Ja sej to, ?e gre nekdo razvijat teorijo zarote, bi lahko reku, da je z Masso v resnici vse okej, pa? so ga mal "zadr?ali", da uleti ?umL Veliki!
Take vrste po?kodba k jo ma Massa in kjer ni dosti manjkalo pa bi bila F1 zavita v ?rnino, se bo sanirala kar nekaj ?asa. Medtem ?asom bo Massa izgubil kar nekaj kondicije tako, da je vpra?anje ?e bo nazaj prej kot v dveh mesecih. Pa to nima nobene veze s ?umijem.
hja kdo pa drug... s takimi primerki ne more ne policija ne sodstvo opravit, Bojan ?lender bo pa radarje postavljal... ?e to ni parodija na zdravo pamet pol pa res ne vem kaj je
Airbag se spro?i le v primerih dovolj velikega pojemka s klju?em v kontaktu pa ?e to le tisti na voznikovi strani. Sopotnikov se vklopi le v primeru, da nekdo sedi na sovozni?kem sede?u.
V primeru tega Megana se airbag ne bi spro?il ?e zaradi premajhnega pojemka... avto pa tudi ni padel navpi?no ampak je rezultanta sil zmanj?ana za sinus vstopnega kota glede na podlago. Pa ?e to bi bilo v predpogoju, da je vklopljen kontakt.
se pa vid kolk so budale na 24ur, ker tud linka ne znajo pravilno imenovat.... al majo pa polcaji vedno ve? zmenkov s takimi pacienti prek spleta :ne vem: le kdo bi vedel
tole za LJ mi je vsec, ampak samo v primeru, ce bo clio postavljen tam kjer eni dirkajo, kjer ni potrebno (pred hisami, stanovanji, center itd)
ce ga bojo dali tam nekje na celovski/dunajski/trzaski (kar verjetno tudi bojo) pol pa samo " "
haha, Labi ti si pa optimist... ?e 1x nakup radarjev (tak?nih ali druga?nih) je namenjen samo financiranju nakupa pol pa zbiranju ?u?kov za v dr?avno in ob?inske blagajne. Samo to in ni? drugega in zato radarjev NE bo? sre?al na res nevarnih cestah v naselju ali pa blizu vrtcev, ?ol ipd.
Radarji bodo stali samo na mestih, kjer ni neke hude nevarnosti, ?e se vozi ?ez omejitev in tja jih postavljajo zato, ker vedo, da bo na takih mestih najve? kr?itev in najve? izplena. In to je spet dokaz, da radar ?e nikoli v osnovi ni bil namenjen izbolj?anju varnosti ampak le za inkasantske potrebe.
Pa ?e nekaj... ve?ina radarjev na AC-jih je postavljenih na mestih, kjer je nevarnost zaradi prehitre vo?nje dale? najmanj?a a je verjetnost, da bo tam ve? ljudi ?lo prehitro, pa? najvi?ja. Kr poglejte si kje so postavljeni potem pa preverite podatke, kolk nesre? je bilo na teh mestih pred postavitvijo radarjev. Presene?eni boste nad ugotovitivjo ali pa tudi ne.
Edino kar se strinjam s kamionarji je to, da tro?arine so fuckin previsoke... trenutno smo v Evropi kar ćetrti po vi?ini tro?arin za diesel, medtem, ko smo pri tro?arinah za bencin bolj na repu po velikosti.
Vlada ga klele resno serje, saj so tujci in tisti, ki ?ivijo ob meji nehali kupovati gorivo pri nas tako, da je izplen veliko manj?i, kot ?e bi vladne budale zmanj?ale tro?arino.
Tako pu?i Slovenija poleg koli?ine prodanga ?e ves DDV... tujci se zdej sam ?e ?ez vozijo pa nam izpuhe spu??ajo od goriv, ki so jih kupili v drugi dr?avi in tam pla?ali dajatve....
Kri?ani?, boh pomagi, pa dej zbud se no ?lovek... kam gleda?, porko dio?
Seveda ni finta v stro?ku je pa finta v tem, da tako kot majo diesli mane imajo bencinarji pa? neke druge... ultimativno nepokvarljivega motorja pa? tudi pri Mazdi ni pa je ?isto vseeno al pije bencin, plin ali pa plinsko olje.
a dej no pretirava?... stro?ek pa res ni bil hud, da bi se sploh spla?alo debatirat okrog tega, pa tud avto ga ni pustu na cesti... tko, da ni glih neke panike...
aja pa Ajvar spomni se raje tvoje lopute v kolektorju ... ?e ne bi sam znal to zrihtat bi te servis opilil za bistveno ve? kot tele dihtunge.
Ponovno me je B? prepri?al v to da mu za varnost v prometu dol visi in da so njegovi interesi ?isto nekje drugje. Gospod se dela norca iz vseh in sta samo dve mo?nosti ali je res tako neumen (v kar dvomim) ali pa je njegovo bivanje na takem polo?ju le za to, da se bo finan?no okoristil.
Prilagam ?lanka, ki sta bila objavljena v Dnevniku v?eraj 24.7.2009 v rubriki Svet Vozil.
in pa pismo, ki sem ga poslal v protest na Dnevnik in na AM uredniku Du?anu Luki?u
------------------------------
Na?eloma ne pi?em komentarjev na objavljene ?lanke ampak tokrat se moram oglasiti saj se redko zgodi, da gre v nekem ?lanku za toliko zavajanja in populizma kot si ga je tokrat privo??il novinar Matej ?takul.
Verjetno ni sam kriv ampak ga je v to "prepri?al" zviti ma?ek Bojan ?lender, ki je enostavno zmanipuliral neizku?enost novinarja, da mu je le ta na koncu celo polagal besede v usta namesto, da bi novinar raje spra?eval o dokazih za dolo?ene navedbe. Tako ste lepo delovala kot usklajen par in tak ?lanek ima uporabno vrednost enako nuli oziroma bi rekel, da ga lahko napi?e ?isto vsak laik. Brez dokazov in brez resnih argumentov je tak?no pisanje ?al ni?vredno in na nivoju komercialnega prispevka.
Manipulacija se za?ne dokaj nedol?no saj na za?etku ?lanka primerjata ?tevilo mrtvih v cestnem prometu in v letalskem prometu. To je kot bi primerjal hru?ke in jabolka saj bi morala primerjava vsebovati tudi letno ?tevilo potnikov v cestnem nasproti letalskem prometu in pa seveda ?tevilo prepotovanih kilometrov, da bi bila primerjava relevantna.
Tak?ne primerjave seveda nista naredila, saj tako ?tevilke zgledajo bolj "udarno" na kar tudi namigujeta proti koncu ?lanka in poudarjata, da ?tevilke ne la?ejo. To je tipi?ni primer zavajanja saj je znano, da tisti, ki la?e ves ?as poudarja z besedami, da ne la?e in si s tem zvi?uje verodostojnost svojih navedb.
V nadaljevanju pa se ?ele za?ne vsa kalvarija teh dveh ?lankov, kjer Bojan ?lender (ob pomo?i izjave Ljuba Zajca) razkrije svojo ?arobno pal?ko in kako bi s tem uredil promet in bistveno zmanj?al ?tevilo nesre?. ?lovek, ki se ukvarja s cestno problematiko in je na ?elu ene takih organizacij se o?itno spomni samo ene re?itve. To so po njegovo stacionarni radarji in da bi pove?anje ?tevila le teh, re?ilo ve?ino na?e prometno varnostne problematike.
Nora je ?e samo misel kako nekdo, ki ma tako veliko mo? vpliva na javno mnenje tako vehementno dolo?i re?itev a isto?asno razlaga kako je prometna problematika in varnost ena zapletena kategorija in da je te?ko dolo?ljivo, kaj vse res vpliva na varnost in kaj ne. Odprtje avtoceste in bistveno zmanj?anje nesre? v Prekmurju se mu zdita o?itno manj pomemben vzrok za pove?anje varnosti kot pa postavitev radarjav.
Vsa ta ?udna dojemanja, pa malo bolj resnega bralca, hitro spravijo v dilemo in za?nejo se postavljati neka druga vpra?anja, ki o?itno z varnostjo in re?evanjem ?ivljenj sploh nimajo niti najmanj?e zveze.
Naenkrat v ?lanku namre? B? presko?i iz re?evanja ?ivljenj v ekonomski vidik in kako bi stacionarni radarji pripomogli k "zbiranju" denarja za dr?avo in kako bi bili ekonomsko opravi?eni pa ?eprav bi stali gromozanskih 20 milijonov ? za komaj 150 radarjav. Se pravi, en radar stane okrog 130.000?. Najprej se postavi vpra?anje, od kod tak?na cena stacionarnih radarjev, ?e se le ta na trgu giblje od nekaj tiso? ? do okoli 10.000? za bolj?e izdelke. ?e v?tejemo ?e vse ostale stro?ke s postavitvijo in povezavo se cena ne bi smela povzpeti nad 30.000?.
Torej se postavi vpra?anje, kam gre ostalih 100.000?? Verjetno je po?asi ?e jasno na kaj ciljam in zakaj se tako razmi?ljanje postavlja kar samo od sebe ob tak?ni zagretosti B? do tega, da bi dr?ava morala kupiti ve? stacionarnih radarjev.
Da bi vse to zakrili se B? poslu?i ?e ene populisti?ne manipulacije in brez dokazov ter argumentov ali vira dolo?i, da dr?avo "stane" smrt v prometu, kar 1 milijon ?. Tak?no lahkotno navajanje ?tevilk in z njihovo velikostjo fascinirati obi?ajne ljudi, je milo re?eno nesramno in ?e dodatno nakazuje kam pes taco moli.
?e vzamemo samo povpre?no bruto pla?o v Sloveniji se znesku milijon ? na osebo ne pribli?amo v vsej skupni 40letni delovni dobi posameznika. Zato je tak?na ocena, da je to stro?ek dr?ave eno ogromno pretiravanje sploh pa v primeru, ko gre za ?tevilko brez razlage in argumentov.
Zakaj B? ponuja tako visoke ?tevilke? Po mojem mnenju zato, da se nam bo na koncu zdelo, da tistih 20 milijonov ? za radarje je minimalen stro?ek oziroma komaj ekvivalenten 20 smrtnim ?rtvam v prometu ali le 10% vseh mrtvih v prometu za lansko leto.
Po mojem mnenju se nadaljni dokaz, da B? izkori??a svoj polo?aj za lobiranje, verjetno v korist nekega ponudnika opreme za stacionarno merjenje hitrosti, izka?e ob dejstvu, da se alkoholiziranosti za volanom skoraj ne dotakne oziroma se je v ?lanku dotakne le zaradi "higiene" in isto?asno pove koliko je ?e bilo narejeno na tem podro?ju samo s spremembo zakonodaje (novi ZVCP).
To seveda ni res saj po policijskih statistikah (vir: www.policija.si) v Sloveniji niha ?tevilo smrtnih ?rtev, povzro?enih s strani alkoholiziranih povzro?iteljev, med 32,5%-39% vsako leto zadnjih 6 letih. Lani je bilo zaradi alkoholiziranih povzro?iteljev v prometu mrtvih 68 ljudi, oziroma skoraj vsaka tretja ?rtev na cestah. Najbolj kriti?no pri vsem tem je, da drugod po EU se dele? smrti zaradi alkohola na cestah giblje v povpre?ju okrog 10% (vir: http://www.unece.org/trans/main/wp6/pdfdocs/RAS_2007.pdf) pri nas pa je trikrat vi?ji, kar je strahoten podatek, ki B?-ja o?itno sploh ne gane. ?e ve?, namensko ga skriva, saj z radarji se pijanih na cestah ne da loviti a B? posku?a dr?avi vsiliti in prodati ravno radarje kot ultimativno re?itev (vsaj tako nakazuje v ?lanku).
?e zadnji dokaz zakaj, po mojem mnenju, B? ho?e speljati vodo na svoj mlin in verjetno tudi osebno zaslu?iti s tem morebitnim poslom prodaje stacionarnih radarjev dr?avi.
Stacionarni radar zaznava samo prekora?itve hitrosti, na malem odseku ceste, kjer stoji in kr?itelji hitrosti se na njegovo pozicijo hitro navadijo in prilagodijo hitrost le na teh delih ceste. V pomo? so jim tudi navigacijske naprave in POI to?ke na njih kot tudi raznorazni radar detektorji. V parih mesecih tak radar tudi ve? ne opravi?i svojega ekonomskega obstoja, ?e se tudi sam spustim zgolj na nizek ekonomski nivo razmi?ljanja Bojana ?lendra.
Zakaj recimo B? ne predlaga, da bi raje za 20 milijonov ? kupili 100 hitrih opremljenih policijskih avtomobilov za nadzor prometa in za ostanek denarja bi lahko pla?ali 100 dvo?lanskih posadk za obdobje dveh let. 100 takih avtomobilov bi lahko nadzorovalo poleg hitrost ?e vse ostale varnostne anomalije v prometu na celotnem slovenskem cestnem omre?ju. Tako bi lahko odkrivali tudi agresivno vo?njo, nevarna prehitevanja, vijuganja po cesti in vse mogo?e prekr?ke, ki jih po?nejo vozniki pa jih radar ne more odkriti. ?e samo misel, da ga kjerkoli lahko zasa?ijo, bi "divjakom" in "dirka?em" dvignila nogo s plina veliko bolj efektno, kot to stori stotnija in pol nekih stacionarnih radarjev.
Za zaklju?ek bom dejal samo to, da si ?elim, tako kot vsi, resni?nega izbolj?anja varnosti na cestah in to z ukrepi, ki bodo resni?no zalegli in bili usmerjeni zgolj v ohranjanje ?ivljenj, obenem pa strogo zavra?am, da bi si nekdo z izkori??anjem problema prometne varnosti posku?al napolnil svoje in druge ?epe tako kot, po mojem mnenju, to ?eli narediti B?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej mogo?e pa Masse ne bo do 11. septembra, ko bo Monca, ki je precej bli?je kot Valencija...hmmm :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani