Ne razumem Ferrarija da ne po?lje Leclerca po supersoft za dodatno to?ko ko nima kaj izgubiti...
Risk je prevelik. ?e bi se kaj zgodilo recimo, da bi se zasko?ila matica ali kaj podobnega bi bil lahko ob to?ke z dirke in bi recimo dobil samo to?ko za najhitrej?i krog.
Po cca 2 tednih brez avta sem sedaj zopet normalno mobilen; seveda spet z mazdo. Napi?em kaj ve? v petek (po?asi bo ?as da updatam moj thread); do takrat pa par utrinkov s petkovega izleta:
Vseeno pa govorimo o voznikih ki se tam vozijo vsaj 2x vsak dan, taki vozniki ne bi smeli rabiti znakov. Ce pogledam sebe na rednih poteh, vem ze za vsako grbino skoraj.
Sej ravno to, ker se vsak dan vozijo tam jim rata avtomatizem in vo?nja ?isto v podzavesti. Ti bo? ?e dojel kaj se dogaja, ker si bolj dovzeten za to, nekdo k mu pa za vo?njo, avte dol maha, pa ne bo dojel, da se cesta lahko tudi spreminja in, da ni vedno ista.
Ta, ki je naredil samomor, je bil psihi?ni bolnik in ?iht ni mel veze s tem. Nikjer ?e vedno ne pi?e o kakr?nihkolih pritiskih zaradi zamujanja na delo. Nih?e tudi ne omenja dodatkov, bo?i?nic, otro?kih po?itnic itd. kar Akrapovi? vse deli. Tako, da ni vse tako ?rno kot se ?eli prikazati.
Kot je ?e Nejc povedal, krivda je na strani voznice. ?al.
Danes sem sli?al celo to boso, da je kriva dr?ava, ki ni omogo?ila ?irjenja Akrapovi?a v Ivan?ni gorici in se morajo delavci sedaj voziti v ?rnomelj kjer ?iri.
Hja ne vem, v avtu povzro?iteljice so bili Akrapovi?evi delavci. Akrapovi?evi delavci pa znajo o delu v podjetju in pritiskih marsikaj zanimivega povedat.
To o Akrapovi?u sploh ni res. Sodelavke majo vse desce iz Akrapovi?a, tudi te so poznali in danes je bilo precej ?alostno na ?ihtu...
Tu je problem, ne bi rad vse metal v isti ko?, ampak velikokrat sem opazil da vozniki iz suhe krajine, ?u?emberk, Ambrus itd. precenjujejo svoje, avtomobilske in zmo?nosti cesti??a. O nesre?ah v njihovih koncih sem ?e precej sli?al :/
?en?e? A si ti sploh videl od blizu komunizem ali si poslu?al pravljice posve?enih priviligirancev, (beri ?lanov ta rde?ih) ?e poslu?a? njih je bilo takrat oh in sploh vse super.
Ja, Andra? sicer ma ?e kolikor toliko korekten odnos in neko splo?no znanje formule, Luki? je pa totalno obupen. Vedno se nekaj zapenja, izrazi so neprimerni, napoveduje stvari za brezveze ker se mu pozna, da ni ravno ve?? formule ena. Sej se mu vid, da je iz Brezovice
Zanimivo, da kakor povsod po forumih krivijo Maxa, smo tukaj kar na isti valovni. Ocon je sicer imel pravico prehiteti, ampak za brezveze se dajati takole z vodilnim + to, da je bila po ovinku dolga ravnina na kateri bi ga brez problema prehitel s temi sve?imi gumami.
Schumija je v 1. penzijo (pri Ferrariju) poslal LdM, ker sta si merila lu*?ke z Todtom. Ampak sam ni vedel, da bo Todt vzljubil Raikkonena, zato je potem s Santanderjem pripravil novo akcijo. Precej ?alostno, saj bi imeli ?e kak?en naslov ve? in voznika, ki dejansko ljubi Ferrari (kdor gleda Raikkonenove insta storije). Precej literature na tole:
Tako smo pa imeli trmastega bika, ki je udrihal po vseh ekipah, za katere je vozil. S tem da, je bil vpleten v kar nekaj Renaultovih in Mclarnovih ?kandalov, katere je bil za?udoma opro??en zaradi sodelovanja s FIA
Se pa strinjam, da je ego recept za prvaka in, da tudi on je material za prvaka. Edino kar je, je to, da je precenjen. Prehitevanja po zunanji strani so se mu redko iz?la on pa ?e kar z glavo naprej skoz zid. Dobra stvar pa so bili vedno eksplozivni ?tarti in predvsem izogibanje te?avam.
Kimmija bo menda nadomestil Leclerc (pa ne trgovina iz Francije). No bomo videli kako se bo odvilo in razpletlo.
Baje ima Raikkonen novo 1+1 pogodbo, kar je ?isto fer. Leclerc naj se ?e malo kali v Haasu.
motorjev ne gledam niti priblizno vem kaj se dogaja, vem pa, ko sem bil najstnik, je bil rossi v 250 razredu bog i batina, in mick doohan car v 500 razredu...
tako, da ce je rossi se vedno aktualen po vec kot 20 letih pol je res car
Ah, pa glih prehitevanje zaostalih bi dalo ?ar (schumacher/hakkinen varianta), ?koda.
Jap...sej ?e tu je bilo zanimivo pred varnostnim avtom, de? + par zaostalih za krog in sta se Raikkonen in Bottas poglihala in nakoncu ga je slednji zaradi enega Haasa(se mi zdi) celo prehitel...
Sem malo legel na morju pa odprl dirko ravno ko se je malo dogajalo proti koncu (koncno), ni mi pa jasno zakaj safety car in zakaj takoooo dolgo? Vettel je zletel dalec stran s steze in umik avta traja 1 krog...
A sedaj po defaultu SC ce je kdo ob stezi, ali je bilo se kaj? Takoj ko je bilo malo akcije so unicili zadevo....
Krog ali dva je ?e trajalo, da so zaostale za en krog spustili naprej...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Barcelona ne bo out
Monza pa je podalj?ala do 2024.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani