Zanimivo ime je tudi Nomenj v Bohinju. Za nas niti ne, angle?i se pa kar po kolenih tol?ejo ko pravijo : No men only women,
?eprav meni so pa vsa imena zanimiva in v bistvu govorijo o raznolikosti poimenovanja. Sicer se strinjam, da zanjo biti nekatera imena sme?na, ?e posebej, ?e ne zna? pravilno naglasit, ker recimo Zaklanec ne pomeni, da je nekdo zaklan ampak, da se nahaja za klancem.
Druga? pa ?e nekja krajev, ki so meni v?e? pa se jih zdele spomnim iz glave.
??avnica - ?e dobro da ni Scavnica
Besnica - prebivalci pa besnijo
Zgon?e - kaj naj?
Grm pri Podzemlju - aha pri grmu je vhod v podzemlje.
Te?ka Voda - hmmm, dvomim, da se prebivalci ukvarjajo z jedrsko tehnologijo
Dobrni? - to verjetno pomeni zani?
?trekljevc - skoraj moram ?rkovat, da pravilno preberem
Pekel - prebivalci so pa kaj peklen??ki ali satani?
Muhabran - ob?utek imama, da imajo v tem kraju te?ave z muhami
Pro?nja za delovno mesto ku?alca piva na teko?em traku
Antunović Ivica rojen 25.08.1973.Slovenski dr?avljan.Spo?tovani! Opazil sem da v vsaki steklenici La?keg piva manjka en po?irek.Zato sem pri?el do zaklju?ka,da je legenda o ku?alcu piva,kateri preizkusi vsako pivo v pivovarni La?ko,resni?na.Legenda pravi da ga,ko se ta ku?alec zredi od piva,rata rde? v obrazu in za?ne govorit:''Ho,Ho, Ho, Ho,''po?ljejo na la?je delovno mesto,za Dedka Mraza.Legenda tudi pravi,da se novi ku?alec sprejme vsakih deset let.Bli?a se leto 2010 in vi boste sprejeli novega ku?alca.Zato bi vas prosil da sprejmete mene.
Ve? kot pet let delam kot gradbeni delavec.To pomeni,da spijem dosti piva.?e nikoli nisem bil na zdravljenju od alkohola,kar pomeni da mi bodo jetra ?e dolgo zdr?ala.To,da pijem samo La?ko pivo poznajo vse natakarice.Delal bi samo za hrano.Ni va?no kaka je hrana,samo da je pr?ut na tenko zrezan.Rad bi delal vse praznike, sobote,nedelje in ?im ve? nadur.Lahko spim tudi v tovarni.Menim,da je delo ku?alca piva na teko?em traku v pivovarni La?ko,najlep?e delo na svetu.Zato prosim vas,prosim vas,prosim vas, prosim vas,da ugodno re?ite mojo pro?njo.
Upam da boste mojo pro?njo ugodno re?ili,ker vas prosim,prosim, prosim,prosim…
Boss prav razmi?lja?, hkrati pa je asfaltirana izletna cona bolj nevarna, v primeru prevra?anja, saj pesek ubla?i in bolj ustavo kotaljenje kot asfalt. Tako da so asfaltirane izletne cone dejansko bolj nevarne, od pe??enih.
Vem, samo prevra?a? se lahko tudi na stezi pa zato ne bodo asfalt na stezi zamenjali s peskom... kot to?ka dve je pa pesek lahko bolj nevaren zato, ker nad dirka?evo glavo je za??itni log, ki se zaradi te?e avta lahko zarije v pesek in dirka?eva glava nato pride v stik s tlemi oziroma ga te?a avta z glavo zabije v pesek, kjer pride lahko do te?jih po?kodb.
Skoraj sem prepri?an, da asfaltne izletne cone znajo biti bolj varne od pe??enih... so pa pa? dra?je, a ne.
Pri tej nesre?i b se morali vpra?ati pri FIA-e a so dirkali??a brez asfaltnih izletnih con sploh varna. Problem peska je namre? v tem, da ko leti? ven gre? samo naravnost, volan ne prime. V tej nesre?i bi Kovalainen na asfaltu kljub po?eni gumi vseeno toliko zavil, da ne bi tre??il v ograjo iz gum. Tudi gume na avtiu veliko bolje primejo pri zaviranju na asfaltu kot na pesku.
Edina prednost peska je le v tem, da ?e bi avtu odtrgalo vsa kolesa bi se ustavil prej oziroma bolje zaviral.
Druga zadeva, kjer se postavlja vpra?anje varnosti pa so gume, ki bi lahko bile praznovozne se pravi, da tudi, ?e bi se preluknjale ne bi prihajalo, do situacij, ko se guma skoraj sname iz plati??a ali pa celo razpade.
Sam je pa nekaj ... le kaj so pri?akovali od licen?nega avta, ki so ga za?eli izdelovati leta 1986 in je to njihov sploh prvi avto. Prvi samostojni model po lastnih dizajnih pa je pri?el ven leta 1993 in v manj kot 15 letih razvoja so verjetno proizvajalec avtomobilov, ki najbolj napreduje (Sorento, Sportage in C'eed).
?e pa v parih letih privle?ejo ?e modela Koup in Soul bi pa znalo biti zelo pestro.
Pride je 100% kopija Mazde 121 in deli pa?ejo med seboj tako, da lahko je bila MAZDA pa prtlja?nik od KIA-e al pa KIA pa maska od MAZDE.
Druga? pa tudi ni vmesno, da preve? zabavlja? ?ez KIA-o, ?e posebej zdaj ne, ko dajejo za svoje izdelke 7 letno garancijo in je kvaliteta na tako visokem nivoju, da so Ceeda v nem?kem Autobildu primerjali v medsebojnem testu z Audijem A3
Hehe... vse je bilo spet rde?e Kimi prvi, Massa drugi.
Solidno Hamilton in Kubica ostali pa so do to?k pri?li predvsem po zaslugi odstopov in varnostnega avta. Huda nesre?a Kovalainena (nekako tak?na kot ?umijeva leta 1999) - upam, da je z njim vse v redu.
Ferrari je ?e vedno bistveno bolj?i in bi brez SC-ja in ?e bi ga gnali do konca bil vsaj 30-40 sekund pred McLarnom in BMW-jem.
Renault je bil to?no tam, kjer se po?uti najbolje.... na kamionu No ja dokler ni Alonso odstopil so ?e kar dobro dr?ali korak z ostalimi.
Izjava dneva by Ale?i?: uulaaalaaaaaaaa poglejte to, Hamilton je prehitel Masso..... *mine par sekund navdu?enja* a ne narobe sem videl, to je le eden zaostlaih za krog
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sam res... zakaj pa nima? avta pri sebi v Nem?iji? :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani