?e enkrat me je izu?ilo, da tisti, ki pravijo, da je ?port koristen, serjejo.
V glavnem v?erja mi je ratalo razfukat koleno in to oreng tako, da sem tam ?ist trd namest 40cm vi?je. Za povrh pa mi je v istem trenutku ratal na drugi nogi zvit ?e gle?enj.
Hja, sam po ZVCP-ju ne sme?. To je pravilo, ki so si ga verjetno motoristi dolo?ili sami. ?e ima? nasprotni promet se ne sme? tla?iti vmes saj se zelo hitro zgodi, da zmanjka prostora. Recimo avtomobilist se pomakne bolj, k sredini, da vidi ali po naslednjem nasprotivoze?em lahko prehiti. Motoristu pa takrat zmanjka prostora in je pokale.
?e mate preve? energije pridte k men betonirat pa ?olat.
P.S. Sam res, drug teden bi lahko akcijo usekal. Za?olal sem, samo ko pride beton (kr hru?ka) bo treba ravnat preden se osu?i, zato bom pa premal sam....
A lahko tole prehitevanje po ?rtkanih ?rtah mal opi?e?... zakaj motorist sme avto pa ne? Kakor vem Zvcp enako tretira enosledno vozilo kot dvosledno.
Se pa druga?e popolnoma strinjam, da se lahko ubije? z vsakim ampak ve? kot je konjev tolk la?i se je.
Bi bilo pa res dobrodo?lo, da naj nekdo naredi test kolikokrat je izsiljen - ampak naj naredi test tako, da se vozi v okviru omejitev do max +10% prekora?itve. TOle bi bil res dober preizkus in ?e je tester objektiven bo verjetno dal kar nekaj odgovorov koliko je hitrost dejansko kriva, ko pride do izsiljevanja.
Jaz ocenjujem da vsaj 80% in 20% nepazljivost ali kak?na druga mentalna oz. fizi?na disfunkcija izsiljevalca prednosti.
Pa ?e nekaj: a kdo ve kak?na je statisti?na slika oziroma kolk procentov pade na posamezne tipe motociklov.
Se pravi kak?en % je custom, potovalnih, enduro, potovalni enduro , cestni ?portnik, klasika... Meni se zdi, da je enduro verjetno najbolj zastopan, al se motim?
Ja a ti tko naredi?... pride de?va polna vtisov in ti hiti razlagat kolk je blo fejst in fajn... ti ji pa re?e?, bo? ?e pol povedala, ker te moram najprej nasmu?at, al kako?
kakor sem videl je od teh samo en enduro in ena kroska. Ostali pa? sicer niso super?portniki so pa konkretni motocikli z dovolj konji, da se da voziti preko 180km/h.
?e vedno pa ni v statistiki nobenega custom choperja ali pravega potovalnika. Ne mi re?t, da jih ni zato, ker jih je toliko malo v Sloveniji. Te dve vrst motociklov pa? nista narejeni za "divje polaganje" ovinkov in temu primerno je tudi statistika prazna.
Ampak bistvo novice je, da so gasilci posipali cesti??e in odklopili akumolator. No ja vsaj nobenga ni blo treba ven rezat pa v bistvu so jo odnesli brez huj?ih po?kodb.
Nekdo ali pa celo oba sta bila neprevidna; Romun ker je izsilil in zapeljal na vozni pas, terenc, k je naletu pa bi se tudi lahko prej umaknil na prehitevalni pas in omogo?il enostavno vklapljanje vozil na AC. Verjetno ta v terencu sicer ne bo kriv ampak avto ma pa vseen totalko in se bo verjetno ?e kar nekaj ?asa spra?eval zakaj ni reagiral druga?e (?e je seveda ta mo?nost sploh obstajala).
Pa sej smo ve? ali manj na isti valovni dol?ini - Tudi ?e vozi? po vseh predpisih se lahko zgodi, da te kdo izsili prednost pa to se dogaja vsem udele?encem v prometu, da smo izsiljeni. S tem se je treba sprijaznit in milijon besedi in nekih apelov tega ne bo prepre?ilo - ni ?ans dokler ima lahko izpit skoraj ?isto vsak.
In tukaj se za?enja tisto kar probam razlo?it. ?e se dr?i? v bli?ini omejitev ima? v ve?ini primerov reagirat, ko te nekdo izsili z ve?anjem hitrosti ?ez vse razumne meje pa si ta procent "pre?ivetja" tako, drasti?no zmanj?a?, da je taka vo?nja kot ruska ruleta. Sej si lahko oh in sploh rider oziroma dirka? pa se lahko zgodi situacija, ki ni bila v scenariju. Ja tudi srna lahko prleti ?ez cesto in te izsili, oziroma tudi zajec ali ?e kej manj?ega je lahko usodno: sli?al sem tudi, da je nekdo padel na ovinku, ker je povozil ?abo.
Logi?no je da nekdo, ki si kupi tak stroj, da ga ne gleda in da ga prtegne ampak je razlika a to naredi na neki pregledni (?al je takih cest v slo izredno malo) cesti z malo prometa al pa prtegne stotko skozi naselje, kjer je vsakih nekaj metrov uvoz na cesto. To so ta idiotska dejanja zarad katerih motoristi ve?ino umirajo, da ne omenjam alkohola, ki je eden od glavnih faktorjev pri nesre?ah motoristov - ponavadi, ko se vra?ajo s kak?ne prireditve.
Sicer pa najve? povejo naslednji podatki:
Izhodi??a za pripravo ukrepov, ki jih bo izvedla Policija:
- dele? mrtvih voznikov enoslednih motornih vozil v skupnem ?tevilu umrlih v prometnih nesre?ah leta 2009 je bil 18 %;
- najve? prometnih nesre? z udele?bo voznikov enoslednih motornih vozil se zgodi v naseljih z uli?nim sistemom (36 %), sledijo naselja brez uli?nega sistema (21 %), regionalne ceste II. reda (9 %), regionalne ceste I. in III. reda (7 %), glavne ceste I. reda (6 %), glavne ceste II. reda, lokalne ceste (5 %) in avtoceste (2 %);
- v naselju se je zgodilo 51 % (48 %) prometnih nesre? z udele?bo voznikov motornih koles in kar 80 % (82 %) prometnih nesre? voznikov koles z motorjem,
- po ?tevilu prometnih nesre? voznikov motornih koles izstopajo meseci maj, junij julij in avgust;
- najve? prometnih nesre? voznikov motornih koles se zgodi ob sobotah in nedeljah, najve? prometnih nesre? voznikov koles z motorjem pa ob petkih in sredah;
- glede na ?asovno obdobje je bilo najve? voznikov motornih koles udele?enih v prometnih nesre?ah med 15. in 21. uro, najve? voznikov koles z motorjem pa med 12. in 18. uro;
- umrli vozniki motornih koles so v 98 % (97 %) prometnih nesre? uporabljali za??itno ?elado, toda eden od treh umrlih voznikov koles z motorjem je ni uporabljal;
- povpre?na koncentracija alkohola pri voznikih motornih koles kot povzro?iteljih prometnih nesre? je bila 1,30 g/kg krvi, pri voznikih koles z motorjem pa 1,65 g/kg;
- policisti so zaradi prekr?kov, povezanih s hitrostjo, zoper voznike enoslednih motornih vozil izrekli za 43 % ve? ukrepov kot leta 2008. Ve?kratnim kr?iteljem so na podlagi dolo?b ZVCP-1 zasegli 180 (74) enoslednih motornih vozil.
During a recent password audit in a company, it was found that one blondie was using the following password: MickieMinniePlutoHueyLouieDeweyDonaldGoofySacramento. When asked why such a long password, she said she was told it had to be 8 characters and include at least one capital.
statistika tudi pravi da se letno ve? ljudi ubije v slovenskih gorah (ni ?ala) pa ?e niso zaradi tega ubijalci
eh no... kam si pa zdej zavil. A sem koga ozna?il za ubijalca? Samo povem, da pa? ?e ne bodo najprej nase mirkal bodo te?ko pri?akoval, da bodo drugi na njih - jeba tko pa? v lajfu je.
Je pa nekaj res, ?e se ukvarja? za adrenalinskimi ?porti se pa? lahko zgodi, da je 1x zate to usodno. Saj to ni tko te?ko razumet, ali pa? :ne vem:
Brezveze parlamentirat motorist bo na koncu itak kriv za VSE, tako kot vedno.
Brez skrbi da ne bo VSEGA kriv... Je pa mo?no, da bo bil del krivde tudi na njegovi strani, ?e se ugotovi, da je kr?il predpise in ?e se mene vpra?a je to pravilen pristop.
jeba, ?e kr?i? predpise se je ob morebitni nesre?i pa? treba sprijaznit, da nosi? del odgovornosti za nesre?o pa to velja za VSE udele?ence v prometu brez izjem.
Druga?e pa ne dr?i, da so vedno krivi motoristi se pa vpra?am zakaj tolikokrat prihaja do izsiljevanja prednosti pred motoristom. Ali je vedno res kriva le nepazljivost izsiljevalca ali si bomo kon?no priznali, da bistveno prevelika hitrost glede na omejitve je glavni vzrok, da pride do situacije izsiljevanja.
Vem da je to hipoteti?no vpra?anje ali pa pobo?na ?elja a bi bilo res zanimivo, da bi eno leto se vsi motoristi zavezali na raznih blagoslovih in mitingih, da eno leto ne bi prekora?ili hitrosti za ve? kot recimo tistih varnih 10% in da bi se za krmilo usedli absolutno trezni. Zanimiva bi bila kon?na statistika saj sem skoraj prepri?an, da bi bila cifra ne ve?ja od 5 mrtvih motoristev na to sezono.
Je pa ?koda, ker pa? tega ne bomo nikoli izvedeli, ker kdor si kupi 150KM cestaka za cestno uporabo se pa? ne vozi po omejitvah - in to je ve? ali manj dejstvo tako, da pa? svoj del odgovornosti bodo/boste pa? motoristi morali nositi sami in ?imbolj skrbeti sami zase ter ne pridigat drugim, da naj vas ne spregledajo ko sami drvijo/drvite 100km/h ?ez naselja in 200 na lokalnih cestah.
Sicer pa statistika govori svoje: mislim, da lani so bili med ?rtvami le motoristi cestnih zverin in nobenega choperja ali potovalnega motorja. Tudi enduro mislim, da ne. Bom poskusil najti to statistiko.
oh ja... ?koda da takrat nisi bil z mano, ker smo vsi zgledali kot gliserji in je vodo neslo na nasprotne pasove ter smo se med seboj polivali kot otroci v bazenu.
Druga? za take primere je idealen Rain-X ali kak?en podoben preparat, ki odbija vodo oziroma omogo?a, da le ta la?je odte?e s ?ipe. ?e bi kaj takega imel namazanega na ?ipi sploh ne bi pojamral glede ceste.
Jaz zadnjih 10 let na AC-ju sploh ?e nisem uporabil brisalcev razen, ?e je bil zastoj ali pa vo?nja pod 60km/h.
ne vemo kaj je bilo, a lahko da je oldi zavil na levo v trenutku ko je pripeljal mimo motor...ne ve?...Pezo je namrec po levi strani udarjen....ni ?elno
Nisi prebral moje 1. to?ke, a ne? ?e je poro?ilo to?no sem napisal. Ne vem zakaj so potem napisali, da je prehiteval kolono, ker ?e je ravno zapeljal ven bi verjetno tako napisali pa o?ividcev je bilo za celo kolono.
V glavnem, da ne bo zablode. Vse to?ke se na nan?ajo na to predvidevanje.
Cesta gre rahlo v ovinek, ki je bil za motorista v desno, kar bi lahko tudi pojasnilo zakaj se ni uspel izogniti tr?enju oz. zapeljati s ceste in si re?iti ?ivljenje.
Seveda bo folk obtozeval neprilagojenega divjaka na motorju
V bistvu ne, je pa to "idealna" situacija za nastanek nesre?e: star?ek, z omejeno globinsko zaznavo, po?asnimi reakcijami, ki se povrhu ?e spravi prehitevat plus motorist, ki 100% ni vozil po omejitvi ampak verjetno kar po?teno preko.
Zdej me bo? verjetno napadel kako to predvidevam:
1. ?e je poro?ilo to?no je oldie prehiteval kolono, se pravi ne eno vozilo ampak ve?, kar pomeni, da je bil ?e kar nakaj ?asa na nasprotnem pasu.
2. motorist, ?e vozi po omejitvi, bi ga torej moral videti saj gre za popolnoma pregledno cesto in pri tej hitrost verjetno rabi max 60m skupaj z reakcijskim ?asom za zaustavitev oziroma bistveno manj, da bi se stisnil k robu ceste ali pa celo zapeljal z nje, kar bi bilo bistveno bolj pametno kot tvegat nalet frontalno, kjer motorist ?al nima ?ans.
3. po?kodbe na avtu so izredno velike kar nakazuje kar precej?njo hitrost ob tr?enju in dvomim, da je star?ek vozil ve? kot 100km/h
Aja, da ne bo nesporazuma: ve?ino krivde verjetno nosi 75-letnik, ampak tudi motorist svoj del,ki ga je ?al pla?al z najvi?jo kaznijo.
Velja za vse, ?e policija navkljub o?itni krivdi ugotovi prekr?ek tudi pri drugem udele?encu je hitro deljena krivda oz. se dolo?a procent krivde.
Logi?no... na ravnini ni bil hitrej?i, na ovinkih mu pa ni? ne pomaga, ker se ne da prehitevat. Navkljub temu, da neki razlagajo kolk je bila tole napeta dirk, ?al ni bilo tako. Napet je bil le de? pa varnostni avto, ko pa se je posu?ilo se je pa? ponovilo dejstvo, da bomo letos gledali ringl?pil.
?e ?umi se je matral z dirka?i, ki so za dva razreda slab?i pa jih na suhem ni uspel prehiteti oz. ?ele na koncu, ko je to naredil zlo na silo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e enkrat me je izu?ilo, da tisti, ki pravijo, da je ?port koristen, serjejo.
V glavnem v?erja mi je ratalo razfukat koleno in to oreng tako, da sem tam ?ist trd namest 40cm vi?je. Za povrh pa mi je v istem trenutku ratal na drugi nogi zvit ?e gle?enj.
Jebemu rekreacije in ko?arko...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani