Da so jo hladili, so v vrziji 2 naredli luknjici med skozi steno med cilindri. Kar pa se je s slabim oljem basalo.
Koliko sem nazadnje za nekoga na tem forumu raziskoval, je tretja verzija slotted, ki naj ne bi imela več težav. Torej najverjetneje se lahko dela normalni interval.
Moj Focus je imel nekaj težav, ampak manj, kot M2 do te starosti.
Tistih 7 let garancije na Kii je pa za rit obrisat. Skoraj nič ne želijo priznati, ti pa 7 let plačuješ servis v zlatu ... Hvala lepa. Da o KMAG ne začnem - njim bi morali vsa zastopstva pobrati. Za EV-je še aplikacije ne znajo/nočejo zrihtati (ker vklop prenosa podatkov na SIM kartico v avtu stane ranga 5€ na mesec).
Summit tudi na Fordu ne nudi prenosa podatkov, za wifi iz avta.
Nemci imajo. Pa bi plačal par € na mesec.
Lahko pa normalno uporabljaš aplikacijo na obeh. Krije 8 al 10 let z nakupom.
Z Fordovim jamstvom sem bil zadovoljen.
Hyundai ima 5 let tovarniške. Za Kio točno ne vem. Ampak pri 5 let tovarniške ne morejo bluzit.
pred 8 minutami je sportman333 napisal:
ampak šaltkebl pa kot da si v traktorju...
Hmmm.
Fordov je top. i20n mogoče malo bolj trd ampak tudi nor.
Do njiju je imela za mene Honda najboljši občutek na menjalniku. Takoj za Hondo pa Alfa.
Mazda je daleč od tega. So bili kratki hodi, ampak se je hudič redno zatikal na vzratni predstavi.
pred 3 urami je Boss napisal:
Sem preveril ja je kr nekaj izbire. Celo dve sta z manj kot 5000km kar bi blo tud OK. Zdaj moram sam s sabo prit na čisto. Se sprijaznit s tem, da bo registracija vsaj 20% višja, da bo poraba namesto 5,7l/100km tole bi pa bilo verjetno tam nekje 7,7. Tko da bo še dodatnega stroška še cca 500€ na leto za gorivo pa tam nekje 200€ za registracijo.
This is the world's first production engine to use Continuously Variable Valve Duration (CVVD) technology, allowing it to adjust how long its intake valves remain open independently of timing and lift. Hyundai claims a 4% increase in performance, 5% increase in efficiency, and a 12% decrease in tailpipe emissions due to this technology.
Gama T-GDI ima twin scroll, Smartstream ima hibridno turbino.
Jebe se njim za tebe, ker še vedno majo maso ljudi, ki niti ne gledajo računa, nabijejo maržo za 30% potem pa dajo 15% in so vsi srečni, kako so šli na super servis
0% popusta. Kaki 15% 😉
Jaz pač grem drugam. Pri Fordu skočijo, če kaj najdem. So me že vajeni.
Verjetno se gledajo, kdo bo upal servis delat. To je vse odvisno od šefa.
Vedno je samo oljni filter. Pa magari je bil vložek za Giulietto, za Mazdo kovinski itd.... zraven vložka je noter tesnilo za ohišje. Nikoli do sedaj ni bilo podložke za čep. In za to se jo seveda računa posebej.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tu je Fordova mašina. @Slivka ima VW a. g.
Baje so s tretjo verzijo uredili pokanja glave.
Da so jo hladili, so v vrziji 2 naredli luknjici med skozi steno med cilindri. Kar pa se je s slabim oljem basalo.
Koliko sem nazadnje za nekoga na tem forumu raziskoval, je tretja verzija slotted, ki naj ne bi imela več težav. Torej najverjetneje se lahko dela normalni interval.
Moj Focus je imel nekaj težav, ampak manj, kot M2 do te starosti.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani