V pondelk sre?a Nissan GTR v kranju in sicer direkt na semaforju Labore.
Seveda takoj dol ?ajbo in u?esa na peclje.
Zeeeh... Ko jih bo? videl 5 enega za drugim ko padejo ?ez ovinek na polno na ringu se pa oglasi. Ali pa, ko se ti bo eden izmed teh (konkretno, 700 konjski) naslonil na zadnji odbija? na Aral tankstelle medtem ko se bo? ustavil, da bi tankal 102 oktanski bencin.
Vseh na pisti se mi niti ni dalo slikati ker bi fotoaparat pregorel pa filma bi na digitalcu zmanjkalo, toliko sem jih videl.
@Deeyan: Tisto ni R35 GT-R ampak Skyline R34 GTT. ?e ne pa pogooglaj kake so razlike. Tega od ASPja so v reviji EVO testirali. Vzporedni test R34 GTT in tem GT-R. Ker sta si podobna avta, nekako tako kot 323f 2.0 V6 GT in Mazda 6 MPS.
Reality check GT5, danes ?el ?e enkrat pofotkati avto v ?pilu
Kot je razvidno iz fotke je ?ofer druga?en, tudi barve niso realne.
Tudi tu ta napaka pride zaradi svetlobe ?e bolj do izraza, poleg tega sem vozil s kratkimi. Vsaj podvozje je podobno posedeno.Aja pa ?migavce spredaj imam krom, ne oran?ne, da felten ne omenjam. ?alabajzerski japonci! :mi pijemoo:
No ampak jim odpustim, ker so vsaj napisi ob progi popolnoma isti. Pozorno oko bo opazilo napis na pisti AVE IT tako v igri kot resnici. Nekateri so pa ?al ?e obledeli. Pa nekateri so novi, in jih ni v ?pilu pa to ravno taki, ki smo jih fotkali. Na fotki kjer je moj Clio se tudi lepo vidi kak kucelj je tam (vi?ina avta)
Lahko re?em, da sem bil pozitivno presene?en nad primerjavo hitrosti. Na nekaterih to?kah sem si v ?pilu zapomnil "referen?ne" hitrosti in ko sem na progi pogledal na ?tevec je bilo tam-tam. Karussell v resnici premetava volan 10 cm gor in dol in moli?, da bodo kon?niki zdr?ali. Pa malo pred njim je en ovinek kjer ti v ?pilu zategne volan (kucelj, ki sem se ga samo zaradi tega bal), v resnici ne zategne tako zelo. Za vse ostalo lahko re?em, da je tako kot v ?pilu. Razen seveda dejstva, da te sama velikost proge in spremembe vi?ine (in posledi?no G sile ko pribremza? v dolino ali "sko?i?" ?ez hrib ali kucelj) vseeno impresionirata.
No ?ele danes zvedel, da ko smo ?akali v koloni na pisti pa videli un motor na tleh, da je motorist umrl (baje zaradi olja). Zato tudi pravim, da ring ni za motoriste, ni izletnih con, pa ?e z avti biti na pisti... Vem, ker sem ?el mimo kakega ali kontra in ni lep ob?utek.
Ejga jaz pa, ?e se ne bo kaj spremenilo bom mogo?e ?e gledal Francoze! Pa Nemce pa nasploh evropske avte, klinc gleda po?evnookarje, treba podpirat na?e.
Tko kot un vic, sine ti nisi nikakav gej, ti si obi?na peder?ina...
Ja ta fotr je bil zagaman. Drugje je o?e dobil sina ko si je urejal make up, lasuljo pa ga je v ?oku vpra?al, ?e je pedr. Pa je sin lepo odgovoril, da ne, da je princeska.
Lepa, saj tale je dala tudi kar nekaj Evrope ?ez. No saj bom videl, upam da tudi moj Clio.
Sem imel preblisk, Monza je tudi iz tistih zlatih ?asov 1920-1930 kot Spa in N?rburgring. Je pa res, da jeseni gre ClioSport klub (UK) na ring in prijatelj razmi?lja, da bi ?el takrat...
Deeyan ne zaletavaj se z glavo v steno to je bila odli?na poteza. Avto je zaradi prekratkega diferenciala hiter vendar ni hiter, ?e ve? kaj mislim... Hitro se zavrti, kon?na pa sme?no nizka
Ajvarju je nerodno ker on bi mel dizla samo se boji kaj bo okolica rekla na to. Ejga mi te sprejemamo takega kot si, pedra ali errr, dizela?a...
Pa ?e drug 21 letnik s Cliom RS 172 v Ilirski. Reden obiskovalec Grobnika, vpra?anje kaj se je dogajalo ob 6ih zjutraj. Sploh ker naj bi padel iz avta (nepripet?) medtem ko je s sopotnikom vse ok.
Kaj je bilo z unim, da je s Smartom posku?al pobegniti se mi niti ne sanja je pa zanimivo koliko je teh pobegov zadnje ?ase. Un motorist, ko ga je policist povozil. Pa sem prepri?an, da je zaradi visokih kazni pobegov bistveno ve?, le v javnost ne pride. ?alostno, da mi je ?e policist rekel, da ob takih kaznih, ?e ima? "dva pira v riti" in si prehiter se res bolj spla?a pobegniti ob povzor?itvi nesre?e v vinjenem stanju pa sploh. ?ez en dan ti ne bodo mogli dokazati, da si bil nabasan. Vem za nekaj primerov, ko so povzro?itelji u?li pa se javili naslednji dan.
Glede na to kako lepa son?na nedelja je je ?e presenetljivo, da so ?li samo avtomobilisti...
Renault Twingo R.S. R2 Evo ima zaradi pravil 1,6-litrski atmosferski motor, ki razvije 195 'konjev', za prenos na zgolj prednji kolesni par pa skrbita petstopenjski sekven?ni menjalnik znamke Sadev in diferencial z delno mehansko zaporo. Podvozje znamke Ohlins je seveda nastavljivo, ro?na zavora pa hidravli?na.
PS, ?e ga bo kdo iskal, ?al ne bo tega odbija?a (?eprav je izbolj?ana aerodinamika):
Na PRK-ju ga bomo videli v taki obliki, za reli in gorske dirke pa ga bodo v pol ure spremenili v staro obliko. V novej?i obliki namre? ni homologiran, zato bodo morali zamenjati prednji in zadnji odbija?, prednje lu?i in vrata prtlja?nika.
?e serijski Twingo RS CUp gre ?ez srednje hitre ovinke noro fajn, dirkalc more biti sploh ?ur.
Nima veze, pomoje vozit zna, njegova osebnost je pa ?e bolj predmet gostilni?kih debat in prepirov med navija?i in sovra?niki. Ja sem pa povr?no prebral glede navija?ev F1.
@Symon, tastara ima 115KM oz. 85KW pa verjetno vsaj kakih 100 do 200kg manj?o osnovno te?o.
No za konjenico ima? prav (plus, ja Deeyan ima pomoje prav da ni ?isto serijski motor?) razlike v te?i pa ni 50kg sem ?e enkrat nekaj gledal. ?e bi imela NB od NA 200kg ve? bi bila te?ka kot zadnji Clio RS pa ga je nekaj ve? skup.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vseh na pisti se mi niti ni dalo slikati ker bi fotoaparat pregorel pa filma bi na digitalcu zmanjkalo, toliko sem jih videl.
@Deeyan: Tisto ni R35 GT-R ampak Skyline R34 GTT. ?e ne pa pogooglaj kake so razlike. Tega od ASPja so v reviji EVO testirali. Vzporedni test R34 GTT in tem GT-R. Ker sta si podobna avta, nekako tako kot 323f 2.0 V6 GT in Mazda 6 MPS.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani