Ampak uzitki pri voznji so odtehtali te zacetne probleme… Uzitek je, ko pohodis stopalko in se dve toni premakne kot z salo …
Ce si bom kdaj omislil EV, bom doma uredil tudi domaco polnilnico… potem dejansko odpadejo vsi obiski polnilnic, crpalk in podobno… potrebujes jih edino, ce gres na daljso pot… Pa se najdpceneje je, da filas doma… pa tudi za baterijo je najbolje, da se polni pocasi…
Meni je vsec… edino cena mi ni… ampak avtomobili se vsi drazijo… po drugi strani, pa bo verjetno prisel tudi cas, ko bodo mogli proizvajalci EV vozil cene malo spustiti… Subvencij je vedno manj…
Šala tedna: Kaj se zgodi, ko na Primorskem piha burja
30 km/h: Popolnoma mirno je. Drevesom se ne ljubi niti premakniti listov.
40 km/h: Drugod po Sloveniji ljudje zapirajo okna. V Ajdovščini veter upihne nekaj regratovih lučk.
50 km/h: Drugje po Sloveniji se ljudje držijo za kape, da jim jih ne odnese. V Ajdovščini odprejo vsa okna in vrata, da se malo prezrači.
60 km/h: Ajdovci se odpravijo na sprehod in uživajo v ljubki sapici. Tujce po cesti že zanaša med hojo.
70 km/h: Drugje po Sloveniji spravljajo avtomobile v garaže. Ajdovci dajo sušit perilo.
80 km/h: Ajdovci pošljejo otroke malo ven, da se »preluftajo«.
90 km/h: Drugje po Sloveniji prevrača smetnjake in razbija okna. Ajdovci začnejo prižigati cigarete z vžigalico med dlanmi.
100 km/h: Drugje po Sloveniji mediji panično opozarjajo pred vetrom. Ajdovec se pelje na panoramsko vožnjo po cesti proti Podnanosu in se smeje prevrnjenim tovornjakom.
120 km/h: Drugje po Sloveniji lomi drevesa in uničuje pridelek. Ajdovci se veselijo, ker jim ni treba pometati.
150 km/h: Drugje po Sloveniji odkriva strehe in lomi ostrešja, drevesa pa ruje s koreninami vred. Ajdovci počasi zaprejo okna.
180 km/h: Drugje po Sloveniji je razglašena splošna naravna katastrofa, gasilci in civilna zaščita iz vse države hitijo na pomoč ljudem s porušenimi hišami. Ajdovcem ni jasno, zakaj tako komplicirajo.
200 km/h: V Ajdovščini polomi nekaj vej in odnese kak strešnik s strehe. Drugje po Sloveniji gredo smrtne žrtve v tisoče.
300 km/h: Drugje po Sloveniji je uničenje popolno, mesta so zravnana z zemljo. Ajdovci rečejo: »Ej, ma dns pej piha!!«
Ampak tole mi je zanimivo, da si imel porabo le 15,6kWh. A je bilo veliko enakomerne vožnje do 100km?. Men v mestni vožnje skoraj ne rata pod 17kWh pridet. Če je pa AC hitrost od 130-140km/h pa je preko 20kWh. In to z avti, ki so manjši, lažji in bol aerodinamični.
Saj dokler sem bil na AC, do Trzica, je bila povprecna poraba tudi 26 ali 27 kWh/100km… pa potem do Ljubelja tudi se, na drugi stran pa je zrekuperiral kar nekaj elektrike… Potem sem pa nazaj grede iz Celovca sel proti Borovljam in potem do Zelezne kaple... ampak me je navigacija peljala kar precej cez ene hribe ... torej veliko gor in potem spet dol ... Vsec mi, ko gre tako fajn v klanec... ...
Doma nisem filal, ker ni bilo v avtu kabla za šuko vtičnico… samo uni drugi za “tamale” mestne polnilnice do 22kW… Tahitre imajo pa itak kabel ze na sami polnilnici… Sem najprej probal v Stanezicah ... ampak tam je samo 11 kW ... in se mi zdi, da je je pisalo, da bo do 100% polnil slabih 6 ur ...Potem sem sel na AC v Voklem na Petrol... tam mi ni uspelo zalaufati polnjenja z nobeno apliakcijo, ki sem jih prej namestil... Bi clovek priackoval, da bo delovalo vsaj s Petrolovo OneCharge... pa je pri skeniranju kode vedno jamral, da ne najde polnilnice v bazi... Po ene 15 minutah jajcanja sem sel do Vrtaca na Primskovem, kjer je Moon-ova 120 kW polnilnica... Tam je slo pa "s prve" z uporabo aplikacije gremonaelektriko.si ...
Ta skoda je men osebno zelo posrecen model, edino tisto, kar je pod pokrovom se mi ne dopade 🥺
Meni se pa ravno tisto pod pokrovom dopade… Navor tak, da se lahko skrije vsak dizel ali turbobencinar …
Vceraj naredil en manjsi roadtrip… od doma do Celovca cez Ljubelj, potem nazaj cez Borovlje in potem dalje do Zelezne kaple in potem cez jezersko nazaj domov… Res je takrat, ko ga na AC pohodis, trenutna poraba kar visoka in se doseg precej zmansjuje… Prav tako v hrib… kjer vlece kot nor … ampak se precej tudi nazaj pridobi z rekuperacijo potem, ko gres navdol ali med zaviranjem…
Enyaq-a sem prevzel predvcerajsnjim popoldan z napolnjenostjo baterije dobirh 20%. Zvecer sem na hitri polnilnici v Kranju napolnil do 85%… kar me je kostalo dobrih 20€… in nato naredil okoli 350 km in avto vceraj popoldan vrnil s podobnim stanjem baterije, kot sem ga prevzel…
Povprecno porabo na tem roadtripu sem imel 15,6 kWh/100 km…
1. Kje je najbolje parkirati, da ne prihajam v stik z redarji in različnimi sitnobami?
Jaz sem sel enkrat iz Mojstrane proti Kranjski gori in sem parkiral na parkiriscu pri smuciscu Mojstrana ...
Sicer sem prej preko spleta nasel, da je primernu parkiranje tudi pri Planinskem muzeju v Mojstrani ... a sem pri voznji tja sel mimo tega parkirisca pri smuciscu in sem videl, da ni nobene table, da je prepovedano ali kaj podobnega... in tudi drugi so parkirali tukaj ...
Tisto parkirsce ob glavni cesti proti Kranjski gori pred Mojstrano (Topolino) pa je postalo placljivo ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mazdina proizvodnja ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani