T-2 nima EDGE ... imajo samo 3G (UMTS, HSxPA) ... in podatkovni prenos (ter MMS) lahko uporabljas samo tam, kjer imajo svoje omrezje... telefoniras in SMSas pa lahko s T-2 povsod (Mobitel Roaming)
?ak kako? A si ziher, a nimajo GSM signala nadgrajenega na 3G EDGE? Kakor vem ima Mobitel tako, da kjer je signal imajo mo?nost EDGA (se prav 385kbs prenosa).
?udno meni t2 v lohatcu lovi na 3G.....njihov signal, tudi na karti je videti ok.
Bo ?e, sej si bo? (sta) omislila vilo na ro?niku pa bo
Hja mrbit EDGE, HSPA pa ziher ne. Da ne re?em da ma Mobitel zdej ?e HSPA+, ki je ?e 3x hitrej?i.
K grem gledat zemljevide pokritosti ostalih distributerjev me kr ma da bi zajokal, kolk so za Mobitelom. Sej ne re?em za pogovore je ve? al manj isti kurac, kjer je tvoj operater, ?e pa rabi? prenos podatkov/internet pa definitivno ni vseen in edina pametna alternativa je ?al samo Mobitel.
logatec je....ostalo pa verjetno bolj po vukoj... ni...
Samo a nimas podatkovnega paketa 20? / mese?no neomejeno od mobitela?
Ne, mam slu?benega povezani 33, ki ima 1GB podatkov vklju?enih, kar mi je vrh glave dovolj. Po 1.8.2010 pa bodo pedri samovoljno spremenili prakti?no vse pakete in ta se bo podra?il za 2? zraven kot "nagrado" za podra?itev bodo pa zmanj?ali prenos iz 1GB na samo 100MB, kar mi je ?ist premal.
Pa ?e to so se kekci zmislili in sicer vsi, ki ne bodo porajtali te spremembe in bodo ?e naprej veselo kurili recimo 1GB na mesec jih bo na koncu meseca pri?akal ra?un v vi?ini 430?!!!!! Tolk je namre? treba pla?ati, ?e gre? ?ez zakupljene koli?ine 100MB.
da bi se jim vse skupi posu?ilo, pizda jim materina monopolisti?na
Logatca ni, vsaj po sliki pokritosti, ki jo ima objavljen Simobil. T-2 je pa ?e bolj v kurcu, da o ostalih minornih distributerjih sploh ne govorim.
recimo Logatec pa Bohinj... pa seveda mi mora zadeva delovati na raznoraznih lokacijah po Slo, kjer imajo na?i uporabniki poslovne prostore. Zaenkrat samo Mobitel kolikor toliko pokriva vse na?teto.
Jaz tud tuhtam, kaj ?em narest, ker ?e par dni imam ?asa, da Mobitel po?ljem v organ in vrnem ?tevilko. Ampak je problem, ker alternative ni. Simobil je s pokritostjo HSDPA signala domala ?ist v kurcu, ker ravno tam kjer bi rabil ga enostavno ni. Da o ostalih sploh ne govorim.
Boss, sam ne moremo pa nekak mimo dejstva, da letos sedita v identi?nem bolidu!
..., ki je v bistvu za en kurc in ?ist nekonkuren?en, da pa se MS po teh nekaj letih pavze ne znajde v spremenjenih razmerah in druga?nih avtomobilih, ki ne ustrezajo njegovemu na?inu dirkanja je pa pa? ?e druga zgodba.
Schumacher profesor takega po?etja??! Ajde, daj na?tej poleg Zeltwega 2002 ?e 5 dirk, kjer ga je mo?tveni kolega spustil.
Se strinjam.
Nikoli se to ni dogajalo, ko se je vedelo ?e davno pred koncem, da je MS prvak in tudi marsikatero uslugo je MS tudi vrnil, da ne re?em, da je naredil vse kar je bilo mo?no, da bi Irvine leta 1999 osvojil naslov. V predzadnji malezijski dirki je spustil Irvina naprej in zadr?al Hakkinena na tretjem mestu in mu tako omogo?il 4 to?ke prednosti na zadnji dirki. Irvin je takrat dobil mehka kolena se zaletel in bil ?ele 5. na kvalifikacijah. ?e bi zmagal Hakkinen bi bil prvak v vsakem primeru ne glede na druge rezultate. Ker Irvine ni mogel iz 5. mesta na vrh je bila edina ?ansa da MS prehiti Hakkinena a mu kljub trudu ni uspelo.
Sicer pa je razplet na zadnjih dveh dirkah lepo opisan na wikipediji
The first ever Malaysian GP was the host of the penultimate round, and Schumacher had recovered and replaced Salo for the race. Schumacher took pole ahead of Irvine, with Coulthard and H?kkinen third and fourth. Irvine quickly raced away, while Schumacher purposely slowed down to keep both McLarens behind. Coulthard got in front of Schumacher, only for his car to break down. Schumacher kept H?kkinen behind, and prevented him from challenging Irvine. Irvine won with Schumacher completing the Ferrari 1-2, forcing H?kkinen to settle for third.
After the race, the Ferrari cars were found to be illegal by an FIA official and were disqualified, which made H?kkinen the world champion. Ferrari appealed and the FIA Court of Appeal in Paris later ruled that the cars were not illegal and the Ferraris were reinstated.
Irvine led the championship with 70 points, and H?kkinen with 66 was 4 points behind. A win for either driver will give them the championship. Frentzen was third with 51, Coulthard fourth with 48, Schumacher fifth with 38 and Ralf sixth with 33. In the Constructors, Ferrari led with 118, and McLaren were second with 114. Jordan with 58 were a lonely third.
The championship decider was in Japan. H?kkinen qualified in second, behind Schumacher while Irvine crashed in qualifying and was only fifth. H?kkinen took the lead at the start, while Irvine was fourth behind Olivier Panis. H?kkinen and Schumacher got away, while Panis held up the others. Panis was dealt with at the first round of stops, but now Irvine was behind Coulthard's McLaren. Coulthard slowed his pace, and held Irvine up, and the gap to H?kkinen increased. Irvine was finally released when Coulthard spun off, but was well over a minute behind H?kkinen. Schumacher was within 5 second of H?kkinen, and piled on the pressure but H?kkinen kept him at bay to win the race and the championship. Schumacher was second, and third for Irvine was not enough for him, but was enough to get Ferrari the Constuctors.
?koda ko Massi niso pustli zmagat (jebote Ferrari in va?i triki), si jo je o?itno zaslu?il
Oh ja stara tema... zadeva, ki jo po?nejo vsi sam pri Ferrariju so pa? tolk glupi, da jo ne znajo zaviti v celofan. Recimo v stilu "save fuel" al pa "engine overheating, slow down" kot to po?nejo drugi, ko ho?ejo narediti menjavo mest. Trikov je milijon, da lahko to naredi? in problem sploh ni v tem, ker F1 je konec koncev mo?tven ?port (kot kolesarstvo) samo problem je o?itno v zakulisju, kjer se odvijajo milijonske ?portne stave in take menjave lahko pomenijo dobitek ali pa pu?ijono.
caki sam res, kako to sploh zgleda, da te je udarla marela?
kje si pa bil?
V bli?ini Umaga - Sveti Ivan (bes ga plentaj pa za??itnik). Avto je bil parkiran pod mo?no hru?ko obdan z zidom na eni strani ter zgradbo na drugi. Zraven je bil parkiran star golf vreden jurja ?. Marela je v vetru letela po zraku in uspela zgre?iti Golfa ter se nekako izmuzniti mimo hru?ke, zidu, ograje, 10 metrske zgradbe ter prileteti v vrata, kjer je bilo skoraj nemogo?e. ?e jo cel dal me?em tja sem 100% prepri?an, da avta ne bi zadel.
Ti me pa mal spominjas name in mojo prvo ibizo....kamen na strehi, gadafi v vrata, hauba v pralnici...pazi ker ti manjka samo se voznica s stranske direktno v desna vrata
a dej ne govor, ker to je blo ?ist nemogo?e, da me zadane marela - ?e avion bi imel ve?jo mo?nost, da na avto pade
?e nisem ?el prevert pod kaj bi tole uveljavljal kasko, ker mo?no dvomim, da sem kasko zavarovan pred lete?imi marelami :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dej kako slikco, da vidmo kaj ho?e? narest... a je to na stekleni ?ipi al na plasti?ni?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani