?ez 2 tedna sem kar malo prepri?an, da bo Mercedes oznanil svoj odhod, glede na to da je ?ef Mercedesa ?e sanjal o zategovanju stro?kov in da no?e pla?ati 66m za Hamiltona. Dosegli so vse, to je lep na?in za izhod. V isti sapi bo Stroll napovedal nakup Aston Martina in nakup ekipe Mercedes z Wolffom, kar se ?pekulira ?e nekaj ?asa. Se pravi 1 sede? bo ?el avtomatsko sin?ku, drugi pa Ocon, Russell...itd. Ostali se bodo porazdelili v drugi Strollovi ekipi in novi B ekipi Aston Martina - Racing pointu. Dvomim, da bo Hamilton v kateri od teh, ker noben Strollov konzorcij nima toliko denarja zanj.
Pomoje ali bo probal izziv pri rde?ih, ker konec koncev so ?e edini ki so sposobni zmetati 66m? letno za dirka?a Ali pa se bo upokojil na vrhuncu. Kakorkoli se vse lepo zapleta, glede na to, da bo verjetno kdo ?e toliko nor, da bi vzel Vettla, pa ?e Alonso je rekel, da bi 2021 rad kje sedel Pomoje da v Renaultu, ?e bo Ocon od?el v Aston Martin. Noro!
Zakaj, a je bil on vedno 100%? Eni avtomatsko pri?akujejo, da Ferrari pa mora zmagovati, ker je prej dominiral par let. Ampak v F1 je pa? tako, enkrat en enkrat drug.
Zakaj se za Williams pa Mclaren nih?e tako ne obremenjuje?
Jap, to je mk3, potem so ble pa ?e mk3.5 in mk3.75
Razlika je pa dan in no?. V?eraj bila na dvigalu (sicer je avto iz nem?ije), spodaj samo malo povr?inske rje za zbrusit, motor suh + ketna kar je super. Lak ohranjen, notranjost je pa tudi klasa zase pomoje
Glede na to, da bodo in pri Mercedesu in Ferrariju po postanku verjetno obuli hard pnevmatike, bo verjetno za Mercedes bolj?e, ker bodo mlaj?e. Tako da bo kar te?ko za Ferrari danes.
Jzt sm pa mal razo?aran nad Huawei Watch GT. Ob parih telovadbah mi ni pravilno od?itaval utripa in potem tudi v aplikaciji narobe program vadbe ka?e. Naj bi bila ura ful zapeta, pa mal pobrita roka pod uro, pa ?vic je treba brisat, kar sem vse naredil pa mi ?e vedno ka?e premalo (?e ?tejem ro?no utrip, je za ene 40 ve?).
?koda...
Aja, druga?e vem da zapestni senzorji naj ne bi bilo nikoli tako natan?ni, a vseeno...
Ja, Mercedes je pred te?ko odlo?itvijo. Ali grejo na ziher, pa pustijo da ''ve?no drugi'' Bottas ?e naprej garantira prvo mesto Mercedesu med konstruktorji, ali pa reskirajo, ponudijo nam zabavo in pustijo, da si Ocon in Hamilton od?irata to?ke, sebi in ekipi. Letos bi bilo vseeno, ker niti Ferrari niti Redbull nista neke hude gro?nje, slednji z Gaslyjem sploh ne. Drugo leto pa nih?e ne ve...
?e bi bili pa res carji, bi pa Verstappna povabili v ekipo Za klavzulo v pogodbi se ?e itak ve, Hamilton je rekel da ga ne moti...
Sej lani ga je prehitel po Raidillonu, se pravi na ravnini Kemmel...Tudi letos bo Ferrari tam nevaren ker za Raidillon (Eau Rouge za tiste, ki ste v zmoti ) potrebuje? mo?, da na Kemmelu napade?. Bo pa Mercedes 100% na polu, ker kot je Jures dejal, vse ostalo je DF proga
Gume pa ja, ?e tu se je vidlo, da so na Hard pnevmatikah pe?eni pri Ferrariju, ?e do SPAja ne porihtajo, lahko kar pozabijo.
Vem, sem prebral. Takih novic je bilo v zadnjih 10 letih malo morje. Ker se obstoje?im progam izteka pogodba in FOM tako vr?i pritisk na promotorje. Tako je par let nazaj nastala zgodba, da se VN Britanije seli v Donnington, pa za VN ?panije, da jo bo zamenjala steza v Aragonu...
?al je pomembnost barcelone prevelika za F1, prav tako pa se za Nizozemsko vsak mesec pojavi druga novica. Enkrat, da bo v Zandvoortu, potem, da je Zandvoort odpovedal in da bo v Assnu, potem spet obratno...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ker je NE-DELJA
Povezava za deljenje
Deli na druge strani