Men so pa komi?ni ?lani vladajo?e koalicije s svojimi rde?mi kravatami (o?itno majo zadnje ?ase le ?e te v omarah, ?e je kdo porajtu), ktere so o?itno masovno nakupli na kakih razprodajah!
A ma? kak?no sliko? sem ?el gledat po netu pa nisem ni? kej pametnega najdu
Dobro,no.?e pizdi? v prazno te mogo?e res kdo sli?i,?e pa ne bomo ni? bomo zaslu?li to?no to,kar nam delajo-je..o u mozak.
Ne sej nisem proti pizdenju sem pa proti pizdenju zaradi nepomembnih malenkosti - in tega je ?ist preve?.
?e sem ?e prej navedu, da folk ven pada zarad 65 centov uporabnine klika na mesec, isto?asno pa brez problema da za vro?o vodo z vre?ko ?aja 2 evra pa ne trzne z u?om - ne vem no sam men se zdi tole pa? skregano z vsako pametjo. In vsi neki pizdijo ?ez dr?avo kar sicer ni ni? narobe a isto?asno smo zadovoljni skoraj z vsako ceno, ki nam jo recimo gostinc porine pred nos - te dvojnosti obna?anja pa? ne razumem. V trgovini so se sposobni skregat zarad 10 centov, da je CocaCola dra?ja kot pri sosednji ?tacuni nato gre pa ves razburjen v lokal in da 2? za dva deci te iste pija?e za katero se je kregal za 1,5 litrsko fla?o zakaj stane 1,19 pri sosednjem ponudniku pa 1,09?.
Pa to je samo primer a je takih situacij malo morje in folk se vse preve? instinktivno obna?a namesto, da bi razmislil pa se vpra?al ali se res spla?a iz ko?e skakat za ne vem 10 centov pa pizdit ?ez komunajzerje, rde?karje in ?e ne vem ?ez koga, ki so po njegovo privedli do tega stanja.
Aja pardon, verjetno so bili odlicni, jaz pa le pravdober....
Prav imas, nehajmo pizdit. Gorivo na 2 eura za liter, cigarete na 10 ? za skatlico. Veste, vi slovencki ne veste, da je tko prav in da tko mora bit, ker mi smo pametni in to vemo. Pa nic jamrat, mate 430 neto cist zadost. Ce mate vec, bote na neumnosti tuhtal. Ceprav imajo v avstriji in nemciji in italiji vse pol cnej, pa vecje place. Uni niso iz podalpske dezelice. tukaj mora bit tko. Ker vi ne vidte dlje od alp. Ker alpe zastirajo pogled.
Sarkazem off.
Hehe
Spet sem o?itno slabo nerazumljivo napisal - pizdimo zaradi malenkosti in nepomembnih stvari. Problem je pol to, ker ko bi bilo res treba se oreng razpizdit pa je to resni?no pomembno pizdenje utopljeno v morju vsesplo?nega pizdoliranja.
Evo spet sem zakompliciral stavek - mogo?e bi na primeru zgledalo takole: 14 dni nazaj je folk pizdil zarad 0,1 centa podra?itve goriva, v?eraj pa so podra?ili za 4 cente (40x vi?ja podra?itev kot pred 14 dnevi) pa pizdijo enako in noben jih ve? resno ne jemlje.
Zdej al naj nehajo pizdit pa v akcijo stopit in recimo blokirat parlament ali pa kak?no od ministerstev ali pa vsak v svoj kot pa kalimerota ?pilat in se jezit na vse malenkosti in na internetu izra?at svoje mnenje, ki ?al ne bo kaj dosti pomenilo za spremembo situacije.
?e bi imeli mi vsaj pribli?no enake pla?e,bi se vozili po Sloveniji sami bmw-ji,Porsche-ji in podobni avti.
In verjemi,Boss,da ne bi nih?e bentil na ceno vinjet,tudi ?e bi bila 100?.
Ja sej a niso zdele skor 100? al dela tistih 5? manj tako razliko?
Ampak v to pa nisem prepri?an, da ne bi nih?e bentil - Slovenci smo nagnjeni, da skoz neki bentimo. Recimo za uporabo NLB Klika se pla?uje 0,65? (65 centov) na mesec pa je bil tak halo kot da se je pol sveta podrlo.
Se gorivo podra?i za 0,1 cent ali 5 centov na cel tank pa je bila tema na 24ur razvle?ena ?ez 30 strani pizdenja.
Slovenci vedno samo pizdimo, ker ne znamo pogledat malo dlje, ?e pa ?e pogledamo malo dlje pa vidimo samo sosedovo travo, ki je bolj zelena kot na?a pa smo spet nevo??ljivi. Jebat ga taki smo kot nacija
Potem moras tudi pri nas racunati enako... ... 13. placa je v bistvu regres, 14. placa pa bozicnica... Kolikor vem, ze nekaj casa v Avstriji ni obvezno izplacilo, v Nemciji pa se nikoli ni bilo obvezno izplacilo 13. in 14. place ... tako kot tudi pri nas ni obvezna bozicnica... regres pa odvisno od likvidnosti podjetja ...
V glavnem ... casi, ko se je v tujini zasluzilo precej precej vec denarja, so mimo...
to?no to
@Kaalman: ja neprimi?nine v Aut so malo dra?je kot nepremi?nine v Prekmurju pa precej cenej?e kot nepremi?nine v centralni Sloveniji ali na obali.
Wiki: At the end of 2008, the Austrian motorway and expressway network was more than 2,100 km long. About 300 km of this network consist of tunnels and about 300 km of bridges
Na?i cca. 500 km... kot sem rekel cca. 4x ve?.
Kot sem rekel, sem mel za vse dr?ave z vinjetnim sistemom, koli?ino avtocest, ceno vinjete, itd.. vse prera?unano, pa sem ponesre?i zapru. Edino Mad?ari pridejo pred nami ostali so veliko bolj ugodni.
Vem da so na?i hiteli z izgradnjo avtocest, ampak so precej prepla?ali izdelavo, glede na kakovost cest.
To je moja neuradna inforamcija, lahko da se motim, amapk na?i so bojda izdelovali ceste po nekem nem?kem ali ?vicarskem receptu, a so malo guljufali in me?ali slab?e sestavine not, zato so ceste pri nas tako spolzke in se hitro obrabijo.
Jezim se na DARS, ki je od leta 1994 metal dnar skozi okno. To kar imamo sedaj, bi se dalo dobiti veliko ceneje oz. kakovost veliko bolj?a. Tko se nam pa vsi turisti smejijo, ko vsako leto krpamo iste luknje, medetm ko se oni z "male pare" vozijo ?ez. Da kamijonarjev ne omenjam.
Jaz sem vesel da imamo vinjete, samo kot sem ?e rekel preden so jih uvedli, da bojo na?i "specijalci" popolnoma odli?en in delujo? sistem, pri nas totalno zajebali.
?e 1x poglej - imajo 1.700km pravih AC-jev in po njihovih standardih so AC-ji tudi recimo na?a vipavska HC. Imajo pa res 400km tako imenovanih expressways in po definiciji je recimo expressway pri nas Mariborska vpadnica in je zna?ilno, da ima lahko sicer omejeno ?tevilo dovozov in pa tudi semaforizirana kri?i??a. V Ljubljani je to recimo cesta od rondoja Toma?evo, do ?rnu? in mimo Trzinske industrijske cone.
Zato teh 400km cest pa? ne more? dati med AC-je, ker nimajo zna?ilnosti AC-jev kjer so dovozi in izvozi urejeni z zaviralnim oz. pospe?evalnim pasom.
Pri nas je najve?ji problem peska, ki ga me?ajo v zmes za asfalt in ker nimamo dovolj granitnega peska se ve? ali manj za to uporablja apnen?ev pesek. Apnenec pa vemo kako rad ima vodo in da ga voda ter trenje pridno gladita. Vem, da to ni izgovor ampak, da pa bi uva?ali granit si pa sploh ne upam razmi?ljat kak?na bi bila ?ele potem cena km AC-ja.
Pa nikar pozabit, da je Slovenija glavna ?ila med Italijo in vzhodno Evropo in da zaradi ugodnih cen za kamionarje tudi povezava z vso vzhodno Evropo do baltika. vklju?no s povezavo Sever Jug med Nem?ijo in balkanom. Take obremenitve Avstrijske ceste nimajo niti v sanjah in tu najbolj zamerim na?im oblastnikom, da tranzitni promet ne obremenimo z vi?jimi cestninami.
Aja to ni s plasti?nim drajsal dol led ampak se ga je lotil s kovinskim rezilom. Sorry, ker vrtam samo ni mi jasno kako lahko s plastiko sesuje? ?ipo, ker ?e je to mo?no pol moram sam oreng merkat, ko se lotim zaledenele ?ipe :ne vem:
Jaz mislim, da moramo kar dobro pogledati koliko avtocest imajo.
Kajti treba je gledati koliko km avtocast morajo vzdr?evati, in koliko novih odsekov je ?e potrebno izgraditi.
In ka?e da jodlarjem za 75? znese vse po?timat. Glede na to da je jodlarjev 4x ve? kot janezov a imajo tudi cca. 4x ve? avtocest. Ki so bolj?e, ?ir?e,..... Pri nas pa zaradi nekaterih imbecilov z 95? pla?ujemo stare pufe, in vazelin za tiste, ki jih je Zidar in kompanija v desetletjih gradnje nategnila v vse luknje.
In s tem da imajo jodlarji cca. 17.000? letno pla?e, ima kdo izmed vas toliko? Jaz ne...
Danes sem kupil to jebeno vinjeto, in sem prav slabe volje....
Daskan klele si pa ti malo premlad, da bi se spomnil zakaj smo toliko ?asa bili prakti?no samo s primorsko AC, Srbija in Hva?ka pa sta lepo gradili YU AC kri? z denarjem cele Juge vklju?no z zelo bogatim slovenskim dele?em. Slovenija je ?e v 70 in 80-ih imela kompleten na?rt izdelave tega kri?a a je YU vlada zajebala slovenijo in prepre?ila uresni?evanje tega na?rta ?e pred 30 let.
Slovenija enostavno ni mogla ni? saj je bila dol?na odvajat sredstva v buđet a nazaj ni dobila ni?, ker je ?lo vse na HR in Srbijo. Zato smo toliko let zaostali pri izgradnji medtem, ko je recimo Avstrija lepo po?asi gradila svojo AC mre?o. ?ele prakti?no po skoraj 15 letih smo uspeli 1994 ponovno zagnati na? AC program in smo ga za?eli izvajati zelo na silo in ?im hitreje z velikim zadol?evanjem.
?e bi po?asi gradili od konca 70 ih bi bili danes ?e vsi dolgovi ve? ali manj popla?ani in tudi ne bi bilo takega pritiska na vi?ino zara?unavanja uporabe AC.
?e 1x nikogar ne zagovarjam pri nas ampak jodlarj nimajo ve? kreditov za odpla?at in je njihov stro?ek ve? ali manj le ?e vzdr?evanje, ki je bistveno manj?i stro?ek kot pa odpla?evanje kreditov.
Je pa tko, da Slovenija bi lahko ?la v to igro po?asi kot se ponavadi to po?ne pri takih projektih in bi bil AC kri? dokon?an ?ele 2020 ali kasneje samo mislim, da bi vsi veliko bolj pizdili, ko bi se du?ili v neskon?nih kolonah na regionalkah ali nedokon?anih AC-jih.
Osebno mislim, da je vseeno bolje pa? imeti malo dra?je cestnine in zato imeti AC-je kot pa jih ne in potovati iz LJ v Lendavo 4 ure namesto dana?nje ene in pol.
Zidar in kompanija je lahko nategnila le toliko kot so jim vladajo?e strukture dopustile in kolikor so imele profita od tega ampak o tem smo ?e veliko govorili pa ne bi ?e 1x. Da ima pa Aut 1700km si nisem zmislil ampak je uradni avstrijski podatek.
Meni sicer sluzbeno krijejo vinjeto, a se mi vseeno zdi drago se posebej z evropskimi primerjavami.
Seveda je drago, ker se noben ne upa kamionarjev preve? dirat in zato tudi za kamionarsko dejavnost pla?ujemo fizi?ne osebe - pa? davek, da nam kamionarji dostavljajo blago.
Danes lahko kamionar uporablja kar precej AC-jev ?isto zastonj zraven se pa kurci ?e bunijo kolk je cestnina draga pa proti stro?kom goriva, rezervnih delov, registracije, zavarovanja, gum, olja je cestnina samo zelo majhen del vseh stro?kov ukvarjanja z prevozni?kim poslom.
Zato njihova izjava, da dvig cestnin zmanj?uje njihovo konkuren?nost je toliko bolj butasta, ker edina prava konkurenca so si le prevozniki med seboj in ?e se cestnina dvigne vsem nima nih?e noben konkuren?ne prednosti pri tem, da bi nam bogato polnili blagajno tranzitarji iz drugih dr?av s katerimi imamo danes ve?ino samo stro?ke.
Me pa resno zanima kak?en bo letos vinjetni izplen saj govorijo o le 11m? dodatnega denarja, kar je za tak drasti?en dvig cene leten vinjete stra?no malo in resni?no vpra?ljivo v primerjavi s tem, da kamionarjem uvedemo elektronsko cestninjenje vseh kilometrov za kar je izra?un, da bi se "izplen" samo teh cestnin pove?al za skoraj 100m?.
Torej se meni vlo?ek povrne ?e v mesecu in pol
Jaz se vozim skoraj pol manj kot pred parimi leti, ko sem letno dal za ABC cestnine cca 1000? pa ?e vedno samo, da pridem v slu?bo in nazaj po Lj obvoznici pokrijem vinjeto v 4-ih mesecih.
Statisti?no gledano imajo avstrijci tudi dvakrat ali ?e ve?krat ve?jo pla?o kot mi.
Gleda se,koliko % pla?e mora? od?teti za vinjeto in dobi? realno sliko kaj je za koga drago in kaj ni.
Ko meni prete?e 31.1 bom zelo premislil,?e kupim novo.?e vedno trdim,da nas odirajo na vseh podro?jih.
In to na ra?un predrago narejenih avtocest mora nekdo pokrit pa? luknjo brez dna.
Ne vem, ?e je to ravno argument, da imajo 2x ve?je pla?e. Potemtakem bi toej mi morali imeti cene hrane pol ni?je, Mazda 6 bi morala stati med 11-16.000? in vse bi moralo biti pol ceneje kot v Avstriji (?e dobro, da nisem omenil nepremi?nin, ker tukaj s pa na?e cene 2x vi?je). Vinjete so v tej grupi stro?kov en ?iken ?it in sploh niso omembe vredne glede na vse ostale stro?ke, ki jih pla?ujemo v enako visokem znesku kot Avstrijci.
Razumem, da je za ob?asnega uporabnika drago tako, da jaz zagovarjam teorijo elektronske vinjete kjer bi se ljudje lahko odlo?ili ali za pav?alni letni znesek ali za zara?unavanje po kilometrih za tiste, ki AC-je uporabljajo samo ob?asno in jim je pav?al prevelik.
To bi bila najbolj?a re?itev za vspostavljanje najve?je varnosti in da bi ?im ve? ljudi uporabljalo AC-je namesto zelo nevarnih regionalnih cest.
Normalno pa je, da se lahko vsak odlo?i ali bo vinjeto kupil ali ne oz. bo uporabljal AC-je ali ne je pa najla?ji izra?un ta, da ?e letno prevozite vsaj 1900km po AC-jih in HC-jih vinjeto povrnete.
Saj ne da bi koga hotel braniti samo na?eloma je isti drek al ima? malo AC-jev ali veliko saj v istem ?asu lahko prevozi? enako km-jev kot jih prevozi Avstrijec in ali jih to ve?krat na istem odseku ali na razli?nih pa? ni po moje glih neka poanta, kolk visoka mora bit cestnina.
Je pa zelo pomemben podatek, da v Slo imamo trenutno mre?o 513km (do leta 2013 je plan 660km) AC in HC, avstrija pa cca 1.700km. To je 3,3x ve? kot pri nas.
Ampak Slo ima 4,25x manj prebivalcev kot Aut se pravi, da je na 100.000 prebivalcev v Slo 25,65km AC-jev v Avstriji pa "le" 20km.
?e pa gledamo povr?ino pa je avstrija (156,987 km²) skoraj 8x ve?ja kot slovenija (20,273 km²) in bi pa logiki torej morala imeti ?e bistveno ve? AC-jev.
Se pravi, da na 1000km² je v Avstriji 10,8km AC-jev v Slo pa 25,7km².
Upam, da nisem zamoril preve? s to statistiko ampak na vse to dokaj neosnovano skupinsko bentenje ?ez na?e AC-je treba povedati tudi kak?en plus in mogo?e povedati, da slika ni ?rno bela in da v Aut ni vse samo belo pri nas pa vsa ?rno.
bmw 530d je jajc za v sneg, kljub novim zimskim gumam sem na konc mogu pes proti domu
?e je samo to si jo bolj poceni odnesel, kot tisti, ki je s petko zletel iz dovoza AC na Brdu in pa en avstrijski model, ki je v?eraj z BMW M5 podrajsal ograjo na vrhni?kem klancu.
Ampak sem bil pa v?eraj full jezen na bebaste egoisti?ne kamionarje, ki so rinili v zasne?eni vrhni?ki klanec in so jasno obstali. 8 komadov kretenov tako, dasmo stali pol ure, da je pri?la vle?na in jih za?ela na rob odmikat. Vmes sta pa policaja vsem napisala naloge. 400? kazni plus vleka - ni slabo za zdravljenje debilizma in egoizma.
Kerga ?e? ?e govori? o Karavan?kem je to slovensko-avstriski tunel, vsi slovenski so brezpla?ni in ni jih tako malo. Na ?tajerski AC jih je osem, na Dolenjki so trenutno trije + eden v gradnji, na Gorenjki eden + ?entvi?ki, na primorki dva.
?e nekaj jih je na vipavski hitri cesti pa nekaj na prekmurski HC.
Ker vem, da bo? zdajle rekel, da karavan?ki je najdalj?i, kar je deloma res samo ne pozabit, da vsi ostali so dvocevni in da slovenskega dela karavan?kega je "samo" 3.500m. ?e gledamo dol?ino luknje je skoraj toliko dolg predor Jasovnik 3.300m, dalj?i pa so Dekani 4.400m, Kastelec 4.500m in seveda Trojane s 5.800m skupne dol?ine obeh cevi.
Nekatera vprasanja so bila res v tej smeri - ste vzkipljivi...veliko tvegate....kurc jaz sem bil odkrit, vzkipljiv nisem, tvegam in imam veliko odlo?itev v zadnjem trenutku....ampak z zavedanjem posledic.
Najhuj?e vpra?anje pa je bilo (ne pozabite da sem sedel s tovornjakarji):
Bi carini prijavili blago, ki ga skrivate, ?eprav veste da ga ne morejo najti
Kot prvo, kaj je smisel vpra?anja :ne vem: ?e skriva?, potem skriva? z namenom a ne.
ampak odgovori:
DA (?e to obkro?i? la?e?)
NE (?e to obkro?i? lahko kratkomalo pade?)
Torej res psiha
Jaz bi samo dopisal, da nikoli ne skrivam ni?esar in da sem po?ten dr?avljan ter, da me to vpra?anje osebno ?ali, ker prejudicira, da sem poskusil narediti nekaj nezakonitega (skriti blago, ki ga je potrebno cariniti).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ma? kak?no sliko? sem ?el gledat po netu pa nisem ni? kej pametnega najdu
Povezava za deljenje
Deli na druge strani