Sem mislu da ste tukaj bolj zabavni fantje in punce skupaj. Od mazda?ev bi to pri?akoval. Ti se mi zdi? kar taprav kanon (mi?ljeno kot kompliment, da ne bo spet kaj narobe)
V forumih kjer ne sme? zagovarjat svoje plati zgodbe in kjer ne sme? vra?at ?ogic, na?eloma ne sodelujem. Kje pa pi?e da je prav tisto in samo tisto kar misli ve?ina? A naj pi?em samo tisto kar mi bodo ukazali pisat? Brezveze.
Pa ?e administrator mi je dal jasno vedet, da ?e ne bom tulil v skupni rog, mi bo pa? nekaj naredu.
kak ?u?mar kaka davkarija kaj ti tud pijavi? posran drek davkariji da zara?unajo davek na te?o dreka itd.??? halo, kaj ti nikoli nisi naredil ka?ne stvari in spravil zaslu?ek v ?ep?(pa? ?lovek oblada velik stvari)
Js ga poznam osebno in je dec taprav-uporaben!
Za karkoli pa ne bom komentiral,bi pa raje prej premislil preden bi karkoli provokativnega pisal proti nejemu, in tud se mi zdi fer da take problebe re?uje? preko ZS in ne javno?!
Ker se lahko hitro znajde? javno ozna?ena ?rna ovca!(seveda to velja za vse nas)
Drga? pa kar se ti?e nasilja ,pretepl ?e nismo nobenga,nabutal pa ?e marsikoga
lp
Ni mi jasno kaj mi bo Ajvar naredu. Pravi da se mi bo nekaj zgodilo, kar sicer ne mara. Torej?
Tisto o ?u?mariji pa se je nana?alo na njegovo "ponudbo" ko je reku, da mi bo ?eno poservisiral. Jaz sem mu na to odgovoru, da moja ?ena pa? hodi na uraden servis (to sem jaz) In ne k nekim fu?arjem kot je ajvar. Sploh nisem vedu da on v resnici nekaj z avtomobili fu?a.
Jaz samo odgovarjam na njegove gro?nje na bol mil in zavit na?in. A sem jaz kriv, ?e je on nagle jeze in ?e ne prenese kontra ?oge?
?e vam on na fu? popravlja avte, to ne pomeni da meni lahko grozi in da bom jaz na njegove gro?nje tiho vse po?rl.
PRETEPU? Te gro?nje nisem nikjer zasledil, zdej al ma? ti druga?ne ?rke (?ifrirane) al pa jz in ostali narobe vidmo!
Kokr vem te je vabu na mese?no sre?anje, v sklopu katerega bi se odvila slovesnost - primopredaja famozne nalepkice (oran?nega zlata zate)!
P.S. - mislim, da je blo dovolj raznih provokacij in ?alitev, ker to ni na?in na kakega sicer komuniciramo na tem (na?em) forumu! ?e ima? neko jezo, nervozo ali ?iv?nost v sebi, priporo?am boksarsko vre?o (preverjeno pomaga), pa jo pretepaj k zmaja!
Hja, ajvar je omenjal neko nasilje ne jaz. Reku je celo, da me bo lahko tud Majes prezra?u. Kaj je mislu s tem nasiljem in zra?enjem? A so to kak?ne va?e tradicionalne ?ifre, ki jih jaz ne zastopim?
Aja, se prav, da on ?raufa avto?ke? Pol sem pa jaz pogruntal da je ?u?mar. In to ga je zgleda razjezilo. ?ist tako na slepo sem ustrelu, pa zgleda da sem ga zadel v ahilovo peto.
Torej poba rad ?u?mari, pa no?e da bi zato izvedla oblast in davkarija? Pol pa res ni ?udno da ima dost? za vinjeto. Pa ?e celo men bi jo kupu. Ampak v zamerno bi me pa prebunkal. Ta poba zgleda da ma denarja kot drek vitaminov. Blagor mu. jaz pa reve?, da ?e za vinjeto nimam.
Sej v bistvu si povedal to?no tisto kar jaz ampak iz drugega zornega kota, kjer si dokazal, da je zadrga slaba, ker so ljudje egoisti in pizde. Jaz sem samo razlo?il, kdaj je zadrga dobra in kaj se zgodi, ?e bi jo vsi uporabljali in seveda, da bi jo znali uporabljati - beri: pu??ali dovolj prostora za po en avto.
Boss, jaz ti sku?am dopovedat, da delanje zadrge TIK pred zo?itvijo, dela zastoj, zmedo in slabo preto?nost prometa. Delanje zadrge TIK pred zo?itvijo ni prednost ampak slabost. ?e ho?emo, da bo promet potekal ?imbolj teko?e, je treba zadrgo delati PREJ, da potem skoz o?ino promet samo ste?e, ne pam, da se na zo?anju vozniki prerivajo in motovilijo.
Objestne?i in primitivci se ho?jo urinit tik pred zaporo. O tem govorim.
Podobno je npr. pred vrati v kino al pa v kak?no ?portno dvorano itd... kjer se ljudje pred vrati nagnetejo kot teleta, pol se pa na vratih prerivajo in drenjajo kdo bo koga spustu v notranjost dvorane, ker se na vratih zaglavijo in zagozdijo. ?e bi se enojna vrsta formirala ?e prej, bi se skozi vrata ljudje samo "izlili" v dvorano in vse bi ?lo hitreje in mirneje.
In jaz tistim voznikom, ki uriva?e kateri ti??ijo z avtom ?ist do zo?anja v en pas, ne spustijo predse, dam prav. ?e so se ostali lahko ?e prej postavili v eno vrsto po sistemu "kdor prej pride prej melje" Zakaj se ne bi ?e un objestni uriva?, ki prehiti vse, ki so se ?e razporedili in ?e lepo ?akajo v vrsti?
Jaz poizku?am bit v prometu uvideven in strpen do drugih voznikov, zato se v prometu na?eloma ne urivam in po?akam lepo v vrsti, ker se mi to zdi po?teno do vseh. Tudi v druga?nih primerih in drugje, kjer se sre?ujem z mno?ico ljudi (trgovina, pred blagajno, na smu?i??ih, ambulanti itd...) poizku?am bit fer in delam po na?elu "kdor prej pride prej melje".
Potrpe?ljivo ?akanje v vrsti je plemenito obna?anje, uveljavljanje raznih priviligiranih potez, kjer to ni potrebno, pa se mi zdi nesramno obna?anje do drugih.
?e to sem se spomnu.
Jaz jo ve?krat mahnem na hrva?ko morje in kolone pred tunelom Mala kapela in sv. Rok so v ?pici sezone stalnica.
In kaj vidim? Da v velikem zastoju pridejo policaji na plano in kak?nih 500metrov ali pa ?e prej pred tunelom formirajo zadrgo, da se izognejo drenjanju tik pred zo?itvijo.
Le zakaj to po?nejo, ?e pa bi se, kot pravi Boss, lahko zadrga sama po sebi delala tik pred zo?itvijo?
Sem si uzel minutko ?asa, kot si predlagal in ?e enkrat premislil. Ja pa sem pri?el do enakega zaklju?ka kot prej. Torej ?pilanje zadrge tik pered zo?itvijo povzro?i ve?ji zastoj in zmedo, ker se tik pred zo?itvijo s strani voznikov izvajajo razni tak?ni in druga?ni manevri, ki jih eni bolj, drugi manj obvladajo in zato pride do nezaupanja med voznikoma, ki se takrat vklju?ujeta. Po navadi, oziroma skoraj obvezno, se dogaja ?e to, da vzporedna voznika pred zo?itvijo ?e drug drugega ?akata in opazujeta, ker nobeden od njiju ni 100% al bo un tadrugi zapeljal naprej ali ne. In to povzro?i dodatno zapravljanje ?asa in zmedo ter motoviljenje pred zo?itvijo. Najprej se nekaj ?aka, potem pa po?ene, kar povzro?i spet dodatno bremzanje in spet pospe?evanje. Kar priznaj, da v praksi to tako zgleda!
Pametno in prav je, da se zadrga dela ?e prej, ne tik pred zo?itvijo. Kulturni tujci to po?nejo. Kar opazuj jih.
No zdaj si pa vzemi ?e ti minutko ?asa in premisli, ?e v praksi res tako zgleda kot pravi? ti, al je v resnici tako kot pravim jaz.
In ja, prav si ugotovu, skozi zo?itev gre enako ?tevilo avtov, ne glede na to al se zdru?ijo dve koloni al pa samo ena. Razlika je v tem, da tisti, ki ?e lepo ?akajo v eni koloni na vrsto, ?akajo dlje, tisti ki se pa tik pred zo?itvijo urinejo, pa ?akajo manj, s tem, da tisti uletavajo?i, tik pred zo?itvijo povzro?ajo dodatno zmedo in dodatne zastoje, kot sem ti jih opisal.. To pa ni kulturno. Se ti ne zdi?
In tud, ?e bi se naredila enojna kolona , kot ti pravi? kilometre prej, se skozi o?ino ravno tako ne bi strpalo popolnoma ni? ve? avtov, kot ?e se ?aka v dveh al pa celo desetih kolonah. Razlika je edino v tem, da se eni s tem obna?anjem, lahko urinejo, drugi se pa? ne urinejo in lepo po?akajo na vrstni red.
Formiranje dveh ali ve? kolon ima smisel edino tam, kjer je odsek ceste kratek in bi rep kolone lahko oviral odvijanje prometa v kak?nih kri?i??ih, ?e le ta slu?ajno tam obstajajo. Formiranje dveh kolon pred zo?itvijo na AC kjer pa je ceste dovolj pa nima smisla, saj je prostora dovolj in cesta dovolj dolga, da se komot lahko ustavimo za zadnjim v koloni in potem lepo v gosjem redu drug za drugim lepo skozi o?ino.
Tako bi blo prav in uvidevno do drugih voznikov, kaj se pa v resnici po?ne, pa vsi vemo.
Promet poteka bolj teko?e in je bolj preto?en, ?e se enojna kolona za?ne formirat ?e prej, ne tik pret zaporo pasu. Najve? sranja delajo tisti, ki ti??ijo do konca, se pravi do table ali koli?kov, pol se pa urivajo tik pred uvozom v nadaljevalni pas in delajo zmedo ter zastoj.
Kulturni voznik ve, da se zadrga tudi odpira, ne samo zapira. Torej se spodobi upo?tevat dejstvo, da se zadrga pred za?etkom zastoja najprej odpira (formirajo dve koloni) potem pa ?ele in spet zapira(zdru?evanje spet v eno kolono)
Tujci iz razvitega sveta to vedo in poznajo dvojno funkcijo zadrge in se kulturno obna?ajo. Vedo, da se zadrga zapira in tudi odpira , balkanci pa uglavnem poznajo samo zapiranje zadrge.
Aja ?e to.
Tista kolona ki ji ti pravi?"prava" je po?asnej?a ravno zato, ker se uni, ki vozijo po "nepravi" koloni, urivajo zadnji trenutek. ?e bi se razvrstili po na?elu, "kdor prej pride prej melje" kolona ne bi bila tako po?asna.
S tole zadrgo je tako.... Zakon je res na tvoji strani, bonton, kultura in fer obna?anje do ostalih voznikov pa ravno ne. To je isto kot, ?e npr. ti stoji? v trgovini pred blagajno v koloni zadnji v vrsti, pol pa, ker se kar na enkrat pojavi ?e ena prodajalka in odpre ?e eno blagajno, ti potem kot zadnji v vrsti, sko?i? naprej in opravi? prej od ostalih, ki so ?e dalj ?asa ?akali pred to prvo blagajno.
Zadrga je po?tena in fer do ostalih voznikov takrat, ?e se ?e od vsega za?etka zgo??anja prometa za?nejo formirat dve koloni. ?e pa vsi ?akajo v eni vrsti in potem ti kot zadnji uleti? pred vse ?akajo?e in se na koncu urine?, pa to pove nekaj o tvoji kulturi.
Torej kulturni vozniki zadrgo uporabljajo takrat, ko se kolona ?E sproti in enakovredno formira v dve koloni, ne pa samo na koncu prehitet tiste, ki ?e potrpe?ljivo ?akajo v eni vrsti.
Tak folk v kriti?nih situacijah ne obvlada ni?. Ker, ?e bi vedu kako kriti?na situacija v praksi zgleda in kaj se iz tak?ne situacije lahko zgodi, sploh tak?ne situacije povzro?il ne bi.
Jaz takim pravim balkanski nesocializirani primitivci.
Sicer so pa, po mojem, avto?ole v takih primerkih nemo?ne. To je stvar osebne kulture in osebne vzgoje. To se pa dobi doma, v krogu dru?ine.
Moram povedat, kaj je v?eraj en bedak v audiju 6 naredu.
Gremo iz morja ?ez Gorjance v koloni. Vodja kolone je bil avtobus, za njim ena citroen ksara, potem jaz, za mano pa ta "pametni" audi-ja?. ?e skoz v hrib se mi je ta audi lepil na rit in najedal, kot da bo kaj prej pri?el na cilj. To?no sem vedu, da ne bo mogel ?akat, da bi mi ta vode?i avtobus lepo po vrsti pred njim prehiteli. Na tej cesti je zelo malo odsekov kjer se da prehitet. In veste kaj je ta model v Audiju naredu? Ko pridemo do enega po?ivali??a, je ta bedak z vso silo in z brzino najmanj 120 km/h zapeljal na po?ivali??e, med ljudi in mimo vseh avtov in ljudii, otrok itd...ki so tam po?ivali in po desni, za las prehitel nas tri tako, da smo moral vsi na polno ?lajfat, da ga avtobus ni snel, ko mu je iz tega po?ivali??a tik pred nos spet na cesto zapeljal.
K sre?i smo tega idiota vsi videli kaj po?ne, da smo se ?e vsi prej pripravli na polno bremzanje.
Ej, pa takmu privo??im, da se ?imprej ubije, saj prav i??e smrt na cesti.
En loj v BMW X5 mi je spet najedal zjutraj. V doma?em kri?i??u katermu ?e kar poznam interval na?iganja semaforskih lu?i. Ko se je kak?nih 50m pred mano pri?gala rumena lu? sem jasno, jaz za?el pred semaforjem zmanj?evat hitrost in med ustavljanjem je ?e svetila rde?a lu?, ko mi je un model v X5 zadaj blendal in se mi napopal na odbija?, ?e?, bej? skoz rde?o. Pa to ne more? verjet, kaj nekateri po?nejo.
?e to.
Najve?jo napako delajo vozniki, ko med ?vercanjem skoz rde?o, potem skoz kri?i??e pospe?ijo in pohodijo gas. ?e je ?e tolk bedast, da se skoz rde?o pelje bi bil lahko vsaj tolk pameten in takrat zmanj?al hitrost, da bi ?e lahko re?il situacijo sred kri?i??a, ?e bi blo potrebno.
Ne vem koliko bi bili te posnetki uporabni na sodi??u. Verjetno se jih da izpodbijati.
Kar se pa ti?e ?pricanja z vodo za stekla sem imel pa druga?en primer AC od Dom?al pa do Lukovice, vozni pas in prehitevalen prazen, pred mano pa avto ki vozi cca 140km/h. Jaz sem bil za njim dobro dol?ino avta, dol?ina se je malo spreminjala (mogo?e sem vozil malo preblizu, ampak ne toliko da bi se limal na odbija?). Od izvoza za Morav?e je tip vsakih 30s pral prednja stekla, jaz sem lepo mirno za njim vozil kot da ni ni?. Kon?no se je naveli?al in se umaknil na prazen vozni pas, sem samo malo pospe?il in ga prehitel. On takoj spet na prehitevalni pas, ker se tako dobra du?a in je on meni prej pral ?ipe sem mu jih jaz konkretno opral Seveda se je po tem manevru umaknil na vozni pas, jaz sem pa tudi pospe?il in izginil za naslednjim ovinkom. To se je dogajalo na prazni cesti in v bolj no?nih urah.
A pri hitrosti 140km/h se teb varnostna razdalja, ki meri pi?lo dol?ino tvojega avta, ne zdi sporna? Pribli?no 4m varnostne razdalje si imel pri hitrosti 140km/h?
In pol si ti unmu dajal pralno vitreks lekcijo, ki ti je dal lepo in humano vedet, da vozi? preblizu?
Precej nesramno od tebe moram re?. Ne spodobi se to za mazda?a.
?e si vozil tako blizu, da te je dosegel curek vode pred tabo voze?ega, vedi da si vozil ZELO preblizu!
?e bi se s zakonom lahko kaj uredilo, bi imel jaz druga?no in preprosto re?itev.
V VSE avte bi blo treba vgrajevat kri?a?e, tak?ne kot ?e obstajajo za primer pri?ganih lu?i ali nepripet varnostni pas.
Ko bi senzor zaznal, da je za dolo?eno hitrost razdalja od drugega vozila premajhna, bi za?elo tak?nemu zaritne?u v avtu zoprno piskat. Piskalo bi toliko ?asa in zmeraj bolj zoprno in mo?no, dokler ne bi bila varnostna razdalja hitrosti primerna.
Kdo je pol kriv, ko se nesre?a zgodi niti ni pomembno. Dejstvo je da se zarad tega dogajajo hude nesre?e in v takih nesre?ah nastradajo tudi nedol?ni.
Jaz tistim ?ivcem, ki zadaj blendajo, pa ?eprav grem z dovolj veliko hitrostjo, s pranjem vetrobranskega stekla malo po?egnam ?e njega. Kak?en kapira, kak?en ne, kak?en se pa samo dela, da ne kapira.
Se je ?e zgodilo da tak ?iv?ni model potem prehiti z ?umaher manevrom in potem zapelje tik pred tebe in pohodi bremzo. Taki bedaki so zmo??ni vsega.
Saj ?lovk se sploh ne upa ve? zabremzat al pa pri semaforju pri rumeni lu?i ustavit, ker se mu bo tak papak, ki je zalepljen na rit, nabil od zadaj.
In tak nalepljenc po navadi ?e okol al pa sopotnika gleda in z njim debatira, al pa po mobitelu ?veka, da sploh nima ?ans ustavit, ?e bi blo treba, ker sploh ni pri stvari z nmo?gani.
Kaj sploh lahko naredi? v takem primeru, saj to gre tud za na?o varnost ne samo za varnost nalepljenca?
Odvisno s katero ?valjo bi mel rad potomca. Mislim, da bi najve? dobil, ?e bi seme daroval za oploditev ?elve, ker one dolgo ?ivijo. 100 let in celo ve?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No, zdaj ve? kaj je Fejsbuk.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani