Kia je kupila od Lotusa vse potrebno za izdelavo svojega Elana. Itak je bil tale zgre?ena investicija, prej?nji je bil pravi FR roadster ne pa FF ?udo bo?je.
No saj jim oprostim ve? ali manj, v tem razredu pa? ni bilo veliko izbire in je Mazda videla prilo?nost, kar se jim je bgato obrestovalo. Lotus zdaj vlada v MR segmentu in glede na to, da delajo res dobre avtomobile jim privo??im, da jim uspeva ?e naprej.
Ma res sem bil presene?en, se vidi da ima 10cm kraj?o medosno pa sam avto je 20cm kraj?i kot moj aja pa kak cm ?ir?i je tudi. Edini minus je ABS, zaradi katerega sem v eni ?ikani vedno izgubil kako stotinko ker nisem vedel a se bom ustavil ali ne (prehitro prime in potem le ?aka? kaj se bo zgodilo) in sedalni polo?aj, ki je previsok in premalo oprijema na sede?u. Sedi se visoko, sede?i te ne dr?ijo ni? tako, da sem se z eno nogo opiral ob vrata, z drugo ob armaturo pa ?e z eno roko se skoraj bolj dr?al za sosednji zic kot volan.
Sem pregledal izpiske in ugotovil, da sem naredil rekordnih 45 krogov, pa to?no se vidi da so v vsaki seriji zelo podobni ?asi. Moj najbolj?i ?as je pa 57,547
TX! Tole s Twingom RS je bilo sploh presene?enje, na koncu ko so talali nagrade in mi re?ejo, da je bil moj ?as najbolj?i. Smo imeli pa? testnega in ga je vsak peljal nekaj krogov. Je pa fuuul dober avto?ek, zavija kot gokard. Kdor ima ?anso naj si ga gre v kak Renault salon sposoditi.
Danes na Racelandu s testnim Twingom RS postavil najbolj?i ?as in dobil za nagrado brezpla?en time attack, s svojim avtom pa sem bil tretji v klasi samih Cliov RS (s tem, da je bil pred menoj en isti kot moj z nekaj dodelavami ter en nov 200 konjski, vsi ostali zadaj). Fajn je bilo in fajn je ?lo.
Blizu. Sem mislil Xperio Active ampak potem sem vzel Mini ker z nekaj sre?e ne bom s kladivom u?igal po mobitelu ali se potapljal z njim. ?ez sem dal ?e gumijasto ohi?je pa folijo?ez monitor pa bo tudi za prvo silo.
Sam hardware je pa v Xperii Mini, Mini Pro in Active popolnoma isti. Da bi pa Pro vzel zaradi tipkovnice pa tudi nisem.
Sem imel pladenj s kavo, potalam, pridem nazaj, dobim nov pladenj in ?ele pri zadnjih lon?kih so ljudje omenili, da je orehovec. No saj barve sta bila podobne, probaval pa tudi nisem.
Nisem ?e re?il te?ave s prednjimi ?eljustmi ampak sem pa ?e dobil info kako oja?ati ?e zadnje bremze (ve?je ?eljusti oziroma z ve?jim zavornim batkom), obenem sem na sledi kako na Clia spraviti 2 batne ?eljusti od enega drugega Renaulta...
Meni pa pri ve?jih hitrostih diski ?e zelo "kvalitetno" tresejo.
Ni? ?udnega, Mazda 6 kolikor vem ima kar majhne bremze. Mimogrde, sem vohunil, pre?jni Megane RS in trenuten Clio RS imata iste Brembo ?eljusti in diske, 312mm, trenuten Megane RS pa celo 340mm pa zadaj 290mm (kar je ve? kot imam jaz spredaj serijsko). F00ckin sh1t!
heh, verjetno ma? take probleme kot js na F-ki zadaj, bo treba distan?nike dat delat
Ah kje. Fora jev tem, da Scenic 1,9 letnik 2003, 2004 ima 300mm diske in 4 ?raufe. Novej?i imajo 5 ?raufov. Vsi ostali istega letnika pa imajo 280mm diske. In potem mi je dec dal taprave diske (ker sem poudaril, da morajo biti 300mm), ?eljusti je pa vzel ene od Scenica na zalogi brez, da bi pomislil zakaj poudarjam, da morajo biti od 1,9. No in za name?ek sem ugotovil, da dve desni. No vsaj plo??ice pa diske bom obdr?al, na zalogo.
Aja Scenic ima 1500kg, Clio pa 1100, verjetno se bremze zlepa ne bojo upehale.
U3pm, iz neznanega razloga ?eljusti ne pa?ejo na Clia. Oziroma pa?ejo ampak o?itno Renault vsako leto nekaj spreminja in je ?eljust na Cliu pomaknjena premalo ven, da se bo menjava ?eljusti zavlekla.
Lani sem sicer prodal ve?je bremze ampak se mi je pa letos usralo in sem dobil dober komplet (?eljusti, diski, plo??ice) za sme?nih 80?. ?eljusti laufajo kot ?us, diski minimalni rob (jutri jih poravnajo), plo??ice ogromno mase. ?e neko no-name 5,1 zavorno imam na zalogi tako, da za v nedeljo za na Grobnik bi moglo biti kar OK.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kia je kupila od Lotusa vse potrebno za izdelavo svojega Elana. Itak je bil tale zgre?ena investicija, prej?nji je bil pravi FR roadster ne pa FF ?udo bo?je.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani