V Zdravstvenem domu Slovenska Bistrica so odprli novo ambulanto družinske medicine, pred stavbo zdravstvenega doma pa je dopoldne...
Se pravi, da bo kmalu konec z javnim zdravstvom. A ni golobnjak kritiziral zavarovalnice, da jim gre samo za dobiček? Kaj je sedaj drugače, ko jih ni več zraven. Baje, da edino to, da je sedaj zavarovanje obvezno in se je na računu že kar konkreten dolg nabral. 😉
Ne hvala....tudi Garmin ma podobno usodo pri kolegu, po dveh ma zdaj festino , ne vem mogoce niso delane za motoriste vlaga, treslaji, temp razpon.....pri meni se tedensko xray
Ali pa nimaš sreče. Moja Garmin gre velikokrat v sneg, celo poletje je v morju, tečem z njo, kolesarim, delam z njo. Pa še vedno teče in baterija zdrži precej dni.
Pogi je norc... tolem, da zbrišeš pri 100km do cilja in ostanep čisto asm nekje dobrih 50 do cilja ter zmagaš z razliko. Ne vem, ampak tole je pa taka dominacija, da je ni večje.
Gledam vse dirke, kjer nastopa Pogi na italijanski tv, kjer so zelo dobri komentatorji in ga ne morejo in ne morejo dovolj prehvalit.
Vedno rečejo, Pogi je vesoljc (extra terrestre) in nato so vsi ostali "normalni" kolesarji.
Tudi danes so vidno navijali zanj, saj z Italijani itak ni bilo nič.
Včeraj sem imel na razpolago za cel dan novega BMW 320 i ,2.0i. X drive, 184 konjev,karavan. Kakšni so občutki?
Vožnja je fenomenalna kot po tirnicah, tiha je tudi pr zeloi visokih avtocestnih hitrostih. Avtomatski menjalnik super hiter in uglajen.
Slabosti? Totalno digitalno vse noter (nič mehanskega), 500 litrski prtljažnik ni bog ve kako prostoren za karavana.
Poraba? Tam tam nekje z dinozavrom (8 l / 100), če ne paziš takoj še več, je pa ta prednost pri njem proti dinozavru, da ima kar dober navor in vleče podobno kot dizelca. Bi (ga bom) imel?
Nečak ima škodo oktavijo RS. Pa je bil že kar nekajkrat na servisu z njo. Enkrat so mu morali zamenjati komplet volan. (Problem z komandami), dvakrat je šel motorček za dvig stekel - najprej na voznikovi strani nato še na sovoznikovi,
Enkrat menjan senzor izpušnih plinov (gorela lučka). Nečak ni preveč zadovoljen z njo in jo prodaja.
Mah, zgodba TEŠ 6 je projekt vseh vlad in z njimi prepletene korupcije. Vsaka aktualna vlada je na čelo HSE nastavila sebi lojalne kadre, podobno v druge energetske družbe in ostale državne gospodarske družbe, ki so bile potem njihove molzne krave.
Rafael Mihalič je bil moj profesor, človeški, normalen. V marsičem se z njim strinjam, v marsičem pa tudi ne, sploh na področjih, ki niso njegova, jih ne pozna, se pa rad vanje vtika.
Dostikrat slišimo, ta je pa dober gospodarstvenik, profesor, itd., ta bi moral biti predsednik vlade. Žal ni tako - vodenje države je po mojem mnogo bolj kompleksno, kot vodenje podjetja, poznavanje enega področja.
Ko je nekdo izvoljen za ministra, mora na svojem področju upoštevati vsa prej sprejeta pravila (mednarodne pogodbe, sporazume, EU zakonodajo in pravila, našo ustavo, zakone in druge predpise)., potem pa v vsej tej zapleteni godlji izpeljati svoje ideje na način, da bodo ljudje zadovoljni. Nemogoče. Na lokalnem nivoju v 212 občinah se pogosto projekti uspešno izpeljejo tudi zato, ker jih "sposobni" župani izpeljejo po domače, mimo naštetih pravil. Na državnem nivoju je to veliko težje, ker so zadeve večje in bolj pod drobnogledom.
TEŠ 6 Slovenija rabi ... 600 MW zaneslijve moči. Seveda pa tudi mene moti energetska politika, sistem trga z električno energijo, ki smo ga občutili zadnja leta. Elektrarne smo zgradili davkoplačevalci, ko gre na trgu cena elektrike gor jo davkoplačevalci plačujemo po tržnih cenah (ne po lastnih cenah naših elektrarn), ko gre cena elektrike dol, pa plačujemo ceno + vse izgube, ker je cena nižja od lastne cene.
Podobno pri pšenici. Ko je cena žita nizka (180 €/tono), kmetje zahtevajo dodatek k ceni od države, ko je cena veliko višja od proizvodne (pred 2 letoma), so jo prodajali na trgu po 350€/tono in pobasali ves dobiček v svoj žep.
Podobno pri bankah ... ko jim gre slabo, izgubo pokrivamo davkoplačevalci, ko jim gre dobro, si dobiček delijo lastniki, uprava, ... da ne govorim, kako so banke v Sloveniji v zadnjih letih ožemale svoje komitente ... na trgu so bile obresti okoli 4%, nam pa so večinoma izplačevali praktično 0% letnih obresti.
Tak sistem je velika kraja nas davkoplačevalcev ...
Zato pa bi bilo bolje, da nimamo nič svojega, ampak, da imajo vse tujci.
Ker s svojim itak ne znamo delati oziroma je tako kot pravš. Ko je dobiček si ga delijo znotraj podjetja, ko je izguba pa jo pokrivamo mi vsi.
Komot bi rekla, da.odstopa,kot to naredijo politiki v normalnih demokratičnih državah ko kaj zaserjejo. Ampak ne, ta se bo držala za vrata, tudi ko jo bodo vrgli iz parlamenta.
Sem preveril ja je kr nekaj izbire. Celo dve sta z manj kot 5000km kar bi blo tud OK. Zdaj moram sam s sabo prit na čisto. Se sprijaznit s tem, da bo registracija vsaj 20% višja, da bo poraba namesto 5,7l/100km tole bi pa bilo verjetno tam nekje 7,7. Tko da bo še dodatnega stroška še cca 500€ na leto za gorivo pa tam nekje 200€ za registracijo.
A to je ta močnejši motor (200+konjev?)
Pozabi na povprečje 7,7 litrov. Kolegu pije po mestu 9-10 litčkov, na dolge, če vozi po jajcih (resda poln avto) pa pod 8 ne pride. Redko na 7.5. Pravi, da mu ni všeč poraba. Niti notranjost.
Je pa vozil prej kar nekaj let rdečo mazdo 3-turbo. Kako je ta avto letel.
Tudi cena hiše, rajš računaj 1500/m2-2000/m2, pa te cene na kvadrat so brez plate, tko da je se tukaj ene 20k.
Pri trenutnih cenah parcel za novo hišo rabiš nekje ~450k, pa rajš kakšen evro več računaj.
Pri nas raje še kakih 100000€ več. Parcele izpod 120000€ za hišo ne dobiš na obali. Ta isti kolega, ki je prodal stanovanje, je kupil hišo (staro, letnik 1970)v Pobegih pri Kopru, 120m2,- enonadstropno,potrebno obnove (streha, fasada) za 450000€.Potem si pa privošči hi#o, če moreš.
Pride model mimo in začne razlagat, da bo kupil stanovanje v Kopru. In mi razloži, da bo dal za 42 kvadratov veliko kletko celih 175.500€...
Sem samo sedel in ga gledal in si mislim, da mu nekaj v glavi ne funkcionira...
Možak je že šel, mene pa zanima, a je to normalno al so to kakšne "izredne" razmere? Stanovanje v četrtem nadstropju. Če sem si prav zapomnil, je na Veluščkovi...
Še poceni ga je dobil. Kolega je prodal 67 kvadratov, tudi v Semedeli za 265.000€ v petem nadstropju, brez lifta.
imam fenix 6x saphire že več k 3 leta pa je še vedno top!
Moja fenix 6 pro (safirno steklo) je tudi še kot nova po par letih hard uporabe-(tudi plavanja v morju celo poletje, vsak dan).
Žena ima suunto. Ne vem točno kateri model. Nek visok.
Opazila sva, da je pri plavanju veliko bolj natančna moja garmin, ki skoraj do metra natančno izmeri dolžino. Suunto ni tako natančna, pa tudi ne pokaže takoj dolžine, ampak mora držati uro iz vode (morja) in šele po kakih desetih sekundah prikaže približno dolžino. Pri nekaterih stvareh je pa suunto boljša (ima lepše prikaze dosežkov na njihovi aplikaciji na telefonu).
Pri smučanju je zopet Garmin boljši, ker avtomatsko prekine merjenje, ko greš na žlčnico, gondolo. Tako, da izmeri res le čisto smučanje. Suunto ne.
Pri teku sta obe uri enako dobri.
Pri pohodih v hribih, gorah je zopet garmin malo bolj natančen pri določanju višine (obe sta seveda umerjeni na nulo na morski gladini)
S tem se tudi sam strinjam. Ko sem kupoval svojo Mazdo, je bila ena minus točka dimenzija 19" platišč. Minus mislim pri sebi, ker sem vedel, da so 19" gume dražje. Dobil sem zraven še ena platišča za zimske gume, tako da vozim samo na previjačenje. Ampak potem sem hitro poračunal, da pri mojih letno prevoženih kilometrih je platišča brez veze menjati, ker bom mogoče v 10 letih zamenjal 2 kompleta letnih in 2 kompleta zimskih gum. Tako, da sem za oboje kar 19" obdržal. Pa razlika v cenah je manjša kot recimo 15 let nazaj, ker je šlo ogromno voznega parka z dimenzijami platišč navzgor.
Glede kvalitete produktov se tudi strinjam. Če ima znan proizvajalec dobro zastavljen sistem in kontrolo kvalitete, je čisto vseeno kje se dela. Edino ceneje bo za njega (beri večji dobiček), zaradi cenejše delovne sile. Pa na koncu si lahko mi kaj privoščimo za normalno ceno, če nam na drugem koncu sveta to naredijo, pa še delo imajo... Sicer bi imel raje, če bi kaj več naredili tu, samo situacija je, kakršna pač je.
Recimo moje Good year F1 assimetric 6 so narejene - v Sloveniji v Savi. S tem ni nič narobe, kvečjemu boljše, ker veš, da je prisotna kvaliteta.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Res je. Upam, da mi bo moja še kar nekaj let služila. Ko crkne, bomo pač kupili nov model.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani