aja, ?e se ne bomo cepili ne bomo imeli energije za pe?t pi?kotov pa ?e zdravstvena blagajna bo imela ?e ve?jo luknjo zaradi 12 milijonov, ki smo jih zapravili za cepivo.
Pozabil sem v moji prvi izjavi dodati tegale sme?kota :ne vem:
Sem pa resno ob?utljiv na kvaliteto in starost gum. O?itno je nekaterim pa? vseeno kaka jajca majo na kolesih in da vse skupaj dr?i avto na cesti tistih nekaj kvadratnih decimetrov kolikor se guma dotika asfalta.
Zdej ?e je narobe, da mogo?e malo potrkam na vest vsem tistim, ki jim je ?koda vlagat v gume in se pa? vozijo na drse?ih ?e napol plasti?nih gumah, bom pa? nehal s tem. Vsi tisti, ki pa? redno menjavajo gume in ne dovolijo, da le te ostarijo v moji pripombi verjetno ne vidijo ni? grozno stra?nega.
Zdej ?e mislita, da sem kot Lojz tud prav, ampak vseeno se mi zdi, da varnost se za?ne pri dobro opremljenem avtu (gume, zavore, amortizerji, podvozje), kjer so gume pri ve?ini ?al najve?ji ?rni ra?ek ?e posebej, ko berem kako po raznih forumih ljudje spra?ujejo po poceni gumah, ki jih sam ?e na ?ajtrgo ne bi nataknil.
Seveda je mo?no marsikaj v tej nesre?i: hitrost, gume, neosredoto?enost na vo?njo, ?iki, radio, mobitel, sendvi?, infarkt, samomor pa ?e kej druzga ampak glede iz slik te nesre?e, ki so bile objavljene se vidi, da tele gume so dale? od novih in da so ?e prav lepo "zobljene" zato sem pa? omenil ta stavek.
hja ne vem - situacija je podobna kot pri sodelavcu, ki ga je na popolnoma ravni cesti (menge?ko polje) obrnilo za 180 stopinj pa samo lu?i se je hotel izogniti. Sre?a, da je bila prazna cesta, ker ?e bi bil nasproti kamion bi bil danes tudi on samo policijska statistika pod rubriko neprilagojena hitrost.
In ja... takoj naslednji dan je ?el zamenjat 5 let stare gume Dunlop wintersport M3 za nove. Hmmm le zakaj :ne vem:
Z angle?i garant pu?nemo, medtem ko ostalim dvem bi lohk pariral, pomoje! :ne vem:
ufff - ne bi bil tolk sigurn. To je zadnja tekma v predtekmovanju in ?ist odvisno kolk bodo Angle?i vzeli resno. Sploh pa niso ne vem kak?ne marke, da bi lahko rekel da bodo ziher zmagal.
Sam tole je meni malo sumljivo. V ro?ki ima? stikala in ?e daje ta ?katlica kak premo?an sunek nazaj se stikalo lahko iskri oz. "?melca" in je zato crknilo.
Kr te?ko verjamem v taka naklju?ja ?e posebi ob dejstvu, da ne poznam nobenga z Mazdo, da bi mu ro?ka za ?migavce crknila :ne vem:
A ni to zanimivo - ve?ina jih je v skrajnosti al bi skoz, da misli?, da ti bo kar odpadu - druga skrajnost je pa tista, ki ji mora? cel riual dvorjenja in romantike priredit, da se le tolk omeh?a, da vsaj ne zgleda, da ji ni do seksa.
Pri nas v Kp pa imamo na semaforjih od?tevane kar mislim,da je res najbolj?a re?itev.
To?no ve?,koliko ti je ?e ostalo.
Sam po moje je ravno od?tevalnik tisti, ki ?e bolj negira ravno dejstvo, da naj bi ukinitev utripajo?e zelene zmanj?ala ?tevilo tistih, ki takrat pritisnejo na gas, da bi pravo?asno prevozili kri?i??e.
Na od?tevalniku vidi? (?e ima? normalen vid) ?e bistveno prej kolk sekund ti je ?e ostalo in ima? precej ve?je okno mo?nosti kdaj stisne? gas in posku?a? "ujeti" kri?i??e.
Ne vem no ampak ravno od?tevalnik negira ?isto vse prednosti, ki naj bi jih prineslo ukinitev utripajo?e zelene. Samo zdej, da se ne bo priznalo napake bomo pa? raje uvedli od?tevalnike, ki so precej dra?ji kot pa vrnitev sistema na stanje izpred leta 2005.
Boss ne bom te pa posku?al prepri?ati v "moj prav" ker te poznam, da ?e si ti prepri?an v "svoj prav" se ne prestavi? za milimeter pa ?e je ve?ino foruma proti.
Sej ?e zna? argumentirano predstavljat svoj prav ni ni? narobe in tudi jaz tebe ne mislim prepri?evat v nasprotno ?e manj pa ho?em, da na silo spremeni? mnenje. Zagovarjam pa svoj pogled na to, ki je enak kot takrat, ko so ukinjali utripanje zelene in zame osebno je prej?nji sistem bolj?i in vseeno bolj varen kot trenutni.
Hvala Jo?a sem imel ob?utek, da je samo meni bolj v?e? sistem z utripajo?o zeleno in to?no zarad razlogov, ki si jih navedel.
Danes je pa tako, da rumena gori 3 sekunde in je rde?a. Se pravi se mora? v treh sekundah odlo?it kaj bo? naredil glede na pozicijo, kjer se nahaja tvoje vozilo v trenutku pri?iga rumene. ?e v tistem trenutku nisi ravno zjal v semafor si lahko takoj zgubil sekundo, reakcijski ?as za nenevarne situacije strokovnjaki ocenjujejo s sekundo in ostane samo ?e ena sekunda za odlo?itev a bo? bremzal al bo? peljal in zato vo?nja v rde?o ni tako osamljen problem.
?e enkrat ponavljam, to ne delajo samo objestne?i ampak tudi ljudje, ki so na?eloma ?isto normalni vozniki samo s slabo percepcijo in predvidevanjem ter reakcijam (jebat ga, ?e dajo vsem izpit, ki pregurajo izpitno vo?njo magari po sre?i).
Pri utripajo?i zeleni si imel tri utripe kar je samo za zeleno bilo tri sekunde nato pa ?e dve sekundi rumene, da se je prikazala rde?a. Se pravi 5 sekund za odlo?itev in izvedbo dejanja. Zdej mi pa nej en pove kaj je manj stresno in bolj varno? Jaz pravim, da 5 sekund za manever je veliko bolje kot samo tri. Pri tem pa ni nobene nervoze in napetosti ter buljenja v semafor kdaj se bo spremenil ali pa celo zjanje po drugih znakih, ki bi napovedali, da bo pri?lo do spremembe stanja na semaforju.
Semafor za pe?ce je namenjen pe?cem, voznikom pa drug semafor in zana?anje na to, da gleda? semafor za pe?ce (?e ta sploh obstaja v kri?i??u) je v bistvu lahko tudi zavajujo?e saj je razlika v ?asu med rde?o za pe?ce in rde?o za avte od kri?i??a do kri?i??a razli?no.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hehe, kaj vse si ne bojo zmislili, da bi spravili ljudi k cepljenju
http://vizita.si/clanek/novice/kljub-modre...novi-gripi.html
aja, ?e se ne bomo cepili ne bomo imeli energije za pe?t pi?kotov pa ?e zdravstvena blagajna bo imela ?e ve?jo luknjo zaradi 12 milijonov, ki smo jih zapravili za cepivo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani