Hja vpra?anje je res kdo so vozili. Je pa res tudi to, da je ?ele zadnja leta ?as na ringu presti?, prej so mogo?e dosti ?parali avto. Nasploh je vejetno razlika pritisniti do konca Megana RS ali pa kakega RWD Diablota v kakem zajebanem ovinku, ki jih tam ni malo.
ja zdej ne vem kere ?ase si ven spustil ampak najbolj?e ?ase imajo avti ranga 599, lfa (poja?an ?e za 10 konjev in z zadnjim spoilerjem), gtr, itd. skratka orenk konji, handling...tudi, ampak je kar dosti ravnin na tej progi. 21 km in ve?ina dosti ravnega.
pa malo ?udno se mi zdi da je 911 za deset sekund slab?i od mazde 3 mps.
Da se razumemo, to sem dal ?ase malo bolj "normalnih avtov" in kateri avti so v tistem rangu. Seveda bi lahko prilimal ?ase kakih be?tij. Od tule sem skopiral ?ase sicer.
ja kje si pa bil, ko je blo treba jajca na tnalo dat pa dokazat? Samo 5 "herojev" se nas je prikazalo, ostali pa... :ne vem:
Sem lepo napisal v temo. Bolje kot dokazovati porabo pri avtu je pospraviti par kubikov drv v drvarnico in ?e tam pri?parati par tiso? litrov nafte. Kar na koncu pomeni, da v bistvu porabim res fuuul manj nafte kot nekateri.
huh, ?e pogleda? MX6 se ?e kr mal upra?a?, je res tolk slab avto, al je blo z voznikom kej narobe
Verjetno, ?e bi ?el peljati MX-6 in sicer po?asnej?ega Twinga RS bi hitro razumel, da je lega resni?no bolj?a. Bolj?a lega in zaviranje pa na tako dolgi zaviti progi prideta kar fajn do izraza saj ?e pogleda?, da sta Focus in Megane RS v dru?bi enkrat mo?nej?ih avtomobilov je logi?no, da je nekaj na tem. Zato vedno lajnam, da razvoj ni za brezveze in rihtanje ?esa kar v osnovi ni bilo ne vem kaj na koncu prinese ve?ji minus kot, ?e bi kupil nekaj kar je ?e v osnovi mi?ljeno za hitrej?o vo?njo.
Ker je ravno debata pa sem kar sem skopiral (le meni?) zanimive ?ase iz Nurburgringa, za nepoznavalce, skoraj 21km dolge proge zgrajene v 20ih letih prej?njega stoletja.
8:03.86 Honda NSX-R
8:05.00 BMW M3 (E92)
8:07.97 Renault Megane RS 265 Trophy
8:09.00 Ferrari 360 Modena
8:09.00 Audi TT-RS Coupe
8:09.30 Porsche 911 GT2
8:11.00 Mitsubishi Lancer EVO IX
8:13.00 BMW M5 (E60 2005)
8:13.00 Ferrari F355
8:16.15 Honda NSX 3.0
8:16.90 Renault Megane R26.R
8:22.00 BMW M3 (E46 2000)
8:26.00 Ford Focus RS (2009)
8:26.00 Nissan 350Z
8:26.00 Mercedes SLK 32 AMG (2001)
8:28.10 Nissan Skyline GT-R R34
8:29.00 Renault Megane RS Mk III
8:34.10 Ford Focus RS
8:35.00 Mini John Cooper Works
8:35.00 Opel Astra OPC
8:35.00 Ford Focus ST
8:35.00 BMW M3 3.2 (E36 1996)
8:38.00 Renault Megane RS 225 CUP
8:39.00 Mazda 3 MPS
8:39.00 Honda S2000
8:41.00 Aston Martin DB7 Vantage
8:42.00 Audi S4
8:43.00 Honda Integra Type R
8:47.48 Renault Clio III Sport (197 je sicer na progi primerljiv z 182, morem to poudariti )
8:48.50 Porsche 911 Carrera
8:49.00 VW Golf Mk V R32
8:55.00 Mini Cooper S Works
9:00.10 Suzuki Swift Sport (2006)
9:00.40 Renault Twingo RS
9:24.00 VW Corrado VR6
9:25.00 Opel Calibra 4x4
9:29.00 Mazda MX 6
9:35.00 Nissan 200SX (S14, 1994)
Predvsem mi je zanimiv razvoj hot hatch segmenta saj trenutni FWD stroji (Focus & Megane RS, celo Mazda 3 MPS) z v?asih nepredstavljvo konjenico na prednjih kolesih (nad 200hp!) zdaj me?ajo ?trene ve?jim igralcem (EVO, STi, R34 GT-R, 350Z, M3, SLK AMG, TT-RS, S2000), seveda za bistveno manj denarja. Starej?i foruma?i se gotovo spomnite kake mokre sanje sta bila Corrado VR6 in Calibra in poglejte kje sta v primerjavi z novimi avti, vklju?no z dosti ?vohnej?im Twingom RS. Ne bom pa limal vi?je
Bistvo: handling > horsepower
Tule so pa mogo?e za navadne smrtnike bolj realni ?asi saj lahko vsak pelje po ringu ter meri ?as bridge to gate (cel krog delajo le ko se najame in zapre progo za testiranja). V bistvu so ?asi navadnih ljudi s svojimi avtomobili in motorji:
This is a collection of laptimes by ordinary people, you and me, on the N?rburgring Nordschleife. Times are measured from the bridge at Antoniusbuche to the gantry on D?ttinger H?he straight. Times can be measured wherever video and laptiming are permitted.
Ker je ?e kazal da dons ne bo ve? d?ja in se je ?e sonce mal prkazu, se odlo?m pelat eno deklino na krem?nite na bled in mal pred kranjem se veselo ulije,pol blo treba pa ?otor postavt
Ja sam res, zato grem ponavadi ob petkih. Pa bolje je pla?ano kot, ?e sem v slu?bi. In dokler bojo ti bonusi se bo hodilo tja, ?e ?e vse to ukinejo (?paranje ) potem bo zih manj folka hodilo. ?udno da ne ukinejo zdravstva, kretenoidi... Eh spet smo pri politiki.
V AU ti pa pla?ajo....kar je ?isto ok, ker tudi oni s tem slu?ijo...tukaj pa tebi re?ejo bodi dober, daruj kri, ker jo bo? kdaj morda rabil, potem pa slu?ijo samo oni...ti dobi? pa klobaso.
Danes grem spet na Krvodajalsko (minil so dobri 3-je meseci).
Jaz sem zadnji? ?isto spotoma dal kar trombocite. Mi je pa medtem kalcij izpljavljal sem dobil tableto kalcija. Pa eno uro gledal TV in ?akal, da ma?ina prefiltrira kri.
Aha o tem smo govorili na sre?anju v nedeljo. ?loveka pelje? en krog in ga zastrupi?. Nekaj tak?nega sem jaz storil sodelavcu, peljal z RSom pa ?e en teden samo ?e kalkulira in gleda avto.net.
ja ?e kup? en dan prej al pa en dan kasnej nisi ni? naredil ane. mora? recimo spustit eno tankanje tako da se tolk manj vozi?.
To?no tako, v vsakem primeru je treba tankati prej ali slej. ?trafali bi jih le, ?e bi se res zelo malo furali, ali pa eno bencinsko ignorirali samo potem bi slu?ila druga.
Jaz vam povem, da tako zategujemo pas, da bomo ?ez 3-4 leta na zeleni veji, druga ?vica, cedila se bosta med in mleko... Pla?e se nam bojo zvi?ale, cene bojo ni?e, ?iveli bomo v blaginji.
Ma ka pa vem, men bi blo dost bol logi?no da, ?e je velka bajta in 4 ?lanska familija, se ostane doma in deli stro?ke, dokler se ne najde bol?a polovica in poi??e nova lokacija. V nasprotnem primeru pa vsak po svoje s svojimi stro?ki, bajta pa na dobri lokaciji skoraj prazna..
Tu se strinjam meni je hecno ko kdo pametuje da bi ljudje mogli pri 25ih ?e biti na svojem. ?e si v hi?i oziroma v mojem primeru celo na kmetiji je nekako logi?no, da nekdo ostane doma. Poznam sicer celo primere, ko ostaneta doma dva, ?e se seveda res razumeta in oba delata na kmetiji in si delita po bratsko.
uglavnem pato je oblubu da ne bo dal lexusk gor... in potem sem rekel "ok pol ti ga pa prodam".. sej ne, sam mi je ?al da nism tega reku, bi bla dobra fora za na forum napisat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dobro, da je dovolj ?iroka pista, da so ju lahko vsaj nemoteno prehitevali.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani