomandi, zakaj ?e ni v Italiji: »Madonna, saj smo jo osvobodili!«
5. Dragi kolesarji, cesta ni trening poligon, prometna signalizacija pa menda velja za vse udele?ence (razen na kak?nem Touru, Giru, Franji). Saj razumem, da zdrav posameznik daje dodano vrednost dru?bi…samo marsikaterega rekreativca bi rad povpra?al po MENTALNEM zdravju.
6. Za vse zadrte?e, ki ne vedo, kaj je zadrga, nosite pa hla?e na gumbe: »Zadrga je mehanizem, ki je sestavljen iz dveh zob?astih zapiralnih veri?ic (zapenja?), ki ju mehani?no spenjamo ali odpenjamo z drsnikom in na tak na?in zdru?imo ali lo?imo dva lo?ena kosa blaga ali podobnega upogljivega materiala.« Razumem, da marsikomu ni ravno povsem jasno, kaj dela zadrga v prometu, razumljiveje bo morda tole: »Pravilo zadrge narekuje, da ob zo?itvi vsak voznik spusti predse vozilo z drugega voznega pasu. Za najve?jo preto?nost prometa morajo vozniki peljati do zapore in se ?ele tam vklju?iti na drug pas. Na slednjem morajo vozniki med seboj pustiti dovolj veliko razdaljo, da omogo?ijo vklju?itev po enega vozila z drugega pasu.«
7. Voznice in vozniki, ki radi vozite pri kateri koli hitrosti 2 cm od avtomobila, vabim da se ustavimo in da si skupaj ogledamo moje vozilo ter vse napise na zadnji havbi. Verjamem, da vam je ali A) zanimiv model avtomobila ali imate par metersko havbo in ne znate oceniti razdalje ali C) bi radi prebrali model avtomobila ali celo prepoznali grb na registraciji, pa imate preslabo dioptrijo.
8. Morda na koncu ?e to: vsem nadebudne?em, ki uspejo spraskati zadnje pfeninge, rupije in leke za nakup nekdaj zelo presti?nega voza, danes pa s 6-mestno kilometrsko ?tevilko ? ne, in ?e enkrat NE, s tem niste postali direktorji / tajkuni / pomembne?i, va? status se ni spremenil…?al…
9. Voznice in voznike, katerih spomin vsakodnevno pe?a ter zavedno ali nezavedno pozabljajo, kje so v slu?bi oziroma doma, prosim da ali jedo ogromno ?esna ali si kupijo navigacijo ter vso potrebno kartografijo, da ne bodo ve? 2 metra pred izhodom z avtoceste na vso mo? zavirali na prehitevalnem pasu.
10. Neuporabnike smernikov v kro?i??ih, kri?i??ih, avtocestah, parkiri??ih,… vljudno prosim, da se zglasijo v avtosalonih / servisih svojih znamk ter poprosijo trgovce / serviserje, da jim poka?ejo zadnji tehnolo?ki krik ? ro?ico za smernike. Velik naval ?e pri?akujejo v trgovinah / servisih s 4 krogci ter modro-belimi propelerji.
11. Vse vestne poznavalce pravilnega vklju?evanja in vo?nje v kro?i??ih prosim, da vsakogar, ki ne bo upo?teval pravilne uporabe smernikov ? blokirate pri izhodu! Opozorilo: lahko se zgodi, da bo kdo naredil 486 krogov in se mu bo vrtelo v glavi!
12. Bo?i?no-novoletna osvetlitev avtomobila z meglenkami je sicer doma?a folklora italijanskih in paragvajskih voznikov. Vljudno prosim, da jih v jasnem vremenu, v mestu, ob rahlih meglicah, rahlem pr?enju de?ja izklopite, razen ?e niste Miran Stanovnik med pripravami na rally Pariz ? Dakar. ?e ne znate izklopiti meglenk, glej t?. 10. Saj ne ?elite zgledati na cesti kot Italijani?!?
13. Vsem enoprostorskim mamicam ter tudi nekaterim o?etom sporo?am, da se vrtci NE zapirajo ob 16.15! Na forumu Moj mal?ek je pri?lo do dezinformacije, va?ih otrok po 16.16 uri NE bodo prodali na Kosovo, ?e ne pridete po njih.
Vsem prizadetim pa se ?e vnaprej globoko opravi?ujem!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Te podprem ob napovedi
Povezava za deljenje
Deli na druge strani