Skoči na vsebino
Košarka
Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Res je. To ni niti blizu takratne reprezentance. Mislim, da je to konec... 

Na srečo se skoraj zmeraj zmotiš. 😀

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Košarka
Napisano

Meni pa zadnja 2 dni med gledanjem pri T-2 (po Telekomovi optiki) sem in tja slika za nekaj časa zamrzne in potem sama odmrzne, oziroma odmrzne takoj, če pretaknem program. Zanima me, če se to dogaja še komu pri T-2?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razni zanimivi posnetki in članki
Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Meni ne bo hudega. Če bom želel, si bom grel na 25 °C. Ne bo meni nihče ukazoval, koliko bom imel toplo. 😉

Sicer pa preveč vroče tudi ne sme bit. 😉

🤣😂 Kdo na tem forumu je pojedel največ zarečenega kruha? 😅

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Škoda Enyaq iV 80
Napisano

Leta 2018 sem poslušal predavanje prof. Matjaža Vidmarja, genija na svojem področju telekomunikacij in elektrotehnike na splošno.

 

Zapomnil sem si nekaj:

- za baterijo in njeno življenjsko dobo je najbolje, da se polni čim bolj počasi

- cena polnilnic na trgu je nateg (Vidmar si jo je sestavil sam ... gre približno tako: cena sestavin cca 300 €, na trgu pa polnilnica price cca 1.500€)

- električni avto DA, če je v osnovnem konceptu električen (odlična lega zaradi teže baterije na dnu avta, ne pa kot je bilo pri električnem golfu, ko je bila baterija zadaj v prtljažniku in je v ovinku zadek odneslo ven)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razni zanimivi posnetki in članki
Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je Alex napisal:

Evola, kmalu bodo slovenceljni zadovoljni. Še posebno vozniki bmw-jev. 😊

 

 

Meni tole deluje bolj kot prvoaprilska šala. 😮

 

1. veliko drugih navlak je na vozilih, ki bi jih še prej lahko ukinili (ugotavljamo že v drugi rubriki)

 

2. pri nas je nakazovanje smeri predpisano z zakonom

 

http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO5793

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Jaz pa, same dobre. 😊

Imam pa, slabe z slovenskimi. Tako živčnih in objestnih voznikov (po domače kmetov, ki so si kupili bmw-je in mečke) kot so naši slovenceljni, jih ni daleč naokrog. 

Čakam na komentar, ko @Alex kupi BMW . 😝

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Računalništvo
Napisano
pred 9 minutami je mazdaman napisal:

Sin kupuje računalnik za igrice pa me zanima menje za tega oz ali se dobi kaj boljšega za ta denar?

 

WWW.TEHNOX.SI

Super ponudba - Namizni računalnik PCX EXTIAN I5-11400F/16GB/SSD 1TB/RTX2060 -12GB lahko najugodneje kupite na Tehnox.si! Hitra in zanesljiva dostava na vaš naslov. Preverite tudi dodatni opis izdelka...

 

Meni se zdi kar OK varianta (cena-zmogljivost). 👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano
pred 26 minutami je Bini napisal:

Sem ugotovil, da sem res v poceni mestu-kraju doma; dom.pišeki in purani po 5-6€za kg, jajca domača brez čipiranih kur pa 2-2.5€ 10kom:ouje:

Slaba stran tega je pa to, da mi je zato skoraj povsod kamor grem vse hudo predrago..... 🥴

Imam sodelavca s Prekmurja in si lahko z enako plačo privošči vsaj 30% več kot v Ljubljani ...

 

image.png

image.png

 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano (urejeno)

Stric je bil eden prvih v Sloveniji, ki se je sredi sedemdesetih začel ukvarjati z manjšimi klimatskimi napravami. Takrat so bile to predvsem velike težke kvadraste škatle (vse v enem) zmontirane v zgornji del zunanjih oken Mercatorjev.

 

Večkrat sem se po šoli, ko sem čakal na avtobus, oglasil v njegovi delavnici na Slomškovi blizu avtobusne postaje. Servis je šel tako, da so celo škatlo odmontirali, jo pripeljali v delavnico, razstavili, rebra namakali v posebnem koritu in potem sprali, zaribane kompresorje odprli (pobrusili var), popravili in zavarili nazaj, zložili skupaj in ponovno namontirali ... Cene so bile tudi nepremirljivo višje od današnjih (če se ne motim, je bila montaža sredi devetdesetih cca 500 nemških mark).

 

Tega danes ne dela več nobeden. Če ti gre na primer elektronika pri 15 let stari klimatski napravi, je najceneje kupiti celotno novo napravo. Itak je proizvajalec dolžan zagotavljati nadomestne dele največ 7 let po nakupu.

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano
pred 12 minutami je Alex napisal:

Servis zadnji 40€/klimo. To se mi zdi realna cena za servis. Odvisno, kaj serviser naredi in na kakšen način. 

Pri meni za 70€ sta bili 2 notranji enoti ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano

Tole je resnična zgodba z leta 2015, ko sem v spletni trgovini naročil dva telefona:

 

Začelo se je v sredo, ko me pokliče dostavljalec in me vpraša, kje se nahajamo, da ima za dostavit paket, ker ne boste verjeli, v avtu ni imel GPS naprave. Potem nekako najde naš naslov, pa ne najde paketa, čeprav ga ima na seznamu. Po kakšnih 15 minutah, ko sva skupaj 3 x preiskala kombi je po naknadnih večih tel. razgovorih s svojimi sodelavci pojasnil, da je težava v tem, da jim spletna trgovina še ni dostavila paketa in da ga bomo dobili v petek. Ko sem ga vprašal, zakaj ima paket na spisku, pa je rekel da se to pač zgodi ...

V petek me pokliče spet isti dostavljalec in me spet vpraša, kje se nahajamo, ker ima za dostavit eno pošiljko. Ko mu povem, da je bil pri nas že v sredo mi pojasni, da me je poklical samo za to, da me obvesti, da bomo paket dobili šele v ponedeljek, ker naj bi spletna trgovina imela težave - telefone naj bi želel ukrasti nekdo od zaposlenih in imajo sedaj okrog tega frko.

Potem me čez 5 minut še enkrat pokliče in me spet vpraša, kje se nahajamo, ker ima za dostavit eno pošiljko. Naredil sem se neumnega in mu še enkrat povedal navodila za pot. Samo nekaj minut kasneje še enkrat pokliče in sprašuje po nekom tretjem. Žena mu pojasni koga je poklical, ta pa ženi še enkrat pojasni zgodbo, da so naša telefona ukradli v spletni trgovini in naj za več informacij pokliče njih. Čez nekaj minut na dvorišče pripelje njegov kombi in dostavi pošiljko. Tokrat je bila težava samo še v tem, da na spisku dostavljenih telefonov ni bilo, zato sem mu napisal potrdilo o prejemu.


 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano
pred 12 minutami je FuManchu napisal:

Nam je serviser 1x računal 20€ za čiščenje filtrov. Sem bil zraven in videl to čudo... No prvič in zadnjič je pucal serviser:lol:

To je 👍 Meni je računal (pa še dober znanec je) 3 leta nazaj samo 70€ - za tisto urico sesanja in brisanja s krpico). 🙃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano (urejeno)
pred 37 minutami je sportman333 napisal:

ali notranjo enoto tudi kaj čistiš/našpricaš s kakšnim čistilom (če da kaj uporabljaš?)

Ja, po 15-ih letih sem s preventive poklical monterja, ki mi jo je montiral. Preveril je pritisk plina in je bil še poln.

 

Potem pa je vzel sesalec in krpico in presesal/prebrisal dostopne dele, predvsem hladilna rebra notranje enote. Filtre sem splaknil pod tušem.

 

Opozoril me je, da je najbolj pomembno, da enoti očistim jeseni, preden jih začnem uporabljati za gretje (s prahom zamašena rebra lahko onemogočijo zadostno  cirkulacijo zraka in se sistem lahko pregreje).

 

Rebra je našprical z rastopino Asepsola. Koncentrat sem potem tudi sam kupil v lekarni in ga uporabljam tudi za razkuževanje avtomobilske klime (nekaj % raztopino nalijem v pršilno posodo).

 

Še to. Tudi zunanjo enoto se lahko očisti, tudi s curkom vode, paziti pa je treba, da voda ne pride v ležaj ventilatorja in seveda tudi ne v elektroniko.

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano (urejeno)

Pa Toshibe so tudi znane kot vzdržljive in zanesljive. Sistem zunanje in 2 notranjih enot (inverter) nam dela že 18 let brez kakršnihkoli težav, servisov,... samo vsako leto operem filtre in malo posesam notranji enoti.

Kupil sem jo po priporočilu renomiranega monterja, čeprav bi dobil ekvivalenten sistem Panasonica za pol nižjo ceno.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Boss napisal:

Sem rekel, da ne bom prej pisal , dokler se zadeva ne zaključi... žal je tako, da kvaliteta storitev je kot kaže v prostem padu in servisi niso nobena izjema.

 

V glavnem zgodba o montaži klime:

 

Sredi aprila sem se odločil, da naročim hišno klimo in da ne bi to bil nek cheap poceni shit sem naročil na Enaa klimo Mitsubishi tam nekje 4kW. Zadeva z montažo je nekje v rangu 1700 EUR tako, da temu primerno človek pričakuje, da ne bo zapletov. No in se je začelo.

 

1.) Klimo plačam na Enaa, nakar mi čez par dni sporočijo, da klime ni na zalogi in če hočem drugo. Emmm, kako je to torej, naročim, plačam Mazdo 6 dobim pa CX-30. Ma sej je isto, avto je pač avto.

 

2.) Po cca 10 dnevih pogovor na najvišji ravni uvoznik le najde klime in veselo sporoči, da ni panike, da zdaj jih pa imajo.

 

3.) tri dni kasneje klima prispe.

 

4.) monterji se tudi najavijo, da pridejo čez en teden. Ni treba noret, kr počasi fantje lepo v miru, da se vam ja ne bo preveč mudilo in boste kaj zašuštrali.. Vročine tudi še ni saj je šele začetek maja.

 

5.) začetek maja je klima postavljena in pri prvem testu je izgledalo vse OK. Žal je bilo pa še dokaj hladno in se ni dalo ugotovit a je vse OK.

 

6.) do srede junija je bilo vreme normalno toplo, da klime nismo prižigali in takrat pa šok - klima ne hladi in samo meža zrak.

 

7.) kličem tele monterje in podam reklamacijo ter nevsiljivo namignem, da verjetno je nekje na povezovalni napeljavi spustil plin.

 

8.) čez kak teden pride druga ekipca monterjev v kateri je bil en vsevedni mladi nadebudni monter, kateri se je zapodil po lojtri do zunanje enote. Priklopil vakum in ugotovil, da vse deluje in da nikjer nič ne spušča. Ok, našiba not plin do ustrezne meje. Ampak zadeva ne hladi. Previdno namignem, da bo verjetno težava nekje na napeljavi oziroma tam, kjer so narejeni stiki. A gospod to pa ne, vse je OK, to bo nekaj narobe z zunanj enoto. Kot kaže je pokvarjena in me vabi na lojtro naj grem poslušat, da se sliši, da notri nekaj pušča. Ok, ker pač sam nisem stručko to vljudno odklonim in rečem, da so konec koncev oni strokovnjaki in da že vedo kaj delajo.

 

9.) nakar me model razveseli še s podatkom, da oni niso uradni serviserji za Mitsubishi in da bodo sporočili naprej uradnemu, da naj oni preverijo. Men je bilo to čudno in sem povedal, da je uvoznik zraven dal list in da so tam oni navedeni kot uradni servis. Ok whatever naj uredijo.

 

10.) 10 dni kasneje, me kliče ta pooblaščeni serviser, če lahko pride čez 15 minut. Ker sem v službi na hitro organiziram, da mu nekdo odpre. Model premeri vse, nato je pobral dol parapet in ugotovil, da pušča klima točno na spoju (gl. tč. 7.). Dobil tudi sliko kako je milnica lepo delala mehurčke. Model pravi, da on sicer lahko to zrihta, ampak da bo zaračunal in naj raje to naredijo v garanciji monterji, ki so zašuštrali. On bo pa oddal poročilo uvozniku.

 

11.) ok spet kličem monterje in povedo, da bodo imeli čas čez en teden v petek ob 14 uri. Zdaj sem že dokaj resigniran in hvala bogu, da je vreme hladno in nisem težil, da naj se mi takoj nalimajo.

 

12.) pride petek in nek mali črviček mi je namignil naj pokličem, da ne bom na vrat na nos hitel iz službe domov. Pokličem ob enih pa se mi opravičijo, da se jim je montaža zavlekla in da pridejo med tretjo in pol četrto.

 

13.) Ok pridejo mal čez četrto in to je že tretja različna ekipa. Pokažem sliko in monter se strinja, da nekaj ni bilo v redu zategnjeno. A bejš Sherlock. Ok zategne pol mi pa reče, da ima problem - men se je dobesedno zmračilo. Pove, da nima plina, da bi napolnil. Eeee what, resno, se hecaš model. Pa ti montiraš klime pa nimaš plina. Mi reče, da ni panike, da bo naslednji dan v soboto ob 11.uri prletu, da preveri tesnost in da nafila.

 

13.) evo sobota, ostanemo doma in ne gremo na izlet, ker pridejo monterji popravit sranje, ki se vleće že en mesec. Ure minevajo monterjev od nikoder. Enostavno odložim telefon in si rečem, da boljš, da ne kličem, ker bo pizdarija.

 

14.) ponedeljek, seveda nihče ne pokliče in se tudi ne pojavi. Nekako logično, a ne? Ob poldne pokličem in se predstavim ter jih vprašam, če se mal hecajo. Tetica na drugi strani se hiti opravičevat, da bi morali priti v soboto, ampak da jim časovno ne znese, ker imajo predvideno dve uri za montažo. Jo vljudno vprašam a naj ta primer predam inšpekciji in če sprožim pri zastopniku stvarno napako, ker ne znate zrihtat? Mi tetica reče, zakaj sej še ni zmontirano. Pol meni kliker upali, da jaz govorim o mojem primeru ona pa o nekem drugem (očitno imajo prakso nesolidnosti in šalabajzerizma). Ji še 1x razložim kdo sem in da ne rabim montaže, ker je bila narejena dva meseca nazaj in da imam samo en tak mali majcen problemček, da stvar sicer zgleda lepo ampak da ne deluje. No, obljubi da pokliče svoje monterje.

15.) pokliče monter, da pride v roku pol ure, jaz skoordiniram spet, da jim nekdo odpre, tetica me kliče, da pridejo fantje, monter me spet kliče, da so zdaj vse zategnili in preverili, da ne pušča. Nato me spet kliče čez 15 minut, da je plin notri in da zdaj pa res hladi. Wow zmagali smo...

 

Upam, da se je komu uspelo prebiti do konca, ampak sem rekel, da tole moram delit z drugimi, ker človek skoraj ne more verjet, da se to dogaja.

 

Jaz bom pa verjetno še kar nekaj časa s strahom vklapljal klimo in preverjal ali hladi. Razni tajmerji in remote WiFi vklopi klime torej vsaj za enkrat odpadejo.

Super napisano, samo stvarno napako pa se uveljavlja pri prodajalcu oz. izvajalcu storitve. Za razliko od garancije, ki se jo uveljavlja pri garantu, ki je ponavadi zastopnik.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano
pred 2 urama je AmpeR napisal:

Samo te plazme so ble pa kar kvalitetne. Moja je letnik 2009 velikost 50" in še vedno deluje super. Edino memorja ne drži, zato sem "posodobil" v android 😁. Zdaj jo imam v kantini...

Jaz sem šel na NEO Qled 65" Samsung. Zaenkrat zadovoljen.  

Lejzbike😁?

Ne.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

Pri oled pazi, da ne boš imel veliko časa prižgano  na kaki postajo, ki ima rdeč, vijola ali rumen logo (razni Mtv, history,...) ker se ti bo znak zapekel na ekran. Sicer pa, tudi če boš pazil se bo ščasoma poznalo vse več rdečih polj na, ekranu. Si sicer na samo kvaliteto slike ne vpliva preveč, a se pozna na rdečih odtenkih. 

Imeli smo 13 let Panasonic plazmo, sedaj 2,5 leti LG C9. Nobenih težav, tudi z lisami oz. "burn-in" ne. 

Sicer sem gledal OLED Panasonica, na srečo pa sem na koncu upošteval mnenje mulca, ker LG OLED je res vrhunski, sama tehnologija pa z raznimi metodami preprečuje nastanek lis (zamikanje slik, temnenje, bledenje logota, ... in na koncu tudi proces regeneracije🙂

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.